Blog >> lambda
Estefele pár téglából, meg foszniból kreáltam egy ferde rámpát, feltoltam rá a kocsi orrát, azt kicseréltem a λ-szondát. Egy élmény volt hanyattfekve a kocsi alatt a betonyon... bele is volt gyógyulva rendesen.
Most úgy néz ki, elaludt az injektorpilácsom, ami mostanság folyamatosan égett.
Érdekesség: amit kivettem szondát, azon "VW AG." felirat volt... :P
Másnap reggel volt a próbaút: rugalmasabbnak tűnt az autó, hamarabb lép gázadásra, meg nem rángatott be kettesalapjáraton gurulásnál. Ennek örülünk Vincent.
Most nem ég folyamatosan az injektorpilács, viszont random módok ki-ki gyullad. Leginkább folyamatos, egyenletes haladásnál. Gázadásra nem.
Gázelvételre, motorfékre elalszik.
Miafasztol lehet ez?
Végre kicseréltem a gyertyákat és a lambda szondát. A fogyim lement 10-12 L-re! Hurrá
Gyertya: NGK PFR6B
Lambda: Bosch..
Valami zavar támadt az erőben. Alacsony fordulatról nehezen pörög fel és magas fordulaton sem az igazi. Próbáltam lehúzni az LMM-et, akkor jobb lett, de elment az alapjárat. Kiolvastuk a compot, lambda hibákat írt, a hibatörlés óta sokkal jobb, már majdnem minden ló megvan, de most sem az igazi. Lehet hogy új lambda lesz belőle...
Tegnap felkerült a kipufogóm javított része (flexi elemtől hátra az egész), ki lett alakítva a lambda szonda helye és természetesen a szonda is bekerült. A kipu felcsiszoltuk és lefújtuk, valamint a tömítéseket, tartó gumikat kicseréltük.
Finomabb élvezhetőbb hangja lett! :))
Sajnos nem minden csavar volt újra használható, ezért ideiglenesen nem savállót is használtunk, ezt még pótolnom kell...