Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-08 12:33:00 // 914
nincs mit, utána regisztrálni kell és meg van az örök gari...
Morfiusz Cédula2018-06-08 11:41:58 // 913
Köszi, beszéltem velük, én is ilyet rakatok majd fel.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-07 13:53:26 // 912
no skxfol hppro af 127-69
Morfiusz Cédula2018-06-07 13:40:54 // 911
Ja, itt is szakad most...
Megköszönöm, ha majd rá tudsz pislantani, melyik az.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 14:19:20 // 910
mindjárt megnézem csak szakad az eső :))) a középkategóriás és örök garis műbizonylattal...
Morfiusz Cédula2018-06-06 14:07:14 // 909
Érdekes, hogy élőben még nem láttam ebből a színből, de így legalább sokkal egyedibb a tied.
Melyik modell a SKY fóliából? Én is gondolkodom a fóliáztatásban, tudod ezt ajánlani?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 11:04:56 // 908
ez SKY fólia, élőben sokkal szebb ez a szín, a mobil kamerája nem adja vissza sajna...
Morfiusz Cédula2018-06-06 10:33:28 // 907
Nagyon szép ebben az színben!
Ez melyik fólia rajta?
VKG231!!! (156+75)2018-06-06 10:13:36 // 906
(Mintha egy vw up-nak rónád fel, hogy kisebb egy focusnál)
VKG231!!! (156+75)2018-06-06 09:32:01 // 905
Segítek: másfél - 2 mérettel kisebb.
Az ML Q7 kategória, ami nagyobb az X5-nél, a Stelvio meg az X3, GLC, Q5 kihívója.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:14:03 // 904
Mivel a GLC-nek a kihívója :)
Zolibácsi2018-06-06 09:11:18 // 903
Fura érzésem volt múlt héten a stelvioval kapcsolatban. Mikor először láttam tök nagynak tűnt, de ültem a sógorom ML mercieben és onnan at néztem a stelviora az tűnt fel hogy inkább lefelé kell nézni mint át. Mintha egy mérettel kisebb lenne...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:10:57 // 902
én szebb nevet adtam volna néki mondjuk Curva Cagna :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-06 09:05:09 // 901
egyéb iránt először nekem nem tetszett a név választás Stelvio, miért vagy Te Stelvio, aztán mióta meg van rájöttem, há mer kanyarvadász SUV érted? :DDD
zgi5212018-06-05 13:01:21 // 899
Nekem mar van 5 -el kezdodo nem papas telitank atlagom is..
6.1, 6,2 sima ugy N -ben
pettinke2018-06-05 12:07:10 // 898
"N"
az "A" az annyira lassan reagál, hogy szerintem még többet fogyaszt, mert taposom, hogy történjen valami
a "D"-t csak akkor használom, ha "helyzet" van :-)
zgi5212018-06-05 11:54:36 // 897
milyen mode- ban? :)
pettinke2018-06-05 10:08:44 // 896
igaz, hogy Giulia, meg diesel, de most jártunk meg egy olasz körutat, ~2900 km: autópálya, hegyi szerpentinek, város, országút - 6.1 liter lett az átlag.
AlfaWatch2018-06-05 09:46:53 // 895
Igaz nekem nem olyan komoly a vasam, mint a tietek, de az enyem 11et megeszik. Napi 2x10 km reggeli,esti csucsban. A reggelinel az ut vegen jo kis budai hegymenet is belemegy. Amugy palyan 7l korul, ha 130al megyek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 09:34:43 // 894
ha ennyi az sem érdekel, nem szereti a reggeli és délutáni 17km-et 50 perc alatt na ott a QV belenyalna a 25L-be :DDD
Szabolcs 1592018-06-05 09:31:45 // 893
KB olyan 6 ezer km környékén kezdett normalizálódni a fogyi
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 09:24:42 // 892
ha elintézed, hogy legyen egy közvetlen autópálya a lakhelyemtől az iskoláig és a munkahelyemig meg vissza komolyan eladom a Stelvio-t és veszek egy QV-t belőle :DDD
'''''2018-06-05 09:11:54 // 891
Nekem a Giu pályán 9.8L 145-ös tempónál.Városban haverokkal tesztkörnél 23L.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:49:39 // 890
akkor nekem zabál :) 10-10,5L
Szabolcs 1592018-06-05 08:47:42 // 889
Jól mondod eteni na az már nem lenne kevés 10-15-20 liter benzin, 1 hónapja volt egy Rosenheim Brennero milano oda vissza 1100 km 4 fő vel KRESZ szigorúan betartva 8 liter lett az átlag fogyasztás teljesen jó
Liquid2018-06-05 08:44:16 // 888
Egy vadászgépes játékra én is szivesen beneveznék, bár lehet hogy nem lenne őszinte a mosolyom a végén :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:41:51 // 887
ez így van egy idő után semmi nem elég :) egyszer befizetnék egy F16-os repülésre szerintem maradandó károsodás :DDD
Roll19832018-06-05 08:37:06 // 886
A lóerővel mondjuk az a baj, hogy minden megszokható. Az első időkben tetszett a TBi 200 lova, de mára már annyira megszoktam, hogy néha azt hiszem betegek ezek a lovak. :D
Roll19832018-06-05 08:35:27 // 885
Én is ezt a tábort erősítem. Nekem nagyon tetszett Tomi kocsija, nem remegett semmim a próbakör után a félelemtől, én csak vigyorogtam, mint egy kábszeres. Ha lenne egy 500 lovas kocsim, talán le tudnék mondani a motor nyújtotta adrenalinról, nagyobb biztonságban lennék abban, mint motoron. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:30:43 // 884
nem megvenni "drága", etetni legalább is amennyit én megyek egy évben... na az nem fér bele.
Szabolcs 1592018-06-05 08:23:46 // 883
Ha lenne 100 ezer eurom már nem lenne gondolkodás nélkül vennék egy qv stelviot a 280 lovas mellé, én igy vagyok vele :) szép napot
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:18:18 // 882
mint ált. az összes vezetésben
Liquid2018-06-05 08:16:45 // 881
ott is bentvolt a humánfaktor...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:14:11 // 880
ezt meséld el Paul Walkernek... jah már nem tudod :(
Kazes☻2018-06-05 08:04:17 // 879
Sajnos legtöbbször ezzel a 2s-al nem szoktak számolni... túl elrugaszkodott a közlekedés többi résztvevőjéhez képest... és sajna bárhol, bármikor rángatják is, tisztelet a kivételnek.
Liquid2018-06-05 08:03:54 // 878
Egy autó egyszerűen nem lehet túl erős, maximum megfelelő, pont! :)
Zolibácsi2018-06-05 06:44:09 // 877
sírnék én egy QV-ban, jajj de erős....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 06:34:00 // 876
Igen ültem motoron, aztán miután nem adták meg az elsőbbséget csatt lett és azóta nem ültem, na meg persze az ismerősök fele már nem él vagy lebénult... jó kis játék a motor..
QV nem savanyú ha nem túmáccs... Ez így tökéletes ahogy a Tominak van, egy évben 2x visz vele és még volt a kokaint adag :)))
Jani552018-06-04 21:44:47 // 875
Nem tudom, kiknek gyártják a komolyabb kocsikat, de azt érzem egyfelől: savanyú, nagyon savanyú... másfelől, hogy bőven elég a papíron 200... Hát nem nektek, az biztos! Bocs, de nem csak az Alfa, hanem a BMW, a Mercedes, a Nissan, a Ford, stb, stb, (inkább azt kell mondjam, minden nevesebb márkánál) gyártanak 400+, de félezer, meg annál is nagyobb teljesítményű kocsikat. Nézzetek utána, sőt, legyetek bátrak, menjetek el próbaútra egy 500+ LE-s kocsival is! Nem kell félni, mind "európai embernek" készült, akik messze nem sportolók, meg autóversenyzők... mind tud velük biztonságosan, "nyugisan" közlekedni a mindennapokban. A Stelvio 280LE-s változatot volt alkalmam kipróbálni, nagyon meggyőző és nagyon biztonságos, de egyáltalán nem nevezném "harapós" kocsinak...

Meg sem merem kérdezni, ültetek-e már motoron??? Amikor minden 3kg össztömegre 2LE jut? Közönséges utcai motorok... Amikor a motor minden kg-jára bő 1LE jut? Mindegyikkel tudunk menni, igen, nagyon biztonságosan 50-el is, úgy, hogy 2 s-al később már 150.
A teljesítményőrület már csak ilyen...
'''''2018-06-04 21:10:41 // 874
Teljesen jól használható a qv a hétköznapokban.Ha nem Race módban használod,kezes mint egy bárány.Ha nem tudnád miben ülsz,simán bevennéd,hogy egy normál, fürge családi autó.Stelvio ráadásul négykerekes.Ha az árát nézzük akkor persze az arany középút a 280lovas változat.
Ha egyszer összefutunk,viszlek egy kört családi módban a Giu-val.Bár érdekes,hogy mindenkit a Race mód érdekel. :-)))
Tommi2018-06-04 17:17:25 // 873
Teljesen egyetértek :)
Atesz1592018-06-04 13:29:04 // 872
Hétvégén volt szerencsém Erhardt Stelvio-jának hátsó ülésén űlni egy rövid próbakör alatt.Elhiszem neki,hogy csak a normál üzemmódban tolta ,mivel még bejáratos,de én rendesen fogódzkodtam.Ha ez a verzió így megy,akkor a QV mit tudhat?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-04 13:15:33 // 871
nekem is bőven elég ez ami most van, kezelhető és talán nem fogok benne meghalni :DDD
Tommi2018-06-04 12:38:38 // 870
Több külföldi tesztben is azt olvastam a Stelvio QV-ről (és erre a Csikós cikke is rímelt, amit a COTY kapcsán írt), hogy szép meg jó meg minden, de kb olyan, mint amikor egy éhes oroszlánt akarsz pórázon, nyugis tempóban sétáltatni :) Eléggé ki van hegyezve az autó és ha normálisan (értsd: városban, családdal, nem sietősen) akarod haszálni, érezni rajta, hogy szenved. Sportolásra tökéletes célszerszám, de a mindennapokra kompromisszumos.

Tavaly nyáron egy osztrák Alfa szalonban voltam (kényszerből, nyaralás alatt rakoncátlankodott az automata váltó a Giuliettámban, szerencsére gyorsan megoldották) és amíg a kicsikét ápolták, beszélgettem a szalonvezetővel. Mondta, hogy sokan mentek hozzájuk nagy mellénnyel, hogy QV kell (nemcsak a Stelvio, hanem a Giulia után is sokan érdeklődtek), de egy-egy próbaút után többen is remegve szálltak ki, hogy ők kevesek ehhez az autóhoz és jó lesz a kisebb motor is :) Egy 500 lóerős autóhoz szerintem egyrészt elég komoly alázat és tisztelet kell, másrészt meg nem árt, ha erősen rutinos a pilóta :) Mondjuk Michelisz Norbinak el tudnám képzelni családi autónak, mert neki nem okozna gondot :))) De egy ilyen botlábú, mint én (még a 20 éves jogsim ellenére is + jópárszor vezettem erős autókat) is inkább a 280 lovas mellett döntenék, félnék a családomat QV-be ültetni, mert az autó sokkal többet tud, mint én :)

De lehet csak én vagyok ilyen beszari :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-03 17:39:16 // 869
Nagyon jó a veloce ülés fel lehet pumpálni az oldaltartást
'''''2018-06-03 17:26:30 // 868
Jó az csak több mint dupla annyi lóerővel más ligában játszik.
Érdekes volt,hogy a tiedben mennyire fog oldalról az ülés.Nekem bejön a stelvio is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-03 17:06:30 // 867
Eddig azt hittem milyen jól megy a Stelviom de tegnap vitt a Tomi a QVvel... Kurvára nem megy jól a 2.0Tbi :)))
Szabolcs 1592018-05-29 19:25:03 // 866
üdvözlet
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 18:43:48 // 865
A sky fólia meg örök garis :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.