Mutasd

>> Tuning és extra2009-01-17

Nos, ahogy várható volt, ez az autó sem ússza meg, hogy kicsit a saját ízlésem szerint módosítsak rajta. :-)
András bácsival bizniszeltem kicsit. Az eredmények pedig fekete oldalindexek, karbonozott tükörháromszögek, valamint egy Novitec első toldat. Az indexek már a helyükön vannak, többi cucc később kerül fel.

>> Tuning és extra2009-01-08

Az előző autómban is volt ilyen, és szerettem. A négy ablakot felhúzza a modul, ha bekapcsolom a riasztót. Sajnos a tetőre nem tudták rákötni, pedig a modul tudta volna kezelni azt is. De sajnos az autómnál ez nem megoldható.
4500-ért vettem a modult, 9600 volt a szerelési költség.

>> Tuning és extra2008-12-28

Ma felkerültek a felségjelzések az autóra. Kígyók az index fölé, www.alfaamore.hu felirat a hátsó oldalablakokra, valamint a 146-osról lementett Registered Alfa Driver matrica. Ez utóbbi picit csúnyácska, nem sikerült tökéletes állapotban leszedni a 146-osról, de messziről egész jó. De ez csak átmeneti, majd lesz jó állapotú is nem sokára. :-)

>> Egyéb2008-12-23

Mivel az autómnak nem volt magyar nyelvű kézikönyve, úgy gondoltam, hogy beszerzek egyet. A Fiat Magyarországhoz fordultam segítségért, akiknél szerencsére volt is raktáron. Sajnos a faceliftes 156-hoz nem adtak ki magyar nyelvű könyvet (legalábbis én ezt az infót kaptam), így kompromisszumot kellett kötni, és a feceliftes belsejű, de régebbi külsejű 156-os könyvét vettem meg. Ez is valami... :-)

 
>> Egyéb2008-12-20

Napok óta úgy viselkedek, mint egy 6 éves gyerek. Dia szerint nehéz ez az időszak most velem... :-)
De végre eljött a nap és átvehettem. Fantasztikus. Így hirtelen erről többet nem is tudok mondani. Ismerkedünk, még meg kell tapasztalnom dolgokat, de határozottan tetszik. :-)

Néhány szó az autó előéletéről:
2004. októberben lett először forgalomba helyezve Magyarországon. Az első tulaja német volt, aki megvette újonnan Németországban, majd itt Magyarországon a Csiki-Bege helyezte forgalomba. Ennek biztos valami anyagi oka volt. A tulaj gondosan szervizelte, rendszeresen vezetett szervizkönyve van. Másfél évig használta, akkor, 2006. májusban került az autó Dimihez. Ő is nagyon precízen gondoskodott az autóról, minden javítás számlával igazolva van. És hogy pontosan mik is voltak eddig az autón szervizelve:
- első felső lengőkar (bal és jobb, eddig kétszer),
- első alsó lengőkarok (bal és jobb, eddig kétszer),
- stabilizátor rúd gumija,
- kormánymű teljesen felújítva (2008. júniusban),
- féltengely csere (bal és jobb),
- hátsó szilentekek cserélve,
- első féktárcsa cserék
- fékbetétek elöl, hátul,
- generátor cserélve
- akksi cserélve,
- Edgár szenzor (co2-t méri),
- 2 db porlasztó csere,
- xenon izzók cseréje,
- valamint első lökhárító fényezés, ködlámpa javítása.
- Ezeken felül a kötelező szervizek során kicserélendő alkatrészek, folyadékok.
A szervizeléseket az Alfa Kontakt Kft. végezte el, onnan megfogom kapni a teljes munkatörténetet.

A kerekek:
- Nyári gumi alufelnin, 16” 2006. végén vásárolva,
- Téli gumik alufelnin, 15” (első tulajtól).

Műszaki érv.: 2010.07.18.
Zöldkártya: 2010.10.18.

Van még egy-két apró esztétikai hiba, de azokat majd megoldom. A legjobban az első lökhárító bal alján lévő repedés a feltűnő, valamint a tetején lévő karcolás (képek ezekről lejjebb). De ezek is ellesznek tüntetve majd.

Mindent nézve szerintem nagyon jó állapotban van az autó, úgy érzem, hogy jó vétel volt. Főleg, hogy ilyen szinten karban volt tartva eddig, szinte új az autó. Remélhetőleg a későbbiekben erre nem fog rácáfolni. :-)

>> Egyéb2008-12-13

Hónapokig keresgéltem, míg végre rátaláltam erre a gyönyörűségre. Korábban számításba jött a facelift előtti 156 is (de csak SW), egyet meg is néztem, de végül abból nem lett semmi. Aztán számtalan hirdetést böngésztem át, főként külföldi oldalakon. Volt is egy-két lehetséges jelölt. Konkrétan egyért már majdnem el is indultam Spanyolországba. De akkor hirtelen feltűnt a fekete szépség. Dimi autója eladóvá vált. Itt is megnyilvánul, hogy milyen jó kis összetartó csapat az Alfa Amore. Sokan tudták, hogy ilyen autóra vágyok és amint felkerült a hirdetés az internetre, Seriff azonnal szólt, hogy nézzem meg. Majd utána Zsé és Mike is felhívta rá a figyelmem, és mindez rövid időn belül történt. Én meg végül lecsaptam a járgányra. :-)
Ma megnéztem az autót kívül belül. Úgy néz ki, hogy tökéletes vétel. Nagyon jó állapotban van. Apró esztétikai hibák vannak, de azokat majd könnyen orvosolom. Szervizkönyv vezetve van, minden munka számlával igazolva.
És most várom a napot, hogy végre teljesen a sajátomnak tudhassam. :-)

Miután lefoglalóztam, a hirdetés még fent maradt az interneten. Többen is telefonáltak miatta, volt, aki konkrétan magasabb árat adott volna a kocsiért, mint amit én kialkudtam. Úgy tűnik, jó vétel lesz. :-)