Olaj csere. Selénia Racing 10W60 és gyári olajszűrő.
Km: 211.100
6 db új NGK platina gyertya
6 db új Hella gyújtótrafó
6 db új Bosch befecskendező
Szívócső és a trafó burkolat ezúttal gyöngyszórva lett. A két üzemanyagcsövet ismét galvanizáltattam. A fojtószelep alá a tömítés nem kapható, így ismét vágtam egyet klingeritből. A szívócsövek és az adapterek alá Victor Reinz-ek kerültek. 3 db befecskendező csatlakozóm sérült a motorkábelen. Sajnos amiket korábban vettem, azok nem teljesen ugyanolyanok, mint amik a kábelen vannak, így a külső henger sorra tettem ezeket. Pár nap múlva kézhez kapom az ugyanolyanokat, ekkor azokat ismét kicserélem.
Januárban lejárt a műszaki. Gondoltam kihasználom a COVID adta lehetőséget és húzok rajta néhány hónapot, úgysincs sokat használva az autó. Július elején kértem időpontot és július 25-re kaptam. Sajnos az előműszakin a kéziféknél eltérést mértek a két oldal között és a 2 hátsó gumi fékcső ki volt repedezve. Kaptam új időpontot augusztus 17-re. Addigra a hibák ki lettek javítva.
Előműszakin 2 dolgot jegyeztek fel. 2 hátsó gumi fékcső repedezett és kéziféknél 50% eltérést mérnek a két oldal között.
Elaforgtól rendeltem 2 db gyári új fékcsövet és 2 db gyári új kézifékkötelet. Ha már meg van bontva, cseréljük ki a fékfolyadékot is (Tutela).
A klíma nem igazán hűtött, így az is fel lett töltve. 220g gáz jött le belőle és 650g lett visszatöltve Kozinál.
Az első fékbetétek ebben is kicserélődtek Ate Ceramic-ra, nincs többé fékpor :)
Kapott 2 liter Tutela váltóolajat, 5 liter Selénia Racinget, gyári olajszűrőt.
Új Bosch lambdaszonda.
Az alját és az üregeket kifújtuk Mike Sanders üregvédővel.
Visszakerültek a dobbetétek, végre kezd újra autó lenni :)
Km: 207.444
Gyári új kuplung Elaforgtól
NRF klímahűtő Elaforgtól
Felújított klíma kompresszor Autodoc-ról
Motor kitámasztó kutyacsont gyári
Km: 207.139
Beépítésre kerûlt egy Autolusso vízhűtő Frusciante cartárs győzködésére. Kikerült a maszek vízcső, helyette kapott a hűtő alá gyári fémet, alsó és felső új gumi vízcsövet. A fém vízcső és a kiegyenlítő tartály közé már nem lehet kapni, ezt Frusciante adott nekem egy használtat. A régi hűtőfolyadékot nem öntöttük vissza, kapott 4 liter Paraflut.
A ventillátorházat csiszoltam, alapoztam és lefújtam fekete festékkel. A ventillátorokon a fém részeket megszabadítottam az oxidációtól.
Korábban már nézegettem, mintha hiányozna onnan valami. Aztán Frusciante cartárs említette, hogy talált Angliában 2 db ilyen tartót, nem gyári, de legalább saválló. Az övéből hiányzik. Kérdeztem tőle mi az, hova van fogatva. Azt mondta, hogy az enyémben tuti van, mert ezt mindegyik autón lecsekkolja, aminek látja a motorterét és tuti szólt volna, ha nekem nincsen. Hát valamit elnézett, mert nem volt az enyémben sem. Ennek örömére az egyik példányt felajánlotta nekem. Köszönöm neki!
Néhány új alkatrész.
Olaj csere Castrol Supercar 10W60 és gyári olajszűrő.
Vezérlés szett.
Km: 204.343