Felújítottam az ajtónyitó fogantyúm, már a vásárláskor elég ramaty állapotban volt. Kezdésnek Cs. Attilától rendeltem két darab ovális gumidarabot ami a kárpitcsavart fedi el. Kellett még 1 flakon akril festék egy kis polírpapír. A kárpitot nem bontottam le, csak kimaszkoltam, mivel sok időm nem volt rá. Valószínűleg szebb lett volna ha leszedem, de így is sokkal jobb mint amilyen volt.
Költség:
Ovális gumidarab: 4.000.-
1 flakon akril: 1.100.-
Polírpapír: 150.-
Visszakerültek az ajtókárpitok...
Ha már szét volt burítva az egész, kibitumeneztem az ajtók belsejét Sika MultiSeal szalaggal.
Megreparáltam még a csomagtérajtó egyik rugós kidobó pöckét. Ismét működik mindkettő :)
Megvolt az első olajcsere. Ezennel hivatalosan is lezártnak tekintem autóm bejáratási folyamatát! :)
Beállították a vezetőoldali ajtót is, amiről használat közben kiderült, hogy kicsit nehezen csukódik.
Megérkezett az első krómpajzs felső része is: ez már matt színű, amilyennek lennie kellett volna (lásd korábbi blogbejegyzésem).
És végre a helyére került a bal első sárvédőm is, ami kicsit elállt és átadás után szóvá is tettem. Ehhez leszedték az első lököst, kiszedték a lámpát is, úgyhogy komoly folyamat volt - amiből sajnos semmit nem láttam, pedig egy fotót megért volna :)
Kb 4-5 órát dolgoztak ezeken, úgyhogy minden elismerésem az Autóház Budaörsnek!
Nos, most már olyan az autóm, amilyennek lennie kell.