Elkezdett haldoklani a generátor, néha néha felvillant a töltésjelző. 3 hónapot bírt így ki, mikor az első hideg reggelen nem indult az autó, egyértelmű volt hogy a generátor már nem tudja ellátni a feladatát. kapott egy újat. Nagy nehezen, de sikerült kipasszírozni a régi generátort, igaz nem oldalt a futóműnél, mert ott nem fért ki, akárhogy is forgattam, a futóművet meg nem volt kedvem szétszedni, de szerencsére hátul fölfelé kifért. visszafelé ugyancsak nehezen de sikerült bepasszírozni, van töltés is rendesen.
Jóideje hallatszik egy zavaró zörgés morgás a vezérlés felől. Hidegen inkább morgás, mint amikor egy műanyag lemez rezeg. melegen pedig mintha a húzócsapágy szólna a kuplungban....csak persze nem hallgat el kupplung kinyomásra, és a túloldalról jön. Bizony a generátor csapágy volt. Kicserélték mindkettőt, a belét esztergán "megigazították". Plusz cserés volt a szíjtárcsa is, a szabadonfutója be volt állva de teljesen. Ennyit a generátorról, meg 42e Ft-ról :-S
Egy biztos, szép tiszta hangja lett megint az autónak, egy csomó mellékzörej megszűnt.
2
495
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8