Tagok >> tnorbert88 >> 159 1.9 JTDm 16V >> Blog
- Típus:159 1.9 JTDm 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Rubino Rosso
Glow Plugs Not Available üzenet --> Izzítógyertya csere (NGK)
EGR megszorult P0401 többszöri tisztítás után sem akart megjavulni, a tengely is nyitva szorult meg és amúgy sem tartom jó dolognak, hogy a kipuff gáz visszafele jöjjön így eljött az idő,hogy kiírassam a programból és ha már hozzányúltunk kapott egy kis okosítás.
A végeredmény nincs Have engine check üzi és nem villog az izzítás + elég jól megy. :)
KM: 123489
A szokásos kopóalkatrészek cseréje (olaj (Selenia 5w30 PE), olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő) és hosszbordás szíj (Continental) is cserélve lett a vezető görgővel együtt.
Km: 119503
Eljött a hideg, előjött az akksi gyengesége, így új akkumulátor került bele. A választott típus: Bosch S5 12V 74 AH (750A) Jobb+.
Sajnos nekem is előjött ez a nem is olyan apró bibi, hogy eltörött a bal hátsó ablakemelő mechanikám. Egy gyors alkatrészcsere és újra emel.
Mivel volt egy Pioneer multimédiám, így elhatároztam, hogy összeépítem egy tolatókamerával. A kamera része a rendszámvilágítással egybe van építve. Mikor vezetékeztük a rendszert észrevettük, hogy valaki meglovasította a rca bemenetet, így maradt ebay barátunk, ahonnan elég hamar meg is jött a kábelköteg.
Hátsó féktárcsa és fékbetétcsere (TRW) és bal-hátsó kerékcsapágy (FAG) csere. Minden csendes. :) 112449 km
Miután egy nyuszi elém vágott és felrepesztette a fényezésem és beütötte a "méhsejt" műanyagot, illetve hátul volt pár tolatásból származó apró sérülés az előző tulaj által, így úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az elejét és hátulját. Ha már szépítésnél voltam, akkor az emblémákat is lecseréltem már újra.
Az eredmény fantasztikus. A képek magukért beszélnek.
A kígyó büszkén domborodik a kereszt mellett. :D
Újabb szerviz: olaj (Selenia 5w30), olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő. Termosztátcsere (Behr) és egy nem várt jobb-első kormányösszekötő (Weyle) csere volt. Km.: 105727
Mivel gyárilag az autómban nem volt tempomat, de szerencsére az előkészítés benne volt, így pár lépésből be is tudtam szerelni.
1. Szerezni egy tempomat kart és egy tempomatos alsó kormányburkolatot (bontóból 20000 Ft)
2. Levenni az alsó kormányburkolatot a kart felhelyezni, összedugni és rögzíteni. Az új kormányburkolatot visszarakni.
3. FES-ben engedélyeztettem.
Láss csodát, működik. :)