Ismét olajfolt keletkezett az autó alatt, most a szervó csöve adta meg magát. Úgy néz ki ez a 2.4-esek jellemző kopóalkatrésze , 200e km felett. Be van ütemezve a cseréje, addig töltögetem, illetve ráhekkeltem némi burkolatot, hogy ne spricceljen, és lehetőleg ne a generátorra folyjon.
Megvolt az ottalvós buli, úgy néz ki megoldódott az olajfolyás probléma. A hiba fő oka az olajtermosztát ház feldele volt, az kapott egy új tömítéskészletet. Ezenfelül az olajhűtőre menő csövek is cseréve lettek. Így már volt értelme a motortartó cseréjének is.
Online tag
3
Vendég3
433
Fórum
Friss topicok
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Szerelőműhely
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas