Egy idő óta egyre hangosabb lett a vezérlésmódosító, illetve kiderült, hogy amikor átvettem az autót csak vezérműszíj volt cserélve, a görgőkben ahhoz képest +40ezer volt, így akkor már megtörtént a komplett vezérléscsere is mindenestül balansszal, olajcsere is aktuális lett szűrőkkel együtt ( ez utóbbiakkal kicsit túlszaladtam közbejött egyebek miatt :( ). Vezmód most már semmit nem karran, pár ló is mintha visszatért volna a ménesbe, bár lehet ez csak placebo...
A lista:
- vezérlés szett (Dayco)
- balansz szett (INA)
- vízpumpa (Dolz)
- szelepfedél tömítés (Victor Reinz)
- vezérműtengely szimeringek (Corteco)
- vezérlésmódosító (gyári ricambi originali)
- olaj (Selénia Racing 10w60)
- olajszűrő (Sofima)
- légszűrő (Sofima)
- pollenszűrő (Kristal)
A munkáért köszönet eAtis155 cartársnak, bátran ajánlom. :)
km óra: 254500
Ferke cartárs leszálitotta Zé. mester pedig elvégezte a műveletet.
Tökéletes megelégedés :-) Öröm-Mámor.. :-)
116.000 kmnél:
Az új szervek:
Vezérlésmódosító
Vezérműszíj
100 ezres gyertyaszett
Selenia 20k AR
Olajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
Ma végre sikerült megejteni a vezérlés cserét + még pár dolog cseréjét Csörinél.
Cserélve lettek:
Vezérlés(szíj, görgő stb.)
Vezérlésmódosító
Hosszbordásszíj és feszítői, görgői
Olaj(Selenia 20K AR) + szűrő
Légszűrő
Köszi még egyszer Csöri. Egy élmény volt nézni ahogy szétkapod a kocsit. :-)
Remélem nem volt megterhelő a sok kérdés amit feltettem. :-D