Már így is mókolva volt az egyik csatlakozó, most telehugyozta a motorteret gázolajjal. Ugyan már nem a csatlakozó miatt, hanem a gumicső fáradt el. Ezért komplett csere lett..
Persze csere közben az egyik rögzítő peceknek el kellett ugrania. Azt hittem, hogy a motortérbe esett le, így ott kezdtem el keresni. A pecket nem, de egy leszakadt tőcsavart találtam a motorvédő burkolaton a vezérlés vonalában, de szerencsére, csak a kipufogócsonk egyik rögzítő csavarja. Még nem fúj ki, de orvosolni kell ezt is hamarosan.
A pecket az autó orra előtt találtam meg a fal tövénél.





A motor tetején az injektor csatlakozóknál van egy pici cső (résolaj cső a neve), ami kissé megrepedezett és szivárgott belőle a gázolaj. Nyilván pár cseppről beszélünk, de ki kellett cserélni mihamarabb ezt a csövet, mert az utastérben érződött a gázolaj szag, bekapcsolt ventilátoroknál.
Vettem is 3.2 mm belső átmérőjű résolaj csövet, mert ez való a kocsiba (a drágábbat vettem, GATES márkájú, 2500 ft métere). Olcsóbb 4mm-eset is vettem a biztonság kedvéért...
Nagy nehezen sikerült beraknom a 3.2-eset a helyére. A gázolaj szag azonnal eltűnt :)

