Fórum >> Típusok >> Stelvio

Kócosw2018-02-27 10:42:29 // 584
sajnos igazat kell adjak. Ültem hetvegen Sringerben.A belsö a különbözö OEM -ektöl összelopkodva. Eljen az egyeniseg :)
Morfiusz Cédula2018-02-26 21:43:43 // 583
"úgyis a vezetési élményért veszi, nem azért, hogy rettenetesen sok elektronikai gagyival kelljen küzdenie' - Ez eddig az év mondása nálam. Oltári ez az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-26 18:46:53 // 582
jó kis cikk róla... nem nyeklik, mint a Stinger :DDD na majd úgy is a nyeklő-nyakló távolkeleti fos lesz a no1 ... itt tartunk
Kazes☻2018-02-26 18:41:26 // 581
Klafi! néki! :)
'''''2018-02-26 18:39:01 // 580
Ahogy tesztelték az tényleg nagyon gyenge volt.Az,hogy a jobb egyből belekap valaki a kormányba az veszélyesebb mintha hagyná,had csússzon.N-módban tényleg csak a fele teljesítményt adja le.Téli gumi nélkül meg tényleg használhatatlan hideg,vizes aszfalton.
Ilyen körülmények között aki eleve fenntartással áll az autóhoz az biztos,hogy lepontozza.
droberto2018-02-26 18:04:20 // 579
Megnéztem a videót.
Ez az öreg buzi az év vicce. No meg, hogy nem volt zsé 4 téligumira?
D-be és Race-be ki se próbálhatta?
Így nagyon súlytalan ez az egész. :(((
vzsiros2018-02-26 17:45:48 // 578
és azt mondja, ez sem lesz az év autója....

A Giuliának meg kellett volna nyernie. De nem értem amúgy az Alfát sem, ha rendes elektronikai kütyücuccost beletesznek, minden díjat besöpörnek, olyan nehéz lett volna azt még belevarázsolni??
droberto2018-02-26 17:45:34 // 577
"Az viszont, hogy minden megcsúszásra – s olyanból akad bőven egy ilyen kocsival – állandóan átnyúl jobb egyből és belekap a kormányba, na, az már erősen az intim szféra megerőszakolása."
Látjátok, erről beszélek.
Milyen hitvány dolog ez???
Szégyen ez az FCA!
Nem hiszem el, hogy nincs egy Casco, egy felelősség átvállalási nyilatkozat, vagy minimum az alavető bizalom egy COTY zsűritag irányába?!?

Ezt egy garmanoid nem fogja jó néven venni.
Szerintem ha máson nem, ezen tuti elmet az áhított cím.
(Még, ha tudjuk is, hogy az egy fabadkát sem ér.)

:(((
droberto2018-02-26 17:30:48 // 576
És megjött:

Van, amikor túl jó az autó

De nagyon vártam Csikós Zsolt. :)
Kócosw2018-02-26 12:51:44 // 575
én 1,5 eve tekerem az AWD d5-ös XC70 nek, eddig teszi a dolgat (maradjon is igy...), szakszervizbe meg nem kell vinni me 100k egy olajcsere...Nekem eddig bejött a svéd dög.
Plusz akkora hogy fél házat eltom vele vinni egyszerre :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-26 09:50:42 // 574
szerintem nézzed meg róla a normális teszteket, annyit mondtak róla, hogy megy de nagyon :)))
vzsiros2018-02-26 08:50:26 // 573
Rokonomnak céges XC60-a van, hamarosan cserélni fogják, igen kedvezményesen tudnám megvenni. Igazából fel is lett nekem ajánlva... Próbáltam azt az autót, és hát engem zavart, de nagyon pár dolog.
156-om után a 159-emet egy nehéz, esetlen dögnek éreztem, egyszerűen nem mertem akkora sebességgel beesni a kanyarokba, mert azt az érzést továbbította a kocsi, hogy a tömegét meg nem állítja senki. Erre az XC60 rádöbbentett arra, hogy a 159-et lehet egy könnyed kis légies balett táncosnak is hinni, épp csak egy ilyen méretes doboz voltót kell próbálgatni. Nagyon nem tetszett, így valószínűleg nem fogom megvenni, akármilyen jutányos is lesz az ár.
Család szemszögéből nézve, egy Stelvio pont megfelelő utódja lehetne a 159-nek, de ettől is ugyanúgy tartok, egy nehéz, tohonya baromnak fogom érezni.

Legvalószínűbb, hogy kisebb kompromisszumot kötök, és Giulia lesz a végén.
Kazes☻2018-02-25 22:52:53 // 572
De teljesen átjött... de azt hiszem, hogy Erhardnál a pont! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 21:36:55 // 571
Az a baj, hogy nem tudunk a hülék fejével gondolkodni :))) Az orvosok, ügyvédek autója a Volvo, Lexus a svéd él valami plusz akció is van nekik
Tommi2018-02-25 21:22:18 // 570
Az XC 60 és a DVD lejátszó is random kiragadott példa volt, nem a konkrét típus és extra a lényeg, hanem csak arra próbáltam rávilágítani, hogy hogyan gondolkodnak a vásárlók. És többségük rohadtul nem úgy, mint mi, de látom nem teljesen ment át :)))

(Egyébként a konkrét típusnál maradva, a "soha többet Volvót" mondatra számtalan ellenpéldát tudnék mondani, több ismerősöm is gond nélkül és elégedetten használja, közülük már páran nem az elsőt. Ez ugyanolyan, hogy ne vegyél Alfát, mert szar, pedig közben nem :) ).
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:30:00 // 569
egyébként egy igazi baromság mikor ott a Tablet gombokért... bár nálunk eléggé korlátozva van a használati idejük :P
Kazes☻2018-02-25 19:24:45 // 568
"fejtámlás képernyős DVD lejátszó " - szerintem meg ez az egyik legfölöslegesebb dolog egy autóban, amit akár már károsnak is lehet ítélni. De persze a parasztvakítás bő nyállal megy ezen a téren is... De talán túl éljük ezt is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:21:27 // 567
egy ügyfelemnek xc60-a van kérdezgetett milyenek az új Alfák mondtam neki, hogy nagyon jók most akar cserélni Volvot nem vesz még egyszer, mert drága a fenntartása, a szervizóradíja ...
'''''2018-02-25 19:10:38 // 566
Volt "szerencsém" az XC60-hoz.70.000Km-nél már mindent kicseréltek rajta mert ha úgy gondolta,megállt és már senki nem tudta,hogy mitől menne.
Persze értem,hogy miről írsz.Szerintem viszont a legfőbb visszatartó tényező még mindig az,hogy olasz. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:03:32 // 565
én is megnéztem az összes konkurenst szinte, jó a Volvo csak egy baj van vele 20 milla a normálisan felszerelt szóval bő 5 millával drágább, mint egy Stelvio ekkora árkülönbségénél nem nagyon érdekel a távvezérelt fűtés meg a fejtámla monitor ennyiből kijön egy fűtött garázs meg a legszuperebb fejmonitor :DDD
Tommi2018-02-25 18:39:56 // 564
Sajnos sokan nem így gondolkodnak, mint mi. Nekünk elég, hogy a Stelvio dögös formájú, jó a motor, a futómű és a kormány, meg hogy tartanak a sportülések. És nem akadunk le azon, hogy milyen a kijelző felbontása, mekkora hátul a hely, vagy, hogy mit nem lehet hozzá rendelni extraként. De az "átlag" SUV vásárló másképp vesz autót, egymás mellé tesz x típust és megnézni melyik mennyire kerül, mi van benne és ez alapján dönt. Nem feltétlenül akar ő Alfát venni, de ha az jön ki jól ár/érték/praktikum/egyéb szempontok alapján, akkor abba fog beleülni. És a döntését nem az fogja vezérelni, hogy neki Alfa kell.

Én is tervezem, hogy ha lesznek gyerekek, akkor kéne valami nagyobb autó, mert a feleségem kétajtós 147-ese és az én Giuliettám csak "némi" kompromisszummal ideális a családi logisztikához :) Természetesen a Stelvio áll a lista első helyén, de kíváncsiságból megnéztem mit tudnak a kategóriatársak. Az XC 60-as Volvón pl eléggé ledöbbentem, olyan cuccok is kérhetőek hozzá, amikről a Stelvio még csak nem is hallott :) És ez nem az autó hibája, egyszerűen máshová tolták a tervezők a hangsúlyokat, a Volvo sokkal jobban ráment a család/gyerek vonalra, ami egy SUV-nál szerintem sok embernek szempont a választásnál (ha az autó nem pózolni kell, hanem tényleg "célszerszám" lenne a családban) és az Alfa lehet, hogy épp olyan apróságokon vérzik el, hogy pl nem rendelhető bele fejtámlás képernyős DVD lejátszó (igen, tudom, utólag bele lehet tenni, de 100-ból 99 ember nem bajlódik vele, hogy vásárlás után még ezzel fusson köröket). Vagy pl a Volvónál van olyan telefonos alkalmazás, amivel beállíthatod, hogy reggel 8-kor indulsz, addigra melegítse be a motort, az ülést, a kabint és még ha garázsból is állsz ki, akkor is bemelegített autóval indulsz útnak. És sok vásárló az ilyen apró faxságok miatt dönt mondjuk a Stelvioval szemben egy XC 60 mellett. Az meg nem fontos, hogy a több lengőkaros, aprólékosan hangolt spéci futóművel hány G oldalgyorsulást tud a Stelvio kanyarban, mert soha nem vezetnének úgy, hogy ilyesmi érdekelje őket :) Sok esetben anyának vesznek ilyen autót, hogy a törpéket tudja hurcolni, neki meg fontosabbak a kényelmi és funkcionális szempontok, mint a sportos tulajdonságok.

Ezeket mi alfások ugyan nem értjük, de nem mi vagyunk a reprezentatív piaci minta, Átlag SUV Vásárló Móricka egészen más gondolkodás mentén hoz döntést. Mindezzel nem a Stelviot akarom leszólni, meg amúgy egy baromi jó autó, de azt is nézni kell, hogy ki milyen szempontok alapján dönti el, hogy mire költi el a 15-20 millió forintját.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 19:40:22 // 563
Zsír, betárazva, :)))
droberto2018-02-24 15:20:07 // 561
Bocs az offért, de mint Coty18' konkurens és a V6 biturbó miatt érdekes lehet:
KIA STINGER - Év autója teszt by Csikós
'''''2018-02-24 14:18:54 // 559
Túl jól ismered ErHardot!Tudtad,hogy kelleni fog neki? :-)))
'''''2018-02-24 12:36:32 // 557
Köszi,jó cikk volt! :-)
droberto2018-02-24 12:18:43 // 556
Kint vannak Mortefontaine-ben az év autója választás döntőjén. Ugye 7 döntős van és mindennap megy az egyikkel és tesz fel róla egy kis cikket és készít egy egyszerű videót.
A tavalyi Giuliás az egyik kedvenc cikkem.
Több okból:
- A Csikós a legnormálisabb arc a TC-ból allűrök nélkül.
- Ezek a videók mindenféle cicoma nélkül egyszerűen őszinték.
- Imádom ezt a pályát.
:)
'''''2018-02-24 11:33:35 // 555
? Bővebben?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 11:19:36 // 554
ez csak takarólemez a gombra :D :D :D
droberto2018-02-24 11:13:55 // 553
De várom már a Csikós COTY-s videóját...
:)
'''''2018-02-24 09:27:17 // 552
Akkor kell vegyél majd egyet!Nekem már van gyárilag! :-P
De tudod mit,veszek még egyet és akkor jobb és bal kézzel is tudom nyomkodni majd! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 09:27:14 // 551
beférjen egy pingpong asztal is így már nem is kell :DDDD
'''''2018-02-24 09:23:01 // 550
Tényleg csak magától nem megy de minden más benne van.
Írja,hogy hátul kevés a hely.Egy buszhoz képest igen.Én mikor benne ültem elfértem magam mögött úgy,hogy 15cm legalább volt a térdem és az első ülés között.Mennyi hely kéne ezeknek még?
Putyesz2018-02-24 09:17:58 // 549
Azt irják hogy a qv-t a legélvezetesebb vezetni...de negatívumnak odaírja hogy kevés a vezetéstámogató rendszer!!!!Ülj le egyes!!!!!Egy ilyen autónál pont leszarom ezeket!!!A mai elpuhult társadalomban már nem elég egy tempomat...hanem vigye ki helyetted a szemetet,vágja össze a tüzelőt...:))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 09:17:29 // 548
Most nézem a kicsi kínaiaknál már lehet kapni a Giu-ra meg a Stelviora piros Start nyomógombot :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 09:13:42 // 547
Engem meg sem elsőre, sem utolsóra nem érdekelne a Volvo nem néz ki rosszul de messze van a Stelviotól :P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 09:12:44 // 546
Fúj de okádék ebben a színben sárga féknyergekkel :DDD Kis hazánkban nem sok ilyen fog futkározni :))))))) 2-ről tudok, hogy lesz nem soká :P
'''''2018-02-24 09:04:24 // 545
Akkor inkább már egy ilyen csúnya kék Stelvio! :-)))
'''''2018-02-24 08:47:28 // 544
Még azt mondom,hogy elsőre érdeke.A nagy motorossal még játszani is lehetne de ki a fene fogja mondjuk ezt megvenni akár 3-4 évesen?Legtöbb ember csak a 2-3M körüli kiákat keresi vagy inkább még az alatt.Aki már komolyabb autót venne az biztos másfelé indul.Sokkal inkább alfa kéne nekem pedig azon is csak bukni lehet. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-24 08:18:12 // 543
Nekem természetesen a Stelvio de itthon sosem lesz az.. majd a Kia :)))
'''''2018-02-24 05:02:06 // 542
Kazes☻2018-02-23 16:42:47 // 541
Remélem nem csak átutazóban, hanem valahol a közelben lakik és láthatom majd sűrűbben! :)
Kazes☻2018-02-23 16:42:07 // 540
Szűkebb pátriámban és AC óta most láttam először élőben gyönyörűséges piros Stelviot... bazi jó ez a verda, ahogy vonul és azok a fények... ahhh... kell imád! :)
Haddel2018-02-13 08:41:09 // 539
Nyugi,bírd ki még egy kicsit!😃
Szabolcs 1592018-02-13 05:03:59 // 538
Friss információ a remus rendszer ről tegnap délután hívtak hogy a héten postára adják,, jövő héten fel is rakom már alig várom
Szabolcs 1592018-02-06 17:09:50 // 537
Még mindig 10 nap van a remus rendszer érkezéséig, ki se bírom :(
Tommi2018-02-06 15:01:36 // 536
Szabolcs 1592018-02-03 22:47:30 // 535
minden nap teszt van imádom ki sem szálnék :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.