Blog >> turbó
Értő kezek kipucolták a turbóm geometria részét......remélem ezzel elfelejthetem a turbónyomás gondokat! Km óra állás:112800.
Hétvégén alig vergődtem el Gyulára majdnem visszafordultam mert ismét kigyulladt a "check engine" lámpa..... 50 km-t mentem 110 max tempóval mivel letiltott az elektronika! Hazafele láss csodát elaludt és úgy húzott mint egy állat! Előzménye a dolognak, hogy decemberben javarészt csak rövidebb: 5-10 km-es távokra ültem bele ideje sem volt felmelegednie a mocinak talán ez is közrejátszott (lekormolódott a rendszer)!
Ennek a fele sem tréfa szombaton belevájtam magam megint "turbónyomás érzékelő-túl magas jelszint" hibakódot olvastam ki az "agyból" első lépésként ezért kipucoltam a turbónyomás-szenzort (fertelmesen nézett ki)! A következő nagyobb művelet még várat magára nevezetesen a turbó levétele és a geometriás rész kitakarítása! Km óra állás:112300.
Ma délután kicseréltem a kézifékkötelet ami sikeresen befagyott a két ünnep közt ami nem is csoda mivel elég ramatyul nézett ki (szakadt porvédők, megtört külső burkolat)!
A csere nem nagy meló 3/4 óra alatt meg is voltam! Utángyártott bowden került bele Cofle gyártmány, remélem pár évet kibír!
Kezd aggasztani a turbó: ma megint "bevert" egy hibakódot (most harmadjára!!!) "turbónyomás jelszint túl magas" leragadnak a geometrialapátok valószínűleg meg a hangja olyan mint egy rekedt tenor holnap megpróbálom kikormolni ha nem változik keresek egy specialistát! A hibakódot sikerült törölni! Km óra állás:112000.