Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-01-27 11:41:23 // 29859
Csak kár, hogy átálltak az GM-es agy méretre.
GTPeti2013-01-27 11:35:40 // 29858
Milyen klasszak lennének ezek a 156-on. B)
droberto2013-01-27 11:34:33 // 29857
Ezt örököltem, csak megmenekültem tőle. Ua. a méret volt.
Gondoltam gyári, és arra az 1-2k km-re jó lesz amit megyek vele.
Tévedtem. :(
Piritu - 1.000.0002013-01-27 11:05:34 // 29856
Bocs, nem rólad beszéltem :-)
Liquid2013-01-27 11:04:12 // 29855
nem jelentettem ki ilyet
Piritu - 1.000.0002013-01-27 11:02:22 // 29854
Ezzel egyetértek, de hasból akkor sem lehet kijelenteni, hogy ez nem gyári kerék.
Liquid2013-01-27 11:01:36 // 29853
bakker, é azt hittem örökölted, na akkor az volt az elhibázott dolog, hogy ilyen méretet vettél...
Liquid2013-01-27 10:58:50 // 29852
adták vagy nem adták, ésszerűtlen oszt jóvan :)
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:57:35 // 29851
Ez egy 2011-es katalógus:
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:53:57 // 29850
Nem az egyetlen eset, hogy a gyári méretek nem váltóméretei egymásnak. pl. a Spideré sem.
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:50:40 // 29849
Nem olajról van szó, hanem arról, hogy gyárilag milyen gumiméretekkel adták a 159-et, és igenis adták 205/55x16-al :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-27 10:39:09 // 29848
szaladj be egy gumiméret kalkulátorba a 205 fekete ló bárhogy is nézem...szerintem is valami elírás a könyvben vagy pénteken írták ezt a részét
droberto2013-01-27 10:34:21 // 29847
A te gyári méreted 225/50R17, a 235/45R18 opció volt.
droberto2013-01-27 10:26:55 // 29846
A 2008 előttieket nagy hányadban szerelték ezzel a mérettel.
Vsz. nyugaton nem ilyen utak vannak. :(
A tied az ültetés miatt még így is 0,6 cm-rel feljebb van (új gumi esetén).
droberto2013-01-27 10:22:48 // 29844
Egy kicsit dejavu-m volt.
Ez a beszélgetés hasonlóképpen már 3 másik manussal is lezajlott.
Lehet ez valami egyen duma, amit az OFF-os topicokban szednek össze. :)
Ezeknek az embereknek fogalmuk sincs, hogy mit jelent az a név, hogy Alfa Romeo....
Liquid2013-01-27 10:19:51 // 29843
szerintem vagy szerkesztési hiba, vagy bizonyos piacokon / fapadmodelleknél használták. Mindenesetre a 225/50R17-nél lényegesen (2.5cm) kisebb, és pl. az enyém már azzal is veszélyes.
droberto2013-01-27 10:19:10 // 29842
Én se nagyon használom...
droberto2013-01-27 10:18:36 // 29841
Persze. Szívem szerint én is cserélném. Csak ez a baj! Mit kapnék értük? A kategória legjobb gumija egy egyébként gyönyörű felnin.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-27 10:15:55 // 29840
jah tudjuk meg a 2,4-be ezek szerint 6,5L olaj kell :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-27 10:14:56 // 29839
az én gyári méretem 235/45-r18 arra a 205/55-r16 sosem volt jó váltó méret 1,8cm alacsonyabb az autó ... 215/55 inkább ...nekem még soha nem ért le a haspajzs
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:05:34 // 29837
Gyári méret az is :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-27 10:02:41 // 29836
nyugi én sem de ez hogy jött? :)
Piritu - 1.000.0002013-01-27 10:02:21 // 29835
Az ilyen viselkedést az önigazolás részének fogom fel. Valahogy meg kell győznie magát a belül megszólaló hang ellenében, hogy igenis ő jobbat vett.
(A múlt héten pár német kollégával futottam össze, ők kiszálltak a 3 egyen Passátból és titokban - hogy ne vegyem észre - lesegettek be az Alfába.)
Shadin2013-01-27 10:01:52 // 29834
159 1.9jtdm 16v -hez én még nem láttam fém hálós merevített olajszűrőt...
Piritu - 1.000.0002013-01-27 09:59:24 // 29833
""...a gyári NEM mindig feltétlenül a legjobb"" - mindig is ezt mondtam, és azt is, hogy az legalább nagy tömegben, sok-sok km-en keresztül bizonyított. Van vele tapasztalat, nem lehet mellényúlni. Főleg nem "filléres" alkatrészek esetében.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-27 09:50:08 // 29832
no számomra ez az érdekes h valaki elvárja a szűrők nanométeres filterképességének leírását de pl a gumiméret ha nem gyári nem számít :)))
Liquid2013-01-27 09:33:42 // 29831
a 205/55-öt én már rég lecseréltem volna egy rendes váltóméretre
'''''2013-01-27 08:20:42 // 29830
Én már két hete nem mentem az enyémmel.A hó miatt a quad áll most a garázsban én meg az asszonyét lopom ha mennem kell. :-)
droberto2013-01-27 00:07:50 // 29829
A Mann nagyon sok típusnál gyári beszállító.
Ha a szűrőház konstrukciója kívánja a merevítést, akkor tesznek bele gyárilag.
Egyébként a korább tapasztalataim miatt SZVSZ nem baj az ha van perforált lemez, de nem szabad elfelejtenünk azt sem, hogy ez is csak egy fojtás tulajdonképpen.
Én azon vagyok, hogy ha gyárilag van akkor olyat vesszek, ha meg nincs, akkor olyat. Ezt majd ki kell még nyomoznom.
Szerintem is a legjobb a gyári lenne.
GTPeti2013-01-27 00:00:45 // 29828
Szerintem a sima az "gyári" szint és van a prémium. Fejlesztettek vmi újat (más szűrőpapír) és azt is árulják azoknak, akik inkább többet fizetnek, de a legjobbat akarják. Számomra teljesen érthető. Az látszik a videókból, hogy az amerikai piac alapvetően más, mint az európai. OK... az ország elég nagy ahhoz, hogy lelkes hobbistákból is egy elég népes (vásárlói) tábor jöjjön össze.
droberto2013-01-26 23:59:00 // 29827
Ha hosszú lesz is elolvassuk. :)
droberto2013-01-26 23:47:52 // 29826
Ez nekem is furcsa volt, hogy több minőségű szintű termékük van.
Ez nem nagyon értem:
A Fordba jó a közepes, míg egy Volvóba a felső kell???
Ugye olajszűrőről beszélünk...
droberto2013-01-26 23:43:03 // 29825
Ez az látod!
Azt sem értem, hogy egy ember hogy veszi a bátorságot, hogy lehúzza más frissen vett autóját. Én pl. nem szoktam.
Ezért is gondolom, hogy irigy volt a fószer.
GTPeti2013-01-26 23:39:49 // 29824
Helyesen "hogy a gyári NEM mindig feltétlenül a legjobb". Megyek én is stand-by-ba... :)
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:38:02 // 29823
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)
GTPeti2013-01-26 23:37:35 // 29822
Én inkább úgy látom, hogy a MANN-nál felismerték, hogy a egyes nagyon hasonló szűrőknél a gyári is merevített, akkor lehet, hogy csak spórolás, hogy máshol pedig nem. És ők egy javított alternatívát kínálnak (hagy járjak Piritu kedvében...) az "aggodalmaskodóknak", én pedig jól megveszem, mert nem hiszek abban, hogy a gyári mindig feltétlenül a legjobb. Bízom benne, hogy ezt a szemléletmódot Piritu is megérti, még ha azonosulni nem is tud vele. Ami nem gond. B)
droberto2013-01-26 23:36:41 // 29821
Én pl. felvágottaknál általában megkérdezem a hús %-ot.
droberto2013-01-26 23:33:39 // 29820
Ebben az esetben kár. A aftermarket piac is a gyárit (OEM-et) próbálja utánozni. Több kevesebb sikerrel.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:33:04 // 29819
Ne is mondd! A Spidernél több napot dobtam a keresgélésre. Mondanom sem kell, két egybevágó infó sehol sem volt, a Xado reklámokat leszámítva. Külföldi oldalakon még olajjal is kevertették volna a zsírt. Lesz belőle blog is, de még nagyon hosszú, rövidíteni kell.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:30:01 // 29818
Nem tudom, igazából a német/osztrák viszonylatban teszteltem. Ott minden egy kicsit jobban működik, mégis :-(
Mondjuk ott jelezte a hosszabb távú útépítéseket is, de csak akkor terelt, ha olyan infó jött, hogy dugó van.
droberto2013-01-26 23:28:15 // 29817
Így van a rács (perforált lemez) merevíti. Nekem is voltak efféle rossz tapasztalataim a Tipo-nál. Bár ott téglatest alakú a szűrő.
Piritu - 1.000.0002013-01-26 23:27:48 // 29816
" leírják, hogy melyik szabvány alapján mérnek." - mégis több százat vettek az 1200 Wattosnak mondott 17 Wattosból :-P
Mit tud kezdeni egy átlag user egy szabványszámmal? Semmit. (Arról nem is beszélve, hogy a szabványok aktuális változatai "fizetősek", nem férhetők hozzá. A DIN 45500-as HiFi szabványt sem találtam meg.) Nagy szám legyen ráírva, mert azzal lehet villantani este a parkolóban.
"Szűrőt meg mi alapján tudsz venni?" - Szerintem semmi alapján, ezért nem látom értelmét az okoskodásnak. Beteszem a gyárit, oszt jó napot. Az tesztelve van.
Mit akarunk? A kormos elmegy jó párszázezret így is, esetleg meghosszabbítjuk még 50 ezerrel? Vagy egy rossz döntéssel megrövidítjük a kétszeresével? Egy sok-sok változós egyenlet az autó, esélyünk sincs minden paramétert figyelembe venni. A gyárak sem véletlenül futnak pár millió km-t a tesztautókkal, mielőtt piacra dobják őket.
droberto2013-01-26 23:20:05 // 29814
Pont ezt mondom én is! :)
droberto2013-01-26 23:18:35 // 29813
És a legjobb példa erre a csukló zsír! A gyártó sem véletlenül teszi azt bele, amit. Azzal tudja csak garantálni a számíott élettartamot.
GTPeti2013-01-26 23:17:14 // 29812
A "Szűrőgyártók YouTube-kupáját" akkor a MANN nyerte. :))))
Pedig a FRAM is indult. Ebben a videóban elég jól elmagyarázza a fickó, mit miért. Bár a lezárósapkák tekintetében egy kis ellentmondásba is kerül önmagával, mert elmagyarázza, hogy miért jó a préselt "karton" (jobban tapad a ragasztó), a végén pedig a "csúcsterméküknél" mégis fémsapkákat használnak. :)
droberto2013-01-26 23:15:58 // 29811
A csapágykatalógusban ennél sokkal több infót találsz ha tudod a csapágyszámot.
droberto2013-01-26 23:13:24 // 29810
Pedig úgy tudom, hogy a Kossuth rádió útinfóit használja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak