Blog >> alvázvédelem >> lakatolás
Kapott az autó teljes alvázvédelmet. 1-2 helyen hegeszteni is kellett (bal első doblemez, bal hátsó taposó, bal oldali küszöb). A két küszöb ki lett fújva üregelő spray-vel. Ki lett cserélve a kipufogó flexibilis cső is, a régi egy kicsit odavolt már. Az autó belsejét én szedtem ki és raktam vissza.
Kicsit meglepődtem, hogy ennyi lakatos munka volt az autómon. Pedig az enyém egy viszonylag egyben levő, szép állapotú 156-os. Felmerül bennem a kérdés, hogy akkor milyen állapotban van a többi? Vagy mások nem foglalkoznak vele? Sokszor olvasom a kérdést akár itt, akár Facebookon az alfás csoportban, hogy nagyon párásodik az autóm, mit csináljak? Első körben pollenszűrő csere, ha nem segít, akkor nézzék meg a kárpitokat és az autó alját, mert valahol tuti befolyik a víz. A kárpitot nem elég felülről nézni, alatta van egy szigetelő réteg és az szívja meg magát vízzel, ha lyukas az autó alja. Nekem mióta meg lett csinálva, sokkal kevésbé párásodik, pedig csak kicsi lyuk volt, nem kellett komplett taposót cserélni.
4
444