NGC - főkép

Kicseréltem a megrepedt nem tudom milyen nevű csövet. A felső részén egy kisebb repedés volt látható, de kiszedve látszott, hogy alul egy sokkal nagyobb részen van szétszakadva. Nem is nagyon akart menni. Most jó.
Észrevettem, hogy megkajálta szinte az összes olajat, pedig nemrég volt szelepfedél tömítés csere is.

Nyári le, téli fel.

 

Kanyarban kerregett, a féltengely csuklóra gyanakodtam. Kicseréltettem.
Kanyarban kerreg.

 

Ma ki lett cserélve a vezérműszíj, vezetők, görgők, vízpumpa, balansz szíj, hosszbordás szíj. Az alkatrészeket és a várakozás idejére a jó társaságot Erhard biztosította. :)

km.: 211.403

Elrepedt.

 

Tegnap jól indult a reggel; amíg kiálltam az udvarból, éreztem, hogy valamiért nem megy az autó. Kiszálltam megnézni, hogy mi a helyzet, hát a jobb hátsó tök lapos. És baromira kellett volna az autó, de így kényszerpihenőn volt egy napig. Délután leszenvedtem a kereket, nem volt egyszerű kézzel kilazítani a légkulcs által meghúzott csavarokat, de olyan 1 órás erőlködés után lejött a kerék, majd egy százas szöget húztam ki belőle. egy ideje benne lehetett, mert a szög feje szépen el volt kopva.
Ma reggel a gumisnál indítottam, javítás, és már mentünk is.

 
>> AutóápolásAlfa 156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive // 2012-06-16

Tegnap előtt észrevettem, hogy a klímakonzol bal szélső tekerője nem világít. Ma szétszedtem, és mivel tudtam, hogy nem nagyon lehet kapni ilyen foglalatos izzót, így beforrasztottam egyet. Valószínű, hogy lesz még egy köröm az egésszel, mert ahogy néztem, nem olyan erősen világít, mint a többi. Ideiglenesen jó lesz, amíg nem találok hozzávaló izzót.
És, ha már a fél délelőttöt rászántam, úgy döntöttem, hogy a fél délutánt is rászánom, így lemostam, kitakarítottam és lewaxoltam.

Tegnap délután hazahoztam az Alfát. Az alvázat szépen megcsinálták, gyári állapotra lett visszaállítva. Ha megkapom a képeket a végső fázisokról, feltöltöm őket.
Ki lett cserélve a rezonátor is. Az első képen a régi látható, egyszerű megoldás volt a szétvágása a levételre, a miértje és az állapota szerintem sokmindent elmond.
Maradandó sérülés az összerakásnál; egy törött bal hátsó küszöbműanyag.
Azon gondolkoztunk, hogy mitől rohadhatott így szét az alja, vagyis a legjobban azok a pontok, illetve a kis fülek, amik a becsorgott víz "leeresztésére" szolgálnak. Nem jöttünk rá, viszont abban azonnal meg tudtunk egyezni, hogy ezeket meg kell szüntetni. Csak nem gázolok bele folyókba, és az árvízkár sem fenyeget. Az ital fogyasztása, kiöntése az utastérben viszont csúnya összeveszéseket fog eredményezni a jövőben! :)
Összességében korrekt munkát végeztek rajta, nagyon hiányzott ebben az egy hónapban az autóm de úgy érzem, hogy ezzel most nagyon sokat hosszabbítottam az élettartamán.
Örülünk.
Km.: 206.518

>> AutóápolásAlfa 156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive // 2012-05-25

Ma kicseréltem az első emblémát, amit Erhardtól vettem egy hónapja. Nem volt nehéz szétszedni, viszont az embléma kiszedése a kalapácsos, ütögetős módszerrel nem jött ki. A hajszárító ugyan megolvasztotta a ragasztót, de csak úgy jött ki az embléma, ha fogóval kitoltam belőle a pöcköknél fogva. Szép lett!

Lassan végéhez ér a munka. Ma is megnéztem, hogy hogy áll a javítás. A motorháztető lecsiszolva, küszöbök lecsiszolva, padló javítva. A rücsizés van hátra és a fújás. Hazahoztam a pajzsot, nemsokára kicserélem az emblémát.
Vasárnap jövünk haza.