Én jól éreztem magam, sok tapasztalattal lettem gazdagabb, legfőképpen a gumik terén. Az nyilvánvaló, hogy a három menet közül az elsőben volt jó a guminyomás. A második menetre leengedtem 2.5-re melegen, ami nem tett jót, a harmadikra meg 2.2-re lett beállítva. Itthon volt időm átgondolni a dolgokat és erre jutottam az autó viselkedése alapján. Az utolsó menetben BeeGeevel volt a legcsúszósabb, ami miatt sok hiba is került a körbe. Azért mentünk egy 2.22.19-et:) Szerintem 2.20 alatt lehetett volna az a kör, ha rendben a nyomás s nem csúszik. Látványosan csúszott egyébként, minden kanyarban éreztem, a mansellben sikerült lejjebb csúszni az ívről, valamint a 13-as gyors jobbosban látványosan megindult a hátulja. Előtte is volt megcsúszás, a 15-ös jobbosban. Szóval látványos volt a különbség az első etap és a harmadik etap között az autó viselkedésében. Mivel nem változtattam semmin a guminyomáson kívül -kétszer is- , mindenképpen ez lehetett a hiba oka.
A legjobb mért köröm 2.21.62
Az első etapban lehetett volna egy 2.19-es köröm, csak a 15-ös kanyarban feltartott egy telefonáló 740i... Erre nincs mit mondani
A legjobb köröm egyébként 2.18.36 lehetett volna a legjobb szektorok alapján, ami az első etapban volt. Egyébként a legjobb eredmények az első etapban történtek.
A tiszta körökben a köridők elég jó konstansok voltak, 5 tizeden belül mind.
A legnagyobb sebesség 184,5 km/h.
Levonva a következtetéseket, a 2.17-es idő elérhető, amit a következő alkalommal mindenképpen szeretnék elérni:)
