Haza fele megkentem a felniket egy nagy kátyúval. Rendőrség kijött felvették a jegyző könyvet, lefotózták jobb első abroncsot felírták mit kár. Elkezdtem a felni cserét addigra elmentek, szóval a futómű elment, gumi kuka, és van egy szétvert felnim.
Fagydugó kicserélve.
Az új hűtőn, a Turbo hűtésére szolgáló cső furata elég karcsú volt. Felfurtuk a gyárival megegyező méretre.
A klíma hűtő felfogatásait 0.5cm el arréb kellet csúsztatni.
A Hűtő felső ága ledugózva.
Hűtők a helyükre kerültek, belettek kötve, fagyállóval feltöltve persze megint szivárgott. Most épp a hőgombánál, utána húzva amennyire lehetett, de nem szünt meg. Fagyálló leenged , réz tömités helyett most alumínium került. Meg is szünt a szivárgás. Legalábbis a gombánal az alsó vízcsőnél folytatta, fagyálló megint le. Vízcső lehúz, alul felűl az öntésnek szép nagy körme volt amit lecsiszoltunk. Össze raktuk feltöltöttük és por száraz minden. Össze szereltük.
Fényszoró burkolata ki furva A Xenon miatt.
Egyszerre szerettem volna cserélni a Hűtőt, termosztátot, fagydugót. Ám a hűtő vagy az egyik cső eldurrant. És a fagyálló nagyrésze megszökött olyan sunyi módon hogy nem vettem észre... Nagyon remélem hogy nem főztem meg... Elkezdtük szétborítani a gépet. Hűtők kiszerelve, fagydugónál is szivárgott a fagyálló, így azt is kiszedtük. Az új hűtőbe a gomba és a tartó bilincsek be tekerve, a bolhák viszont bele sültek a régi hűtőbe amit nem tudtunk kiszedni így holnap a fagydugóval együtt mehet a kosárba. Marklartól vettem egy Ts hűtő terelőt. (az enyémet anno a badkán hagytam) holnap elvileg minden kiderül.
Ma át vettem az új hűtőt(1.kép), egy hét alatt ide is ért.
Találtam termosztátot is(2.kép)... Pont olyat amilyen nekem kell,
De Magyarországra nem szállítják, hiába írtam szerelmes levelet a Cbricambinak, nem hatotta meg őket.
OlaszFb csoportba ajánlották a Lancia Delta Hf Integrale termoját(3.kép) persze ez sem stimmel.
Úgyhogy a meglévő lesz átalakítva.
Elkezdett szivárogni a fagyálló-----> Hűtő csere. A Ts-è szerencsére nem jó (pedig az még van is tartalék).
Találtam:
Bardi: Valeo 51830Ft
Unix: Nissens 113546Ft
Kauffer: Valeo 56014Ft
AutoAlkatreszOnline: Van Wezel 37578Ft (Anno innen akartam kipufogó dobot rendelni)
Végül Ebay-en rendeltem 37076Ft
Mivel tegnap szép idő volt ezért le is mostam
És megkaptam páromtól az utó névnapi ajándékom (az egyik nyári képemről mintázva).
Szereléssel kezdődött az új év.
Vezető oldali ajtót becsuktam és úgy is maradt. Nem rég cserélt zárban megadta valami magát, se kívülről sem belülről nem nyilott. Nyomtam, tóltam,húztam,emeltem,rángattam, de semmi. A zármotor csavarjait kitekertem, karpitott kirángattam. Csodával határatos módon nem tört nem szakadt szét, ellemben a hangszigetelő szét szakadt, és az ablak fűtés terelő el tört. Ezek felkerültek a bevásárló listára. Gondoltam amennyire csak lehet el feszítem az ajtót és a két csavart kitekertem amibe be akad a zár nyelve. Nem jött össze. B verzió lett... Zármotor szétverése, Ajtó nyitva.
Régi zármotor berakva. Össze rakva.
-Pont ma egy éve, hogy napihasználatba vettem az Öreg Olaszt!
Kicsit színesebbé tette a mindenapjaim akár egy- egy előzésnél, kanyarnál, vagy ha egy Matizt kapott el a verseny szellem.
1év alatt megtett Km.: 21721
2017. 08.-óta 95-ös Benzin helyett 100-as Benzint kapott.
1 év alatt tankolt üzemanyag: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-Fogyasztás
A legjobb fogyasztás pályán: 12.77L
Városban: 15L-Től felfele bármi
-Eldurrant a nyomásszabályozón lévő benzin cső.
Szerencsére volt tartalék így ki cseréltük.
Másnap újra eldurrant.
Autósboltban vettünk új csövet bilincseket, kicseréltük
- Megérkezett a műszer falba rendet ledek, csöppnyi változás azért fellelhető
-Termosztát betétett vettem próbára hátha meg lehet szerkeszteni
-Megerkezett a téligumi
-felrakattam őket.
-Speedline-nak megkentem a száját, jövőre görgőzni kell, krokodil harapásokat el tüntetni + 4 uj gumi szükséges mivel elradíroztam őket.