Hungaroring, Mogyoród, Hungary.
GPS koordináták: fasztuggya. :P
Ollah2012-05-23 15:08:29 // 2410
Public Enemy2012-05-23 13:26:09 // 2409
Annyit, ami kifér a csövön....:-))
Public Enemy2012-05-23 13:19:13 // 2406
Igen! Meg 1 személyes a cégem... Nem szeretem az irodát magammal cibálni... :-(
Public Enemy2012-05-23 13:18:01 // 2405
06.20 szerda.... bassz! Remélem, nem 2 órás lesz a rendezvény, mert akkor én biztosan kihagyom... :-(
Ollah2012-05-23 13:17:00 // 2404
Apropó, wtcc gépek mennyit mennek a célegyenes végén?
Ollah2012-05-23 13:12:29 // 2403
Nekem biztos menne 2:29-ről... Úgy 2:50-re. :P
Ollah2012-05-23 13:11:57 // 2402
Kapitalista... ;)
Ollah2012-05-23 13:11:38 // 2401
Kocsi készüljön hama-hama! Szóljak Csörinek? :P Vagy ez inkább lassítaná a folyamatot? :P
Micsoda? SKring 06.20-án? Hmm...
Micsoda? SKring 06.20-án? Hmm...
kalizsoli2012-05-23 11:09:14 // 2400
Nekem a 05.28 biztos kimarad (lehet nézőnek kimegyek), talán a 06.04-re kész lesz a kocsi. Ha nem akkor 06.20 Time Attack a Slovakia ringen :-)
Public Enemy2012-05-23 11:03:46 // 2399
Meglátom még, jobban szeretek NEM munkanapon menni... Nálam a 05.28. inkább játszik...
Blade2012-05-23 11:01:33 // 2398
Eső az jó,mert esőben lehet a legjobban fejlődni:)
Ollah2012-05-23 10:49:06 // 2397
Csak akkor lehet, nem tudok menni... De ha minden OK, akkor ott leszünk mindkettőn.
Te?
Te?
Public Enemy2012-05-23 10:30:34 // 2396
2012.06.04-is lesz pályanap! Persze akkor is lehet eső... :-((
Ollah2012-05-23 10:18:17 // 2395
Kisebbet/olcsóbbat kell építeni. Priorizálj!!! ;))))))
Hétfőre esőt látok az időképen. Nem jó vicc.
Hétfőre esőt látok az időképen. Nem jó vicc.
Blade2012-05-23 09:02:34 // 2394
Mert építkezek, sajnos és szerencsére:)
Blade2012-05-22 14:07:54 // 2392
Áhh, nem lesz nekem olyan:(
Ollah2012-05-22 13:24:22 // 2391
Én konstans 2:2x-eket... :P (Az x bármi lehet, komolyan.)
Gábor meg 2:10-et. (Majd kölcsönkérjük neki az M3 CSL-t.) :P
Gábor meg 2:10-et. (Majd kölcsönkérjük neki az M3 CSL-t.) :P
kalizsoli2012-05-22 12:48:27 // 2388
Valahogy így (én 2.17-2-18 körül szeretnék menni idén)
Ollah2012-05-22 12:43:48 // 2387
Tehát Neked meglehet a 2:18-2:19, Krisznek meg akár egy 2:12-2:13 is? Az kömény.
Drukkolok.
Drukkolok.
kalizsoli2012-05-22 12:06:35 // 2386
WTCC csak Krisznek van, én A048 semi slickkel megyek idén. Ez sokkal jobb pályára mint a tavalyi kumho, ebben én látok legalább 2-3 mp. körönként. A WTCC slick nekem nem éri meg, mert annak kb 20-30 kör a teljes életartamna, de ideális tapadással kb 3-10 kört tud futni. (hőmérséklet és pálya függvényében) Mondjuk akkor legalább további 4-5 mp-vel jobb mint az A048.
Ollah2012-05-22 11:40:12 // 2385
Apropó, ha felteszitek a WTCC-s gumikat, akkor Ti (Te, Krisz és Blade) is gyorsultok még akár másodperceket is, nem?
Vagy a Yoko-k és ezek között nincs már akkora különbség?
Vagy a Yoko-k és ezek között nincs már akkora különbség?
Csöri2012-05-21 19:27:00 // 2383
Szerdán hozom el. Képeket küldöm.
Csöri2012-05-21 15:00:22 // 2381
Elvileg ma kész (lesz) a kaszni.:)
kalizsoli2012-05-21 13:00:58 // 2380
Úgy tudom készül, de ha erre jár Csöri majd elmondja hogy állunk :-)
Ollah2012-05-21 12:55:53 // 2378
Kíváncsi vagyok, mi lesz jövő hétfőn, mert legutolsó alkalommal, a karambol utáni pályanapon kb. 5-6 mp-t lassultam. Nem tudatosan; egyszerűen csak - úgy tűnik - megviselt az eset. Nem tudom, bennem lesz -e még most hétfőn.
Meg gokartban pl. Gábor kollégám egy mp-el gyorsabb volt, pedig az csak 38-39 sec-es pálya (mármint nekünk; a legjobbaknak 35-36-os :)). Nagyjából érzem a korlátaimat, amik miatt sajna soha nem lehetek már F1 bajnok. :P
Apropó, május 28.? Ki jön?
Zsolt, autóddal mi van? Parkolópálya vagy készül?
Meg gokartban pl. Gábor kollégám egy mp-el gyorsabb volt, pedig az csak 38-39 sec-es pálya (mármint nekünk; a legjobbaknak 35-36-os :)). Nagyjából érzem a korlátaimat, amik miatt sajna soha nem lehetek már F1 bajnok. :P
Apropó, május 28.? Ki jön?
Zsolt, autóddal mi van? Parkolópálya vagy készül?
kalizsoli2012-05-21 12:50:44 // 2377
A jun 4-én már én is nyomnám a Hringen, remélem addig kész lesz az autó :-)
Ollah2012-05-21 12:47:57 // 2376
Június 8-án, du. 3-kor Hungarokart? Június 4-én, hétfőn szétrúgjuk a tekknikát a Hringen, pénteken meg megyünk "kicsiben". :)
1. Ollah
2. H. Gábor (Ollah versenyzőtársa)
3. ...
Ha összejövünk páran, akkor lefoglalom a pályát.
1. Ollah
2. H. Gábor (Ollah versenyzőtársa)
3. ...
Ha összejövünk páran, akkor lefoglalom a pályát.
Blade2012-05-21 12:20:07 // 2375
Annak olyan rendszáma lehet, hogy azzal az erővel Gáspár S2000-ese is kaphatna... Láttam az autót, és az gyári állapottól annyira messze van, mint ide Moszkva...
Blade2012-05-21 12:10:44 // 2374
Nem hiszem hogy nem mennél jól!:) Egy jó autóval könnyebb gyorsan is menni..
Blade2012-05-21 12:09:43 // 2373
Egy ilyen mókát megszervezhetnél az egész bandának!:))
Ollah2012-05-21 12:08:11 // 2372
Nekem egy jó autónál többre lenne szükségem, hogy ezen elinduljak... :)
Kicsit gázul érezném magama, ha 2:35-öket futnék pl. egy 911 turbo-val..
Kicsit gázul érezném magama, ha 2:35-öket futnék pl. egy 911 turbo-val..
Blade2012-05-21 12:06:29 // 2371
Igen, ez jól látható volt! :)
Ollah2012-05-21 12:06:06 // 2370
Szóval pénteken délután voltunk gokartozni a Hring melletti Hungarokart pályán.
Kiértünk 3-ra, és ketten köröztünk 4-ig. Qrva jó volt. (És állítólag ilyenkor mindig üres még a pálya.)
Az időimet inkább nem írom le, viszont a bénázásom legalább konzisztens; a 3., utolsó futamban mind a 11 kört 9 tizeden belül teljesítettem. :)
Kiértünk 3-ra, és ketten köröztünk 4-ig. Qrva jó volt. (És állítólag ilyenkor mindig üres még a pálya.)
Az időimet inkább nem írom le, viszont a bénázásom legalább konzisztens; a 3., utolsó futamban mind a 11 kört 9 tizeden belül teljesítettem. :)
Blade2012-05-21 12:05:53 // 2369
Nem mértem:) Úgy emlékszem a 147GTA 1370kg, a 156GTA 1410kg:)
Ollah2012-05-21 12:02:45 // 2368
Azért tettem idézőjelbe a bárkit, mer' nyilván ügyes kezű bácsik ezek, akik ráadásul évek óta nyomják itt és másutt is a pályázást, nadehogyszóval a 2:20 már nem is nagy szám.
Pedig de.
Utcai gumin mindenképpen. :)
Azt olvastam bubu fórumon, hogy sajna a 2:03:0-ás és a 2:07-es STi megmakkant a végére.
Meg hogy a 2:03:0 az a valaha futott legjobb utcai idő Hringen (bár nem nevezném utcainak azt az autót, de van rendszáma, és egyébként is qrva jó idő). Eddig egy 700 lovasra becsült Novitec 430 volt a leggyorsabb. Béna lehetett a pilótája? Most komolyan. Az a bubu kb. 450 ló, és bár sokszáz kilóval könnyebb lehet, mint a Ferka, de akkor is.
Pedig de.
Utcai gumin mindenképpen. :)
Azt olvastam bubu fórumon, hogy sajna a 2:03:0-ás és a 2:07-es STi megmakkant a végére.
Meg hogy a 2:03:0 az a valaha futott legjobb utcai idő Hringen (bár nem nevezném utcainak azt az autót, de van rendszáma, és egyébként is qrva jó idő). Eddig egy 700 lovasra becsült Novitec 430 volt a leggyorsabb. Béna lehetett a pilótája? Most komolyan. Az a bubu kb. 450 ló, és bár sokszáz kilóval könnyebb lehet, mint a Ferka, de akkor is.
Blade2012-05-21 11:59:04 // 2367
Köszi! De nem vagyok elégedett.
A rendezvény nagyon jó hangulatú volt, az időeredményeket monitoron folyamatosan egy boxban lehetett figyelni. Volt élő kommentár, mint egy rendes versenyen:)
Nagyon sokan voltak, és azt vettem észre, hogy ezt szinte mindenki nagyon komolyan veszi, az autók szintje nagyon komoly volt.
Sajnos nekem a gumik már alig tapadnak, legalábbis az új állapothoz képest. Az hogy csúszik négy kerékkel vagy csak a két hátsóval egy dolog, de voltak olyan pillanatok már, amik egyáltalán nem voltak viccesek...
Ráadásul a kipörgésgátló is sokszor visszakapcsolt magától a megcsúszások nagyrészében, meg csak úgy magától indokolatlanul is,a kapcsolóval is lehet valami, mert vagy nem érintkezett vagy tönkrement, de sokszor nem tudtam kikapcsolni. Így volt ez a leggyorsabb körömben is, ami tizedeket vesz el. A műszerfali visszajelzés sem működik... Rázkódástól érintkezési hiba lehet.
Hat órától lehetett menni folyamatosan két órán át. Két alkalommal volt megszakítás baleset miatt, de szerencsére nem sokáig.
Nagy gond volt még a gumik elmelegedése. Hat órakor egyből mentem is fel, akkor még elég rendesen sütött a nap, szinte alig bírt ki egy kört a gumi, utána teljesen elmelegedett és használhatatlan volt. Fél nyolc körül hűlt le annyira a pálya meg a környezet, hogy jobban birta magát a gumi, akkor sikerült a legjobb időt menni. Egyébként a nagy létszám miatt folyamatos forgalom volt a pályán, a legtöbb kör nem volt tiszta.
A csoporton belül Szuti végzett előttem, de az ő ideje is elérhetetlen lett volna, szerintem még új gumikkal is. Egyébként a résztvevők 90%-a full slick gumikkal ment.
De a problémáktól eltekintve nagyszerű élmény volt a tegnapi nap. Csak kellene egy ütőképes autó ebbe a mezőnybe:)
A rendezvény nagyon jó hangulatú volt, az időeredményeket monitoron folyamatosan egy boxban lehetett figyelni. Volt élő kommentár, mint egy rendes versenyen:)
Nagyon sokan voltak, és azt vettem észre, hogy ezt szinte mindenki nagyon komolyan veszi, az autók szintje nagyon komoly volt.
Sajnos nekem a gumik már alig tapadnak, legalábbis az új állapothoz képest. Az hogy csúszik négy kerékkel vagy csak a két hátsóval egy dolog, de voltak olyan pillanatok már, amik egyáltalán nem voltak viccesek...
Ráadásul a kipörgésgátló is sokszor visszakapcsolt magától a megcsúszások nagyrészében, meg csak úgy magától indokolatlanul is,a kapcsolóval is lehet valami, mert vagy nem érintkezett vagy tönkrement, de sokszor nem tudtam kikapcsolni. Így volt ez a leggyorsabb körömben is, ami tizedeket vesz el. A műszerfali visszajelzés sem működik... Rázkódástól érintkezési hiba lehet.
Hat órától lehetett menni folyamatosan két órán át. Két alkalommal volt megszakítás baleset miatt, de szerencsére nem sokáig.
Nagy gond volt még a gumik elmelegedése. Hat órakor egyből mentem is fel, akkor még elég rendesen sütött a nap, szinte alig bírt ki egy kört a gumi, utána teljesen elmelegedett és használhatatlan volt. Fél nyolc körül hűlt le annyira a pálya meg a környezet, hogy jobban birta magát a gumi, akkor sikerült a legjobb időt menni. Egyébként a nagy létszám miatt folyamatos forgalom volt a pályán, a legtöbb kör nem volt tiszta.
A csoporton belül Szuti végzett előttem, de az ő ideje is elérhetetlen lett volna, szerintem még új gumikkal is. Egyébként a résztvevők 90%-a full slick gumikkal ment.
De a problémáktól eltekintve nagyszerű élmény volt a tegnapi nap. Csak kellene egy ütőképes autó ebbe a mezőnybe:)
kalizsoli2012-05-21 11:52:33 // 2366
Meg az MTA-sok erre gyurnak, szerintem a "bárki" erős kifejezés, itt a nyilt napnál jóval komolyabb tudású emberek vannak, de majd Blade megmondja :-)
kalizsoli2012-05-21 11:51:01 // 2365
A "bárki megy" slickkel, helyesebb. Utcai gumival csak nagyon gyors autók mennek 2.20 alá. Láttam valamelyik külföldi fórumon, Honda s2000-rel valamelyik Angliai pályán Michelin pilot sport 2 vs. Hankook slick mindkettő vadi új. A Hungarongihez hasonló köridők mellett vagy 12mp volt a slick és az utcai gumi között. Ennek analógiáján Aki 2.08-megy slickken Hringen az megy kb 2.20 körül utcain. Nagyságrendileg.
Public Enemy2012-05-21 11:32:55 // 2364
Mérted a GTA-t, hogy 1370,-kgs?
Én úgy tudom, hogy 1435,-kgs a súlya.
Én úgy tudom, hogy 1435,-kgs a súlya.
Ollah2012-05-21 10:38:40 // 2363
Grat az időhöz, meg a magad mögé utasított autókhoz!
Akik a kategóriádból megelőztek, azok meg is előzhettek.
Igazából csak az NSX és az M3 lóg ki a Pro-k közül; azért a 2:05 és 2:09 rohadt erős idő.
De ahogy néztem, 20 alját már "bárki" megy, ami elég komoly.
A 911T-t mondjuknem értem. :) Sem Jugo Szilviáját...
Akik a kategóriádból megelőztek, azok meg is előzhettek.
Igazából csak az NSX és az M3 lóg ki a Pro-k közül; azért a 2:05 és 2:09 rohadt erős idő.
De ahogy néztem, 20 alját már "bárki" megy, ami elég komoly.
A 911T-t mondjuknem értem. :) Sem Jugo Szilviáját...
Ollah2012-05-21 10:23:51 // 2361
Namá', mi volt?