M-GEGE2005-02-17 13:03:37 // 1471
digit fényképezővel például fel lehet venni, ha legkisebbre állítod a felbontást akkor nem is foglal helyet
esetleg felviszed a szobába a verdát és gépre kötött mikrofonnal :-D
Üvegtigris, ha beérkezik akkor a honlapról majd le tudod tölteni!
Scott2005-02-17 12:58:51 // 1470
Andorka ! Mi az isten nyílát csináltál az autód elejével ?? Ejnye !! :(((
Üvegtigris2005-02-17 08:48:10 // 1469
Nem tudjátok merre kószál Olasz?
Mostanában nem látom sehol és még a mailemre sem válszolt.
Azmo2005-02-17 08:46:33 // 1468
permanent
benne lennél egy kis hiba szűrésben? az én 4WD computerem rá kéne dugni a Tiedre és megnézni, hogy behúz az eletromágnes Nálad....ki szeretném zárni hogy a computerem szar!
Üvegtigris2005-02-17 08:42:07 // 1467
Ha megoldhato mailben akkor nekem is kellene boxerhang.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-16 22:30:47 // 1466
Hogy, és hol lehet egy ilyet felvenni, mert tőlem kapnál olyat, hogy elsírnád magad. (60-as rendszer 1 perforált dobbal)
M-GEGE2005-02-16 22:24:49 // 1465
Robesz! Nekem kell boxerhang! Hány mega? Mert ha nem sok akkor, talán mailben is el tudod küldeni. Ha nagy a fájl akkor majf kitalálok vmi ftp megoldást!
VinceP4 (Il capitano)2005-02-16 22:06:49 // 1464
Azért a tiedhez is csak gratulálni tudok.
Andorka2005-02-16 22:03:11 // 1463
Szép motor:)
Az alu részeket (hengerfejek,lendkerék harang stb)nem kezelted le?
Azok is megérdemlik hogy szépek legyenek!;)
VinceP4 (Il capitano)2005-02-16 21:46:53 // 1462
Doktor GT? Nincs a környéken? Ma is pörögni kéne a boxernek.
Giorgio2005-02-16 19:52:44 // 1461
VinceP4 (Il capitano)2005-02-16 18:39:43 // 1460
Azt nem tudom mennyi, de hogy macera-e? Nem is tudom, mi nem macera egy boxeren? Elviselhető. Pók le, meg a csövek meglezítása, amik rá vannak gyógyulva.
Robesz72005-02-16 18:09:47 // 1459
Boxer hangot hová lehet küldeni???
Robesz72005-02-16 17:58:06 // 1458
Robesz72005-02-16 17:57:05 // 1457
Robesz72005-02-16 17:55:09 // 1456
Robesz72005-02-16 17:51:13 // 1455
Robesz72005-02-16 17:45:53 // 1454
mármint ez.... :-)))
Robesz72005-02-16 17:45:32 // 1453
Robesz72005-02-16 17:44:50 // 1452
Hello!
Ez az én 1.7 16V mocim, amit próbaképpen építettem a 146-ba... :-))))
Azmo2005-02-16 17:20:11 // 1451
fenébe, ide akartam:
mennyibe fáj egy új termosztát a verdába? és kicserélni mennyire macera?
granturismo2005-02-16 14:17:33 // 1449
Jaj, de jó kép. Mentve:-)
granturismo2005-02-16 09:52:00 // 1447
Értem. Akkor a valszeg azért olyan furcsa állagú mert vizet kapott.
Köszi.
count M2005-02-15 22:05:36 // 1446
Robesz72005-02-15 19:44:30 // 1445
A váltóban : AGIP Rotra MP olaj volt, API GL5 80W-90-es.
Az adatai ugyan azok, mint a könyvem szerint a gyárinak, ezért mertem belerakni: API GL5 80W-90.
Ez nem lenne jó? Csak azért kérdezem, mert az utódjában is ez van...
Robesz72005-02-15 19:35:07 // 1444
Hello!
Nekem már nem volt türelmem szétszedni...
Örülök, hogy Neked nem okozott csalódást...
Üdv: Robesz
pb_2005-02-15 10:12:20 // 1443
gt&Paco!
THX a segítségeket, gt neked külön köszönet a telefonos támogatásért. Magamtól soha nem találtam volna +, azt a chip dolgot.
granturismo2005-02-14 16:24:05 // 1442
Ez igaz:-))
Más téma:
Robesz végeztem a váltóddal. Igazából semmi baja nincs. Egyetlen egy probléma hogy aki előttem szétszedte (és összerakta) arról inkább nem írok véleményt. Gondolom a kapcsolóvilla vezérlőből kalapáccsal lett kiütve a stift ezért a perselye megsérült. Nem tudom milyen olaj volt a váltóba és hogy hogyan került bele víz. Emiatt az 5. bordáskerekén elég érdekes lerakódás képződött és a ki és a behajtó tengely üresben is együtt futott. Nem csoda hogy nem lehetett rendesen kapcsolni. Továbbá a kihajtótengelyí végéről is brutális módszerrel lett levéve a csavar úgy hogy az 5. fokozat szinkron részéből letört egy darab.... A váltó többi alkatrésze nagyon pöpec állapotban van pld a 2-es szinkron szinte gyári és a differenciál (11/45 ös) is kifogástalan. Pár kép:
Más téma:
Robesz végeztem a váltóddal. Igazából semmi baja nincs. Egyetlen egy probléma hogy aki előttem szétszedte (és összerakta) arról inkább nem írok véleményt. Gondolom a kapcsolóvilla vezérlőből kalapáccsal lett kiütve a stift ezért a perselye megsérült. Nem tudom milyen olaj volt a váltóba és hogy hogyan került bele víz. Emiatt az 5. bordáskerekén elég érdekes lerakódás képződött és a ki és a behajtó tengely üresben is együtt futott. Nem csoda hogy nem lehetett rendesen kapcsolni. Továbbá a kihajtótengelyí végéről is brutális módszerrel lett levéve a csavar úgy hogy az 5. fokozat szinkron részéből letört egy darab.... A váltó többi alkatrésze nagyon pöpec állapotban van pld a 2-es szinkron szinte gyári és a differenciál (11/45 ös) is kifogástalan. Pár kép:
Paco2005-02-14 16:09:13 // 1441
Nekem gyorsabb, vagyis jobban kézreáll ha nem adok meg tipust. Alulra úgyis írni kell, és akkor azt a ZAR167000-et már nem tétel beírni :)
Paco2005-02-14 16:06:39 // 1440
De ha az adott autó nem szerepel akkor egyetlen adata sem :) Ha pedig rajta van akkor az összes, tehát ha egyszer megtalálta az autóját akkor a motorkód is ott van.... :)
granturismo2005-02-14 16:06:00 // 1439
Na látom edizione 39-ed van. Azon tuti hogy rajta van minden 33-as adata részletesen, tehát hajrá, mennie kell. Ha nem boldogulsz csörögj rám. 209278954
Paco2005-02-14 16:01:31 // 1438
De meg tudja mondani. Jobboldalt középen amikor megkerested az adatokat egyszerűen pipáld ki a mezőt, és egyből megmondja. Amúgy meg a kérdésed arra irányult, hogy M8 vagy M9 a motor. Na ez az adat ott szerepel baloldalt egy külön mezőben. Akkor meg minek a dátum? :)
Ezenkívül a motorvezérlő tipusát sem kell dátum alapján keresgélned. Mivel a gyári szám alapján választottad ki az autót, amikor továbbmész a motorvezérlőhöz pont azt fogja feladni amelyik a tiédbe való. Ha több egység is fel van sorolva ugyanazzal a sorszámmal akkor egy csomó szürke van közte és csak egy fekete. Amelyiknek fekete a sora az ahhoz tartozó azonosító számú egység a tiéd. Ha több fekete van akkor bármelyik jó bele.
granturismo2005-02-14 16:00:06 // 1437
Így van.
A chassis no. mezőbe írod az alvázszámot kompletten ha nem választasz felül típust. Gyorsabb ha először fent kiválasztod a típust. Csak annyit, hogy 33 pld. az altípust már nem. Ezután ugyanabba a chassis mezőbe már csak az alvázszám utolsó 8 számjegyét az un. VIN számot kell beírnod. Ezután a nagyító ikonra kattintva feljönnek a konkrét autó adatai. Megmutatja hogy a gyártáskor milyen motorszám került az autóba.
A prod date mezőt bekattintva lejön az adott autó gyártási éve és hónapja.
Az engine type mezőben látod, hogy milyen motorkód.
Viszont nem minden Compact98 verzió tartalmazza az összes autó adatait, tehát ha hibaüzenet jön akkor az adott autó az adott verziójú cd-n nem szerepel. Ezért jobb az Eper azon minden autó adata rajta van. De az már DVD-s.
pb_2005-02-14 15:50:57 // 1436
Ez rendben van, ezt a dolgot gt is mondta, sikerült is. De pl. nem tudja +mondani, hogy melyik év/hónap, ezért is gondolom, hogy talán régi verzió. Gondom tul.képpen az, hogy melyik részegységnél keressem a azt, hogy az M9-en belül melyik motorvezérlő.
Giorgio2005-02-14 15:49:34 // 1435
Régen böngésztem az irományokat, és csak most olvasom a problémahegyeket amiket a tél okoz egynémelyikünknek. Hát, nekem szerencsém van a téllel (eddig), végre elmondhatom, hogy motorikusan, és belsőleg is elérte a drágaszág azt az állapotot amit megvásárlása óta áhítok.
Hidrotőkecyrypnek arrivederci, nincs semmi elektronikai gixer, manuális malőr, és egyebek. Innentől már csak a szárazabb időt várom, hogy egy alapos belső tisztitást is végezhessek. Szóval eddig happy a telem. :))
Paco2005-02-14 15:36:44 // 1434
Amikor elindítos a C98-at akkor ne válassz autótipust, hanem alulra a gyári szám mezőbe írd be a teljes gyári számot...
ZARXXX........YYY
A nagyítóra kattintva az összes adatát ki fogja dobni a gépnek, közte baloldalt alul a motorkódot is. Jobboldalt meg az eredeti motorszámot. :)
pb_2005-02-14 15:29:38 // 1433
C98, bár nem tudom lehet az enyém régebbi verzió.
granturismo2005-02-14 14:52:56 // 1432
Konkrétan C98 ról van szó vagy az Eperről?
pb_2005-02-14 14:50:38 // 1431
Ok. Köszi. De pontosan melyik fülön, v. oldalon találok erre vonatkozóan infot?(vszínűleg nagyon nem értek a C 98-hoz, + az angol tudásom sem áll a helyzet magaslatán)
granturismo2005-02-14 14:35:49 // 1430
Az 1356 ban írt érvényes a kérdésedre.
pb_2005-02-14 14:16:20 // 1429
Hello gt!
Van valami ötelted a 1367 hsz-ra?
granturismo2005-02-14 13:52:02 // 1428
Ez volt benne?
De durva.
toto2005-02-13 12:51:48 // 1427
toto2005-02-13 12:35:21 // 1426
Mindjá föl toszom!
toto2005-02-13 12:34:28 // 1425
Ja ,ja! megoldottam!Bár értek meglepetések :)
pl:Csokizott lambdaszonda ,nagyon komoly,na a két helyen felszabdalt vezetékéröl már ne is beszéljünk!+Szigetelőszalag hegyek:)
granturismo2005-02-13 00:39:23 // 1424
Na már be is ugrott a boxidba? Mesélj!
toto2005-02-12 23:53:17 // 1423
Hmm...Ha tudnád!!!Az utobbi évben erre kerestem ,és a mai napon teljesedett be az a katarzis (Granturismo segedelmével),hogy tényleg minden mükszik!!!!!(lambda szonda CS)
Bálint332005-02-12 23:46:17 // 1422
Mükszik minden? Na ilyen 33-ast se láttam még. Akkor Te igazán szerencsés vagy.