VinceP4 (Il capitano)2005-02-10 15:53:35 // 1371
Sziasztok boxolók. Nem olyan fontos, de ha vki (kezében a centivel) ottho unatkozik, és van direktszűrője, egy pár fontodabb méretet le vehetne róla (nagy d, kis d, magasság) .Előre köszi.
pb_2005-02-10 15:47:48 // 1370
Mondjuk ezek nem saját képek voltak a netről szedtem őket.
granturismo2005-02-10 15:41:45 // 1369
Kösz a képeket nagyon jók, szép egészséges a váltó. Mentettem.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-10 15:39:10 // 1368
Már várom én is, hogy mikor mehetek el vhova, de sajna nem jó. Hetek óta le van beszélve egy buli, meg lassan 22 éve akkor van a szülinapom. :)) Azért kösz, hogy gondoltál rám. :))
Scott2005-02-10 13:52:08 // 1367
permanent ! Nem jössz el Paksra ?
pb_2005-02-10 12:49:30 // 1366
Akkor próbálok 1 kicsit összegezni:
M8 137LE(no cat) ECE04
M9 (más vezteng M8-hoz képest) 132LE(cat) "jobb"chip, USA83
129LE(cat) "rosszabb" chip, USA83
Na, ha így van ahogy gondolom, akkor már csak 1 hülye kérdés fogalmazódik + bennem, hogy/hol tudom kideríteni, mondjuk a Compact szoftverben(Ver 7.1, DB ed.39), hogy melyik M9-es?
Ja, ja vmi Mercatort emlegettek.
Képek fenn vannak szólj, ha megtörtént az archiválás.
pb_2005-02-10 12:30:20 // 1365
OK. THX. Igazából nagyobbakban gondolkodom, + talán 1 épített kalaptartóban. Bár még csak körvonalazódnak a dolgok, lehet még visszatérünk a kérdésre.
granturismo2005-02-10 11:40:12 // 1364
Akkor ezt rosszul tudtam. Az M8 lesz a 137LE-s motor Az M9-es a 132LE(cat)
És akkor az ismerősödnek lesz igaza a 129 lóerő az csak más szoftver miatt van.
Azért ECE04 mert nincs katalizátor.
A 60778530 az egy 132 lóerős vezérlő
a 60537834 az egy 129 le-s.
Viszont akkor az +5 lóerőt nem (csak) a katalizátor hiánya hozza hanem azokban másmilyen a vezérműtengely is. Na ezt jól kinyomoztuk.....
Ha 91-ben vették az autót akkor az a Mercator-ból lett vásárolva az volt a hivatalos márkakereskedő, de nem gyári képviselet. Gyári képviselet csak 1996 ősz óta van.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-10 11:20:23 // 1363
Fel kell újítani, és nem is túl nagy, mert a "nyugvó" kalaptartó a gyári helyük. (mély és közép kb. 12cm, a magasak picik) Ha érdekel, fel tudom újíttatni olcsón, na meg az árát is ezekhez formáljuk :)) Ja, és kösz a képeket.
pb_2005-02-10 10:48:48 // 1362
Mo.-on vásárolták, AR szalonban ,zsír újonnan. Mármint nem ő, hanem az előtte lévők.
granturismo2005-02-10 10:37:36 // 1361
És mi az hogy magyarországi?
pb_2005-02-10 10:29:42 // 1360
Mint az enyém(33 P4).
granturismo2005-02-10 10:26:24 // 1359
Milyen autó az pontosabban?
pb_2005-02-10 10:21:09 // 1358
Igen az lehet, mert kintről került be. Viszont még 1 érdekes dolog derült ki, beütöttem a haverom adatait, és az övére is ugyanez jött ki. Pedig az ő autója '91 ápr.-i és magyarországi származású.
granturismo2005-02-10 10:06:31 // 1357
Valszeg svájci származású az autód.
pb_2005-02-10 10:04:10 // 1356
Még 1x THX az infokat, némi szerencsétlenkedés után sikerült megállapítani a dolgot. Az eredmény M9, jobban örültem volna M8-nak. Bár a kat. nincs már benne, ez hozhat még pár lovat, de akkor is.
granturismo2005-02-10 09:41:57 // 1355
Beütöd a számot az Eper-be vagy a Compact 98-ba és az megmondja.
Képek jöhetnek.
pb_2005-02-10 09:28:28 // 1354
159 és 172 hsz. a Direkt Légszűrőkről c. topicban.
pb_2005-02-10 09:19:19 // 1353
Hány cm-esek? Milyen állapotban vannak?
pb_2005-02-10 09:18:01 // 1352
Az ilyen képeket a szigorú biztonsági előírásoknak megfelelően archiváljuk. Egyébként pont permanent kolléga kérésére linkeltem pár képet a témáról, a megfelelő topicban. Sajnos amiket átküldtél nem volt közte, de akkor most belinkelem azokat is.
pb_2005-02-10 09:14:39 // 1351
Ja igazad lehet az utolsó 8 számjeggyel kapcsolatban, mert mindig ezt szokták kérdezgetni tőlem, amikor alkatrészt akarok venni. Akkor már csak 1 értetlen kérdésem maradt, milyen eljárással tudom megállapítani, akkor ezt az M8 vs M9 dolgot (az utcsó 8 számjegyből)?
Találtam még pár képet felrakjam?
granturismo2005-02-10 08:29:39 // 1350
A 132/137 LE közötti különbség az valóban a katalizátorból adódik.
127Le-változat nincs.
Az alvázszám eleje nem annyira éredekes az első betű az ország a második harmadik a gyár jelölése.
Az autó valodi azonosítója az utolsó 8 számjegy.
Bár az M9 csak 93/94 ben jött, csak Svájcban 1 évvel hamarabb vezették be az EURO2 előírást új autó üzembe helyezése esetén ott nem tudom hogy a 92-es évjárat az M8 vagy M9 lesz. Szerintem katalizátoros 132Le-s lesz.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 22:45:37 // 1349
A hangszórók eladóak, nem dicsekedésből írtam meg. :))
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 22:36:33 // 1348
Köszi. Csak még egy kérdés. :)) Az hány ccm-re való elvileg, és gond nélkül sikerült-e rátenni? Mert nekem is kéne olyan mindenféleképpen. (szerintem én kivágom neki a mocitetőt)
M-GEGE2005-02-09 22:32:51 // 1347
ja a klíma!
nekem gyári, ebből kifolyólag szerintem be is lehet építeni, de ebben nem igazán vagyok kompetens.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 22:31:32 // 1346
Van 33-ba 3 pár (mély, közép, magas) hangszóróm sávváltóval. Eredeti Alfa cimkés!
M-GEGE2005-02-09 22:30:54 // 1345
őőőő direktrszűrő: PhoenixPowernél rendeltem, márkáját tekintve Simota, de ez látszik a képen is, (van valami honlapja is ennek a cégnek) 8Kra volt leárazva 15K-ról.
Direktszűrők hatásosságát nem részletezem, van egy egész topic, de ne várj tőle csodákat. Némi hang. Ha kisebb lenne akkor lehet hogy jobban szólna. Azt hogy kisebb nem feltétlenül arra értem, hogy mekkora ccm-re ajánlott az adott szűrő, hanem arra, hogy több fajta is van. Ádidigaga belinkelte a váasztékot amit annó küldtek nekem és én elküldtem neki. Majd visszakeresem és újra belinkelem.
Van a közepén egy lyuk, ott is megy be a levegő, némelyiken nincs, csak körbe, ez is biztos számít a hang szempontjából. Egyszer volt rajta egy kisebb, kúpos-szerű, azzal jobb hangja volt, mondjuk az 1.6osra volt.
Egy olyan trükköt még meg akarok vele csinálni (elvileg jobb a hatásfok ha nem a motor melegét szívja a motortérből hanem hűvösebb levegőt), hogy a szűrő középső részéből egy csövet vezetek valahova előre ahol kaphat levegőt. Pb-nek küldtem egy képet a dologról, ha belinkeli azon megmutathatom, egyébként nekem nincs már meg a kép.
Így hirtelen ezek jutottak eszembe.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 22:04:45 // 1344
Szia GEGE! Mindent tudni szeretnék a direktszűrődről. Léci. Ja, és a klímát szerinted nagyon bonyolult beépíteni? Neked gyári?
M-GEGE2005-02-09 21:59:37 // 1343
Az nekem is kellene!
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 21:56:48 // 1342
Na mi van? Ma elmarad a boxer traccs parti? GT tanárúr szabin van?
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 21:19:50 // 1341
Sajna csak 1 van, azzal nem sokra mész.
Jankesz2005-02-09 21:18:32 // 1340
Üdv mki!
33-as 1.7 16v rúgókat keresek,állitólag ez már gyárilag sportosabb,erősebb.
Vagy Sprinthez,33hoz sportrugókat,esetleg ültetőszettet(nem levágottat),keresek...
thx
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 17:13:51 // 1339
A közeljövőben eldől, hogy kell -e másnak is vmi a mociból, és akkor darabokat is adhatok.
Koviubi2005-02-09 17:13:32 // 1338
Bocs,m most el kell mennem, később valszeg megkereslek!
Koviubi2005-02-09 17:09:15 // 1337
Nem nekem kéne, az egyik ismerősömnek van 1.7-e, valszeg csapágyas a moci, mert nagyon csúnyán csattog.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 17:05:24 // 1336
Beszerelést valószinüleg tudok intézni olcsón. Elérhetőség az oldalamon. De ha te cserélnéd ki, mehetne a régi papírokkal, és sokat nyernél.
Koviubi2005-02-09 17:02:18 // 1335
Beszerelést is vállalsz?
Koviubi2005-02-09 17:01:04 // 1334
Ja bocs, nem motorra gondoltam, hanem komplett autóra. De egyébbként lehet, hogy tudok rá érdeklődőt, ha adsz valamilyen elérhetőséget.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 16:57:43 // 1333
1,7 16V iá.:100e (van hozzá minden)
Koviubi2005-02-09 16:54:41 // 1332
Milyen, mennyiért?
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 16:50:37 // 1331
Nekem van is feleslegbe. :))
Koviubi2005-02-09 16:48:39 // 1330
Köszi, szóval nem vészes. Most vacilálok, hogy lecseréljem-e az 1.4 -esemet egy ilyen 1.7-re.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 15:54:52 // 1329
Én nyomom neki mint a bolond, és elég a tíz. Tudod városban a jobb lábadon múlik. :))
Koviubi2005-02-09 15:52:47 // 1328
Hali mindenkinek!
Meg tudná mondani valaki, hogy kb. mennyit fogyaszt városban az 1.7 ie Qv-s 33 as? (89-es évjárat)
pb_2005-02-09 15:28:55 // 1327
Ja még az kimaradt, hogy az 5LE különbség a kat. van, vagy nincsből adódik.
pb_2005-02-09 15:26:18 // 1326
Ok. De nekem ZAR-ral kezdődik az alvázszámom, és utána 1 csomó szám van. Egyébként 1 csomó helyen összevissza írják a teljesítményt, 127/132, 132/137, 129. Ugye az a szép, hogy ezek után fogalmam sincs hány lovas az autóm.
VinceP4 (Il capitano)2005-02-09 15:06:06 // 1325
Szia GT. Az a 132 lovas változat nem csak a katalizátor és a lambdaszonda miatt van?
granturismo2005-02-09 15:02:14 // 1324
Alvázszámból lehet csak tutira megállapítani.
Ha ECE04 az M8 az még nem tudja az EURO2-t
Ha USA83 az M9 az EURO2-es motor, ez került a 145/6-ba is csak ott már Bosch 2.10.3 befecskendező van ez már mechanikus gyújtáselosztó nélküli.
pb_2005-02-09 08:26:30 // 1323
Végre valami használható info ezzel kapcsolatban. Akit kérdeztem senki nem tudta +mondani, hogy ugyanazon motorkódnál (AR30747/AR30747), miért van két fajta teljesítmény adat. Ja ilyeneket hallottam, hogy más fajta csip van benne gyárilag, már majdnem elhittem. Nem tudod véletlenül, hogy miből lehet +állapítani, hogy M8 v. M9?
Robesz72005-02-09 00:06:30 // 1322
Hello!
Nekem van vez tengelyem és hengerfejem is az 1.7 16V-hez AR30747-es motorkódú... :-)))) Egy hidrotőke sem csattog benne, teljesen hibátlan mindkét hengerfej és a tengejek is benne.... :-))) Bár van már rá jelentkező, de napok óta nem jelez vissza, úgyhogy bárki elviheti... :-))))