Fórum >> Típusok >> 155

András bácsi2005-08-20 19:30:40 // 600
Majdnem biztosra veszem, hogy a motor adta meg magát. Mivel az szokta. :-) Nem csörgettelek, mert KG kollégával együtt mentünk-jöttünk. Jövő hétvégén, ha nem kell segédkeznem az 55-ös összerakásában viszont már tényleg elgurulok demszkylandbe. Az 55-ös egyébként nem annyira vészes, mint gondoltam, csak ha már szétugrott akkor egyre több dolgot ítélek cserésnek.
Attie2005-08-20 17:00:49 // 599
Az szerintem jó. Azt mondják az okosok, hogy az még normális, ha egy olajcsere periódus alatt lemegy a minimum szintre. Ez még úgy tűnik azon belül van. Amúgy hol használtad az autót? Városban vagy azon kívül? Nekem városban semennyit se megy le, csak ha kimegyek autópályára.
Marklar1552005-08-20 15:51:12 // 598
Visszatértem 600
Thomika2005-08-20 14:31:20 // 597
ma megnéztem újra az olajszintet, kevés hinyázik csak(kb 1-1,5 deci),ami 3000km után szerintem normális,nem?!
Thomika2005-08-20 14:29:18 // 596
Halihó! No túl vagyokazelső bal oldali izzócserén :) annyira nemis gáz,és szerintem nem is kellett volna kivenni az akksit! Szvsz elég a levegőcsövet kiszedni (2 csavar tartja), aztán már hozzá lehet férni! legalább ez ismegvan :) viszont a jobb oldali ablakomat még mindig nemtudtam mozgásra bírni :((( eccerűen fogalmam sincs mi lehet a baja! Relé jó, biztik jók, kábelek a helyükön....so újabb x-aktás eset!Pedig ha már klíma nem műx egyenlőre,legalább az ablakot le tudnám húzni?! :P
Attie2005-08-17 23:10:48 // 595
A szelepszár szimmeringeket előtte fél évvel cserélték Szamosiéknál. A fél év kb 2500-3000 km-t jelent nálam télen :) János látatlanban még olajlehúzó gyűrűre tippelt. Most az autópályázás előtt direkt vettem még egy flakon Selenia 20k-t, de szerencsére nem kellett. (Jó lesz a nemsoká következő olajcserekor :) ) Hát valahogy tesztelgetnem kéne... A Selenian azt vettem észre, hogy magasfordulatról motorfékezésnél füstöl. Most mondjuk figyeltem arra, hogy 160-ról ne vegyem el teljesen a gázt, hogy visszaálljak 140-re, hanem félgázzal engedtem vissza. A lényeg a lényeg.. most nem csökkent egy kicsit sem a szint :) Pedig a 140-hez 4100 fordulat tartozik.
GEORGE2005-08-17 23:01:39 // 594
????????????? Pedig a Selénián füstölt ám, hisz mögötted mentem .....szerintem szelepszár szimeringes a gép!! Az hogy most miért nem füstől????? Jókat tudsz ilyen késöm kérdezniiiii :-)))))))
Attie2005-08-17 22:48:39 // 593
Fiuk az hogy lehet, hogy most mentem 400 km autópályát 130-150 között Néha 160-170 + 50 km országút előzésekkel és egy csepp olajam se fogyott. Viszont Esztergomban meg a Selenia rallyn is néha füstölt a kipuff és akkor látható is volt az olajfogyás. :-O
András bácsi2005-08-17 21:51:22 // 592
Biztos vagy ebben?
tom1642005-08-17 21:47:46 // 591
Most látom lejárt a munkaidöm, húzok haza :-))
tom1642005-08-17 21:43:53 // 590
Ezt már cseréltem, nem ez a bűnös :-(((( Egyébként nem potis, csak sima kapcsoló alaphelyzet és gázadás között, a gázpedál szögét nem figyeli.
Larini2005-08-17 21:43:51 // 589
Ez nem buszváltó! Ez az enyém, csak azt illusztrálandó, hogy hogyan néz ki, ha meg van kurtítva! :)
tom1642005-08-17 21:42:03 // 587
Bocs, hogy OFFolok itt (164 van) de a szerviztopikban kolbászt sütnek :-)
tom1642005-08-17 21:40:43 // 586
Ja, azért estem neki a csatiknak és reléknek, de minden további jó ötletet szívesen fogadok.
tom1642005-08-17 21:38:05 // 585
Merre van? Motorkép az oldalamon.
kando.2005-08-17 21:37:31 // 584
Pedig valami villanyos dolog lehet a ludas, ha párás időben ,,bolondul'' meg a vezérlés.. NEdves levegőben megváltoznak a vezetési viszonyok (nem csak az utakon ;-) ), lehet, hogy valami elvileg védett áramkör doboza bepárásodik és átvezetések jönnek létre, ellenállások lecsökkennek...
András bácsi2005-08-17 21:27:21 // 583
Fojtószelep potméter?
András bácsi2005-08-17 21:26:46 // 582
Ja, ha "túlságosan", akkor nem. De egy ilyen motor szvsz simán elmegy 3 kilót, ha rendesen figyelnek rá.
tom1642005-08-17 21:16:06 // 581
Nekem is ilyen x-aktás az alapjáratom, akár 5000-ig is felmegy, de csak párás idöben. Ami csati és relé volt a motortérben, azt már mind megcsiszoltam és megfújkáltam a varázsszerrel, sajnos eredménytelenül. Termosztátot már cseréltem, nem emléxem elektromos csatira a környékén, de levadászom az tuti!
perdix1552005-08-17 21:08:08 // 580
Az jó hír...de lehet hallani kicsit csattog....és mivel mechanikus....leellenőrizzük.....persze azt mondják, hogyha a kipufogószelepek túlságosan elkoptak, akkor már nem segít a beállítás...így van ez??? vagy csak szóbeszéd? Kilincs: remélem sikerül a csere-bere..és hogy jó fényesek a kilincsek.....
András bácsi2005-08-17 20:57:53 // 579
Ja, és a szelephézag nem nagyon mászik el a láncos TS-nél.
András bácsi2005-08-17 20:57:02 // 578
Fejből én sem tudom, de valami 0.45-0.25 rémlik. Más: holnap kiderül megy-e a kilincsek színcserélése. :-) Majd jelentkezem, de elvileg péntek, vagy vasárnap már vihetők.
kando.2005-08-17 20:50:42 // 577
Ajjajaj ;-) Hát nem láttad a flakonját? Szerintem ezt még az űrhajósok is használják ;-) /meg a leírás alapján, vízkőoldó, tisztító, kontakt, megyéb dolgot tud.../ Persze, egy autónál nem az életkor a döntő, hogy miként néz ki, hanem hogy ki és hogyan gonozza, mennyire szereti, ápolja. Én örülök, ha látok az utcán még ha off-os is, de régi és szép autókat (főleg, ha olasz, vagy olasz licence :-)
perdix1552005-08-17 20:45:49 // 576
Na lám...na lám...ebben is hasonlóan cselekszünk...Az Alfa az 5. saját vasam, de mindegyikbe egy csomó hasznos dolgot rakok...függetlenül hány éves...volt már OFF 27 éves ótóm is...de kiállításra is mentem vele olyan volt mintha a szalonból gurultam volna ki....szal nekem is van: szerszámostáska, kulcsok...ilen spray ollan spray...elektromos pumpa...meg minden sz@rság...sokszor hasznát is veszem..... /de WD40-em pont nincs...HEHEHE/
perdix1552005-08-17 20:41:53 // 575
Egyébként meg 2 hét múlva megyek megint a klinikára: egyik csapágy az ékszíj körül cserés, mert ciripel.....meg szétkapjuk a szelepfedelet, szelephézag beállítás, új tömítés, és vezérműlánc utánhúzás......a klímát most hagyom a fenébe...ugyis elpályázott a nyár....HEHEHEHE Bandi: lécci mond meg ha tudod, hogy mennyi hidegen a szívó és kipufogó szelephézag, mindig elfelejtem...a fene egye...meg...Köszi előre is.
kando.2005-08-17 20:40:01 // 574
Csomitartóba egy kis flakonnal :-) /meg én azért viszek kis szerszámostáskát néhány csvarhúzóval, fogóval, csipesszel, ragsztóval, kalapáccsal :) miegyébbel + WD40 :) -- na ja, ez ,,régi'' vas, bármikor jól jöhet útközben is a javítás/
perdix1552005-08-17 20:37:58 // 573
Ahogy mondod: WD40-et nyomtunk bele: csodát is művelt.....a frász jön rám illenkor......
kando.2005-08-17 20:32:02 // 572
:-) Hülye kontakt hibák tudnak őrült dolgokat művelni... Még szerencse, hogy ,,csak'' ennyi volt a gond s nem vmi ,,százlábú'' proci ment tönkre, ami vezérelget ezt-azt... :-)) Érdemes ezek szerint néha a csatikat megmozgatni, széthúzigálni és újra összedugni (már amit szabad és lehet...), megfújkálni WD40-nel, az (is) csodákat művel...
perdix1552005-08-17 19:58:33 // 571
Na ma megint szervízben kötöttem ki.....Történt hogy egyszer csak meleg motornál alapjáraton felvitte 1500, majd 2800, majd 3400rpm-ig......csak kakkukoltam...hogy most mi van mi ez????.....rátettük motordiagnosztikára...3 volt hibát ki is töröltünk....megnéztük az alapjárati motort:jó, megnéztük a LMM-et:jó, Szonda is jól teljesített......erre csak csinálja a hibát...felkuszik de hirtelen..egyből sejtettük, hogy vmi elektronikai biz-basz lehet.....végre megtaláltuk: a termosztatba menő vízhőmérsékletet mérő csati volt kontaktos...és hibás jelei megzavarták az alapjáratot........azóta semmi probléma......1 órát cseszkülödött vele a cimbi...és 3 K volt........nagy kő esett le.......
wwwSentinelwww2005-08-17 13:19:49 // 570
hehe egyelőre másik verda, de ehelyett majd lesz ha elkel :)))
Fészi2005-08-17 12:45:14 // 569
Szevasz, kerék csapágy nélkül is jó lesz? mert nem biztos hogy tudok at adni hozzá, de meglehet! viszont akkor a csapágy eléggé kukás lesz, de guritani tudod
Fészi2005-08-17 12:44:03 // 568
Mennyiért válnál meg 1 db-tól??
joe752005-08-17 12:14:58 // 567
Hát hol buszváltó ez Te suzuki fan?:)))
Larini2005-08-17 10:44:32 // 566
Erről beszéltem:
Larini2005-08-17 10:42:26 // 565
Maradj már Te nyomaték-szörny! :)
joe752005-08-17 10:42:12 // 564
Te ne szójjá be! :))
Larini2005-08-17 10:41:12 // 563
Erről jut eszembe: most néztem az autódat! Miért nem vágod rövidebbre a váltód rúdját? Úgy néz ki mint egy buszváltó... :)
joe752005-08-17 10:40:58 // 562
Nagyon ott van? :)) De az a baj hogy az ott is marad! :PPP Míg az Alfa hussss! :)))
Larini2005-08-17 10:38:09 // 561
Én is voltam fiatal! Ha tudnád, mennyit költöttem az ötvenötre letennéd a hajad! De már öreg vagyok! Valami igénymentes kistestű autó kell, amivel nagyritkán elrohangászok a városban!
mszabika2005-08-17 10:33:13 // 560
és a 155 :))
Larini2005-08-17 10:32:58 // 559
Na, a viccet félretéve! Én már vezettem stuzukit! Nagyon ottvan! Annál már csak a subaru van ottabb... ;))
mszabika2005-08-17 10:32:56 // 558
... csak az ALFA ;)))
csocsi2005-08-17 10:32:22 // 557
Szerintem rádöbbentél, hogy nincs más MÁRKA
joe752005-08-17 10:29:54 // 556
:)))))
Larini2005-08-17 10:28:34 // 555
Bakker Joe! Bepisáltam! :D
joe752005-08-17 10:25:36 // 554
nem mer suzukit venni mert tudja hogy akkor megütöm! :)) Pedig saját "eszétől" képes lenne ilyesmire. Nekem elhiheted.:))) Ismerem! :))
Larini2005-08-17 10:25:14 // 553
Szerintem azért a megütközés látszik az arcomon, nem?
Larini2005-08-17 10:23:48 // 552
Stuzuki foevör! Ebbe csak azért ültem bele, hogy lássam mennyivel gázabb a talján vas a jó ki magyar acélnál!
mszabika2005-08-17 10:23:37 // 551
Mi nem?! :))))) Suzuki lesz vagy nem? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak