Fórum >> Típusok >> 159

'''''2010-12-07 19:47:25 // 9909
Ma nem írta ki az izzítást, megjárattam kicsit,de holnap megy a töltőre.Az a baj,hogy a sok plusz cucc is szívja az aksit.A kipufogómba meg már nem sok minden rakódhat le mert már majdnem végig üres.Tavasszal ki akarom a végdobokat is szedni.Kíváncsi leszek,hogy változik meg a hangja.
Piritu - 1.000.0002010-12-07 19:01:10 // 9908
Nekem már sikerült túllépnem ezen a töltögessük az akut gondolaton.
Igaz nem egyedül, hanem egy Cartárs tanácsára.
Vettem egy ilyet, pontosabban az XS3600-at.
Mindig rajta lehet az akksin, ráadásul a szulfátosodást is megelőzi/visszafordítja. Sokkal tovább tart, mint a "sima" töltés vagy használat mellett.
A nyár végén kidobásra volt ítélve a fűnyírótrakesz akkuja, mert már másnap meg se nyekkent vele az indítómotor. 4 nap elég volt és újra tartja a töltést.
Most felváltva lóg rajta a Spider akkujával. Megkereste az árát :-)
Arno1662010-12-07 18:56:39 // 9907
Sziasztok!

Elkészült az alkönyvtár kezelésre is képes 2.6.0-as firmware az LLK-A08-as Loudlink CD-tár emulátorokhoz!

Mostantól közel 10000 Mp3-at lehet praktikusan
rendszerezni! (99 album x 99 track)
Illetve támogatja a "talk over" funkciót mellyel az AUX-ba csatlakoztatott GPS hangját rákeveri a zenére ha kívánjuk.

Loudlink LLK-A08 firmware V2.6.0

A.
Piritu - 1.000.0002010-12-07 18:43:50 // 9906
Munkatársam vett egy félig OFF-ost, pont annyit költött rá két hónap alatt, amennyivel olcsóbb volt :-(
ALFI1562010-12-07 09:24:27 // 9905
Annak se.Sokba kerül.Nem hiába félnek megvenni olyan kocsit (bankos) ami sokat állt.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-07 09:22:25 // 9904
meg a gumiknak sem jó az állás meg semminek...max a pénztárcának :)
ALFI1562010-12-07 09:19:39 // 9903
Meg mindennek árt.Azt mondják a kipufógóba is ami van pára az lecsapodik,kikezdi,kirosdásodik,belefagy.A motornak se jó ha sokat áll meg a klímát pár hetente egyébként is át kell járatni.
Don Gombóc2010-12-07 09:13:03 // 9902
Ha garázsban áll akkor nem ártana feltenni töltőre az akksit és egy amperrel tölteni egy napon át. Ezt megismételheted egy két havonta. Amúgy a jó akksira is jellemző hogy lemerül a nagy hidegben, ha az ember csak egy két kilométert ugrál vele néha, Az indítási áramfelvétele akkora hogy ennyi mozgás alatt nem töltődik vissza csak a töredéke annak amit felvett. Ráadásul a köcsög autógyártók az akksi beszállítókkal összejátszva szinte minden esetben teljesítmény alatti akksival adják a kocsikat, hagy vegye a paraszt. Megjáratni sem árt a kocsit néha mert egy tél alatt a levegőrendszer pontosabban a szívó oldali levegő rész rendesen betud párásodni. Azt érdemes kijáratni.
Don Gombóc2010-12-07 08:58:54 // 9901
A hagyományos adagolós és porlasztócsúcsos dízeleknél a legveszélyesebb, mert ha tiszta vizet fecskendez be a csúcsoknál megszűnik a kenés és felhorzsolódik felspénesedik a csúcsban a tű és ott ahol van beragad, aztán behugyozik a porlasztó és jön a szép fehér füst. Ha nagy a gebasz az adagoló elemeket is tönkre teheti.
ALFI1562010-12-07 08:54:53 // 9900
Akkor tavasszal már lehet,hogy kulcsal kell kinyitnod.Nem lessz benne annyi szufla se,hogy a központit kinyitsa.
ALFI1562010-12-07 08:50:59 // 9899
Nem csak a 2.4-be hanem az 1.9-be is az kell a részecskeszűrő végett.Neked is az kell bele.Figyelj majd oda,hogy mit tesznek bele.
GTPeti2010-12-06 21:22:46 // 9898
Ez egy abszolút hibás feltételezés. Már írtam régebben, hogy a generátort mondjuk 120A-s max. terhelésre tervezik és egy dízel bikázásakor 300Amper, vagy még több is simán folyhat. Ez a diódahíd és a fesszab. tönkremenetelét okozhatja. Nem játék.
(Egy hibás diódahíd pedig csúnya dolgokat tud csinálni...)

Egy kivétel van, amikor járó motornál érdemes bikázni: ha nem vagy biztos benne, hogy a bikázás útán elég szufla lesz a donor autó beindításához.
Piritu - 1.000.0002010-12-06 21:07:50 // 9897
Most értem végére a használati utasításnak. Egész érdekes dolgok vannak benne, pl:
- a rádió 4x40 Wattos, de a hangszórót csak 30-nak definiálja (ennek ugye füst lenne a vége, de ha az ember tudja, hogy egy kommersz autórádió ténylegesen 10W körül tud, akkor nyugodtan használható)
- 2,4mjet-re még mindig ás olajat ír, abba 5W40 WR kell, többibe 5W30 WR P.E. (nem kellett volna már átírni?)
:-)
'''''2010-12-06 20:55:30 // 9896
Csak kb 2500km-jött ki.Az aksit tényleg tavaszra hagyom,ha kifekszik.A haverok mindig mondják,hogy ők szívesen pörgetnék bele a kilométert.A 166-omat ketten azért nem vették meg mert nem hitték el a km-et.Hét évesen 55000km volt benne úgy,hogy 20000km-el vettem.
ALFI1562010-12-06 20:48:48 // 9895
Akkor aksit majd tavasszal cserélsz.Tudom keveset mész vele meg szinte nem is használod.Ahogy mondtad évi 3000km.-et mész vele.De azt mondják az állás se jó a kocsinak.
'''''2010-12-06 20:41:15 // 9894
Legalább nem tudják ellopni! :)
ALFI1562010-12-06 20:36:43 // 9893
De tavasszal se fog indulni.Kuka az aksid.
'''''2010-12-06 20:35:54 // 9892
Igazából a garázsban fog állni tavaszig.Nincs téli gumim.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 20:30:33 // 9891
majd 1x nem indul...aztán vége a szokásnak :)
'''''2010-12-06 20:27:55 // 9890
Tavaly ugyan ezt csinálta,de kihúztam ideáig.Gondoltam folytatom ezt a szokást.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 20:16:51 // 9889
jah én is így tudtam..
ALFI1562010-12-06 20:14:16 // 9888
Te vagy a szakmabéli.Én ha bikázok járatom.Gondolván addig is tölt a generátor.
GTPeti2010-12-06 20:11:57 // 9887
Azt tudnám, miért kell, hogy járjon a másik autó motorja. NE járjon!
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 19:47:09 // 9886
semmi mert az akku rövid ideig izzít aztán ha beindul a generátor termeli az áramot ami nálad pislog az az hogy az izzító gyertya nem képes utánizzításra....tehát az akkud is kuka ha alig teker meg valamelyik izzító gyertyád is...minimum 1
ALFI1562010-12-06 18:36:57 // 9885
Próbálj meg úgy indítani,hogy rábikázól járó motrú autóról akkor mindjárt kiderül.De úgy bikázz rá,hogy mikor rárakjátok a bikakábelt 5-10 percig hadjad hagy töltse kicsit.
Vikking 3112010-12-06 18:32:04 // 9884
(Tudtommal csak 2.2 Selespeedhez volt)
'''''2010-12-06 18:27:30 // 9883
Van összefüggés a gyönge aksi és az izzító gyertyák között?Ma épp-hogy elindult és utána bejelezte az izzítást.Kiírta,hogy az izzítás nem működik,vagy valami ilyesmit.Az eredeti aksi van még benne és elég gyenge.Ha leveszem a sarut hetekig,megbolondul az elektronika?Tapasztalat?
.....2010-12-06 18:00:29 // 9882
Csak a 3.2 -hez létezik kormányváltó? Vagy a 2.4 -es automatához is lehetett rendelni?
DrB2010-12-06 16:54:55 // 9881
Ma havtam a szervizt, h mi a helyzet? Az alkatreszszallito rossz tipusu uzemanyagszurot hozott, telefonaljak holnap ujra, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :))))

De a csereauto egy ari kis Fiat 500-as, termeszetesen benzines, poccre indul. :D
DrB2010-12-06 16:53:09 // 9880
Az enyem aznap reggel elso inditozasra beindult. Elotte 3-szor izzitottam azert. Az elso par taktus, mint mar irtam, kicsit bizonytalan volt, de hamar kisimult. Igy jarattam kb. 2 percet, aztan elkezdtem kitolatni, s ebbe belefulladt. Ezutan mar nem tudtam beinditani. Mindegy, mennyit izzitottam.
SKrisz2010-12-06 13:42:21 // 9879
Ez a mostani, ami cserés lesz tavasszal.
ALFI1562010-12-06 13:31:35 // 9878
Ez a mostani vagy ez lessz?
SKrisz2010-12-06 13:25:28 // 9877
Istne ments... :PPP
SKrisz2010-12-06 13:25:07 // 9876
RS Octavia
GTPeti2010-12-06 13:02:54 // 9875
Akkor neked dízel V6 GTV-d van? :))
ALFI1562010-12-06 12:55:51 // 9874
Mi a mostani kerregő?És mi lessz rendelve?
ALFI1562010-12-06 12:55:02 // 9873
Nem értem ezt a mondatodat.
SKrisz2010-12-06 12:53:07 // 9872
Hát ez az :) Ez az amit még nem tudok. Az biztos, hogy a mostani kerregő tavasszal megy, az új meg 2 héten belül megrendelődik :)
ALFI1562010-12-06 12:21:45 // 9871
hogy lesz ez egy múlva ?
ALFI1562010-12-06 12:20:32 // 9870
Nem tudom.Olyat már láttam mikor a víz kikristályosodik az olajba.
Piritu - 1.000.0002010-12-06 12:04:05 // 9869
Nem a paraffin vált ki? Az is fehér és az dermed be a rendszerbe is.
SKrisz2010-12-06 11:54:06 // 9868
A hétvégén nálank is -17 fok volt szombat reggel. 3 izzítás (6 év dízelezés rutinnal ez nekem egyértelmű volt :)) és egy pöcc után indult az OFF gond nélkül... Kíváncsi vagyok hogy lesz ez egy múlva :)
Cgo2010-12-06 11:23:01 // 9867
nalunk ceges teambuilding volt a 7vegen, egyetlen citroen c5 hdi (max fel evesek) se indult be egyre. Vegul 4-5 inditozas utan elegge sok koszorules utan beroffentek, kb. -15 fok volt...
ALFI1562010-12-06 11:14:25 // 9866
Van nyúl felétek bőven.Jó a háttér is. :)
Szépek ezek a felnik is.Szerintem nyugodtan cserélgetheted rajta a téli és nyári gumit.Semmi baja nem lessz.Legalább télen is jól néz ki nem holmi acélfelnivel.
ALFI1562010-12-06 11:10:47 // 9865
Mondjuk én akkor azért visszavittem volna megmutatni.Nem a cigánykodás végett hanem csak,hogy lássák.
Matta1562010-12-05 22:39:11 // 9864
Ma csak nyulat lőttünk, jövőhét lesz fácán, és a háttérben a gyöngyszem:D
GTPeti2010-12-05 21:18:12 // 9863
Uhh... rohadt jó dizájnokat csinált!!! Pl. ezt.

Ha nem szerződtetik őt az olaszok, akkor hülyék...
Piritu - 1.000.0002010-12-05 20:59:25 // 9862
Mindenki nevében kösz :-)
pettinke2010-12-05 20:48:12 // 9861
van a srácnak néhány elképzelése:
virtuális 159
pettinke2010-12-05 20:44:48 // 9860
én link vagyok, az biztos :-)

instrukciók

cuccos
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak