Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2012-12-16 17:42:32 // 28059
(Közben találtam máshol, kb. 30ért.)
Shadin2012-12-16 17:30:05 // 28058
Az enyém is 85 körül mozog, azért fura amit belinkeltem. Mindegy vettem egyet, szó nélkül visszaveszik ha nem jó :-)
GTPeti2012-12-16 17:13:25 // 28057
Irigyellek. :)
Az enyém ennyi. :(
Bár remélem nem lesz rá szükség sokáig... B)
Shadin2012-12-16 17:09:06 // 28056
Szerintetek ez reális?
link...
Shadin2012-12-16 16:47:55 // 28055
Vazze Erhard is a jót árulja az enyémbe. Olasz barátaink azt rakták bele ami éppen a kezükbe került? A bilincsek gyárinak néznek ki...
Shadin2012-12-16 16:30:30 // 28054
Köszi! Marha jó ez a PROXI sorbarendezési eljárás, frankón ki lehet belezni az autót (esőérzékelő, B&M). Sajnos a kiegészítő fűtést betenni már nehezebb.
Shadin2012-12-16 16:26:35 // 28053
A BOSCH oldala szerint sincs valami rendben, ennek kellene benne lenni:



de ez van benne:

Shadin2012-12-16 16:08:53 // 28052
Srácok! elkélne egy kis segítség...
Kollár Szabi szerint gond lehet a légtömegmérőmmel. Namost az van, hogy az ePer ilyet hoz az alvázszámomra:



Ennek a BOSCH száma: 0 281 002 861

Cserébe az enyémben ez van:



Aminek a BOSCH száma ez: 0 281 002 618 FIAT száma pedig: 55350048 ami pedig többek között a 156 1.9JTD 16V-be való:



Mit nézek be?
.....2012-12-16 14:48:01 // 28051
Kiiktattam az esőérzékelőt, hogy hagyományos módon működjön. Akit érdekel az oldalamon elolvashatja.
Scaniamen2012-12-16 12:22:17 // 28050
Sziasztok ki tudja hogy az utólagosa vet csomagtér jel ami kapcsolós hová kell bekötni.Valakinek esetleg kapcsolási rajza nincs-e.Üdv.
Imyx2012-12-16 10:00:53 // 28049
Igen, Roberto cartárs.
droberto2012-12-16 09:51:25 // 28048
Vajon egy Amore-s tagunk hirdeti az autóját?
Kíváncsi lennék a kuplungjára, hogy hogyan bírja a 421 Nm-et.
Shadin2012-12-16 09:51:17 // 28047
Így sem tökéletes. Lenyomható továbbra is, ami főfékhenger lesz valószínűleg, de egyenletesen fog.
GTPeti2012-12-15 23:27:44 // 28046
Abszolút egy véleményen vagyunk... B)
droberto2012-12-15 21:49:19 // 28045
Nem is tudtam, hogy van ilyen.
Praktikus, de csúnya SZVSZ.
.......................2012-12-15 20:41:41 // 28044
2 db M5 menetes szàr kúposra köszörülve a vége,
Betekered ,és egy alàtét +anya a màsik végére
droberto2012-12-15 20:35:29 // 28043
És a fék jó lett a folyadékcserével? Már nem összenyomható?
Shadin2012-12-15 18:59:22 // 28042
Nem volt annyi hely. Össze lehetett volna nyomni, de így sem volt egyszerű átpréselni a végen. Meg így könnyebb volt rögzíteni a horonyba.
droberto2012-12-15 18:54:14 // 28041
Miért vágtad le?
droberto2012-12-15 18:53:10 // 28040
Olvastam! Grat hozzá. Akkor a Wartburgos lett a jó!?!
Jövő héten most már én is foglalkozom a verdával. :)
Shadin2012-12-15 18:45:16 // 28039
Tákoltam porvédőt a kézifékbowdenre. Írtam blogot...
droberto2012-12-15 18:00:28 // 28038
Nyomjál be két 3 mm-es köracélt a CD nyílás melletti lyukakba, és azokat megfeszítve húzd ki a fejet.
Dömpi (il dottore)2012-12-15 17:14:35 // 28037
akarom mondani fejegységet
Dömpi (il dottore)2012-12-15 16:41:14 // 28036
Sziasztok! Ezt a fehegységet milyen célszerszámmal lehet kivarázsolni?

droberto2012-12-15 16:17:38 // 28035
Szép történet! :)
Egészen digitálisan viselkedett az EGR!
Csabi2012-12-15 16:08:48 // 28034
Ma végre pont került az EGR problémámra, amit pár oldallal ezelőtt fejtegettem...
A hiba: alacsony fordulaton(2000alatt) alig akart menni felette semmi gond nem volt...valamint néha, indítás után rögtön leállt az autó...hibalámpát nem hozott(a kezdetekben), csak az ECU-ban tárolta a P0401-et...
MES-sel megnézve az EGR nagyon nem úgy működött ahogy kellett volna, nem volt szabályzási tartománya.Vagy kinyitott 100% ! -ra vagy lezárt teljesen:

itt már hozta a "check engine" hibalámpát, az ECU-ban továbbra is P0401


a bekeretezett részen a fordulat kb 2700f/perc volt (4.sebességben) az EGR pedig 100%-ra nyitva, ez akkor érdekes ha még a műanyaglapátos szívósor van beépítve a vasba mert a forró kipuffgázok deformálhatják , vagy akár megolvaszthatják a lapátokat, ami ugye nem jó dolog...szerencsére nekem már a fémlapátos van benne(szervízben leinformálva..gariban cserélték még anno)


EGR csere után, végre szabályoz...max nyitottság 45-50%

A nyomaték újra visszatért az alsó tartományban, jól húz, és mindenki boldog :)


Végül megnéztem a MAP szenzort is,mivel azt még soha nem takarítottam
Őszintén szólva nem is értem, h ez eddig hogyan működött...

Majd egy flakon tisztító spray után...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-15 12:55:46 // 28033
mechanikus hibánál nem is fog a motorkontroll jelezni azért nézesd meg szerelővel a szívósort meg a leömlőt ha már állandósul a rángatás
Kazes☻2012-12-15 12:20:47 // 28032
Az valószínűleg inkább a tervezett avultatás része. Nahogymá' ne legyen semmi... :)
droberto2012-12-15 12:14:54 // 28031
Az előtétellenállás elvérzés elég sok típusnál előfordul. A Tipo is ilyen volt. :(
Liquid2012-12-15 11:52:52 // 28030
holnap megnézem, nem vettem észre semmi furát eddig, pedig a klíma állandóan be van kapcsolva
GTPeti2012-12-15 11:50:19 // 28029
Nagyon jól tetted, hogy kipróbáltad az első fokozatot. Első körben a biztosítékot kéne megnézni. Aztán multiméterrel (aktivált állapotban) nézni a bizt. két oldalán a feszültséget (a negatívhoz képest). Ha nem mérhető 12V (mikor éppen kapcsol a FES), akkor tovább kéne menni a bizt. előtti reléhez és azt szemügyre venni. (Relé kiszed és a tekercs két csatlakozópontja között mérni a feszültséget.)

Nálam sem ment a venti első fokozata, ez attól volt, hogy a motor kissé leégett. Egy JTD-nél simán eljársz így évekig is. (Főleg, ha nem használsz klímát, mert leginkább csak annak kell az első fokozat.)

Ja igen... lehet még az első fokozat előtétellenállása is. Ez a 156-nál pl. típushiba. Maga a "csöves" kerámiaellenállás a 156-nál a venti tartókonzoljába van csavarozva. Nem is biztos, hogy az ellenállás szakadt, lehet, hogy csak a csatlakozója korrodált. (Szintén rendszeres hiba a 156-nál, mert a csati nem vízmentes.)
Liquid2012-12-15 11:44:00 // 28028
megnéztem ma a motorvezérlőt, nincs benne hibakód, ma nem rángatott egyszer sem, a leömlőnél is minden rendben levőnek tűnik.

viszont van egy másik gondom, a FES-sel rápróbáltam a ventillátorra és az 1. fokozat nem kapcsol, mit / hol tudok megnézni, hogy miért nem műxik?

A vízhőfok mutató 90-re van ragasztva ha már üzemmeleg.
Liquid2012-12-15 11:41:40 // 28027
perpill inkább elfogyasztom a páleszt mert nincs mit tisztogatni :)
GTPeti2012-12-14 23:46:03 // 28026
Vagy te a művelet megünneplésénél tartasz már? :)
GTPeti2012-12-14 23:45:36 // 28025
Azzal az a baj, hogy egyes műanyagok nem viselik jól az alkoholos "kezelést". Emiatt nem kockáztatnék. Minden, ami a lencsén lerakódhat, eltávolítható egy kíméletes moso(gató)szerrel.
Liquid2012-12-14 22:08:05 // 28024
vagy tiszta alkoholt esetleg erős nem machinált házipáleszt
Shadin2012-12-14 20:37:21 // 28023
Jé, most már tényleg oda van szegezve a mutató 90-re.
Csosznorbert2012-12-14 17:15:18 // 28022
Hacsak nem olyan vastagon és sürün fújod, akkor véleményem szerint nem juthat be oda semmi olyan amit Te ápolás céljából fújsz. Ha jól megfigyeled akkor két kis szivacsrétegszerü védlem van az efféle és más porok megfékezésére a lejátszó CD behelyező nyílásán. Persze ez csak az én véleményem. engem szintén izgat az ilyen dolgok belseje. Gyerekkoromban amin csavar volt (szüleim legnagyobb örömére) szétszedtem...... csak szét...

Reméljük hogy a zenecuccod mielöbb rendbe jön. Sok sikert hozzá. :)
Dömpi (il dottore)2012-12-14 09:51:19 // 28021
Kösz a tippet! Alkalmazni fogom.
GTPeti2012-12-14 09:34:21 // 28020
NE tisztítóhabot használj (ha még terveid vannak a rádióval), hanem sima mosogatószeres vizet és egy (vagy még inkább több) fültisztító rudacskát. Ez tökéletesen ÉS KÍMÉLETESEN megtisztítja a lencsét.
Dömpi (il dottore)2012-12-14 09:28:14 // 28019
Azt hiszem rájöttem mi baja a CD-lejátszómnak.
Amikor kipuccerolom a kocsit, mindig befújom a műszerfalat spray-vel. Ez sokszor enyhén szilikonos. Ez bejuthatott a lejátszóba. Ha így van, akkor tényleg szét kell szedni és kitakarítani.
Az Informatikus kollégáktól szereztem tisztítóhabot, amit minden ilyen cuccra lehet alkalmazni.
Minden esetre kíváncsi leszek, mit találok ha szétszedem...majd a két ünnep között.
Tibcsi1662012-12-14 00:33:26 // 28018
Ja, ezt nem érdemes nézni, mert ha ennyire hátratolod, elől senkinek nem ér el a lába a pedálokig. Talán Michael Jordan-nek :)
Tibcsi1662012-12-14 00:24:10 // 28017
Igen, a PROXI ALIGNMENT PROCEDURE pont ezt csinálja, megnézi milyen ECU-k vannak a hálózatban, és beállítja (összehangolja őket) Én mostanában többször csináltam, mert cseréltem az üléseket motorosra, és a tükröket is memóriásra, és minden alkalommal meg kellett csinálni.
alfa147,Gt2012-12-13 22:48:56 // 28016
A CAN SETAP-hoz melyik kábel tud csatlakozni?
droberto2012-12-13 21:41:35 // 28015
Remek hírek! :)
És irigyellek! :)
Shadin2012-12-13 18:20:36 // 28014
Az van, hogy holnaptól már nagyon ráérek, úgyhogy mekkpróbálok kézifékbowdenporvédőgumi és kiegészítőfűtés ügyben infót szolgáltatni. És végre termosztátot is cserélek. És egyébként lassabban dugul a DPF-em csippelés után.
Shadin2012-12-13 18:12:31 // 28013
Bocs tévedtem. Direktbe úgy látszik nem lehet kikapcsolni, de lehet, hogy ez megoldja:



az utolsó sor: ...back ON
Liquid2012-12-13 15:09:10 // 28012
az én 156-omban nincs is CD, sose hiányzott
Piritu - 1.000.0002012-12-13 13:57:11 // 28011
"MES-sel ki lehet írni belőle." - A B&M-t? Mire kell csatlakozni és melyik menüpont? (Nekem még FES van.)
Piritu - 1.000.0002012-12-13 13:56:02 // 28010
Alfát nem a légköbméter/Ft arányáért vesz az ember, arra ott a duster :-P
(Ha belegondolok, hogy a Spider a maga 110 literes csomagtartójával és két ülésével anno újonnan tizeniksz éve pont annyiba került, mint most egy új 159...
Ha ilyet figyeltek volna az emberek sose tudták volna eladni, és sose lett volna nekem sem használtan...)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak