Fórum >> Egyebek >> Pályaautózás

Public Enemy2011-06-26 20:04:24 // 460
Én megtaláltalak téged is és magamat is egy-egy videón...
A Youtube-ról be lehet másolni...
Blade2011-06-24 21:50:32 // 459
Megvagy Csöri!!:)))
Még mindig gyönyörű a rosso GTA:)
Sajnos magamat még nem találtam meg egyik videón sem...:(
Szabeee2011-06-24 15:13:28 // 458
versenyfelszerelések hordozására :)
Szabeee2011-06-24 15:09:26 // 457
nekem pont van egy DAF 400... ilyen célra is tökéletes :D
LacUS2011-06-24 14:10:29 // 456
Gyorsulasra mentunk ugy, holy 4-5 autoval kibereltunk egy autoszallitot. Igy get Bp-Szatmarnemeti 25e volt/fo.
kalizsoli2011-06-24 13:59:50 // 455
Imádom a Top Gear-t............órákig tudnám nézni ezt a három hülyét :-DDDD
Wickey2011-06-24 13:41:53 // 454
a furgon okés, de akkor legyen már valami olyasféle, ami a Top Gear S16E2-ben volt.. (4:30 körül).

"It's sligthly turbocharged... It's actually... If I'm honest, this is a Jaguar XJ220". :-)
Papamaci2011-06-24 11:59:58 // 453
Én lennék a furgon soför:DDD Peti intézkedj én mennék:DDD
Public Enemy2011-06-24 11:58:36 // 452
Ja-ja, király lenne... :-)
Meg a verda is jöhetne...
dyRo2011-06-24 11:58:01 // 451
Egy 159SW, mögötte egy futón a GTA/GTV...
BeeGee2011-06-24 11:02:07 // 450
Kéne egy ilyen, nem? :)
Public Enemy2011-06-24 10:36:22 // 449
Inkább föl kéne dobni mindkét kocsit egy trélerre, sokkal olcsóbb lenne!?
Blade2011-06-24 10:15:06 // 448
Na és?:) Jönne velünk egy furgon is,ami hozza a cuccokat. Gumikat felniket...Én simán benne lennék ha jönne velem valaki innen:)
kalizsoli2011-06-24 09:55:07 // 447
Még nincs kipakolva :-)
Public Enemy2011-06-24 09:47:25 // 446
Kicsit sokat kéne autózni, mre odaérnénk...
Utcai gumival semmi értelme menni, ez kiderül a videóból is!
Public Enemy2011-06-24 09:42:39 // 445
Nekem kb. 6 kör után melegedtek el a rallye-slickek, de addig tapadtak bitangul!! Levegőnyomás hidegen elől 1.8, hátul 2.0 volt. Legjobb köreimet a 3.-5. körökben tudtam menni, ami új tapasztalat, hogy nagyon jót tett a gumiknak a 2 levezető körös hűtési fázis!! (a fékeknek is, egyébként már a nap elején elfáradtak volna...)
Belga2011-06-24 09:40:34 // 444
Az enyem nincs kipakolva. :)
De a palyazashoz mar "csak" egy RS Nurburg coilover kellene.
kalizsoli2011-06-24 09:36:31 // 443
Belga cartás blogját nézd meg :-)
dyRo2011-06-24 09:27:39 // 442
Vegyetek egy régi 3,0 literes GTV 6-ot, és csináljatok abból egy kipakolt pályaautót... ütős lenne.
Blade2011-06-24 08:47:29 // 441
Erre a pályára mindenképpen szeretnék egyszer eljutni:))

kalizsoli2011-06-24 08:33:28 // 440
Én úgy tudom, hogy a rally és pálya slick szerkezete megegyezik, méretben és összetételben különböznek, legalábbis a Yokohama szerint, ezt írják, AD048 pedig szintén ezt a karkaszt használja.
Blade2011-06-23 23:16:33 // 439
Krisznek rallyslick van, soft és ha jól tudom neki nem volt ilyen gondja.
Az A048 ha közelebb is van a slickhez, akkor a pályaslickhez van közelebb, nem a rallyslickhez, nem?
Müller aki a versenygumikkal foglalkozik a Yokohamánál, azt mondta hogy az A048 nem egyezik meg az A005-tel, ami a pályaslick. Most jutott eszembe, megkérdeztem. "Az azért teljesen más", ezt mondta.
Blade2011-06-23 23:12:42 // 438
Biztosan:))
Medium keverék. De ha most elmelegedett akkor mi lesz majd még melegebben, mert azért csúcs nem volt?!
Várom már a köv nyílt napot, ott minden kiderül:)
kalizsoli2011-06-23 22:41:05 // 437
Nem hiszem, az AD048 karkasza teljesen megegyezik a slick-el ami Krisznek van, sőt a keveréke is teljesen azonos a slick-el, R-es. Hivatalosan nem is semi slick (az 137 AD08-a, egyébként a karkasza ennek is erősített), a minta miatt mehet közúton. Van egy olyan gyanúm, hogy elmelegedett, a gumi, a keverékedhez meleg volt az aszfalt a levegő volt 30-32, napon 35, beton lehetett 40-42 fok is, azt mondtad közép-kemény a keveréked, lehet ide már kemény kellett volna. ezt az is alátámasztja, hogy reggel mentél jobban, amikor még hűvösebb volt.
Blade2011-06-23 22:26:30 // 436
Ja, és azt se felejtsük el, hogy hivatalosan az A048 egy legál utcai gumi...ennek is lehet jelentősége valamilyen gyártói kompromisszum tekintetében.
Blade2011-06-23 22:23:53 // 435
Wéber szerint az utcai gumikba melegen 2.7-2.9 kell, a slickekbe 2.3-2.4. Ez alapján az A048-ba is a kisebb nyomás kellene, ami gyakorlatban nem vált be. Lehet hogy a tapadófelület a slickhez áll közelebb, viszont a felépítése az utcaihoz (?). Emiatt lehet hogy a magasabb nyomás kell, mint ahogy tapasztaltam is és ahogy utánaolvasva máshol is hasonlót tapasztaltak, bár hozzáteszik a vezetési stílust is.
Egyébként egy félreértés folytán múltkor az EuroRingen is leengedtem a Michelin Pilot Sport3-akat is a slick nyomásra, és hasonlót produkált mint most az Advanok.
Na de a következő nyílt napon minden kiderül:))
1372011-06-23 21:48:32 // 434
Bár nem pont ugyanaz a gumink, de nekem Advan Neova AD08 van, szintén vadiújan, nemrég ment fel, talán van valami köze a tiédhez. Normál gumival (Dunlop Sportmaxx, Toyo T1-R) 2-2,2 bar közötti értékkel volt jó az úttartásom, ez alá szokás menni pályán 1-2 tizeddel hidegen. Az AD08-al meg hidegen 2,3 barra nyomva lett végre olyan érzésem, hogy végre nem szivacsokon járok. Van egy délafrikai srác, akinek a pályázós tapasztalait olvasom, ő hidegen 2,6 barra nyomva pályázik ugyanezekkel a gumikkal.
Ami még talán releváns lehet, hogy pl. az AD08-ból magyarországra szinte nem is hoznak be megerősített oldalfalú XL verziókat, közben meg az amcsi pályázók, ahol persze van ilyen minden méretből, csak erre esküsznek. Akár lehet ez is az oka, persze csak találgatás.
Blade2011-06-23 19:17:07 // 433
Hát nem tudom, az biztos hogy romlottak. Két lehetőég van, vagy a kopás miatt romlott ennyit, vagy a nyomás csökkentés miatt. Ha az első variáció akkor elég gáz. Én bizom a másodikban, meg abban hogy ez a fajta gumi nagyobb bázisnyomással működik jól. Ez utóbbi variációt támasztják alá a történések is.
Nem adtál rossz tanácsot:) Meg ha most nem is, legközelebb meglehet a 2.17:)
Public Enemy2011-06-23 17:21:06 // 432
Mi lehetett a gond?? Általában a tapadást nyomáscsökkentéssel lehet növelni, persze értelmes értékeken belül... Sajnálom, ha rossz tanácsot adtam... :-( Lehetséges, hogy annyira a határon autóztál már, hogy egyszerűen nem bírtak többet a gumik!? Azért az új Yokohama abroncsok biztosan nem voltak rosszak, mert másképpen nem lehet 2.20 körüli időket menni...
Public Enemy2011-06-23 17:01:55 // 431
2.22.8
Sector1: 27.8
Sector2: 22.5
Sector3: 26.6
Sector4: 19.0
Sector5: 21.5
Sector6: 25.3
Public Enemy2011-06-23 16:56:03 // 430
2011.07.03. vasárnap 18h00-20h00. Palyaautozas.hu. "Sunset Ride"
Blade2011-06-23 16:25:35 // 429
Lehet hogy kipakolom a GTA-át fullra és eladok mindent....:))
Blade2011-06-23 16:24:45 // 428
Nem tudom, lehet, de a gumik nagyon nem voltak rendben az biztos...:(
1372011-06-23 16:10:09 // 427
Az enyém kb. 1000 kg. Kb. 50 kilót tudtam rajta könnyíteni a gyárihoz képest, de ez az 50 is nagyon megérződött pl. a fékúton, főleg a nagy sebességű fékezésnél.
A súlycsökkentési akciót ajánlom mindenkinek, ingyen lehet vele teljesítményhez jutni. 5% súlycsökkentés az 5%-al jobb gyorsulás, 5%-al nagyobb kanyarsebesség, és 5%-al rövidebb fékút. Simán fizika, csodák nincsenek.
Kiszeditek a pótkereket, emelőt, stb, kisebb (Odyssey márkájú) akksit raktok bele, csomagtérből, utastérből fölös kárpitokat, kiszeditek, stb. és máris megvan 50 kiló. Ha még több kárpit kimegy, nem lesz sokkal hangosabb, de még 20-30 kiló biztos kinyerhető belőle. És ezekkel még full hétköznapi autó marad. Ja, és a driver fílinget is nagyon megemeli.
Ollah2011-06-23 15:58:10 // 426
köszi :)
kalizsoli2011-06-23 15:21:23 // 425
Na még egyszer : Nagyon tetszik a blogod Ollah :-D
Ollah2011-06-23 15:07:31 // 424
Két nap alatt, ellopott kávé- és ebédszünetek helyett írtam meg vazz'... :)
Akkora élmény volt, muszáj volt kiírni magamból. :)
kalizsoli2011-06-23 14:58:37 // 423
Nagyon tetszik a blogod Olah :-D
BeeGee2011-06-23 14:48:14 // 422
Te se vetted be ma a fogalmazásgátlót a százoldalas blogoddal :)
Király lett :)
Ollah2011-06-23 14:38:45 // 421
450 LE és eléggé kicsontozott kasztni. Nincs 1400 kiló, na. :P
Ollah2011-06-23 14:37:43 // 420
Nem lehet, hogy a kánikula miatt (is) mentél rosszabbakat később, ahogy melegedett az aszfalt és a levegő?
Ollah2011-06-23 14:36:34 // 419
Gyógyszeres dobozt elejtetted? ;)
Ollah2011-06-23 14:35:55 // 418
Te is ufo vagy, Veled sem beszélek. ;P

Bár 137 kolléga autója sem egy kigyúrt állat, aztán mégis igen jó időket hasít.
hány kiló az emiksz?

Laikusként érdekes, hogy egy ilyen pályán is mennyivel többet számít egy jó futómű és a vezetési tudás, mint az autó ereje. És akkor még hol van a fék...
Nekem Monzát kéne kipróbálni vagy Hockenheimet. :P
Vagy inkább valami ovál pályát. Bár én ott is driftelnék. :P
Ollah2011-06-23 14:30:52 // 417
Még mondtam is, hogy nem tudok segíteni, mert béna vagyok. De asszem nem hallottad meg.
Nekem is borda, de nem motor. Zúzódás vagy repedés lehet; qrva szar.
Ollah2011-06-23 14:29:38 // 416
Félgázt lehet nyomni! :)
De félgázon is keresztben autóztunk végig. Valami nem OK, de majd javítjuk, ha tudjuk. Vagy tényleg kevesebb hévvel és kisebb gázpedálállással kell megpróbálni kanyarodni. Nem tudom.
Ollah2011-06-23 14:28:27 // 415
Megbeszéljük.
kalizsoli2011-06-23 14:04:19 // 414
Sajnos nem tudom. :-(
Blade2011-06-23 13:21:52 // 413
Nekem ez is tetszik, AEZ Valencia
Blade2011-06-23 13:16:34 // 412
Pannóniaringen mikor lesz nyílt nap, nem tudod?
Blade2011-06-23 13:13:35 // 411
Hát ez pedig nem volt egy szép kör, viszont az autó kurv@erős:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak