Mivel tegnap elfosta magát a bal első lengéscsillapító, ezért kicseréltem, ha már ilyen fasza idő van. Még mászkálni se kellet utána:)
A satöbbi része érdekesebb a dolognak: kapott új stabrúd szilenteket és a kipufogón is okosítottam. A donoron sportdob volt szögletes véggel, ezért úgy döntöttem, h kicserélem. Kicsit törtem a fejem, h levágjam és a poroltó helyére hegesszem fel, de nem volt kedvem, ezért inkább középdobbal átraktam ahogy volt:) Megberheltem a csomagtér világítást is, ami már kitudja mióta nem működött:) most fasza, meg a túloldalra beraktam egy pótféklámpát az oldalsó műanyag alá (naggyonracsing lett:) Még jó, h volt itthon minden a polcon, csak időt kellet rászánni:D
Ja, és végül felpróbáltam előre is az alufelnit:D
Mivel szeretném kivinni magammal, kinti használatra a kis szajhát ezért gondoltam költök rá egy kicsit, nehogy aztán hisztis legyen. :)
Cserélve:
- kipu katalizátortól végig gyárinak tűnőre (utángyártott), mert túl hangos lenne a hosszú útra, meg nem tom mit szólnának a poliziák meg a carabinierók hozzá, nem beszélve a szomszédokról :) letisztítva és festve ZARA
- hátsó motortartó bak BIRTH
- motor kitámasztó kar ellenoldali szilent BIRTH
- egy benyacső (fáradt volt)
- hátsó féktárcsák FERRODO
- hátsó fékbetétek JURID
- hátsó lengéscsillapítók COFAP
- hátsó rugók ROC
- óra egység, de sajnos a V6-é nem teljesen passzol, mert a fordulatszámmérő kevesebbet mutat mint kellene
Valamint a hátsó fékszerelés közben kiderült, h a hátsó fékeim jó ideje nem igazán fogtak mivel a fékerőszabályzó rugója laza volt és ennek eredményeképpen mind2 oldalon 1-1 csúszka berohadt, de most már az is rendben, fog a hátsó is, ahogy kell. :)