Mutasd

>> Egyéb2018-02-15

Ha kellene valakinek. Több típushoz is jó. Forrás.

1. Format a SD card (4-8GB) in FAT32

2. Download this file, unzip contents and move to the root of SD. This the ShortFuse hack to overcome registration for personalized password.

3. Insert in your Pioneer and follow on-screen instructions

4. When finished move the SD contents back to your PC. It includes backup files in case of issue (but you will have no issues if you pay attention to all the details).

5. Delete all contents of SD, or format again

6. Download maps from here

7. Unzip using password 'Dracarys' exactly as you see it, including the single quotes. Copy-paste to be sure!!

8. Move all map contents to the root of SD

9. Download and replace this file in the root of SD. This is the proper CARDINFO.cif file for F10/F20/F920/F9210/F9220BT family.

10. Insert SD in Pioneer, follow on-screen instructions and enter PASSWORDPASSWORD when prompted for a password

11. Be patient for 25 minutes, then go for a ride and enjoy!

>> Szerviz2018-01-31

A B12-esítés után az egyébként nyugalmi állapotban rövidebb Eibach rugókkal a kocsi magasabban ül, nem súrolja az etalon fekvőrendőrön az alját és az arra történő fel és legurulás nem jár akkora ki-belengéssel mint a gyári rugók esetében. Annak ellenére, hogy keményebb, nem érzek nagy komfortvesztést, azt majd megítéli aki másik kocsiból ül át :-) A kocsi viselkedése pozitív irányba mozdult. Egyenlőre úgy gondolom, hogy megérte...

A futóművet 0° összetartásra állítottuk a gyári -7° +-4° helyett. Az egyenesfutás javult, a kormányvisszatérítés erősebb lett. Erős fékezés esetén jobban nyomon marad az autó (placebo?).
Kicsit "lustább" a kormányzás. Az egyenestől eltéríteni "több erő" kell, kormányzás, íven tartás férfiasabb. Teljesen kitekert kormánynál nem "fűrészfogazik", nem ugrál el a kerék az ívéről. Na meg állítólag így nem fogja enni a gumi belső felét.

>> Szerviz2018-01-30

Ki lett cserélve a rugó, a kocsi immáron Bilstein B12 Pro-kit futóművel bír.
Érdekes módon annak ellenére, hogy rövidebb az Eibach mint a gyári Ti, a kocsi magasabb lett minimum fél centivel.

>> Szerviz2018-01-26

Ebből 21k csak a gyári porvédő, de nem tudtam más forrásból beszerezni. Durva.

>> Egyéb2018-01-05

Betettem egy két másodperces késleltetést a fényszórómosó elektronikába, így nem pacsálja el állandóan az összes vizet. Normál esetben, ha fel van kapcsolva a világítás, akkor az ablakmosó használatával egy időben a fényszórót is mossa a rendszer. A módosítás után már lehet impulzusokkal fröcskölni az ablakot és kézzel működtetni a lapátokat, ill, ha egy másodpercig húzom a kart akkor az ablaktörlő magától is elindul, de a fényszórót még nem mossa, csak ha ezt követően tovább húzom a kart 1mp-ig. Ez az érték állítható.

A kapcsolóról jövő vezetékben nincs elég delej az elektronika működtetéséhez, ezért kicsit bele kellett nyúlni. Az infók ebben az albumban találhatók a képaláírásokban:
Google Photos

Eredeti termék:
Banggood

>> Szerviz2017-12-03

Kicseréltem a termosztátot, Rendesen működik a diagramok szerint.
Levegő nyomócsövet ki kell szabadítani, hogy hozzáférjünk a termosztáthoz.
A hátsó két cső gyorscsatival van megoldva, a fém biztosítókat a csövek feléig szükséges (vagy tovább) kihúzni az oldáshoz.

Bemelegítés alapjáraton történt, kb. 88 foknál kezdett nyitni, ott kezdett melegedni a felső cső. AlfaOBD-vel mértem, 80 fokos víznél a műszerfali mérőke már 90-en állt.
Fűtés ill. üzemállapottól függően a mutató 90 fokon áll miközben a vízhőfok a diagramon láthatóan változik.

Ha valaki ugyan olyan perverz mint én, hogy télen cserél fagypont közelében szabad ég alatt termosztátot, javaslom hogy előtte melegítse meg kicsit a vizet így a csöveket is a könnyebb oldhatóság érdekében.

>> Szerviz2017-11-29

Reggel termosztátvizsgálat volt.
Mutató szerint ~82-89 között mocorog a vízhőfok, MES szerint viszont csak ~76-81 között.

07:17 - 07:25 között autópályán 1-es kép.

07:36 - 07:40 között a városi araszolásban 2-es kép.

A termosztát nyitási értéke tényleg 88 fok kellene legyen, mutató szerint nálam 80 foknál kinyit, viszont ez MES szerint csak ~75 fok.

Ebből következtetve működik a termosztát, de nem jó értéken, így hűvösebben jár a motor mint kellene.

>> Egyéb2017-11-23

"Amikor a motort megállítjuk, néhány kiegyenlítő a hozzá tartozó bütyök nyomása alatt marad, ilyenkor elég idő marad arra, hogy az olajszivárgó résen a normál működésnél több olaj elfolyjon, a hidraulikus elem belseje jobban kiürül. Ebben az esetben előfordul, hogy a motor indítása után rövid ideig csattogó hangot hallunk."

>> Szerviz2017-11-22

A Bilstein-ek jó állapotban vannak, futóművet megrázták (de nagyon) és semmi lógás nincs benne. Jobb oldalon kis kopogás forrása szerintük a lengéscsillapító szárának lógása lehet ami a rugócserénél ki fog derülni.

>> Szerviz2017-11-12

Felkerült a téli garnitúra. A súlyok beleértek a féknyeregbe, határeset ez a felni, de rajta hagytam az 5 mm-es pogácsákat, így már jó. Így most a nyomtávszélesítés 11 mm ami az ET35-ös felniből és a pogiból jön össze. Nem látszik kintebb mint a Ti felnik ET41-gyel és a pogácsákkal. Cserébe elég butácskán néz ki :-(