Blog >> rendszámtáblakeret
Felkerültek a nyári papucsok, a gyári 17"-os alufelnikkel együtt. Zsír új gumik, 105.000 km-nél.
Kapott szép, új, méretpontos, rögzítős szövetszőnyegeket is, valamint új rendszámtábla-keretet.
Pótkeréknek bekerült az egyik téli gumi, szépen befért a 16"-os felnin, emelő, deszka, minden ami kell még, bent van, úgyhogy ha úgy alakul legalább nem kell a mankókerékkel szórakozni.
Amióta megvan a vas, a parkoló radar (APS), bal első radar fejei néha-néha bediliznek, és Randomra besípolnak. A múltkori nagy melegben tett túránk után fülön csíptem a tettest; a rendszámtábla tartó személyében. Korábbi erőfeszítéseim ellenére (amennyire a felfogatócsavarok engedték, balra toltam a rendszámot), továbbra is bezavart a bazi nagy hatósági jelvény (1. kép) az amúgy igen nagy (csaknem 180°) látószögű, ultrahangos elven működő radarok rendes működésébe. Feltehetőleg a meleg hatására fellépő alakváltozás és hőtágulás miatt ~1-2 mm belelógott a bal belső radar (2. kép - piros nyíl) látószögébe a rendszámtábla jobb oldala (2. kép - sárga nyíl).
A mai napon leszereltem a rendszámtáblát (3. kép), és azt Schuller kétoldalú ragasztóval (4. kép) felragasztottam a lökhárítóra vízszintesen, immár a műanyagkeret nélkül (5-7. kép).
Ez a kis beavatkozás véleményem szerint az autó megjelenését nagyban fokozta, és ezzel várhatóan egyszer és mindenkorra elkerülöm a fals jelzéseket.
Visszatérve Kaposújlakról, immáron a már régóta dédelgetett kígyó matricák mellé még egy Amorés rendszámtáblakerettel is gazdagodva, levonultam a garázsba, és nekiálltam az én kicsikém feldíszítésének.:) Így felkerültek végre a kígyók az indexlámpák fölé, és felcsavaroztam előlre és hátulra is az Alfa Amorés rendszámtáblakereteket.