Fórum >> Típusok >> 159

antonov2017-09-10 11:01:08 // 99059
Pár másodperc után kirakja magától N-be, utána nem kell annyira állni a féken, a lényeg hogy a féklámpa világítson.
Roll19832017-09-10 10:51:45 // 99058
Kíváncsiságból megnéztem ezt a tatabányai TI-t. Hollandiából érkezett, óra szerint 177e km. Számomra gusztustalan, ha egy autóban cigiznek, hát ebben ezt nagyüzemben tolták, undorító szaga van. Kormánya az éleknél és a váltó bőrőzése is elég kopott, a vezetőülés szintén zenész, a többi ülés hibátlan szóval valaki egyedül használta. A motorvédőjét a földön húzza, egyik hátsó parkradar be van rajta nyomva és csálén is áll a hátsó lökhárítója. Na mindegy, ennyiért én nem veszek dohányzószobát. :)

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_szervizkonyv_ti_felszereltseg-11777249


Smith2017-09-10 10:48:29 // 99057
A GPS érdekes dolog ennél a készüléknél, azon kívül, hogy beállítja az időt, egyelőre más hasznát nem látom. Talán valami külső modullal tudna rendes navigációt, de az egyelőre engem nem izgat, mindig WAZE-t használok. De ezen végülis most tudok Apple térképet használni, vagy ha Androidost dugnék rá akkor Google maps-t.

A TRIP adatokat a műszerfal közepén is lehet nézegetni (eddig is ott néztem, soha nem a gyári fejegységen), a gyári fejen lévő menüket meg teljesen vissza lehet tenni MES-sel szintén a műszerfal közepére, minden megvan ami eddig nem ott volt.

A kormánygombokhoz kellett egy adapter. Meg nekem sajnos nem ISO csatlakozós volt a gyári fejegység, így ahhoz is kellett egy plusz adapter. (amit nem lehet kapni, csinálnom kellett)

A gyárinál mindenben többet tud. Egyértelmű. Nem kellett kompromisszumot kötnöm semmivel kapcsolatban. A navim nekem nem ment, hiányzott az SD kártya, pótolni drága lett volna.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-10 10:25:30 // 99056
És lámpánál is állsz a féken? Én mindig N-be teszem, kényelmesebb.
Zolibácsi2017-09-10 08:02:30 // 99055
minden működik vele? multi kormány? gps? gondolom a trip adatok nem mennek át. Mi az amivel kevesebb a tudása mint a gyárinak? Azt látom hogy mivel tud többet :-)
Giuntini2017-09-09 23:54:30 // 99054
Én N-be csak akkor teszem, mikor a kaput nyitom ki. Egyébként soha nem használom.
yani🍀2017-09-09 21:46:20 // 99053
Bekerült végre🙂. Őszintén örülök.
Király lett👍
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 21:37:30 // 99052
Nekem úgy rémlett, hogy nagyobb sebességnél lockol, de majd megfigyelem jobban. Lehet hogy 35 :-) A kioldás biztosan 35 körül van, végül is ligikus, ha a zárás is.
Kézi módban viszont nem old, vagy később, mert szerpentinen ég és föld a két mód. D-ben kicsit szenvedős, ha hajtű kanyarok is vannak, M-ben viszont hibátlan.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 21:27:06 // 99051
Köszi ezt is, jó infó :-)
Smith2017-09-09 21:26:49 // 99050
Köszi! Yani sokat segített a távolból, ápolta a lelkemet, ellátott tanácsokkal :) Köszönet érte! :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 21:23:53 // 99049
Áhh köszi! :-) Ezek alapján maradok az eddigi óvatoskodásnál.
Liquid2017-09-09 21:14:49 // 99048
állat lett
Smith2017-09-09 20:59:03 // 99047
ez az SPH-DA120
maseRomeo2017-09-09 20:48:52 // 99046
ez milyen pio???
pofás...
Smith2017-09-09 20:03:15 // 99045
A kereten a szalcsiszolt folia nem pont ugyanaz az arnyalat, de nem nagyon van mibol valogatni :)
RomeoOne2017-09-09 20:01:49 // 99044
Királyul néz ki :D
Smith2017-09-09 19:57:26 // 99043
Elkészült. Nagyjából :) Hangilag nem osszemerheto a gyarival. Az egy sokol radio kb. ehhez kepest :) Pedig ez azert meg boven nem egy high-end audio.





gyml2017-09-09 19:39:25 // 99042
Audinál ha N-be teszed akkor arra készül hogy nemsokára megyünk tovább ezért a vezérlő sokkal lassabban megy "sleep"-be és addig magasabb a nyugalmi áram. Ha P-be teszed akkor tudja hogy megjöttünk és ahogy leveszed a gyújtást lekapcsolja a vezérlőt.
antonov2017-09-09 19:06:01 // 99041
Ilyen amúgy a retesz belülről. Nekem nem túl bíztató. Lejtőn én is előbb kézizek, aztán P.
Liquid2017-09-09 18:57:08 // 99040
Tényleg kell valami segítség. Amíg nem volt kamerám kénytelen voltam looser módon folyton kiszállni és nézegetni mennyi hely van még.
RomeoOne2017-09-09 17:16:23 // 99039
Én a mai napi tapasztalatok alapján is azt mondom, hogy a parkradar szinte nélkülözhetetlen a 159-ből. Milliószor összetörtem volna a seggét nélküle, 1x pl. ma is. Hatalmas segge van és az ablaka hátul inkább csak egy lőrés. Hiába néz hátra az ember, semmivel nem lát többet, mint a tükörből. Mióta megvan ez a kocsi, azóta teljesen leszoktam arról, hogy tolatásnál hátraforduljak. Minek? Úgysem látok semmit. Csak parkradar és tükör után megyek.
Más autónál tolatásnál emlékeztetni is kell magam, hogy nézzek csak hátra, mert nem árt az, ha arra nézek, amerre megyek.
Giuntini2017-09-09 16:44:41 // 99038
Sajnos csak automatasok tudnak hozzászólni. Ez egy külön szakma. Olyan mint a turbósok.
Giuntini2017-09-09 16:40:55 // 99037
A lock-up már 35 km-nél zár a 2,4-ben függetlenül attól hànyasban van. Valóban plusz váltast érzel.
Haddel2017-09-09 16:34:00 // 99036
Grat a kommenthez!😃
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 15:46:34 // 99035
Nálam bekapcsolja automatán a kèziféket majd ki is oldja ...
Sanyi2017-09-09 15:08:45 // 99034
Tudsz/tudtok esetleg szakit aki erre tud valami diagnózist mondani? Nem távszerelésre gondolok...csak hogy mire számítsak.
Úgy örültem, hogy ilyen gyönyörűen tette a dolgát...most meg előjel nélkül... :(
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 15:00:51 // 99033
A lockup egy kuplung a konverterben (citrom). Ha jól tudom, 3-mastól zár, innentől direkt a hajtás. Érezni is lehet amikor zár, mintha egy plusz váltás lenne.
Innentől viszont nem tudom, hogy milyen szenzor tartozik hozzá, lehet hogy a tekercsre mér vissza.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 14:52:45 // 99032
Pont nem, mert P-ben reteszel. Amit pl nem tudok, hogy kéziféket kezeli e pluszban, illetve hogy a retesz mire van kitalálva. Nem hiszem, hogy arra, hogy 1600 kilót tartson mondjuk lejtőn. Ezért kérdezem a hozzáértőket :-D
Eddig nagyon figyeltem, hogy lejtőn pl előbb kézifék, hogy tartsa az autót és aztán P, hogy ne legyen a reteszen az autó súlya.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 14:47:51 // 99031
Jó, köszi, tisztában vagyok vele, hogy N-ben gurul :-D És a macska is felrobban a mikróban. :-)
Liquid2017-09-09 14:46:57 // 99030
ez jól néz ki, anno nem volt ilyen specifikus sehol
Sanyi2017-09-09 14:39:02 // 99029
Megvan a hibakód:


Valakinek volt már hasonló? Vagy valaki tudja hogy ezt mi okozhatja.
MIL-t is bekapcsolta hazafelé... hibát kitöröltem.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 14:15:38 // 99028
Semmi értelme az N-nek...nagyon az S-nek sem ...egyiket sem használom, a kormányon lévö válto fülnek sem néha kormànyzásnál véletlen hozzá érek és csodálkozom miért nem vált már fel
csokagm2017-09-09 13:25:31 // 99027
Van benne egy oco kici kínai es az mindent tud.
Smith2017-09-09 12:59:22 // 99026
Ez eleg jo de honnan tudja a kormany allast? Meg hogyn tajolja be az erkezest a vonalakra? Az kicsit kamunak tunik :)
RomeoOne2017-09-09 12:58:51 // 99025
Ott, ha jól emlékszem az volt a baj, hogy nem lehetett elég jól elkülöníteni, hogy N-ben vagy P-ben van. Mivel lejtős volt a beálló, P-be kellett volna rakni, de véletlenül N-be rakta. És ezért pereltek, hogy szar, mert nem volt egyértelmű, hogy melyikben van.
RomeoOne2017-09-09 12:57:38 // 99024
Nem értek az automatához, de gondolom annyi a különbség, mintha üresben hagyod manuál kocsid, vagy mellette behúzod a kéziféket is.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-09 12:53:01 // 99023
pont így halt meg az orosz fiatal színész N-be rakta az autóját oda ment a kapuhoz az autó meg halálra nyomta....
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 11:37:29 // 99022
Akkor én értettem valamit félre :-) Egyébként asszem megvan a megoldás. Egy csipogással megúszom a beparkolást itthon, ha nem teszem P-be. Akkor nem jön rá, hogy parkolunk :-)

Egyébként aki ért hozzá mondja el nekem, a P állásnak mi a jelentősége? Értem, hogy reteszel. De feltétlen fontos használni? Miért annyira vészes dolog N-be rakott váltónál leállítani, hogy csipog miatta? Árt is neki, vagy csak parázik, hogy elgurul?
Magamtól azt mondanám, hogy kímélőbb a mechanikának, ha mondjuk kiszállok kaput becsukni/kinyitni, nem húzogatom át hátrameneten keresztül reteszelésbe.
antonov2017-09-09 11:28:20 // 99021
Úgy néz ki az akksi halt meg.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 11:16:43 // 99020
Hogy értve? Nekem egy raklap paramétert hoz a MES-ben. Biztos lehet élő adatozni is. Mondjuk nem szívesen bonyolódnék bele ilyesmibe. Mindenképp először diagolni kell egy ilyen szerkezetet. Aztán lehet nézegetni, ha már nagyjából elárulta, hogy mi a kínja.
RomeoOne2017-09-09 11:04:36 // 99019
Az tényleg érdekes volna :D Azért mondtam fordítva :)
Shadin2017-09-09 10:59:50 // 99018
Egy ilyet akarok én is betenni a Pio-hoz:

Aliexpress
Giuntini2017-09-09 10:54:15 // 99017
Az a baj az Aisinnél, hogy semmit nem lehet igazan ellenőrizni...
Sanyi2017-09-09 10:18:37 // 99016
Hazaértem már nézem is. Remélem semmi komoly...
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 10:15:36 // 99015
Ne nyúlj semmihez, míg ki nem olvastad! Nézd meg mire panaszkodik. Az ELM-327 jó lesz, nem kell színes adapter.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-09 10:13:03 // 99014
Azért az az ő tart el az érdekes volna :-) Mondjuk nem panaszkodok, eddig kevéssel beérte.
Műszaki emberként viszont hadd zavarjon már, ha valamit szarul találtak ki. :-)
antonov2017-09-09 10:04:00 // 99013
Nincs. Az olajleeresztőjén a kis csavart kitekerve fél liternek kell kifolynia akkor van benne elég. Persze vízszintes helyzetben.
Sanyi2017-09-09 09:45:33 // 99012
Van nívópálcája a váltónak? Vagy ezt hogy lehet csekkolni? Ha gépre dugom akkor kiírja esetleg ezt hogy az olajszint alacsony? 1-1,5 éve cserélt Csöri benne olajat. Azóta se csöpögés se semmi. Nem volt vele gond. Se rántás se kihagyás semmi. Kopp-kopp-kopp
Giuntini2017-09-09 09:28:16 // 99011
Ha baj lenne a váltóval, úgy gondolom vészüzembe rakná. Szerintem elképzelhető, hogy az olajszint alacsony.
antonov2017-09-09 08:01:12 // 99010
Lesz meló. Az EGR és a MAP hiba korábbi örökségek, az izzitást random bedobja, viszont az üzemanyag pumpa relé hiba gond, mert elkezdte, hogy hidegebb időben egy másodpercre beindul, és azonnal le is áll. Ezt olyan 3-4-szer megismétli és utána minden oké. A swirl flap hibát a hosszú indítózás közben dobta be. Találkoztatok már ilyennel? A tankszivattyút mi vezérli? Gyújtásnál ugye jól hallhatóan elkezd dolgozni, majd leáll. Indítózásnál alatt és miután beindult az autó újra bekapcsol? Vagy a nagynyomású képes utána felszippantani mint az adagló?

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak