Fórum >> Típusok >> Giulietta

Gegee2016-05-11 09:06:32 // 8031
Számomra pl nem volt lényegtelen, mert egy ismerősöm keresett meg, mivel potenciális vásárló lett volna és kikérte a véleményemet. Elírta ez jó. Maradjunk ennyiben, hogy sok mindent elírt. :D Viszont a hirdetésben, miért kell mindent nagy betűvel írni, az számomra rejtély. Jobban látom, vagy hatásosabb és az "egyszerű" ember egyből lecsap rá. Karcmentes állapot. Ezen hátast dobtam. :) Telefonbeszélgetések folyamán, ahogy komolyabbnak érződött a vételi szándék érdekes módon jöttel elő a dolgok, (ami a hirdetésben sehol nincs megemlítve. Kis betűvel sem!!) mi volt még kicserélve rajta, mert koccantak vele. Na szóval karcmentes, mi? Fényezés után már az. De ez egy dolog, ezt még simán le lehet nyelni, viszont az, hogy nincs rajta kötelező, mégis elvitték volna 100+ km-re megmutatni a saját lábán, kérdem én hogyan? Az autó nem a hirdető tulajdona, hanem egy cég tulajdonában van. Innentől jönnek az érdekes dolgok. Nekem felejtős lenne, ismerősöm is lemondott róla.
AdiArsenal2016-05-11 05:37:09 // 8030
Vagy elírta vagy az első forgalomba helyezést írta be most, végülis lényegtelen számunkra :-D
G-MANN🍀2016-05-10 21:53:47 // 8029
A szürkében van még alku :) és plusz egy jó kis üvegtető is :) na joooó, nem 8C piros ami az én kedvencem is. :) végül is majd minden annyit ér amennyit fizetnek érte :)
G-MANN🍀2016-05-10 21:48:36 // 8028
És hogy fiatalodott meg? :)
AdiArsenal2016-05-10 19:25:53 // 8027
Akkor mire való a forum? Ezért kerül ennyibe mert volt sérülve gondolom, a másik launch qv 2,5 millával drágább. Aki árulja szinte minden kocsit törötten hoz külföldröl, kivéve amelyiknél oda írja hogy nem volt sérülve, de ezt évek óta így csinálja és telefonba el is mondja, hogy törve volt, nem titkolja.
otci2016-05-10 17:38:22 // 8026
Sikerült a váltószoknya levétel és így utólag elég egyszerű volt.
Ha valakit esetleg érdekelné a folyamat:
A tépőzár felől ha kibontjuk le lehet nyúlni és körbe ki lehet pattintani a füleket enyhén befelé ezzel párhuzamosan a szoknyát pedig felfelé húzva.
A minőségi munkát Pesznecker Laci csinálta, akit bátran ajánlok mindenkinek. http://www.peszi.hu/
István0022016-05-10 13:55:47 // 8025
Nem ez volt oldalba verve?
Gegee2016-05-10 13:29:18 // 8024
Nem szeretnék fórum témát csinálni belőle. Privátban beszélek róla szívesen, akit érdekel az autó.
AdiArsenal2016-05-10 13:03:43 // 8023
Mért mi a baj vele?
Gegee2016-05-10 12:10:15 // 8022
Még, ha csak ez lenne vele a probléma! :)
G-MANN🍀2016-05-10 11:40:52 // 8021
és most már 2015-ös a 2014-es Giu, ami karcmentes is :-)
meg kellene lesni, hogy mire képes egy jó fényező :-)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_verde_launch_edition_tct_8c_rosso.karcmentes_allapot._2-10022703
otci2016-05-09 21:56:15 // 8020
Igen én is néztem a kézikönyvet, ahol valóban a SELENIA StAR P.E-t adja be gyárinak,
viszont a minősítés mind két olajnál megegyező

ACEA C3 minősítésű kenőolaj
Minősítés FIAT 9.55535-S2.

Viszont ezt a számsort csak a STAR-nál írja, ami fogalmam sincs, hogy mi:
N°F603.D08

Nekem Győrben egy Alfa "szak"üzletben a Multiair olajat ajánlották arra hivatkozva, hogy a Star már nem kapható, ez van helyette. Az olajcsere meg is történt és ma, hogy böngésztem az oldalon megláttam pe-Ti blogján "kötelező" szerviz alatt a Star-os motorolajat, ekkor néztem hülyén és ezért is volt a kérdésem, most akkor újra olaj csere vagy megfelel a Multiair olaj?

http://olajcentrum.hu/termek/selenia-k-pure-energy-5w-40-1liter/
http://olajborze.hu/Selenia_Star_Pure_Energy_5W40_5_liter#page_artdet_tabs
pe-Ti2016-05-09 20:50:42 // 8019
Nem is tudtam, hogy van Mutiair olaj kíváncsi lettem.... én Star P.E. öntök az enyémbe.
Piritu - 1.000.0002016-05-09 20:47:10 // 8018
A könyv szerint StAR PE kell bele:

A képeid közül ez a második. Ofi oldala is ezt hozza.
otci2016-05-09 19:22:57 // 8017
Sziasztok!
Megosztanátok, hogy a két motorolaj között mi a különbség, bár melyiket lehet rakni a 170 lovas multiair motorba? Tudom, hogy a motor kényes az olajra ezért érdekelne.
Köszi
AdiArsenal2016-05-09 17:32:30 // 8016
Nem nagy, dehogy :)
G-MANN🍀2016-05-08 14:50:27 // 8015
Széppp ;):)
G-MANN🍀2016-05-08 14:49:32 // 8014
2000 fordulat nagy ? :) remélem nem :)
Rolee462016-05-08 08:06:04 // 8013


Penteken boklasztam Biburgba az Alfaszalonba,volt jo par szep Gulietta meg masik Alfa is😄 de nala lemerevedett a labam.Nekem ebbe a szinbe tetszik a legjobban😉,meg az 1.8Tbi is bejon😉
AdiArsenal2016-05-08 07:21:01 // 8012
1.75-nél valóban sok a 6., 1.4-nél nem
AdiArsenal2016-05-08 07:18:37 // 8011
Turbónak meg a nagyobb fordulat nem jó hidegen :)
Gegee2016-05-07 21:09:26 // 8010
Így van. Kiolvastad a lényeget belőle. :) Hideg motor ide vagy oda a program nem foglalkozik ezzel és kéri 60-nál a 6. at. Ló....t kap max, 5.-6.-at tuti nem. :)
G-MANN🍀2016-05-07 20:43:40 // 8009
:) nem a fordulatszám volt a kérdés, szerintem az meleg motornál szinte mindegy. Azt gondolták lényegesnek, hogy hideg motornál nem a legalacsonyabb fordulatszám a tuti a bemelegítéshez. :)
AdiArsenal2016-05-07 07:37:39 // 8008
Az igaz, hogy egy kicsit alacsony fordulatnál írja a "shift"-et, de nem is kell sokkal följebb pörgetni normál városi közlekedéshez.
AdiArsenal2016-05-07 07:35:33 // 8007
v6-os dízelek 130-nál 1500 körül forognak akkor azok is hamar tönkremennek? Szerintem azt érezni mi az a legkisebb fordulat, ami nem tesz jót a motornak, a mai modern turbós motorok már 1500 körül leadják a max nyomatékot, nem hinném ha ekörül a fordulat körül autózol az ártalmas, egy régi szívónak lehet, de a mai turbósaknak nem. Én városban 2ezernél váltok, nem is fogyaszt 8-8,5 liternél többet ott sem.
Gegee2016-05-06 11:39:59 // 8006
Frankó! :) Ennek örülök, mivel én sem úgy teszek. :) Köszi a választ!
Piritu - 1.000.0002016-05-06 10:35:29 // 8005
Még érdekesebb, hogy a TCT se ott vált, ahol az autó "javasolja" :-)
Zoli672016-05-06 09:47:59 // 8004
Újabb visszahívás van a Takata légzsákokra. Az Alfának ki gyártja??
Gegee2016-05-06 08:57:50 // 8003
Igen ez tök jó cikk, érdemes betartani. Viszont azt meglepve nézem, hogy a fed.comp. írja (normal mode-ban persze), hogy váltsak fel, de a fordulat kb 1800 körül mozog vagy még alatta. Igaz, ha gázra lépek, akkor nem írja vagy egyedi esetben, hogy váltsak le. Mikor 4.-ben megyek 60-al akkor kéri váltsak fel, felteszem 5-be, utána kéri a 6.-at is. Ez szerintem nem egészen egészséges, így próbálok leszokni vagy nem odafigyelni ennek a "gazdaságos fogyasztás" figyelmeztető vezetési tippnek.
Piritu - 1.000.0002016-05-05 20:37:50 // 8002
Gratula a k-hoz! :-)
G-MANN🍀2016-05-05 20:24:57 // 8001
Bocs, rohantam. Lemaradt a link vége :)
G-MANN🍀2016-05-05 20:22:26 // 8000
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
G-MANN🍀2016-05-05 20:19:31 // 7999
Szia:) azért kellene annak a motornak egy kicsit magasabb fordulatszám is a bemelegedéshez. 5.6-ban ott lefelé a hegyről talán alapjáraton ketyeghet a motor. http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Üdv. Csaba
Kovacslajos112016-05-05 17:05:48 // 7998
:) ok, de ettől a hiba oka még megvan, kicsit külföldi fórumokon olvasgatva turbó hibára utal az a füst, és sajnos elég gyakori jelenség ahogy látom... :(
AdiArsenal2016-05-05 15:32:55 // 7997
gurulj üresben, vagy néha adj gázfröccsöt motorféknél akkor nem csinálta nekem
otci2016-05-05 12:00:55 // 7996
Váltószoknyát szeretnék cserélni, valakinek van ötlete, hogy lehet "sérülésmentesen" levenni? Köszi
AdiArsenal2016-05-05 11:56:17 // 7995
Nekem is ugyanez volt, megoldást nem tudok, mert már eladtam!
Kovacslajos112016-05-05 11:36:24 // 7994
Sziasztok,

Érdekes jelenségre lettem figyelmes a minap, gondoltam hátha már találkozott hasonlóval valaki.

1.4 TB, 48e km az áldozat. Ha hosszan(kb 2 km) gurulok lejtőn lefelé sebességben, de 5. vagy 6. fokozatban, szóval motorfék tulajdonképpen nem számottevő - jelen esetben Budán a Zöldlomb - Szépvölgyi szakasz - , a következő kereszteződésnél amikor a gurulásból megállok és elindulok ijesztő kékes-fehéres füstöt köp ki a kipufogó, de olyan mértékben hogy visszapillantóban simán látom. Utána próbáltam, hogy kicsit hajtva előjön-e még, akadozik-e, bármi észrevehető probléma jelentkezik-e de semmi! Viszont az adott szituációban már többször észrevettem. Lehet fontos, hogy ezt a szakaszt viszonylag hideg motorral szoktam megtenni.. Ötlete van esetleg valakinek?
Köszi
Piritu - 1.000.0002016-05-03 19:21:35 // 7993
A használati szerint üres, nincs hozzárendelve semmihez.
otci2016-05-03 12:28:45 // 7992
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenűl, hogy a kormány alatt található biztosítéktáblából hiányzó F89-es biztosíték mihez való, vagy ez szériában sem tartozék?
G-MANN🍀2016-05-01 20:02:54 // 7991
Két QV vezérlés cserén? És Csörié csak pihenőben? :) :) szpekkkk:)
Gegee2016-04-29 22:18:36 // 7990
"Második" Giu tali! :) Kicsit másképp, de hasonló érzésekkel. :)
Balázs156SW2016-04-29 18:39:59 // 7989
Ez nem jellemző. Vagy nem eléggé koptak be a fékbetétek, vagy túl kemények. A gyári fékbetétekkel szerintem rendben vannak, de hívd Csőrit, ő érti ezt...
CseBali2016-04-29 14:15:20 // 7988
Sziasztok,

Balázsnak (Csebali-nak) hívnak és "új fiú" vagyok a klubban :-)
A Giu-m féke (nem nagy fékes) néha erőteljesen nyikorog/sivít!
Úgy rémlik, mintha valahol hallottam/olvastam volna, hogy ezek ilyenek - és kopottságtól függetlenül csinálják!
Nektek mi a tapasztalatotok?
Szokjak hozzá - hogy ezért is megnéznek, nem csak a "vas" szépsége miatt?? :-)
...és mondjam azt, hogy ezek a kerámia fékek ilyenek, míg el nem érik az üzemi hőmérsékletet?? :)))
köszi és szép napot
Piritu - 1.000.0002016-04-25 21:06:52 // 7986
Kicsi a világ! :-)

Nem sok autó járt arra.
G-MANN🍀2016-04-25 19:47:22 // 7985
Kémeim azt jelentették (egy kollégám), hogy egy fehér Giu-t fotózott valaki Veszprém felé egy szép helyen :) vajon ki lehetett? :) ..... A szombati tali után. :) egy tippem volt :)
otci2016-04-25 17:21:27 // 7984
Megnéztem "jeki" által tanácsolt vezetékeket, egyet találtam is a bal oldali gumihernyóban ami részlegesen volt szakadt, a képen jelöltem ez a bal oldalon csatlakozik a szélvédőhöz, meg lett csinálva, de műholdat még mindig nem talál, a kábeleket mind két oldalon vissza bontottam ahol kritikusnak találtam, de más szakadást nem találtam, valakinek van esetleg egyéb ötlete, nem lehet, hogy valami biztosíték kimegy vagy hibatárban kell valamit törölni, esetleg valamit újra kell kalibrálni?
Ha valakinek bármi ötlete van szívesen fogadom.
Gegee2016-04-25 08:13:01 // 7983
Jaja, azt az adást már én is láttam és volt nagy meglepi nálam is. Viszont az pont az az autó, amiről szombaton szó volt. Azt próbálta Csabi anno. És ezt az autót láthatod jelenleg a hahun. Giu QV
Zsolt1552016-04-25 08:04:24 // 7982
Szia! A manuális üzemmódban azért, mert a gyorsulásnál a nehézségi erő az ülés háttámlája felé nyom és így könnyebb hátrafelé húzogatni a kart a felfelé váltáshoz, mint előre nyomni. Automata üzemmódban a fokozatválasztás lehetősége is gondolom, ezen az elven van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak