Tackry - főkép
>> EseményAlfa 156 SW 2.4 JTD // 2010-11-14

Fotózás a 2011-es 156-os naptárhoz, Pogány, 2010. november 14.

 
>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD // 2009-05-01

Felkerültek a kígyók és a Cuore Sportivo feliratok az autóra. Ennek örömére gyorsan el is mentünk Füredre fotózkodni.:) A görög falu egész jó hely erre, ajánlom másoknak is.

 
>> EgyébAlfa 156 SW 2.4 JTD // 2009-04-20

Komáromban beszereztem az új autóra is a felségjelzéseket, két - új dízájnos - amorés kígyó és két Cuore Sportivo felirat formájában, fekete színben. Fel még nem kerültek az autóra, előbb egy alapos külső-belső tisztítás következik.

A matricák mellé befittyent még két új fekete nyakbalógó is és két amores poló is.:)

A polók és lógók árát természetesen nem számoltam hozzá a költségekhez.:)

 
>> EgyébAlfa 156 SW 2.4 JTD // 2009-04-17

8 hónap kitartó - na jó, időnként nagyon lusta :) - keresgélés után megtaláltuk a Kicsike méltó utódját, egy 156 SW 2.4 JTD személyében.

Magyarországi, első tulajdonostól, végig a pécsi Ábelnél szervizelve, szervizkönyvvel. 2002. decemberi, azaz nincs 6 és fél éves, így a 150 lovas motor és a faceliftes műszerfal van benne.

Rengeteg pozitívum, extra és sok egyéb szólt mellette, és csak kettő ellene. Az egyik, hogy 250.000km van benne, de ha minden igaz, akkor az előző tulajdonosa Németországba járt csak ki vele, így főként autópályán, hosszú utakon volt használva, erre pedig azt mondják az okosok, hogy 50%-os igénybevételnek számít, vagyis a 250 ezret vehetjük 125 ezernek is, amennyiben rendszeresen karban volt tartva. Ez utóbbira pedig számomra garancia az Ábel.:)

A másik negatívum, hogy az előző tulaj egy rossz akarója telibe öntötte kromofággal... Így az egész autó újra lett festve, ezt a rétegmérő is bizonyítja. De ennyit ennyi extra és jó állapot mellett, azt hiszem, le tudok nyelni.:)

Hihetetlen mennyi minden van benne, hirtelen eszembe sem jut minden. Az autó leírásánál úgyis felsoroltam minden széria- és extra tartozékot. Amik most mégis beugranak, az a xenon, a vadriasztó, a mélynyomó, a Bose Hifi, a 6 hangszóró, az esőérzékelő, a faceliftes műszerfal, a 150 ló, a tempomat, a fedélzeti számítógép, a színezett üvegek, a fűthető ülések, a kétzónás klíma, stb., stb., stb...:))))

>> SzervizAlfa 145 1.4 TS // 2009-01-10

Friss vezérléscsere, ideje volt.:) Nem értek hozzá, úgyhogy nem akarok okosságokat írni. Nekem elég biztosíték, hogy alfás szerelő csinálta, akihez - felváltva Csörivel - évek óta hordjuk a Kicsikét.:)

 
>> EgyébAlfa 145 1.4 TS // 2007-06-11

Visszatérve Kaposújlakról, immáron a már régóta dédelgetett kígyó matricák mellé még egy Amorés rendszámtáblakerettel is gazdagodva, levonultam a garázsba, és nekiálltam az én kicsikém feldíszítésének.:) Így felkerültek végre a kígyók az indexlámpák fölé, és felcsavaroztam előlre és hátulra is az Alfa Amorés rendszámtáblakereteket.

>> EgyébAlfa 145 1.4 TS // 2007-06-11

Mivel az autó nem egészen 85 000 km-rel került hozzám, és mivel az első hónapokban nem is igazán volt használva, így csak októberben jutottam el odáig, hogy 85 000 km-nél megtörténjék az első motorolajcsere is. Mivel édesapámra bíztam a motorolaj vásárlását, természetesen nem Seleniat vett. Így járás. Úgyhogy most Castrol van a kicsikében. Következő olajcsere 95 000 km-nél.:)

>> EgyébAlfa 145 1.4 TS // 2007-06-11

Szerettem volna kiállni a garázsból, de legnagyobb rémületemre, nem indult az autó. Aztán persze pár pillanat alatt összeraktam a képet. Amikor utoljára beálltam vele a garázsba, még pakolgattam a kocsiban, majd kiszállva égve felejtettem a belső világítást. Mivel a garázsban is égett a mozgásérzékelős lámpa, amikor kimentem onnan - hagyva, hogy az majd magától lekapcsolódjon pár perc után - fel sem tűnt, hogy a kocsiban is ég a világítás. Ez önmagában ugye nem lenne még olyan nagy baj, ha nem épp ekkor utazok el egy hétre - a kocsi nélkül. Ennyi ideig pedig még a legjobb aksi sem bírja.:))) Ezt követően az aksi fel lett töltve és azóta sincs vele semmi baj.:)

>> EgyébAlfa 145 1.4 TS // 2007-05-15

Életem egyik legfontosabb dátuma: ekkor vettem át a számomra a világon legszebb autó papírjait és kulcsait. Igen, enyém lett ez a szépséges Alfa Romeo 145 1.4 TS. Egyenesen a napfényes Itáliából. 1997-es évjárat, mindössze 85 ezer kilométerrel. Egyelőre teljesen alapfelszereltséggel, de máris tele vagyok tervekkel... Aztán majd meglátjuk mire telik, hogyan alakul a közös életünk ezzel a drágasággal.:)

A képek a kereskedésben készültek, az átvétel előtt néhány perccel; kivéve az utolsó kép, amely néhány órával korábban, még a szervízben készült. Egész nap követtem a kicsikét, kereskedésből szervízbe, szervízből vissza a kereskedésbe..:))