Blog >> akkumulátor >> fagyálló
A vízhőfok már nem ment óra szerint 82 fok fölé (valójában 69-75 fok). Ez a fogyasztáson is meglátszott így vettem gyári Behr típust, 5 liter Hepu fagyállót, bilincseket. Jókora szopó ezt is szerelni, nincs jó helyen 5 csőbilincset kell oldani, lehúzni, de előtte turbócső, akksitálca, ECU útban van.
Csere óta a vízhőfok ismét felmegy 90-re, szivárgás nincs, tartály maxra töltve.
Kapott plusz egy Exide Premium 77ah akksit is, bízom benne, hogy stabilabban fog indítani, mint az előző 62-essel.
149.800 km
Kihasználtam, hogy végre szabadságon vagyok, ezért unokatesómmal el tudtunk végezni pár apróságot ami miatt nem kell szervizbe vinni a kocsit.
-váltóolaj csere (Tutela ZC75 Synth) 69600km
-fagyálló csere, mert a réginek nem tetszett a színe (piros unixos alumíniumbarát került bele 2 liter -72 fokos, ez lett felöntve ioncserélt vízzel)
-a hővédő lemezt lerögzítettük normálisan
-az akkumulátort is lerögzítettük rendesen
-feltettem az anyósülés mögé a tároló hálót
-észrevettük, hogy a test kábel beleér alul a motortakaró műanyag burkolatba és koptatja, ezt is rögzítettük, hogy ne érjen már bele
-ablaktörlőlapát csere, a régit az előző tulaj nem cserélte időben és belekarcolt a szélvédőbe. Remélem polír kiveszi