Blog >> 166 >> v6

>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-06-28

Km állás: 224656
Eddig megtett: 3622 km ebből 2200km Autópálya
Fogyasztás: pályán 9,6 városba 13,2
Hibalista: szervó elment mert egy 60 Ft-os bilincs megadta magát a szervócső hűtő csatlakozásnál.
A többi cserélt alkatrész a felújítás része!

Amuket cseréltem:
Teljes fékrendszer, fúrt-mart tárcsák, betétek, kézifék kötelek.
SKF vezérlés ngk gyertyák bosch trafók, dayco hosszbordás szíjjak és görgők.
Kayaba tekercsrugók
Épített kipufogó
Féltengely csuklók, gumiharangok.
Fűtőradiátor
Selénia 20K
Bőr belső
4db Új Hankook ventus prime2 17-es gumi
+ millió apróság

Tervbe van: új esőérzékelős szélvédő

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-11-15

Fúrt-mart első tárcsák Ferodo FQT betétettel előre.
Brembo hátsó tárcsák + Brembo betétekkel
kézifék kötelek cserélve
Waxolás, bőrápolás
féltengely csuklók és gumiharangok cseréje

 
>> EgyébMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-05-31

Hogy ne mindig csak hosszútávon mért fogyaszt blogoljak.

100% városi rövid táv, Ventus Prime² nyári gumival, sportosan közlekedve.

13,8 l/100 Km

 
>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-12

Sikerült beszereznem az utolsó még hiányzó extrát a DSP-t.
A beépítéshez még egy kábelkorbácsra lesz szűkségem.

>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-11

Zalaegerszeg - Budapest - Tiszaújváros
megtett út: 435,5Km
Átlagsebesség: 111,4 km/h
Átlagfogyasztás: 9,7 l/100km (klímával)

hibamentes

km óra állá: 224062 KM

 
>> EseményMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-06

Budapest - Zalaegerszeg 9,6 liter / 100km 130-as tempómattal.

 
>> SzervizMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-04-18

Felkerült az új Hankook nyári. Eszméletlen jó, mintha másik autóm lenne. A Nokian után sokkal halkabb, puhább. Mintha másik futóművem lenne.

http://www.gumiabroncs.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=6761&category_id=2&option=com_virtuemart

Hankook Ventus Prime² (K115) műszaki jellemzői:

1. Optimalilzált talajnyomás-eloszlás a nedves úton való nagyfokú tapadás érdekében
- A Multi-Tread Radius Technology (több sugaras profil technológia) a lehető legjobb kapcsolatot biztosítja az útfelülettel a kiváló kezelhetőség és nagy fékezőerő érdekében, különösen vizes útfelületen, éles kanyarokban és nagyon nagy sebesség mellett.

2. Ideális kezelhetőség és hosszabb élettartam

- A Hankook által szabadalmaztatott SCCT (Stiffness Control Contour Theory - szabályozott merevségű kontúr elmélet) segít a nagyon egyenletes talajnyomás-eloszlás elérésében a kisebb mértékű kopás érdekében.

3. Bionikus tervezés és asszimmetrikus profil kialakítás

- Az asszimmetrikus profil kialakítás lehetővé teszi a kiváló akvaplaning értékek, elsőrendű kezelhetőség és pontos kormányzási visszajelzés kombinációját.

- Egy ragadozó nagymacska foga adta az inspirációt a futófelület külső mintázati elemeine tervezéséhez, amelyek fecskefarkkötéssel tapadnak az útfelületre, folyamatosan optimális vonóerőátvitelt biztosítva, ami így jelentősen javítja a kanyarstabilitást nedves és száraz úton egyaránt.

4. Javított teljesítőképesség és környezetkímélő jellemzők

- A Ventus Prime2 gyártási eljárásában alkalmazott hibrid szilika futófelületi keverék új hibrid polimerláncai és nano-részecskéi maximálisra növelik a tapadást nedves úton, illetve jelentősen növelik afutófelület tartósságát és az üzemanyag hatékony felhasználását.

>> AutóápolásMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-29

szereztem bontott lámpát, gondoltam azt szedem szét, hogy tudjak a kocsival járni. A projektor foncsorja megy fémgőzölésre a lencse nagyon retkes volt. miután megtakarítottam egyértelművé vált miért nem látok este.

>> EgyébMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-28

sikerült eredeti 166 prospektust szereznem. :)

 
>> Tuning és extraMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-29

Sikerült szereznem szép vajbőr belsőt.