Blog >> tervezés

Régóta nem jött már értesítés új Alfa hirdetésről, párat a parkolóba tettem már a HAHU-n, de vagy távol van, vagy külföldről behozott, vagy elhanyagolt.
Beesett egy ígéretes, 600e Ft-ért. Meglepően olcsó, vajon mit tud? A szokásos dolgoknak utánajártam, megkérdeztem a kereskedőt, szervizt, márkaszervizt. Minden klappol.
Az autó elvileg a kereskedő unokaöccséé, segít neki az eladásban. A szerviz, ahova mindig hordták megerősít: a kereskedővel pajtások, a rokonnak sokszor segítettek rendbetenni, javítani a felmerülő problémákat az autóval. Futómű készre van kalapálva, jelenleg nincs ismert hibája az autónak. Kereskedőtől meg azt az infót kapom, hogy sajnos a futómű kopog. Azt mondja, megcsináltatja, ha akarom.
Az autó helye Budapest, egy gyárnegyed közepén autókereskedők egymás hegyén-hátán.
Úgyis lesz dolgom Pesten a jövő héten, hát majd megnézem.

Az autó tulajdonosa egy nagyon értelmes hölgy, fiatal, határozott.
Kért egy kis türelmet a vasárnapi időpont fixálására, mert családi program ígérkezett (neki is), szóval most visszahívott, hogy elmondja, a család lebeszélte az autó eladásáról.

... óriási. Nullára sebez.

Az autó a leírt állapotban van, tuti vétel, 1M Ft és egy halom karbantartáson már átesett, mi kell még? Felhívom én is, hogy vasárnap megejthetnénk egy találkozót, ahol én is megnézem a 147-est. Bordó bőr belsőt mondtam már? Nekem mondjuk annyira nem számít, elvagyok a szövettel is, talán kevesebb vele a probléma. Dehát nem ez fog engem visszatartani a tuti vételtől!

Augusztus 15. van, egy éve azt tervezzük, hogy lecseréljük a 20 éves, viseltes Opel Astra F-et és valami sokkal kényelmesebb autóba ülünk át.
Megszabtuk a paramétereket is:
- max 1M Ft
- min 120 LE
- max 13 év
- 5 ajtó
- benzin
Klikk-klikk, HAHU, 16 találat, ebből 8 Alfa, a többi Chevrolet, Peugeot, Renault, Ford. Egyértelmű a konklúzió: Alfát kell venni.