Fórum >> Típusok >> Giulietta

István0022016-12-16 11:34:19 // 8475
Kisfalumban vagy. Legközelebb beállok melléd. :-D
Piritu2016-12-15 23:03:49 // 8474
Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu2016-12-15 22:21:51 // 8473
Tényleg jó alkualap a hiánya.
Én a vétel után felkeresném az eredeti tulajt, hogy küldje el postán. Olcsóbb, mint az új, mert ő állná a bélyeget a levélre :-)
Piritu2016-12-15 22:03:19 // 8472
Forgalmival szerintem pár ezer Ft lehet.
Macky2016-12-15 17:25:44 // 8471
Szia! Külföldről hozott autó, kereskedésben. Nem tudtak róla , hogy kellene... Így viszont alkualap, hogy nincs. Mennyibe kerülhet lekérni a Fiattól?
otci2016-12-15 09:43:09 // 8470
Sziasztok,
tegnap előtt mint írtam, ahogy befújtam a szilentet a kellemetlen nyikorgó hang meg is szűnt, viszont az utóbbi két hétben már felfigyeltem más koppanó, kottyanó hangra is, aminek akkor még nem tulajdonítottam nagyobb szerepet, viszont a nyikorgás megszűnésével ezek a hangok most jobban hallhatók. Kis tempónál apróbb fékezésnél amikor a kasztni előre beleng akkor hallható, eleinte parkolásnál vettem észre. Szerintetek a lengőkar hátsó szilent okozhat ilyet ha már nagyon oda van, vagy ez megint egy másik hiba forrás?
Piritu2016-12-14 19:34:55 // 8469
Meg kell kérdezni a tulajt, lehet hogy csak elfelejtette belerakni a csomagba. Én is az igazolványaim között tartom.
Macky2016-12-14 18:54:57 // 8468
Köszönöm! Megnéztem egyet, elég komplettnek tűnt de azt nem találtam az irataiban
Piritu2016-12-14 17:36:03 // 8467
Nekem adtak az új kocsihoz.
Macky2016-12-14 16:15:14 // 8466
Sziasztok! A Giuliettához is jár kódkártya? Ha esetleg rászánnám magam a vételre...
otci2016-12-13 23:21:04 // 8465
Én is meguntam a hátsó futómű környékéről hallható nyekergést és elvittem ma délelőtt a kwikfit-be egy futómű átvizsgálásra. Ha nem látom és hallom el sem hiszem, a kellemetlen hangokat az első lengőkarok hátsó szilentjei adták, pedig megvoltam győződve, hogy a zörejek hátulról jönnek, azt mondták a kasztni így el tudja vinni a hangokat. Mivel repedtek is voltak jövő héten csere, de addig is befújtam WD-40 PTFE sprayvel és azóta csend van.
Imi2016-12-13 06:29:03 // 8464
Most hogy mondod igazad lehet mert tavasszal kezdte és nyikogott egész nyáron majd megőrültem mert nem mindig csinálta.Most csend van mióta feltettem a téli kerekeket.
Akkor döntöttem el az ülést utoljára.
Piritu2016-12-12 20:33:01 // 8463
Már próbáltam, lehajtott támlával is csinálja.

Gyanúm, hogy ki kellene mindent pakolnom a pótkerék mélyedéséből és úgy menni egy kört.
pe-Ti2016-12-12 18:01:09 // 8462
Ciao!
A hátsó üléstámla zárja egy potenciális zajforrás nekem újkorában pár hónapig feladta a leckét mire megtaláltam. Az "U" alakú kampó beleér a zár házába és iszonyatos idegesítő nyiszorgást-nyekergést okoz. A támla alá nyúlva azt egy kicsit fel kell emelni annyit enged és már csend is lesz.
fazek2016-12-12 12:34:07 // 8461
1000 köszönet! :)
Soha nem gondoltam volna hogy az a gumi nyöszörgés hallatszik be az utastérbe! Egy kis szigetelőszallag és csend lett. ;-))
Imi2016-12-11 10:18:38 // 8460
Ha rájössz oszd meg velem mert én se találom.Üvegtető környékére gondoltam de nem nyikorgás nekem hanem apró zörgés az a bajom nem mindig.
Piritu2016-12-10 22:17:59 // 8459
Nekem most valami a hátsó ajtó környékén kezdett el nyekeregni. Még nem jöttem rá, hogy mi az. Hátra kéne valakit ültetni, hogy hallgassa meg.
Whiteshark2016-12-10 18:26:11 // 8458
Ma eldőlt a kérdés.... Adtam a MiTo-nak (1.4TB 155LE) és sikerült a mindennapi tempómban haladva 10.9-es fogyit kihozni. Úgyhogy marad a dízel. Viszont baromi élvezetes volt kicsit berzenkedni. Nsgyon megy a törpe! :)
SteveOP2016-12-10 17:53:01 // 8457
O látom van foto is rola, szuper köszi.
Holnap be is fujom.

Ez az 1.4MJet motor szerintem is nagyon jol meg van csinálva. Nekem most van 90e km benne de semmi nem romlott még el.15e km-ként kap olajat de egy cseppet sem fogyaszt el belőle. Az igaz, hogy pályán 130 felett megjön az étvágya de lassan már németeknél sem lehet nagyon hajtani, folyton van egy utépítés vagy dugo. Nálunk a hétköznapokban csak pár kilométeres távokra van használva, igy nehéz 8 alatt tartani a fogyasztását, pláne télen, hogy be sem tud melegedni.

Azt azért bánom, hogy nem lehet 110 felett D-be tenni. Ha pályára megyek már előtte átkapcsolom, valahogy kényelmesebb vele mint N-be, még ha csak 140-150el is, de jobban ugrik ha kell.

Látom, írjátok, hogy az újabb kiadásu Giukba már bármikor D-be lehet rakni, régebbiekre is lehet szoftver frissítést kérni amivel ez orvosolhato???
AdiArsenal2016-12-10 07:12:09 // 8456
1.4 TB jó motor, én nem tudok típushibáról, viszont pályán szeret enni, majdnem annyit, mint az 1.75TBi, tehát 9 liter körül 140-es tempónál.
Piritu2016-12-09 21:08:57 // 8455
A 159-el jártam így, aztán kiderült, hogy nem a szilent nyikorog. Klatty
pe-Ti2016-12-09 21:07:53 // 8454
Ciao!
Már egy párszor leírtam, hogy a lengőkar nagyobbik (hátsó) szilentje adja a hangot. Zsírzóspray, WD40, szilikon akármi jó ami nem bántja a gumit. Kerék le és már fújhatod is.
Whiteshark2016-12-09 20:48:44 // 8453
Nem arra gondoltam, azt ki tudom magam is számolni... Inkább a használhatóság, hibák, stb. érdekelnek.
Piritu2016-12-09 20:27:13 // 8452
Ki kellene számolni, hogy éves szinten mennyivel kerül többe az üzemanyag...
SteveOP2016-12-09 20:24:26 // 8451
A hideg beköszöntével egyre irritálóbb nyikorgás jön az jobb első bak felől ha bukkanóra megy a kocsi.
Mivel ültetett a Gium meg se moccan állo helyzetbe hiába mászok rá az elejére igy nem is látom melyik gumit kellene bezsirozni. Lehet hogy fel kellene szednem még pár kilot :-D Vat ötletetek honnan jöhet a hang?? Három gumi bak látszik a kerék mögött, minimum az egyik a hárombol hangoskodik.
WD40 érhet valamit vagy szétszedés nélkül nem használ semmi?
Whiteshark2016-12-09 19:38:37 // 8450
Urak! Napi 220km-hez mennyire ajánlható egy 1.4TB?
Piritu2016-12-08 22:31:04 // 8449
Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu2016-12-08 20:09:03 // 8448
A múltkor vittek pár ezer km-t 5-ös bömbivel, lézerlámpással. Nem voltam elájulva tőle. Jó játéknak tűnt, hogy a szembe jövőt kitakarta a lámpa fényéből, de szerintem érdemben nem lehetett többet látni vele.
Különösen tetszik a Giuban, ahogy az út melletti szántóföldet is megvilágítja. A vadakat sokkal messzebb észre lehet venni.
G-MANN2016-12-08 19:30:12 // 8447
Nekem még hibátlan az állító rendszer :) jobbra balra ahogy kell :) nagyon jó este :)
G-MANN2016-12-08 19:27:19 // 8446
Az enyém is ilyen :) 2013.04. 😊
Piritu2016-12-07 20:51:36 // 8445
A régebbi Giulietták csak egy bizonyos tempó alatt kapcsolhatók D-be, ha már ott van 200-al is mehetsz D-ben. Az enyém már bármikor hagyja. Sőt, már meg is jegyzi, hogy hol volt a következő indításnál abban is van. Korábban mindig N-ben indult, meg a start/stop-ot se jegyezte meg.

A difizár tudtommal csak fékezgetős, nem igazi. "„ELECTRONIC Q2” rendszer: a rendszer úgy van beállítva, hogy növeli a hajtóerő-átvitelt kanyarban történő gyorsítás esetén, javítva a gépkocsi reakcióképességét."
biqci2016-12-07 20:23:07 // 8444
Igen a "tuningolt" ahogyan Te fogalmazol és jól van optimalizáva akkor kevesebbet fogyaszt...

Nekem a 156-on:
175 paciból lett 240 paci és minusz 1-1,5liter
Hihetetlen de a gyári érték alatt fogyasztott a kocsim városban, úgy, hogy nem volt tojás a gázpedál alatt! :)
biqci2016-12-07 20:20:43 // 8443
140-nél nekem már nem is engedi "d"- be rakni! Gondolom nekünk a "d" dinamikus mozgásra van... Hegyi utakra :) és persze "gyorsulgatni"

Nekem a giulietta előtt egy optimalizált 240 pacis 156-om volt.. és ugye azzal elég jól lehetett közlekedni...ehhez képest, hogy őszinte legyek...ritkán rakom "d"-be a giuliettát, pedig "hasonló" élményt ad...rögtön reagál a gázpedál...stb..

Na mind1... tudnak az olaszok az egyszer biztos..

A kérdésre visszatérve a "N" és "A" közti fogyi különbséget azért kérdeztem mert ha jól tudom akkor az "A" módban difizárunk van igaz? És gondolom emiatt is többet kellene, hogy egyen...Igazából letojom... mert gondolom elhanyagolható...
Amúgy Ti használjátok ez a téli módot? Csaak mert mondjuk nekem külön tetszik, hogy digitálisan írja a km/h-t! :) A többinél sajnos nincs ilyen funkció...
Gegee2016-12-07 09:55:15 // 8442
Világos. :) Szerintem fix 130-as egyenletes tempónál nincs különbség vagy csak minimális mértékű. Főleg manuális váltóval, mert ha az automata visszavált, akkor az egyértelműen növekedni fog, de a növekedés oka ebben az esetben a program maga.
Piritu2016-12-07 09:23:12 // 8441
Amit írsz az egyértelmű.
Engem inkább az állandó sebesség melletti fogyasztás, kvázi a motor hatásfoka érdekelt a.sima és a "tuning" állapotban. Sokan mondják, hogy a tuningolt vas kevesebbet fogyaszt. Ezt eddig nem tudtam tapasztalni. Se csippelt.benzinessel, se boxos dieselllel, se a "gyári" tuningos D állásban..
Gegee2016-12-07 09:06:01 // 8440
Nálam a D egyértelműen többet fogyaszt. Gyakorlatilag azért, mert mikor D-be rakom, akkor nyomom neki, mert szeretnék virgonckodni egyet. :) Pont ez az értelme a D-nek. Plusz, szerintem az összes alfás, aki D-be kapcsolja, nem a gazdaságos autókázás céljából teszi, így az aktuális fogyasztás sem prio számára. Ezen okból részemről értelmét veszti ez a két üzemállapot összehasonlítása. :)
Piritu2016-12-06 20:54:28 // 8439
D és N érdekesebb lehet. Egyszer rászántam egy német utat és kísérleteztem. Autópályán 100-200 km-enkét ide-oda kapcsolgatva nem találtam érdemi fogyasztás különbséget. Legalábbis a kijelző alapján. Egy teljes tankot nem volt türelmem kihajtani autópályán D-ben, mert a TCT állandóan visszakapcsolgatott...
Piritu2016-12-06 20:38:30 // 8438
N és A állásban ugyan azt a setup-ot használja a motor, tehát nem nagyon lehet más a fogyasztás.
biqci2016-12-06 19:24:38 // 8437
A fogyasztást befolyásolja a "n" vagy az "a"?
Mármint van különbség a két állás között fogyasztásban?
Tapasztalat?
Piritu2016-12-05 22:02:08 // 8436
ezt csak úgy...
biqci2016-12-04 01:07:23 // 8435
köszi
Piritu2016-12-03 14:07:55 // 8434
Ja, A = N, a kiírt adatok alapján ugyan azzal a setuppal megy.
Piritu2016-12-03 14:07:02 // 8433
Nekem ugyan a 175 verzió van, de a könyvében minden benne van:
biqci2016-12-03 09:26:41 // 8432
Sziasztok...
Vki esetleg nem tudja, hogy a 2.0 jtdm2 170le motor milyen lóerőt és teljesítményt ad le a d-n-a állásokban külön külön?
Piritu2016-11-28 22:15:53 // 8431
Ajánlhatok egy jó szerelőt? :-DD
Nekem nagyon tetszik, hogy próbál bevilágítani a kanyarba. Mondjuk a xenon eleve jobban világítja meg az út szélét, mint a halogén. Volt már, hogy elfelejtettem visszakapcsolni és nem tűnt fel.
Csöri2016-11-28 22:12:11 // 8430
Nem tudom nem ástam még bele magam a témába. Nappal nem használom a xenont, ott a led, este meg simán kikapcsolom a kanyarkövetést és nincsen hiba.:-)
Szóval nem zavar, és nem is hiányzik a léte.
Piritu2016-11-28 22:10:10 // 8429
Akkor lehet, hogy nem is a lámpában lévő rész halt meg?
Csöri2016-11-28 22:08:03 // 8428
Nekem már nem megy. Felkapcsolásnál megcsinálja a szintezést le-fel-jobbra-balra, de utána az első nagyobb kormánytekerésnél bedobja a rendszerhibát.
Piritu2016-11-28 21:04:16 // 8427
Apropó világítás.
Rászoktam, hogy nappal kikapcsolom a kanyarkövető részt. Így pl. ködben/esőben nem koptatom feleslegesen a mechanikát.
Van valakinek infója, hogy meddig bírja az állító rendszer?
Piritu2016-11-28 21:02:26 // 8426
Nem is kell túlfeszültség az izzóknak.
Nekem általában egy hét különbséggel égnek ki párban. Lehet, hogy csak kifogtál egy jobban sikerült párt, ami egy óra különbséggel égett ki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak