Blog >> bosal
Az leömlők alsó csatlakozásánál elfáradtak a tömítések, kifújt. Cseréltem. A felső tömítések jónak tűntek szétszedéskor, de cseréltem azokat is.
Költségeim:
- Ajusa felső tömítések: 3520HUF / 4 db
- Bosal alsó tömítések: 2796 HUF / 2 db
Úgy tűnik elnyerte végleges formáját a kipufogóm.
Még a gyári rendszer volt alatta, és ugyan semmi gond nem volt vele, de szerettem volna valami "öblösebbet". A nem túl hosszas keresgélés után két versenyző maradt: Supersprint, Ragazzon. A kettő közül pedig az ár döntötte el a győztest: Ragazzon.
A már bevált alfisti.net-ről rendeltem meg, a végdob egy alfisti.net edition ovál véggel, a középdob pedig egy hozzá illeszkedő szintén saválló rozsdamentes Ragazzon közép lett.
Amikor felkerült, és először be lett röffentve, a madarak ilyedten röppentek fel, és még a "mágus" szomszédjának macskája is hátrált pár lépést. Én elismerően bólintottam: jó lesz! :)
Városban szépen is szólt, aztán ahogy kiértem az autóútra, feltűnt, hogy utazósebességen 90-110 körül zavaróan búgó a hangja. Sejtettem, hogy ez a gyerekeimnek nem fog tetszeni, zavarni fogja őket. Legnagyobb meglepetésemre azonban nem panaszkodtak. Sőt, tetszett nekik!!! :) Aztán rá kellett jönnöm, hogy sajnos nekem nem tetszik. Lehet, hogy már öregszem? Nekem ez már túl hangos volt. Elolvastam még egyszer a véleményeket az alfistin. Legtöbben ezt írták: nafyon szép hang, se nem túl sok, se nem túl kevés. Tudtam, hogy ez így nem maradhat, az autónak nekem kell megfelelnie, nem másoknak. Felkerestem hát egy helyi kipufogóst Vácon, ahol a problémám orvosolva lett egy rozsdamentes BOSAL középdob közbeiktatásával. Na, így már mindjárt más! Megmaradt a Ragazzon jellegzetes "röfögő" hangja hátul, elölről viszont eltűnt a búgó hang, és a beltérben is újra lehet beszélgetni, zenét hallgatni!
Használt vonóhorgot vettem a Vaterán.
Típus: Bosal 034-103
Kivitel: levehező fejű, excenteres
Ár: 35.000,-Ft
A vonóhorgot egy évig használták, és itt-ott felütötte a fejét a korrózió. Ezek felszerelés előtt javítva lesznek.
Szükségem lesz még egy elektronikára is a felszereléshez...
A blogomat frissítem!
Még tavaly nyár végén teljesen szétrohadt a hátsó és középső dobom és szükségmegoldásként (pénzhiány miatt) a katalizátortól hátrafelé szimpla csövezés került beépítésre egyetlen hátsó dobbal! Az ember azt hinné, hogy megszabadult némi folytástól így jobban fog menni a gép! Hát nem így történt! Még a szétrohadt, szitaszerű rendszerrel is jobban húzott, mint így! Tehát ez az állapot nem maradhatott! Telt-múlt az idő és egyszer csak Thomika Cartársnak eladóvá vált a kipuff.rendszere, ami egy hátsó-, és középdobból állt, valamint egy gázgyorsítóból! Nem hagyhattam ki a kedvező ajánlatot és egyből le is csaptam rá (35.000,-)! Ma pedig fel is került a helyére mindez a katalizátor után (10.000,-)! Azt mondta Thomika, hogy a hátsó dob az egy BOSAL sportdob, de semmi hangja nincs! Ami nem is baj, mert nem szerettem volna, ha mondjuk 160-nál üvölt a rendszer, mint a sakál! :-) És ami a legfontosabb, hogy végre megy is az autó!!!!! Hurrá!! Köszi Thomika!! :-))
Jah... egy dolgot majdnem kifelejtettem! A két hátsó emelési pontot is kijavíttattam, mert a jobb oldali egy emelés során beszakadt és a balos is igen csúnyán nézett már ki! :-)