Ma elsőnek a nyári kerekek kerültek fel. A jelenlegi óraállás 160.935 km, melyből a múlt hónapban újan felkerült Pirelli téli gumik 726 km-t futottak. A felnik is megkapták a korábban vásárolt új fl emblémás kupakokat, így már teljesen egységes az autó körben embléma ügyben.
A következő lépés a nap folyamán a gyári QV matricák felragasztása volt, mely a mellékelt sablon alapján gyerekjáték. :) (Tudom, hogy nagyon messze van az autó a QV-től, de mindig marhára tetszettek, meg persze az egész hozzá fűződő sztori is. Boldog 100. szülinapot QV!)
Tervben volt előre a B típusú kis rendszám, de mielőtt belevágunk mindenképpen le szerettem volna szedni a kiemelőkeretet, hogy lássuk mennyire van a lökhárító kilyuggatva. Sajnos beigazolódott amitől tartottam... 14 db lyukat számoltam a lökhárítón, így a kis rendszám ötlete egyenlőre elvetésre került, mert ez miatt egy teljes lökhárítót most nem szeretnénk cserélni. Ha már le volt szedve minden, vissza már ragasztva került, így mégiscsak sokkal jobban mutat mint azzal a csúnya elálló kerettel. Ezt a műveletet hátul is megismételtem, így elöl hátul ragasztva vannak már a rendszámtáblák.
A bal első ajtóban kiégett az izzó a kilépővilágításban, így ezt is cseréltem.
Az antennát még valamikor vásárlás előtt megrágta vélhetően egy nyest, és már korábban beszereztük a gyári újat, de csak most került sor a cserére.
A külső műanyagok már picit elkezdtek kifakulni, hogy újra régi mély fekete fényükben pompázzanak le lett kenve minden a szintén már korábban beszerzett AutoGlym Bumper &Trim Gel csodaszerrel. Eddig úgy tűnik tényleg csodát tett a felületekkel, gyönyörű lett a végeredmény, reméljük tartós is lesz.
Végezetül pedig egy porszívózást követően bekerültek az ugyancsak régebben beszerzett gyári textil szőnyegek.
Minden felhasznált eszköz és tartozék már megvolt, így anyagilag ez most semmibe nem került csak pár óra szabadidőbe.