Jimmi T.2016-10-04 19:47:13 // 8231
igen, de elmúlt. magától
CseBali2016-10-04 10:52:20 // 8230
Halihó,
Nekem ilyet még (szerencsére) nem produkált
...mostanában viszont azt vettem észre, hogy dugóban araszoláskor a fordulatot lassan ejti vissza alapjáratra - ha 1-ben csorgok és kinyomom a kuplungot megállás előtt...
Ilyen valakinek?
Nekem ilyet még (szerencsére) nem produkált
...mostanában viszont azt vettem észre, hogy dugóban araszoláskor a fordulatot lassan ejti vissza alapjáratra - ha 1-ben csorgok és kinyomom a kuplungot megállás előtt...
Ilyen valakinek?
Kazes☻2016-10-04 07:53:09 // 8229
Igen, szerintem is... mindkettő! ;)
Jójezide... :)
Jójezide... :)
Rolee462016-10-03 22:51:41 // 8228
Lehet eleg volna csak a teton,de jol all neki ez a szin is!
Bocsi a kep minosegert😉
Bocsi a kep minosegert😉
Kazes☻2016-10-03 22:30:16 // 8227
Mármint mi? ;) Nekem az a fekete mocitető csak ront rajta...
Rolee462016-10-03 22:09:18 // 8226
Bettesp2016-10-03 19:59:06 // 8225
Abból kiindulva amit itt-ott találtam a küldöldi fórumokon nekem úgy tűnik, hogy a MultiAir hibánál van egy jellegzetes kopogó hangja a motornak alapjáraton ( ha valaki nem így tudja nyugodtan cáfoljon meg). Nekem ilyen nincs. Szépen, csendben jár, csak gyorsításkor bedadog...
Bettesp2016-10-03 19:40:43 // 8224
Szia,
Gyertya kb 3000 km-el ezelőtt volt cserélve. Hibakód nincs, mint ahogy a műszerfalon semmiféle visszajelzés se.
Gyertya kb 3000 km-el ezelőtt volt cserélve. Hibakód nincs, mint ahogy a műszerfalon semmiféle visszajelzés se.
pe-Ti2016-10-03 19:35:26 // 8223
Ciao!
Gyertya mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a cserére de ne várd meg az ajánlott 30 ezret ha ez nem segít beszélj Jimmi T.-vel mert neki a multiair modul halálakor produkált hasonlót: Hibakód nincs, műszerfalon minden oké?
Gyertya mikor volt cserélve? Nagyon érzékeny a cserére de ne várd meg az ajánlott 30 ezret ha ez nem segít beszélj Jimmi T.-vel mert neki a multiair modul halálakor produkált hasonlót: Hibakód nincs, műszerfalon minden oké?
Bettesp2016-10-03 18:20:47 // 8222
Sziasztok,
Pár napja új jelenséget produkál Guli. Indítás után hidegen, gyorsításnál 2000 környékén elkezd dadogni és erőtlen lesz. Azonnal félreáll, leállít, újraindít. Ezután minden OK, a hiba megszűnik. Ez elmúlt két hétben 3x csinálta ezt velem.
Elsőre olyan mintha nem menne egy henger. Füst nem jön.
1.4 MultiAir
Találkozott már valaki hasonlóval?
Pár napja új jelenséget produkál Guli. Indítás után hidegen, gyorsításnál 2000 környékén elkezd dadogni és erőtlen lesz. Azonnal félreáll, leállít, újraindít. Ezután minden OK, a hiba megszűnik. Ez elmúlt két hétben 3x csinálta ezt velem.
Elsőre olyan mintha nem menne egy henger. Füst nem jön.
1.4 MultiAir
Találkozott már valaki hasonlóval?
Jimmi T.2016-10-02 18:14:29 // 8221
köszi, az érdem a Giu-é :-)
Piritu - 1.000.0002016-09-29 20:30:17 // 8219
Gratula! :-)
Jimmi T.2016-09-29 20:11:47 // 8218
pe-Ti2016-09-29 07:26:59 // 8217
Üdv a klubban! :-D
Az első lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Én gumiápolóval vagy zsírzóspray-vel szoktam befújni akkor csendben marad (egy darabig). Megemelve kitekerve a kormányt hozzáférsz. A rendszámhoz van gyári "toldó elem" amire a magyar méret felfér lásd Piritu blogjában!
Az első lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Én gumiápolóval vagy zsírzóspray-vel szoktam befújni akkor csendben marad (egy darabig). Megemelve kitekerve a kormányt hozzáférsz. A rendszámhoz van gyári "toldó elem" amire a magyar méret felfér lásd Piritu blogjában!
biqci2016-09-28 23:08:35 // 8216
Sziasztok...
Valakinek volt már ilyen? :
-bal elől hallok vmi éles nyikorgást... olyan mintha a lökös vhol az illesztésnél hozzáérne vmihez... persze csak egyenletlen úton hallani...
Bp-i vagyok... tehát kb mindenhol...
plusz még egy kérdés...
Olaszoktól jött az autóm és az első rendszámtáblatartó ami a lökőssel egyben van... és arra van rátéve a sima magyar keret...elég bután eláll...
Gondoltam ráragasztom meghajlítgatva... de a törés elég hülyén nézne ki rajta....vagy nem?
Valakinek volt már ilyen? :
-bal elől hallok vmi éles nyikorgást... olyan mintha a lökös vhol az illesztésnél hozzáérne vmihez... persze csak egyenletlen úton hallani...
Bp-i vagyok... tehát kb mindenhol...
plusz még egy kérdés...
Olaszoktól jött az autóm és az első rendszámtáblatartó ami a lökőssel egyben van... és arra van rátéve a sima magyar keret...elég bután eláll...
Gondoltam ráragasztom meghajlítgatva... de a törés elég hülyén nézne ki rajta....vagy nem?
Csöri2016-09-28 21:09:47 // 8215
Így van. Előbb-utóbb majd az is kerül bele.:-)
Balázs156SW2016-09-28 18:48:59 // 8214
Mivel túl vagyok az 50 e km-en, röviden összefoglalom mi bajom volt eddig1,6 dizel: a lambda szonda három alkalommal bejelzett (bosch), ezért nem lehetett sport fokozatba tenni. Aztán 1 hónap után mindhárom alkalommal megszűnt. Volt kis nyikorgás, mert a légbeömlő hozzáért a boblemezhez. Kis szivacs és kész. Ennyi. Megbízható, jó gép ez!
Alfista2016-09-28 17:00:10 // 8213
Helló Mindenki!
Tudnátok nekem infót mondani arról, melyik motorvariáns a megbízhatóbb, 1.4TB vagy 1.4 TB Multiair? Meddig bírja a multiair?
Tudnátok nekem infót mondani arról, melyik motorvariáns a megbízhatóbb, 1.4TB vagy 1.4 TB Multiair? Meddig bírja a multiair?
Öcsi2016-09-27 21:24:34 // 8212
biqci2016-09-26 22:37:48 // 8211
lehet... az enyém még 5ös
Piritu - 1.000.0002016-09-26 20:47:03 // 8210
Lehet, hogy a 0W az euro6 miatt kell?
Piritu - 1.000.0002016-09-26 20:45:57 // 8209
Az 5W30 a WR PE. A 159-be is azt írták a 2.0-es motorba.
biqci2016-09-26 20:17:23 // 8208
Piritu - 1.000.0002016-09-26 19:55:05 // 8207
biqci2016-09-26 18:40:40 // 8206
Sziasztok...
Tudja vki, hogy 2.0 jtdm2-be milyen olaj kell?
2,4jtdm-be Selénia WR 5W-40-et használtam...
Nem tudom ebbe is az kell?
Válaszokat előre is köszi...
Tudja vki, hogy 2.0 jtdm2-be milyen olaj kell?
2,4jtdm-be Selénia WR 5W-40-et használtam...
Nem tudom ebbe is az kell?
Válaszokat előre is köszi...
emGéza2016-09-24 15:00:56 // 8205
Ma halászlé rotyogott a bográcsban. Hogy jön ez ide?
Úgy, hogy akkor volt utoljára mikor itt Nógrádon,a két dicső lovag erre jár a Giulietta QV-val. És vakmerő és bátor! Mert nem törödve a helyiek kaszáival, kapáival , csak bőgették a szürke táltosukat. 😉
Úgy, hogy akkor volt utoljára mikor itt Nógrádon,a két dicső lovag erre jár a Giulietta QV-val. És vakmerő és bátor! Mert nem törödve a helyiek kaszáival, kapáival , csak bőgették a szürke táltosukat. 😉
Haddel2016-09-23 22:53:25 // 8204
Ilyen az enyémen is van ,olyan mintha valaki hígitós kézzel összefogdosta volna. Bár lehet ,hogy egy polírozás levinné.
tdemeter2016-09-23 20:38:05 // 8203
2 napja jártam ott:)
Piritu - 1.000.0002016-09-23 20:13:52 // 8202
G-MANN🍀2016-09-22 10:55:49 // 8201
még mindig szép :-)
CseBali2016-09-22 08:39:51 // 8200
otci2016-09-21 22:12:54 // 8199
Hello!
Hasonló cipőben járok, érdeklődök sikerült megoldanod a problémát?
És még egy kérdés CAR társak, a fényezésen több helyen is ujjlenyomat nyomok vannak, tudtok ajánlani valami "tisztító"szert amivel el tudom távolítani?
Előre is Kösz
Hasonló cipőben járok, érdeklődök sikerült megoldanod a problémát?
És még egy kérdés CAR társak, a fényezésen több helyen is ujjlenyomat nyomok vannak, tudtok ajánlani valami "tisztító"szert amivel el tudom távolítani?
Előre is Kösz
noobi322016-09-19 08:49:45 // 8198
Üdv,
Uconnect fejegységet sajna egy könnyen nem lehet beépíteni, egyszerüen túl nagy. Nem elég a panelt kicserélni, a billenökapcsolókat is el kéne távolítani, ergo az egész müszerfalat ki kéne cserélni.
Szivem szerint én is lecserélném Uconnectre, mert a régi egyszerüen elavult. Alfistin olvastam utána, ott már többször felvetödött ez a kérdés. A végén mindig ott lyukadtak ki az emberek hogy túl sok meló lenne csak a rádió miatt az egészet lebontani, gombokat átalakítani (már ha lehet), összehangolni a fedélzeti számítógéppel (már ha lehet).
Ha valaki mindenképp dupla DIN-es fejegységet akar, sokkal egyszerübb valamilyen random rádiót választani, ami jobb esetben még a fedélzeti számítógéppel is komunikál.
Uconnect fejegységet sajna egy könnyen nem lehet beépíteni, egyszerüen túl nagy. Nem elég a panelt kicserélni, a billenökapcsolókat is el kéne távolítani, ergo az egész müszerfalat ki kéne cserélni.
Szivem szerint én is lecserélném Uconnectre, mert a régi egyszerüen elavult. Alfistin olvastam utána, ott már többször felvetödött ez a kérdés. A végén mindig ott lyukadtak ki az emberek hogy túl sok meló lenne csak a rádió miatt az egészet lebontani, gombokat átalakítani (már ha lehet), összehangolni a fedélzeti számítógéppel (már ha lehet).
Ha valaki mindenképp dupla DIN-es fejegységet akar, sokkal egyszerübb valamilyen random rádiót választani, ami jobb esetben még a fedélzeti számítógéppel is komunikál.
István0022016-09-19 07:10:12 // 8197
Autó beállítások és a nyelv az radionavon belül van. Xenon kapcsoló viszont külön van a "kapcsolósoron".
Piritu - 1.000.0002016-09-18 21:58:15 // 8196
Kérdés, hogy az újabb gyári rádió elektromosan kompatibilis-e a régebbi autóval.
Nekem egy csomó paramétert a rádión lehet állítani (pl. xenon beállítások, kocsi nyelve, stb.)
A korábbin hol lehet a kanyarkövető xenont, ki/be kapcsolni?
Nekem egy csomó paramétert a rádión lehet állítani (pl. xenon beállítások, kocsi nyelve, stb.)
A korábbin hol lehet a kanyarkövető xenont, ki/be kapcsolni?
Piritu - 1.000.0002016-09-18 21:53:25 // 8195
Ma voltunk Pesten (2x200 km), útközben volt egy kis időm a TCT váltón gondolkodni.
Tény, hogy sokkal jobban hagyja pörögni a motort, mint én tettem a kézi váltós és ugyan ilyen motoros 159-el. Egyáltalán nem a nyomatékra játszik. (Mondjuk a max nyomatéka vissza is van fogva a 159-éhez képest.)
Pl. a 4-est lazán kipörgeti 100 fölé gyorsításkor, autópályán is szorgalmasan visszaváltogat.
Szóval azon filóztam, hogy remélem ezzel a bánásmóddal jobban vigyáz a kettőstömegűre, mint a kézi váltóval tenné az ember. Lehet, hogy tovább is bírja majd?
Tény, hogy sokkal jobban hagyja pörögni a motort, mint én tettem a kézi váltós és ugyan ilyen motoros 159-el. Egyáltalán nem a nyomatékra játszik. (Mondjuk a max nyomatéka vissza is van fogva a 159-éhez képest.)
Pl. a 4-est lazán kipörgeti 100 fölé gyorsításkor, autópályán is szorgalmasan visszaváltogat.
Szóval azon filóztam, hogy remélem ezzel a bánásmóddal jobban vigyáz a kettőstömegűre, mint a kézi váltóval tenné az ember. Lehet, hogy tovább is bírja majd?
Synek2016-09-18 16:05:54 // 8194
Most látom , hogy amit linkeltem a gyárihoz pont nem jó. A gyárinak a sarkai le vannak kerekítve.
Synek2016-09-18 15:41:43 // 8193
Ez nem az?
Nem tudom ,hogy csak erre van e szükség. Mind ez mellet egyetértek veled nekem is tetszik a jelenlegi csak a tudásával nem vagyok megbékélve. A navit meg úgy is ritkán használom akkor meg kibírom h számomra kicsit "fura" . Ha cserélném akkor is valószínűleg a gyári újabbat szerezném be. Láttam külsős fejegységet beépítve, hát nekem nagyon nem tetszett...
Nem tudom ,hogy csak erre van e szükség. Mind ez mellet egyetértek veled nekem is tetszik a jelenlegi csak a tudásával nem vagyok megbékélve. A navit meg úgy is ritkán használom akkor meg kibírom h számomra kicsit "fura" . Ha cserélném akkor is valószínűleg a gyári újabbat szerezném be. Láttam külsős fejegységet beépítve, hát nekem nagyon nem tetszett...
István0022016-09-18 15:23:50 // 8192
50 ezer egy ilyen "szálracsiszolt keret" és olyan rádiót tesz be az ember amilyet akar. Nekem nagyon tetszik a kiemelkedő kijelző és a gombsor, így nem cserélem le. Sajnálom hogy, a tudását nem lehet javítani, olasz forumokon is csak a kinézetet tudják módosítani.
Synek2016-09-18 15:15:36 // 8191
És valaki gondolkodott (vagy csinált) olyanon ,hogy az új giulis fejegységet szereljen a régebbibe? Ahogy nézegettem az elég szálcsiszolt panelt cserélni kéne nem tom h megoldható e. Jelenlegleg egy tomtom navim van amire nem nagyon panaszkodhatok, bár egy frissités ráférne. de maga ez a dokkolós dolog nem nagyon tetszik. Am nekem még egy árva Jack csati sem jutott akinek legalább jack je van azok már könnyen megoldják, van jack Bluetooth adapter , a telóhoz meg lehet szerezni alkalmazást h lejátszáshoz azt használja híváskor meg a gyárit :)
István0022016-09-17 08:15:44 // 8190
Régi rádió nem támogatja a bt zenelejátszást. Csak kihangosító. Dension Gateway beépítésével megoldható a dolog, ilyenkor cd tárat szimulál és megy a zene telefonról.
Sajnos nekem a Radionavban se bluetooth, se aux csatlakozó és még ezt a dension cuccot sem támogatja. Dension Car dockkal oldottam meg. Ez bt kihangosító és fm transzmitter. Persze nem a teszkó recsegős minöség.
Sajnos nekem a Radionavban se bluetooth, se aux csatlakozó és még ezt a dension cuccot sem támogatja. Dension Car dockkal oldottam meg. Ez bt kihangosító és fm transzmitter. Persze nem a teszkó recsegős minöség.
Bettesp2016-09-15 20:20:11 // 8189
Semmi... :/
Piritu - 1.000.0002016-09-15 19:26:38 // 8188
Annyit megpróbálhatsz, hogy a telón elindítod a zenelejátszást, aztán kapcsolgatsz.
Piritu - 1.000.0002016-09-15 19:13:09 // 8187
Bettesp2016-09-15 18:10:39 // 8186
Hiába nyomom meg többször a Media gombot, semmi sem történik. Csak arra tudom használni, hogy ha a rádió szól akkor azzal váltok hogy a CD vagy a pendrive induljon el. Pedig a bluetooth-on a telefon csatlakoztatva van mert a hálózatot látja a computer.
CseBali2016-09-15 14:48:12 // 8185
...délelőtt én is felbuzdultam a lentieket olvasva, de pl. nekem a media-t nyomkodva csak a pendrive és az AUX között váltogat (természetesen a "párosodás" megtörténte után)...
A Piritu által javasolt menüs dologig még nem jutottam el, de majd csekkolom...
A Piritu által javasolt menüs dologig még nem jutottam el, de majd csekkolom...
AdiArsenal2016-09-15 14:26:30 // 8184
Többször kell rányomni a media gombra és akkor ugrál az usb, blutooth meg még nem tudom mi között
Bettesp2016-09-15 13:30:11 // 8183
Én a menü média részét sem találom...
Piritu - 1.000.0002016-09-15 12:44:42 // 8182
Valahol kell lennie egy menüpontnak a media reszben, hogy mi legyen az adatforras. Alap helyzetben usb, ezt kell megkeresni és blutoothra átkapcsolni. Magától nem vált át.