Blog >> csonkállvány
Bő egy hónapja kezdődött, egy kőszegi kátyúval. Utána vettem észre h félrehúz az autó. Aztán jártam két futóművesnél, és volt egy gumicsere, és semmit sem javult az autó. Ráadásul a gumi csere alkalmával rosszul centríroztak, így elkezdett rázni is.
A diagnózis a csonkállvány deformációját fedte fel. Ezért a bal első kerék dőlésszögét nem lehetett jól beállítani. Az új gumik is látványosan koptak ott, ezért nem akartam halogatni a cserét, kértem h rendeljenek egyet. Ám visszahívtak, hogy az új ára 100.000 Ft + Á, biztos kell? Ezt hallva elhültem kissé.. Osztottam szoroztam, minden kedvezményemet latba vetve több volt az ára, mint amit szívesen kiadnék érte, így belekerült az első használt alkatrész Piribe. Két éves korára meg kellett érnie ezt, de talán megérti, h inkább 25.000 ért veszek bontottat bele.. Szerencsére minden jtd GT csonkállványa ugyanolyan, nem kellett esélytelenül bontott Q2-t vadászni. A cserét a szokásos helyen végezték el.
Lényeg, h most már megoldva ez a probléma is.
A teljesen 1 éve felújított hátsó futóműben 1 évig bírta a fenti bizbasz-pár, és az utóbbi napokban már kibírhatatlan hangokat hallatott a vas hátulja - gyak. szégyen volt vele közlekedni az elviselhetetlenül hangos nyikorgás, nyifogás miatt.
Zé mester gyorsan és rendkívül baráti áron orvosolta a problémát, így most ránctalan homlokkal falhatjuk a kilométereket megint...
Hát, pont 1 (!!!!) napig tartott a ránctalanság, folyt. köv. ... :(