Fórum >> Egyebek >> Pályaautózás

kalizsoli2013-03-18 10:19:27 // 3010
Köszönöm Krisz! :-)
kalizsoli2013-03-18 10:18:57 // 3009
Esetleg egy blog a fejleszésekről? :-)
Gumi terén mi az idei elképzelésed?
kalizsoli2013-03-18 10:17:27 // 3008
Köszönöm Attila, :-)

Tervezel valamilyen pályázást idén? Tavaly mintha azt említetted volna, hogy nem akarod gyilkolni a technikát...
Persze lehet, hogy rosszul emlékszem... :-D
Public Enemy2013-03-18 09:35:08 // 3007
Szia!
Gratula a fejlesztésekhez.
Én készülök keményen, hosszú lenne ide most leírni.
Remélem szép idő lesz szombaton!? :-)
Üdv
Csöri2013-03-18 09:06:23 // 3006
Én itt vagyok.:)
kalizsoli2013-03-18 08:41:53 // 3005
Változás!

4x30 perc délelőtt 8.30-13.00 között 79Euró!!!
kalizsoli2013-03-18 08:40:27 // 3004
Ha rám hallgatsz, akkor az április 2. Time Attack-ra jöttök ki. Délután lesz. Jobb a felhozatal autókban (kevesebb, de színvonalasabb), jobb a tájékoztatás, családiasabb a hangulat. :-) Persze a sima pályanap is tartogat sok csemegét, arra is érdemes kimenni.
kalizsoli2013-03-18 08:32:31 // 3003
Hahó... Krisz, Blade, Ollah, merre vagytok? :-D
kalizsoli2013-03-17 20:55:34 // 3002
Élénkítsük fel egy kicsit a topicot, hiszen indul a szezon! :-)
Nyitott kérdés: Ki, hogyan készül a szezonra? Fejlesztések, gumik, egyéb? Egyáltalán terveztek idén pályára menni?
Én írtam néhány blogot arról mivel készültünk Pirivel a télen. :-)
Blade2013-03-08 06:16:55 // 3001
Március 23. Time Attack SKring!

100 EUR/autó, (1x30 perc gyakorlás, 1x30 perc kvalifikáció, 2x3 versenykör)
150 EUR/autó (3x30 perc gyakorlás, 1x30 perc kvalifikáció, 2x3 versenykör)

Jelentkezni itt lehet
Blade2013-03-08 06:13:52 // 3000
Nézőnek ingyenes:)
T.a.m.a.s.2013-03-02 18:19:04 // 2999
Szevasztok!
Ha jól értesültem márc 30-án, szombaton autós pályanap a Hringen. Szívesen kilátogatnék szimpla szemlélődőként! Milyan szokott lenni a felhozatal? Nézők mennyit fizetnek?
Public Enemy2013-02-21 09:59:48 // 2998
"God pless America". Odaát is vannak őrültek.
"Polizia", versenyben a carabinieri! :-))
Blade2013-02-20 06:51:24 // 2997
Király!:)
Viki&Joe1462013-02-19 20:52:25 // 2996
Talán ide való. :-)
Alfa Romeo Track Therapy
Blade2013-01-11 09:58:28 // 2995
Dubai 24h előben itt, GT3-as gépekkel :) 1 óra múlva kezdődik
Public Enemy2013-01-09 17:32:32 // 2994
Van benne lé rendesen... :-)
Blade2013-01-09 17:12:14 // 2993
Ez is eladó
Elvileg 2.10 körül tud a Hringen
kalizsoli2013-01-09 13:39:46 // 2992
Randa....meg k.. drága, ennyiből 4-6 évre megoldom a hobbiautózást.. .-)
LacUS2013-01-09 11:54:03 // 2991
Public Enemy2012-12-21 09:58:49 // 2988
Ki az a "Géza"?? :-))
Ollah2012-12-21 09:31:54 // 2987
"Ez egy élet-halál harc"? :)
Blade2012-12-20 19:11:20 // 2985
Géza, itt minden vérre megy, csak senki nem mondja ki nyíltan :))
Blade2012-12-20 19:10:16 // 2984
Keresztbe nem kell menni, az nem hozza a köridőt.. :))
Speed2012-12-20 18:56:15 // 2983
Biztos jó lehet egy igazi pálya slick. De amíg nem vérre vagy presztizsre megy a dolog, addig én nem költenék rá. Addig sem, amíg az autó teljesen gyári. Az ember nem tudná kihasználni ami benne rejlik. Akkor inkább olyan gumit veszek, ami azért kibír pár alkalmat, de azért jobb mint az utcai. Esetleg néha felteszi az ember, ha kicsit vadúlni szeeretne.
kalizsoli2012-12-20 16:28:40 // 2982
de legalább keresztbe állhatsz, ha megindul a feneke.... :-)
Blade2012-12-20 15:42:04 // 2981
Első kerekes autónál nagyon nem fogod felmelegíteni a hátsókat, annál jobban az elsőket.
Egy etapon belül, ami 20-25 perc és van benne max 5-6 gyors kör, amíg az első gumi kb 5- 5.5 tizedet, addig a hátsó 2- 2.5 bárt változik nyomásban. Felesleges hátulra más keveréket választani, köridőben nem fog hozni semmit, kivéve ha hátsókerekes a 156-od:)
Az első tengely a lényeg, azt kell jól beállítani, főleg hogy alapból orrtolós mint a malac. A hátsó nyomással lehet játszani egy kicsit, feljebb venni és jobban fordul befelé, de ez már csak pár tizedet hozhat.
Blade2012-12-20 15:35:27 // 2980
Ez minden használt slickben benne van, főleg ha többször volt szerelve
krisz.v2012-12-20 14:52:29 // 2979
Hátul is felmelegetdek üzemire jól tapadtak, vagy oda érdemes lágy vagy félkemény keveréket tenni, mert ilyen is lenne? Ezek egyébként Kb. 1 évesek lehetnek, azzal nem lenne gond meg nincs elfékezve félrekopva stb. Meghát ismerős csak nem baszna át. Még alszok rá egyet aztán meglátom.
krisz.v2012-12-20 14:46:01 // 2978
Igen ez egy kicsit visszatart a megvételétől...ha az szétszakad a célegyenes végén akkor baj van.:)
Ollah2012-12-20 14:44:14 // 2977
Ömm, szóval izé...
Mi is rali szlikkel mentünk, és egyrészt g*ci jó, meg másrészt is.
És semmi bajuk nem lett egy pályanap alatt.

Kezdésnek (meg haladásnak is) teljesen rendben van, főleg 10K/db áron.
A lényeg (azokon kívül, amit Közellenség írt), hogy ne legyen túl öreg a gumi. Állítólag azt sem szereti.

Nekünk 5 sec-et hozott ez a gumi az utcai, sportos gumihoz képest úgy, hogy a motor elvitt még 2-3-at. :)
BeeGee2012-12-20 13:52:38 // 2976
Elefánt balettcipőben :)
Blade2012-12-20 12:43:01 // 2975
Lola egy etap alatt lezúzta a rally-slickeket :)
Blade2012-12-20 12:41:42 // 2974
Pálya slicket vegyél, épitett pályára az való:)
BeeGee2012-12-20 10:30:43 // 2973
Én tavaly vettem használt rally slickeket (Pirelli RS5) és ez lett velük: blog De abban az egy futamban, mikor épek voltak, kurva jók voltak :)

Úgy tudom, hogy pl a HRinget nem szeretik a rallyslickek.
Public Enemy2012-12-20 09:22:03 // 2972
Nem a profil a lényeg, hanem hogy lehetőleg ne legyen félrekopva és ne legyen szálszakadt vagy padkázott... Amúgy a 4 mm-es profil az még egy utcai guminál is elmegy, egy rallye slicknél pedig kimondottan sok! Egy szezont szerintem kibírna, de látni kéne! :-)
Speed2012-12-20 00:40:55 // 2971
Amúgy ezen is csak egy furat van. A csavar a lényeg.

Maga a csavar excentrikus. Gyakorlatilag, az Alfánál is ez a megoldás.
Speed2012-12-20 00:33:48 // 2970
Töredelmesen bevallom, ez nem az Alfáé.
krisz.v2012-12-19 20:38:35 // 2969
Az előbb lemaradt a méret: 200/625 R17 lenne.
krisz.v2012-12-19 20:37:46 // 2968
Szerintetek érdemes megvenni 4mm-es profillal Pirelli RX5 rally slickeket (10000/db áron)? Valakinek ezzel tapasztalat? Jövőre mindenképp szeretnék kimenni pár pályanapra, ezért gondoltam beszereznék valami komolyabb "játszós" gumit, hogy ne az utcait amortizáljam majd le. Ismerősömtől (aki rallyban versenyez) kaptam az ajánlatot, ill. lenne még lágy és félkemény Michelin is (SA20-as talán), amire ő azt mondta, hogy hátra lehetne ilyen michelin jobb lenne, mert ott nehezebben melegszik fel üzemi hőfokra, előre pedig az RX5!? Egy ilyen 4mm-es profilú slick mennyit bírhat még pályán? Kicsit sok a kérdés...de még lenne több is csak így elsőre nem akarom...:D Előre is köszi!
krisz.v2012-12-19 20:18:58 // 2967
Ez a 156-os hátsója? Hogy lehet azon állítani? Nekem ott csak sima furat van, tehát azon biztos nem lehet, vagy ez valami spéci cucc?
Speed2012-12-19 16:07:51 // 2966
Nem, HKS.
Blade2012-12-19 09:10:01 // 2965
:-)
Rugók gyáriak?
Speed2012-12-19 07:52:15 // 2964
Na, éjjel kipróbáltam a futóművet. 1.5 fokot döntöttük rajta és dúrván jobb a kanyarban. Nem tudom hogy az utcai gumi hogy fog kopni vele, de lesz@rom. :D
ezzel a csvarral lehet állítani
Blade2012-12-17 09:37:30 // 2963
Hát meg az éjszaka, sötétben időt menni, miközben szétvakuzzák a szemedet féktávon:)
Blade2012-12-17 09:25:00 // 2962
pl..:))
Blade2012-12-17 09:23:34 // 2961
Nem tudom, én nem tudnék bízni abban a gumiban, bár nem ismerem. De elhiszem amit írsz:)
Árak tekintetében igazad van, valóban drágább az Advan és a Michelin
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak