A megereszkedett alsó burkolatot nézegettem, méregettem egy darabig innen-onnan, majd végül úgy döntöttem adok neki még egy esélyt és átszabom. :) A megereszkedett rész kivágtam úgy, hogy minél több rögzítési pont maradjon meg.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066013t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000066/0000066014t.jpg)
Már pár hónapja cicergett a középső dob, mostanra már elég ramaty állapotban volt, ezért rendeltem Erhardtól egyet, amit letisztítottam nitroval, majd hőálló ezüsttel lefújtam és gázlánggal ráégettem a festéket. Nem biztos, hogy sokat ér, mert ez a festék a hőt ugyan bírja, de a hirtelen hőváltozást (pl. víz felfröccsenés) nem feltétlenül. :) De egy órát megért, ha esetleg pár hónappal tovább bírja majd. :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065872t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065873t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065874t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065875t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065876t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065877t.jpg)
A klímacső kiszereléskor feltűnt, hogy a váltóházra ráfolyt a fagyállós víz valahol. Kiderült, hogy a ház feletti, a termosztátra hátul csatlakozó cső szivárog. Természetesen csak gyárit lehet venni (hajlított és két vége természetesen más átmérőjű).
Megvettem és ki lett cserélve, azóta megszűnt a szivárgás, bár 4-5mm -rel rövidebb, mint, ami benne volt, de sikerült betenni, mert a hátsó végére csatlakozó fém cső nincs fixen rögzítve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064315t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064316t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064317t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064318t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064319t.jpg)