Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu2017-08-04 08:39:08 // 8856
A 7 fokos levegőnek elégnek kell lennie, ha tartja, akkor a klíma jó.
Steewy22017-08-03 22:50:50 // 8855
azt nem tudom mert még garanciás az auto mivel csak 1 éve van nálam és a szerelok szerint minden rendbe vele hogy ok mérték multiméterrel és 7 fokos levego kerul a kabinba csak valahogy mind utas nem érzel semmit és már 3-szor voltam reklamálni

és ami a legjobb hogy volt olyan is hogy elforditotam a kulcsot és nem reagált semmire sem az auto mind ebbe a videoban a kicsi 500-as https://www.youtube.com/watch?v=Q0hXoUI4dyk és nem volt semmi hibauzenet
Piritu2017-08-03 22:34:22 // 8854
A klíma hibatárolóját néztétek? Nincs benne valami hibaüzenet?
Steewy22017-08-03 22:26:30 // 8853
ahogy néztem tiszta most ujra is feltoltoték gázal és azt mondták hogy minden rendbe de valahogy nem akar mukodni
Piritu2017-08-03 22:13:29 // 8852
A héten teszteltem

Jéghideg levegőt fúj be, jól tartotta a 25-26 fokot odabent a 900 km alatt.
Nincs elkoszolódva elöl a klímahűtő?
Steewy22017-08-03 21:44:38 // 8851
Hello
segitségetekre lenne szukségem mult héten cseréltek a kocsiban klima kompresszort de még a csere után is nagyon gyatra a klima mindha nem is mukodne nektek milyen a kocsiba?? nagyon fontos lenne mert a szerviz csak himez-hámoz koszonom elore is
BalázsB2017-08-03 18:39:45 // 8850
Szia!

Köszönöm a segítséget, megérdeklődöm van e náluk és akár holnap meg is veszem ha van.
Sajna cityre nem jutottam el, így nincs ilyen kedvezmenyem. De épp Budaörsön van a Giu javitason lehet ott is tudnak segíteni ebben. Holnap kiderül :)
Balázs156SW2017-08-03 13:55:13 // 8849
Nagyon szép gép, de gyanúsan régóta van fenn. Látta valaki? https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_2.0_jtdm-2_distinctive_25-ezer_km_8c-rosso-sprint-11732806
pe-Ti2017-08-03 08:40:33 // 8848
Ciao!

Gyári innen, hidd el ezzel jársz a legjobban árban is.
Sőt az AC-n kaptunk olyan kupont ami a gyári alkatrészekre 40 % kedvezményt ad a márkaszervízekben nézz utána ott is.
Én most már javarészt gyári cuccokat rakok az enyémbe.
BalázsB2017-08-02 22:13:32 // 8847
Sziasztok,
Nem rég óta vagyok Giulietta tulajdonos, de már épp itt volt az ideje hogy beköszönjek hozzátok! :)
Kb 1,5 hónapja van meg a "profondo blu" színű 2.0 jtdm2 Giu.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve :)

A tartós használat elott szeretnem lecserélni az olajat, szűrőket amiket mar meg is vettem, de persze cserélném a vezérlésű is..
A vezérlés szettekből melyik márkát tudnátok jo szívvel ajánlani nekem?

Erről az oldalról néztem őket pl: Gates, INA, Dayco, Continental, SKF...

https://www.autoalkatreszek24.hu/automarkak/alkatresz-alfa-romeo/giulietta-940/11001/10438/leghuetes.html

Köszönöm előre is a segítségeteket! :)
Piritu2017-08-02 20:57:55 // 8846
Nálam meg még mindig működik :-)
Norby2017-08-02 17:04:41 // 8845
Nekem is megjött ma.
Nagyon kényelmes a kinyitás és nem vészesen nehéz lecsukni.
Köszönöm sz infót!
ödi1592017-08-02 14:32:50 // 8844
A Pirutunál látott csomagtartó rugo megjött ,beraktam nagyon jólett.
Steewy22017-08-02 12:53:24 // 8843
Hello mindenki olyan kérdésem lenne hogy az én kis autóban mivel meg garanciás ezért kéthete klíma kompresszort cseréltek mert nagyon gyatra a klíma de valahogy a probléma nem oldódott meg nektek milyen a klíma ??? 1.4 105hp manual klímás a kicsike köszönöm a válaszokat
Piritu2017-07-31 23:18:41 // 8842
Szerintem meg nem kell vele foglalkozni. A kocsikázásnak nem arról kell szólnia, hogy mikor regenerál a Vas.
Tegye a dolgát és csak akkor szóljon,ha tényleg gáz van.
A Giulietta pont ezt teszi.
Az eltömődött szűrőt akkor kell külön (jó pénzért) takarítani, ha a user nem olvasta a használati utasítást és a virító lámpa esetén se tesz semmit. Az ilyennek úgyis mindegy lenne, fizessen csak.
Öcsi2017-07-31 23:00:06 // 8841
A fedélzeti comp. direkt azért van pillanatnyi fogyasztásra állítva, hogy észrevegyem, ha regenerál, de eddig még nem sikerült észrevenni. Jobb szeretném, ha jelezné az autó, hogy most nem kell leállítani. Kevesebbszer kellene az eltömődött szűrőket takarítani sok pénzért.
ödi1592017-07-31 12:58:29 // 8840
Most megnyugtattál mert a Giu-ban még egyszer sem égett a lámpa.A159-ben többször égett és azon éreztem is a tisztitást. AZ igaz a Giu-ban 138000 km van a 159. 278000km volt.
Piritu2017-07-31 06:22:57 // 8839
Tuti, hogy nem vetted észre. Normál esetben nem is jelzi a kocsi, hogy éppen regenerálás van, csak néhány jelből venni észre. (pill.fogyasztás, morgósabb alapjárat, álló helyben dől a meleg a kocsi alól, stb.) Valahol 500-1000 km-enként csinálja.
A lámpa csak akkor jön, ha többször is félbeszakadt a folyamat.
Öcsi2017-07-30 23:34:42 // 8838
Üdv. mindenkinek!
Az történt velem,hogy kigyulladt a részecskeszűrő regenerálás lámpa. Az előzménye az, hogy hazajöttem Miskolcról, betolattam az udvarra, kipakoltam a cuccot, majd kb 2 óra múlva be akartam állni a garázsba és miután beindítottam az autót vettem észre a jelzést.
Az autó a napon állt, +30 fok volt, amikor beakartam állni a víz kb 60 fokos lehetett.
Így nem álltam be a garázsba, elindultam, és 7km után elaludt a lámpa.
Azt nem tudom, hogy amikor Miskolcról hazajöttem, akkor jelzett-e már.
2016 márciusban vettem az autót, azóta mentem 12000km-t, még nem volt regenerálás
( vagy nem vettem észre?).
Az autó nagyon megy, dugulás nem lehet. Rövid utakra használom, ez a miskolci út is csak 22km volt.
Szerintetek ez a regenerálás gyakoriság sok, vagy kevés?
berobbantam2017-07-30 21:13:15 // 8837
Szia
Én nem vagyok hozzáértő,de amennyire tudom van valami érzékelő jegesedés ellen.Elvileg nem fagyhatna rá.
Piritu2017-07-30 20:15:35 // 8836
Olaszországban érdekes dologra lettem figyelmes.
Meleg volt rendesen (30+) és elég párás a levegő. A klíma - mint mindig - full automatán ment, szépen tartotta a 24 fokot bent.
Jó két órányi út után egyre kevesebb levegőt fújt be a klíma. Feljebb tekertem a ventilátort, még kevesebb jött. Egyszer csak hallani lehetett, hogy a műszerfal belsejében hurrikán tombol, de a levegőből nem jut be semmi.
Gondoltam, hogy elkeveredett a klíma vezérlése és lezárta a levegő útját. Emlékeim szerint indításkor alaphelyzetet vesz a rendszer, gondoltam adok neki egy esélyt. Kajaszünetet tartottunk és utána minden működött, ahogy kell. Ami még feltűnt, hogy a kocsi alatt hatalmas pocsolya volt a kondenzvízből.
Pár nap és 5-600 km múlva megint előjött a szitu.
No, gondoltam megvagy, kapsz egy újraindítást. Megálltam, motort leállít, újra indít, csak nincs levegő.
Ekkor jutott eszembe a sok víz a kocsi alatt. Csak abból jöhetett, ami a klímahűtőben lecsapódott.
Mi van ha rá is tud fagyni?
Mentem tovább, de lekapcsoltam a klímakompresszort. Egyszer csak elkezdett jönni a jéghideg levegő befelé. Egyre több és még percek múlva is hideg volt, aztán egyre melegebb, végül a kinti hőmérséklet.
Visszakapcsoltam a kompresszort és újra működött minden.
A tapasztaltak is azt támasztják alá, hogy ráfagyott a kondenzvíz a klímahűtőre és elzárta a levegő útját.
Járt már így valaki? Majd milla km-t tettem meg eddig klímás autóval, de ilyet még nem tapasztaltam...
Norby2017-07-29 15:24:29 // 8835
Észrevettem, hogy az egyik tompított nem világít. Megnéztem és a helyzet az, hogy nem volt a helyén. De nem tudom visszarakni mert nincs meg a rögzítője. Honnan lehet ilyet venni?
Norby2017-07-29 15:21:03 // 8834
Köszi
Gegee2017-07-28 21:26:19 // 8833
Gratulálok! Szép darab! Egyik legszebb szín, amelyben szépen megjelennek az autó karakteres vonásai. :)
Bettesp2017-07-28 20:11:11 // 8832
A kilincs újra régi fényében tündököl. :) Cserélve lett a komplett ajtókárpit, egy szerintem "újabb" konstrukcióra. A nagy hangszórónál belül gyárilag van szigetelésképpen egyfajta szivacsbetét a kétfajta műanyag között, így vélhetően a cincogás megszűnik. Valószínűleg az első szériák hibájából tanulva fejlesztésképpen kerülhetett oda.

Boldogság van újra... :)
Piritu2017-07-26 21:54:57 // 8831
Azért furcsa a 159 után, mert egy teljesen más világ. Nincs a tank fíling, és van pár dolog, amivel nem foglalkoztak (pl. a kézifék használata kartámasszal), de nagyon egyben van az autó. Nem beszélve a mínusz jó párszáz kilóról, amit megint jól érezni :-)
Norby2017-07-26 21:46:33 // 8830
Én is így gondolom. Nem baj ha erős, bár inkább feleségem fogja hadználni.
Furcsa az 159 után, de nem rossz. Más. Még gyűjtöm a tapasztalatokat, de egyenlőre tetszik.😀
Piritu2017-07-26 21:40:36 // 8829
Gratula! Szerintem a legjobb motorral vetted. Sok-sok örömteli km-t! :-)
Zolibácsi2017-07-26 21:35:36 // 8828
Grat, majd meselj milyen a 159 utan
Kazes☻2017-07-26 21:12:25 // 8827
Cííp, grat! Sok boldog km-t! :)
Norby2017-07-26 21:10:31 // 8826
Megvan az új családtag.
Biztosan kérek majd segítséget és én is megpróbálok hasznos tag lenni.
Bettesp2017-07-26 17:58:45 // 8825
Én is ettől tartottam... :( Bár "végre" lesz rá okom hogy megnézzem mi cincog néha az hangszóró környékéről/mögül rázós úton!
Jimmi T.2017-07-26 17:08:03 // 8824
igen. ajtókárpittal együtt vagy műanyag hegesztős :-(
Bettesp2017-07-26 16:14:12 // 8823
Sziasztok,

Letört a bal-első, belső kilincsem. Vélhetően elfáradt a műanyag.

Járt már valaki hasonlóképpen? Mennyire macerás a csere?
Balázs156SW2017-07-26 10:36:41 // 8822
Én több, mint 50 e km-t nyomtam bele, kifogástalan. A lóerő nem tűnik soknak, de a nyomaték miatt jól lehet vele előzni. Kétszer volt lambda szonda jelzés, egyszer kivette Csőri, egyszer magától abbahagyta. Mindig sport fokozatban használom.
Piritu2017-07-26 07:45:59 // 8821
Köszi fiúk az infókat :-)
Jimmi T.2017-07-25 14:40:32 // 8820
Én a tárcsát szabályoztattam, finom kis éle volt csak, a betét viszont ami gyárilag volt benne Ferodo 4446-os . olyan is ment vissza mert nem nagy pénz. A tárcsa azt nem tudom, lefotóztam mikor festettem a nyakát de nem találom a fotót. viszont biztos hogy nem Brembo. A Brembo az alfistin nem egy nagy tétel .
G-MANN2017-07-25 11:59:35 // 8819
én korábbn még gyárira cseréltem, az biztos nem nyikorog és nagyon jól bevált
(akkor azt a tájékoztatást kaptam, hogy a gyári tárcsa és betét minősége nagyon jó, nem érdemes mással próbálkozni, és nagyon jó árat kaptam :-))
Csöri2017-07-24 21:42:46 // 8818
Gyári betét teljesen jó, én többnyire ezt teszem, vagy TRW-t. Tárcsából szintén.
Piritu2017-07-24 20:07:42 // 8817
Cserélt már valaki nagyfékesen tárcsa-betét kombót?
Maradjak a gyárinál (nekem eddig bevált) vagy érdemes mást keresni? Milyen egyáltalán a gyári cucc? Brembo?
Hamarosan esedékes lesz, bár ahogy nézem a tárcsa még lehet hogy kiszolgál egy garnitúra betétet.
Piritu2017-07-24 19:49:53 // 8816
Hmm...
...két olasz és egy magyar. Mert ők tudják :-D
Gegee2017-07-24 13:52:19 // 8815
Ott aztán tudják, hogy mi a jó! :)
Norby2017-07-24 11:27:08 // 8814
Sziasztok
A 105 le dieselről van valakinek hosszú távú tapasztalata? Van tipus hiba?
Lehet az 159 után csak maradunk a clubban.😆
Piritu2017-07-23 21:36:31 // 8813
Mindeközben valahol kelet Svájcban...
bope2017-07-21 15:40:47 // 8812
Talán ez segít: hátétépé://innovamedia.hu/alfa/GUIDA_MONTAGGIO_RADIONAV.pdf
bope2017-07-21 15:32:45 // 8811
Sziasztok!

Nem tudna nekem vki egy navi SD kártya image-t lementeni és küldeni? A kódolást már megoldanám, nekem csak a tartalom volna fontos, ja meg hogy az image tartalmazza az esetlegesen rejtett partíciókat.
Piritu2017-07-18 19:09:57 // 8810
Az erg hűtő fedele az egyetlen általam ismert gyenge pont. Megelőzésképp most cseréltem ki. Amúgy egy jól eltalált motor.
Golyszi2017-07-18 15:36:56 // 8809
Köszi a segítséget.
Székesfehérváriakat megnézem, ha valamelyik jobban tetszik azt tüzetesebben. Ez még csak az első kör :)
G-MANN2017-07-18 14:15:31 // 8808
én most 53.000 km-rel adtam el és egy toronycsapágy gyári garis cserén kívül (kb 2 éve) semmi bajom nem volt az autóval, tette a dolgát, hibátlanul és csak élvezni kellett, 10 ezrenként nálam is olajcsere és karbantartás, de megérte

az új tulaj is imádja, jó helyre került, semmit nem alkudott, azt mondta, hogy nehéz megfelelő állapotút és leinformálható szerviz előélettel ilyen autót venni, ő egy éve keresett ilyen autót, most a 147-es Alfájuk tesója lett :-)
Zolibácsi2017-07-18 12:22:19 // 8807
Nézegettem videokat és szimpatikusabb egy kicsivel 2.0 dízel.
Piritu írásait is neztem és semmi extra hibát nem ír. Szoval lehet ezen a vonalon megyünk tovább.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak