Fórum >> Típusok >> Giulietta

Tommi2011-01-20 21:18:46 // 3581
Gyerekek, nagyon egyszerű :)

Az Amore tagjai közül többen is Alfa értékesítéssel foglalkoznak, úgymond "tűzközelben" vannak. Lehet velük beszélni...

Egyébként jelentkezzen, aki másképpen gondolja, de szerintem Boginál lelkesebb ember nem nagyon van ma a FAM-nál. Tudom, hogy ő egyedül kevés, de amit tud, azt megteszi és ezt itt szerintem többen is tanúsíthatják, akik már vettek tőle autót.
zolee1452011-01-20 21:12:05 // 3580
Ez az, köszi.:)
GTPeti2011-01-20 20:35:12 // 3579
Kéne alapítanunk egy consulting céget és rendet tenni Itáliában... :)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 20:33:19 // 3578
Szerintem sem.
Meg abban sem, hogy a már megrendelt Párducról egy fikarcnyi infót se tudtak adni a megrendelés után. Dec 17-re adták meg a gyártási dátumot, pár nappal később itt volt, mint kiderült már november végén elkészült. Miután legyártották se tudták, hogy mikor készül? Nem beszélve a szállítási időpontokról. Szívesen kísértem volna a trélert, amelyik hozza. Papíron még le se gyártották az autót, de már hozta :-((
A feleségem OFF rendelésekor percre tudtak mindent előre :-(((
Gerion2011-01-20 20:27:56 // 3577
Ebben a történetben egyáltalán NEM az újságíró a hunyó.
Gerion2011-01-20 20:25:40 // 3576
És az is egy előítélet, hogy az előítélet megváltoztathatatlan. Ja, csak dolgozni kéne rajta...

A VW a műszakilag és erkölcsileg nullára írt, szocialista Skoda márkát amennyire felhozták. 20 éve a dél-koreai autó egy vicc volt. Most komoly alternatíva. 20 éve a japán autó a gagyi, de nagyon kisfogyasztású jelzővel volt azonos. Most komoly presztízsű márkák. Nehogymár az olasz autókon üljön valami ritka átok. A Giulietta egy kiváló kocsi, a mérnökök rendben odatették magukat. Ezután rossz látni, hogy mindenre alkalmatlan pár pesti öltönyös fasz így elbassza az egészet. :((

Az autón magán nem múlik, csak éppen a márkaképviselet irodáiban ülő uraknak kéne kivenni a kezüket a nadrágjukból, lekapcsolni a netről a pornóoldalt, és legalább 3-4 órát gondolkodással, meg érdemi munkával tölteni.
Gerion2011-01-20 20:20:12 // 3575
Azért nagyon rossz irány, amikor (állítólagos) pénzhiánnyal magyarázza valakik a saját nemtörődömségét, lustaságát is.

Ha nincs pénzük a romosra harcolt, előszériás tesztautójukat negyedévente lecserélni a bevezetés legfontosabb időszakában, vagy minimum a saját szervizükben megjavíttatni, akkor menjenek kapálni, vagy vegyenek fel kőcsönkét a Providenttől és csináltassák meg abból.
GTPeti2011-01-20 20:02:13 // 3573
"Felfordul a gyomrom attól , hogy bizonyos sajtó orgánumok azt írnak le ebben az országban amit csak akarnak büntetlenül.."

"Jó" hírem van: már nem sokáig. (Back to the 50's.)

Amúgy az említett cikk megtámadására, kiigazítás és kártérítés követelésére eddig is mód volt. (A dolgok elferdítését természetesen elítélem.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-20 20:00:34 // 3572
FAM? vicces :P
Kriszo2011-01-20 19:31:16 // 3571
Egyébként a másik vicc az az év autoja szavazás volt...A gusztustalan francia villanyautónak kellett az év autoja díj.)
Kriszo2011-01-20 19:30:12 // 3570
Gyakorlatilag egy ilyen teszttel kapcsolatban abszolutde nem árt egy kis média szabályozás..
Felfordul a gyomrom attól , hogy bizonyos sajtó orgánumok azt írnak le ebben az országban amit csak akarnak büntetlenül..
Nem ide vág ,de azért jó példa erre:Tavaly tavasszal amikor voltak a nagy esőzések, budafokon a Kártya utcában elöntötte az utcát egy patak.Öcsém itt dolgozik a Volvo szervízben.A kiömlő patak a szervíztől egy fél utcányira levő utánfutószervíz pincéjéből kimosott vagy ezer liter olajat, tönkretéve ezzel gyakorlatilag az összes ház kertjét az utcában.
Média megjelenik.Mit mutatnak telibe ki a felelős a környezetszennyezésért:A VOLVO szervíz...
Miután megjelent az anyag a fél7-es hírekben azon nyomban jogi utra terelték a dolgokat ami azota is tart...
Ugyhogy ennyit a demokrácia szócsövéről...
Vinnie2011-01-20 18:57:55 // 3569
Bocs. S60/V60 akart lenni.
Vinnie2011-01-20 18:51:31 // 3568
A reklámokról.
Most kb úgy néz ki a FAM-nál, hogy várják a csodát. Mármint az eladások fellendülését, és akkor lehet reklámozni.
Szerintem nem jó az irány.

Fektessünk már a reklámokba előre, aztán lehet számolni a pénzt. Nem fordítva. Minden új termék bevezetésekor mínuszos a költségvetés. Majd később behozza, ha jó a termék és a marketing. Vagy maga a FAM sem hisz a termékben? (Giulietta)

Mellékesen jegyezném meg, a Volvo nyomatja az S40/V40 reklámjait főműsoridőben. Ők sem sokkal többet adnak el.......
zolee1452011-01-20 18:50:42 // 3567
Valamelyik topikba volt linkelve egy cikk, vagy blogbejegyzés, vagy ilyesmi. Nem emlékszem pontosan, de valami olyasmi szintű dolog volt, hogy az olasz autó (hasraütés jön) 350 literes csomagtartója, "hááát, maximum átlagos", aztán ugyanaz a tesztelő egy német vagy japán kocsi 335 literes csomagtartójára írta, hogy tágas.

Mondom, nem emlékszem, sem a számokra sem a konkrét tesztre, csak ez a dolog maradt meg nagyon, hogy ami az olaszban rossz az egy németben vagy japánban már jó.

Meg ugye az unásig linkelt teszt, a bekötött szemmel történő beltéri minőség felmérés. Az Audi csak szerezne Audi lenni, az Alfa meg annyira jó, hogy nem is lehet más csak Audi, a BMW meg valami olcsó tömegcucc...

Viszont kár, hogy nincs videó arról a csomagtartó nyitáskor tetőtől-talpig összekoszolódásról. Azért az nem semmi mutatvány lehetett, mire minden egyes testrészét hozzámázolta a csomagtérajtóhoz a fazon.:D
Tommi2011-01-20 18:35:55 // 3566
Nem azt mondtam, hogy minden egyes újságnál megvannak ezek a preferenciák, de van, ahol igen :)

Egy apró példa: annak idején egy újságosnál ki volt téve valami újság, címlapon a GT és a Mercedes C Sportcoupé összehasonlítással (átvett cikk volt valamelyik német lapból). Természetesen megvettem, mert kíváncsi voltam. Többoldalas cikk volt, minden apróságot kielemeztek németes alapossággal :) Pontozták az autókat különböző szempont szerint és a végén az jött ki, hogy a Mercit mittomén havonta 113 euroba kerül fenntartani, a GT-t meg 114-be (kb ilyesmi arány volt). Ezek után "természetesen" azt hozták ki, hogy jobb a Merci. Holott a "részfeledatokban" végig fej-fej mellett voltak, sőt, néhány helyen még a németek is beismerték, hogy jobb a GT. De ugye mivel spúr egy népség sokmindenben, a havi egy, azaz egy euro miatt a Mercit hozták ki győztesnek. Ezt már gusztustalan dolognak tartom és sokszor nálunk is hasonlóak a cikkek. Mint pl ez a csomagtartó nyitás...
Somez2011-01-20 17:52:28 // 3565
Bár én nem autókról, hanem mobilokról írtam 7 éven át, de az utolsó években egy szerkesztőségünk volt a vezess.hu-val. Én úgy láttam, hogy nem volt náluk németes befolyás. Mindenkinek megvolt a maga preferenciája, de gondolom senki sem áltatja itt magát azzal, hogy ha egy termékről akotnak véleményt egy cikk formájában, akkor annak objektívnek kell lennie. Mert ha ez így lenne, akkor csak méréssel alátámasztott adatokról szabadna írni, ami mondjuk a forma és az anyagminőség megítélésekor lehetetlen.

Szóval a mobilok, navigációk, laptopok, pda-k és egyéb kütyük terén az volt a bevett szokás, hogy ha szart adnak, akkor azt megírjuk. Mert a valóságot kell megírni és az csak az újságíró jóindulatán múlik, hogy hozzáteszi-e, szerint ennek a terméknek a bolti verziója nem lesz ilyen gyenge. Jót kell adni, ilyen egyszerű a képlet. Tehát a Fiat Magyarországnak kell biztosítania a megfelelő állapotú autót. Ha erre futotta, akkor ennyi tellett tőlük. Az újságíró nem fog utána járni, elhozni európa minden egyes országából egy ottani szalonban álló Giuliettát és azokat is kitesztelni. Nem is feladata.

Ne értsetek félre, szerintem is az lenne a legtutibb, ha az újságírók elhozhatnának egy jó minőségű Giuliettát és megírhatnák róla a frankót. Azonban ha gyenge minőségű előszériás cuccot adnak a kezükbe, akkor megtehetnék azt is, hogy nem is írják meg. Akkor még rosszabb lenne :-)
Tommi2011-01-20 17:18:33 // 3564
Látom megint jó téma van :)

Nézzük kicsit másképp a dolgot:

Köztudott, hogy a magyar autós újság(író) piac erősen németorientált, részben a tulajdonosi háttér miatt, részben az elmúlt évtizedekben az emberek fejébe vert "a német jó, az olasz szar" mentalitásnak.

A FAM viszonylag kis importőr a többihez képest, az Alfa-Fiat-Lancia eladásai nem olyanok, mint pl a Porsche Hungáriánál vagy valami nagyobb cégnél. Kisebb a modellpaletta, úgymond jobban "rétegmodelleket" kínálnak abból a szempontból, hogy pl egy Lancia Y vagy egy Brera vásárló nem a csomagtartó mérete meg a pohártartók száma alapján fog dönteni, hanem egészen más miatt, de azt hiszem ezt pont itt nem kell magyarázni :)

Bogival nagyon sokat beszélgettünk már erről szűkebb körben is. A FAM marketinges költségvetése nagyságrendekkel kisebb, mint másoké. Ördögi kör, hogy kevés pénz, kevés reklám, nem lesznek eladások. Viszont ha nem lesznek eladások, nem lesz pénz reklámra... :)

Ami a tesztautókat és teszteléseket illeti, való igaz, hogy az újságírókat is befolyásolja, hogy milyen a körítés és úgymond mit kapnak a kocsi mellé. Meg persze az, hogy melyik újságtól jöttek. És nyilván, ha új típus jön ki, az importőr azonnal tesztelésre adja, hogy írjanak róla, másik oldalról viszont benne van a pakliban (és nemcsak nálunk, hanem mindenhol) hogy az elsőszériás daraboknak van némi hibájuk, amihez hozzájön az újságírók vezetési stílusa. Ezek után nem csoda, hogy füle-farka lóg egy-egy autónak.
Az Autó-Motortól jó ismerősöm Szabó Robi és Wéber Gábor (bár ő már nem ír nekik) és sok sztorit meséltek, amikor egy-egy autó tesztelése után a kolléga szóvá tett ezt-azt, mire közölték vele, hogy a cikkben ezt felesleges leírni, mert nem az autó hibája, hanem az elsőszéria és a többi újságíró ténykedésének eredménye, ettől az még jó autó.

Szóval a fejekben kéne kicsit rendet rakni, nem előítélettel állni egy-egy olasz autóhoz és nem azt nézni, hogy hol lehet belekötni, másrészt meg nem széttaposni és gyilkolni kéne a tesztelésre kapott gépeket, hanem normálisan vezetni. Az elmúlt 11 évben én is sok Alfát kaptam a FAM-tól meg kereskedőktől tesztre. Nem nyomtam ki a szemüket és nem azt néztem, hogy miként tudom gyilkolni. Úgy vezettem, mintha a sajátom lenne, de azt hiszem ezzel a mentalitással sajnos kisebbségben vagyok :)
Jimmi T.2011-01-20 16:42:55 // 3563
Jó, de az E = M x C2 még áll ?
Kazes☻2011-01-20 16:11:50 // 3562
v = f, bocs!
... és ez nem egy fizika példa. :)
GEORGE2011-01-20 16:02:54 // 3561
Sajnos a tesztelő nem egyformán vizsgálja a német -olasz-francia autókat.
Az olasznál a legkisebb akármiből elefántot faragnak, ha nem lötyög a kézifékkar, akkor jól megrángatja míg nála van, hátha a teszt végére lötyög és akkor bemutathatja mint egy véres kardot.
Fogadjunk, hogy a német autóban még csak fel sem fogja, hogy van kézifékkar.
Vagy a lehúzott ajtófalc gumi......ennyire még egy Trabant se szar, hogy úgy lejöjjön!!!!
Vagy a csomagtartónyitás, mindenáron az emblémával akarja, még ha tisztában is van vele, hogy a távirányítóról is működtethető. De ezt a tényt-opciót meg se említi!
Egy németnél megint csak nem érdekes, ha koszos a kocsi és esetleg bepiszkolódik az ujja,
Persze az Alfa csomagtartó nyitáskor tetőtől talpig szutykosak lettek. Azért kíváncsi lennék, hogy hogyan kenték össze a hátukat miközben szenvedtek a csomagtartó nyitással, vagy a fejük mitől lett koszos......vagy hogyan lettek olyan koszosak ahogy leírták.
Még sorolhatnám oldalakon keresztül, hogy milyen olyan gondok vannak ami az olasz autónál baj, a németnél meg nem foglalkoznak vele.
Az meg tényleg bosszantó, hogy elő szériás autók mennek ki tesztelésre.....nagy kár és sokat árt az eladási számokon :-( Pedig most jó az autó és sok esetben az új asztra drágább is tőle, szerényebb kivitelben..
Kazes☻2011-01-20 15:37:52 // 3560
So-so! Fivty-fivty! A FAM gyagya, hogy ilyen kocsit ad ki, a 'szagember' meg (pardon) seggel áll a munkához, ill. jelen esetben szeretett márkánkhoz.
Gerion2011-01-20 15:27:43 // 3559
Szerintem nem a tesztelő a ludas, hanem a márka "képviselete". A tesztelőnek adtak egy kocsit kipróbálni, ő joggal feltételezi, hogy a cég a típust reálisan tükröző darabot ad, mivel az ő érdeke (lenne) az egész. A tesztelő fejében meg sem fordul, hogy egy előszériás, az ország leglepukkantabb kocsiját adják neki okos üzleti megfontolásból.

Ha én lennék a tesztelő, és nekem lötyögne ennyire a kézifék, zörögne a a kárpit, stb, én is leírnám.
Kazes☻2011-01-20 14:20:45 // 3558
Igazad van, viszont azért ezeket a nyomorult teszt kocsikat is néha átnézhetnék a szervizben, hogy ne kínáljanak ekkora 'fogást' az ilyeneknek, bár igaz az is, hogy ez a fajta mindig fog találni valami fikázni valót. De ez valóban súlyos hiba a FAM-tól :-(
GEORGE2011-01-20 12:58:20 // 3557
Van egy kis gond az eladási számokkal.
Rettentően kevés egy évre lebontva.
Egyszerűen nem bírnak el több milliós reklámköltséget.....ugyanis "neked" kéne megfizetni ami miatt tovább drágulna az autó a konkurenciához képest.


Én ott látom a problémát és el is mondtam a FAM-nál dolgozó csinos leányzónak, hogy olyanoknak adják oda a teszt autókat akik durván és valótlanul vagy súlyosan elferdítve írnak róla.
Lásd példának a piszkos csomagtartó nyitását.
Minden autó összepiszkolja magát még a német csodák is, egy A4-nek sem nyílik motorosan ki a csomagtartója, ezt még sem róják fel egy tesztben sem, csak az Alfánál.
Mert nem lehet csak jót írni....

Szóval akik azt írják egy tesztben, "hogy nem tudtam mit tenni ezt adták, evvel kellett mennem" annak legközelebb ne adjanak autót!!!!
Mert így csak hátrébb lesznek eladással....aztán hagy duzzogjon azaz újságíró, hogy többet nem kap Alfát tesztelni.
Majd írogathat a német SZ@ROK-ról.
Rá kéne ébreszteni az újságíró / tesztelőket, hogy valóságot írjanak már.


A "hjundáj" a múltkori sajtóbemutatáskor elvitte a népet komoly helyre kaja pia meg minden, meg is lett az eredménye szépeket és jókat írnak az autókról.......
Tényleg ez alapján ítélnek meg egy autót, hogy a forgalmazó hogy nyalatja ki a tesztelők pics...át????

Visszakanyarodva a Giuliettához, mi is úgy kaptuk a TESZT autót ( a pirosat ) mint BeeGee-ék hogy ez egy elő-szériás darab kisebb nagyobb hibákkal, miután mi vissza visszük mennek vissza Olaszba. Erre én is azt látom, hogy ezen autók járnak körbe körbe és ezen hibás autókból alkotnak véleményt a Giuliettáról.......Ez súlyos hiba a FAM-tól :-(
Jimmi T.2011-01-20 11:09:11 // 3556
Bocs MG = Moto Guzzi.
Jimmi T.2011-01-20 11:05:40 // 3555
Szívemből szólsz. A magyarok inkább családanyák. Ezek az őrültek meg inkább férfiak. Azért viszont érdekes hogy az úgymond "hűvös Britteket " jobban megmozgatja az Alfa.
Más . A 8 szelepes MG Sportomból az itteni importőr egy db-ot nem hozott be. A Motorcycle News UK meg szinte felmagasztalta. "több tekintetet fog vonzani a lámpánál mint egy Desmosedici RR "
Jimmi T.2011-01-20 10:56:57 // 3554
A 147-nél is azt mondta Jeremy hogy a Golf jobb "lehet hogy hazafelé veszek is egyet ",de Ő és James és Ricsi is az Alfára mondta hogy kellene.
TarP2011-01-20 10:50:28 // 3553
Szabadfordítás: Jó, meg szép, de a Golf jobb.
Tedi2011-01-20 10:31:21 // 3552
A negyedik arc az Automotive Newsnál szokott publicitsztikát írni, főleg olasz autós témában, nagy mágus a csóka.
Hammondékat nem csak azért tartom hitelesnek, mert szeretik az olasz autókat. Hanem azért, mert tudják mi az érték. Tudják, hogy mi az, amit fikázni kell, és mi az, amit dicsőíteni. Clarkson a 8C tesztben a halálba szidta a futóművet, meg pár dolgot még, mégis az összkép jó. Ha valakik, akkor ők nem ragadnak le annál, hogy egy előszériás darabon lötyög a kézifékkar. Mert ez nem fontos.
Alapvető nézetbeli eltérés van köztük, és a magyar autós újságírók között. Az itthoniak szeretik a praktikumot és a használhatóságot előtérbe helyezni, mert az itteni piac ezt úgymond kiköveteli. Clarksonék viszont erre szarnak a leginkább, ők az élvezeti értékre mennek rá olyan szofisztikált formában, ami csak rájuk jellemző. Nekem, aki az élvezeti értéket látja egy autóban és nem a málás szamarat, meg a pohártartót, ez a szimpatikus és nem az a szarrágás, meg szarfűrészelés, amit itthon egyesek folyton elkövetnek.
.......................2011-01-20 10:26:02 // 3551
Nem nagyon értenek a AR magyarországnál a marketinghez.
Nincs tesztautó mondjuk 2.0 multijet a Giuli ban!!
csak alapmotorral lehet kipróbálni.. :(
..így nem lehet átcsábítani a vevöket más márkáktól.
Jimmi T.2011-01-20 10:15:16 // 3550
Az első hármat én is ismerem (felveszem mindig az adásaikat). A 147 GTA -ról Jeremy nagyon pozitívan szólt. James a 159-ről. Írtak már a Giu-ról is a honlapjukon,de sajna annyira nem vágom az angolt hogy fordítani merészelném. Hátha majd valaki más.
Tedi2011-01-20 09:29:20 // 3549
Számomra négy autentik "forrás" létezik az autós újságírás területén. Clarkson, Hammond, May és Luca Cifferi.
Jimmi T.2011-01-20 09:19:22 // 3548
A gombnyomásra kiold a zár és olyan 2-3 centit megnyílik a csomagtérfedél. Ez egy ferdehátú ami felteríti kosszal pont azt a részt. De ha nagyobb rés lenne akkor meg az illesztési hézagok szúrnák a tudós tesztelő szemét. Nem szereti az Alfát és kész. A másik ,hogy mennyire autentikusak ezek a "szakújságírók" mindenki döntse el maga. Néhány tisztelendő kivételtől eltekintve inkább okoskodnak mint okosak.
Kompressz úr2011-01-20 08:44:27 // 3547
A távirányítóval teljesen fel is nyílik? A probléma a 159-en is megvan, egyszerűen nem lehet úgy felnyitni a csomagtartót, hogy ne legyen koszos az ember keze, de ez legyen az emberek legnagyobb problémája.
Gerion2011-01-19 23:27:43 // 3546
"Csomagtartója 350 literes, ezzel a Giulietta felnőtt a kompakt kategória átlagához. Kinyitni nem egyszerű, az Alfa logót kell megnyomni és körömmel, ujjal (kinek mije van) felfeszíteni az ajtót. Ez a szmötyis januári tavaszban egyenlő volt azzal, hogy tetőtól taplig besározódtunk"


Szemét egy féligazság ez is. A csomagtartót a legegyszerűbb a távkapcsolóval kinyitni, ez a három gomb közül az alsó rajta. Ekkor biztosan nem lesz koszos senki.
GTPeti2011-01-19 20:17:15 // 3545
"Én is teszteltem A7-est, tudnék mesélni... "

Kíváncsian várjuk a beszámolót! (Az offos topicban.)
Kriszo2011-01-19 20:14:20 // 3544
Maradjunk annyiban hogy ez egy gusztustalan lejárató cikk.
"Csomagtartója 350 literes, ezzel a Giulietta felnőtt a kompakt kategória átlagához. Kinyitni nem egyszerű, az Alfa logót kell megnyomni és körömmel, ujjal (kinek mije van) felfeszíteni az ajtót. Ez a szmötyis januári tavaszban egyenlő volt azzal, hogy tetőtól taplig besározódtunk"
Egyszerűen ez nem szól tényleg másról csak megint a szokásos dolgokról.Szerintem azis vérlázító ahogyan leírja , hogy nem elég németes...
Én ezért nem olvastam el egyetlen tetszet sem...
Jimmi T.2011-01-19 17:12:22 // 3543
A posta megjött időben. Karácsonyra kaptak belőle többen is. A lányom Alfást a volt kedvesem "quadrifoglio verdést" a többi az én hűtőm dísze. A reklám meg folyamatos szavak nélkül is. Amikor megy,amikor áll.
ystuc2011-01-19 16:14:58 // 3542
Nem tudom, hogy az A7-es Audi volt-e már teszten. Ha volt, tutira nem mondtak róla rosszat. Én is teszteltem A7-est, tudnék mesélni... De ugyebár jürgenwagen über alles, ők a legjobbak...
GT Ɨ|ѯ2011-01-19 16:13:06 // 3541
Pontosan:-)

majd a hűtődre is ha ránéznek, (a mágnesre) 2 sör között is lehet reklámozni:-)))

ha odaért már a postás...
BeeGee2011-01-19 10:50:46 // 3540
Ez volt lent AlfaCityben is, az egyik. Mikor mielőtt megkaptuk tesztre a lelkünkre kötötték, hogy az autó teli van hibával, mert előszériás, annak fényében értékeljük. (Akkor nem lötyögött a kézifékkar)
Szóval tudtak róla hogy hanyagul jött ki a gyárból, mégsem csináltak vele semmit, ezek szerint.. :(
Jimmi T.2011-01-19 10:48:04 // 3539
Szükség van a jó sajtóra. Ezt a Giu az írott sajtóban egy-két helyen megkapta. Nem mindenki az ilyen túl fizetett nyikhajok véleménye alapján választ Hanem arra is vastagon szükség van hogy az új Giu tulajok ha elégedettek a vétellel kvázi négy keréken guruló nagykövetei legyenek az Alfának.
Én nagyon szeretem . Ha megállok a kedvenc éttermem,kávézóm előtt azt úgy teszem hogy ne csak én hanem mások is jól lássák ezt a kis szépséget. Ha megkérdeznek akkor meg nem kell rizsáznom,csak a valós dolgokat elmondanom Róla. Mikor a Guzzimat vettem az volt az első 1100 Breva az országban.Mindenhol a csodájára jártak . Azóta abban a kereskedésben 4 másik Guzzi is gazdára lelt a baráti körből (köztük BMW K 1200 S is le lett cserélve) Az új 1200 Sport-ot is rajtuk keresztül vettem. Annak ellenére hogy azért Veszprém nem Kisvárda mellett van. Remélem így lesz ez a Giulietta és az Alfa esetében is.Folyt. köv.
Jimmi T.2011-01-19 10:35:14 // 3538
" Szorgos népünk győzni fog ! "
Kazes☻2011-01-19 10:21:59 // 3537
Igen, de tudod, hogy én erre már egyszer leírtam a megoldásomat. Az igaz, hogy még Te is az ő fejükkel gondolkozva egy műanyag plakettel díjaztad anno. :)))
Vinnie2011-01-19 00:53:58 // 3536
Az biztos, hogy Alfa Romeokat nem akarnak eladni.

Egy db reklámot nem látok a tvben.
Egy db plakátot sem látok sehol az utcán.
Egy db tesztekre szánt autó van? Ne már!
A honlap....inkább semmit róla.

Nem elég rétegeknek szánt folyóiratokban hirdetni. Meg arra hagyatkozni, hogy majd az alfások vesznek belőle.
Gerion2011-01-19 00:27:43 // 3535
Szerintem is Bo sokkal jobb tipp! Kérdés persze, elég "nagy pont"-e ahhoz, hogy érdemben meghallgassák, vagy van-e módja egy-két tespedtebb ülepet megbillenteni. Lusta embereket munkára bírni a legreménytelenebb küzdelmek egyike, és jó eséllyel csak ellenségeket lehet szerezni, mert szomorú tapasztalataim szerint a lustaság átlag feletti önérzettel párosul.
De ha csak annyit elérne, hogy lecserélnék a lehasznált LSF-tesztautót, máris előrébb lennénk.

Szerintem egy gazdátlan, senkisesajnálja kocsi ennyi hónap aktív "teszteléssel", kilómétertől függetlenül már olyan állapotban lehet, mint egy 5-6 éves, tulajdonosnál tisztességben megőszült példány.
Kazes☻2011-01-18 23:45:36 // 3534
Az gázos. :(
Kazes☻2011-01-18 23:44:08 // 3533
Vagy Bo? :)
pityke2011-01-18 23:42:39 // 3532
sajnos ott sem olyan emberek dolgoznak akiknek kellene hallottam már alfa értékesitöt aki szidta az alfát hogy ilyen meg olyan szar baráti körben : (((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak