Fórum >> Típusok >> Stelvio

AdiArsenal2017-12-14 14:18:20 // 484
De hozzáteszem külsőre az se tetszik, de technikailag nagyon ott van, mindenhol azt tartják a kategória legjobbjának.
AdiArsenal2017-12-14 14:13:43 // 483
Akkor az a leggyengébb 250lovas 2ezres lehetett, mert a többi motor 3literes,amik simán megeszik a stelviot. Főnökömnek olyan van, nagyon komoly gép.
Szabolcs 1592017-12-14 14:02:11 // 482
Évi 15 ezer kilométerrel számoltam ,most többet használom a kis 147 est
RomeoOne2017-12-14 13:41:39 // 481
Mármint évente 40-50k
RomeoOne2017-12-14 13:41:22 // 480
Fél év alatt 15k nem is olyan vészesen sok. Mondjuk, aki új autót vesz, sztem legalább ennyire használja. 40-50k sem ritka a cégesekben.
Szabolcs 1592017-12-14 13:29:56 // 479
Napi használatba van, jól íród minden méter élmény vele :) Múltkor este Épp mentünk münchen be Fel hajtottam a pályára fel vettem a ritmust,látom hogy valami nagyon jön mondom akkor kicsit oda lépek , már látom hogy villogat na akkor gyere porsche macan volt 150 töl mentünk 230 ig de a macan csak távolodott :)) 190 ig jött szépen útánna kezdet elmaradni:) be aranyozta az estém macant evett az alfa
Tocke2017-12-14 12:48:17 // 478
Azért pörög bele a km rendesen -:) De biztos vagyok benne, hogy minden méter élmény!
Szabolcs 1592017-12-14 10:29:58 // 477
Első olaj csere 😉
Haddel2017-12-14 05:51:01 // 476
Szabolcs 1592017-12-13 21:22:03 // 475
Péntek 15 ezres szerviz következik majd jövök a beszámolóval
Liquid2017-12-06 09:06:37 // 474
egyre idegesítőbbek az origo hatásvadász címei
Szabolcs 1592017-12-04 19:50:34 // 472
szép estét kívánok
'''''2017-12-03 10:02:16 // 471
Épp most néztem a Super Car műsorát.
Egy rosso Stelviot teszteltek,csak dicsérték és sok ilyen autót kívántak az alfának.
Ezt akkor behúzhatjuk egy pozitív tesztnek és reklámnak. :-)
Halesz2017-11-27 17:14:35 // 470
Szomorúan kell leírnom, de ebből a mezőnyből én a Kia Stringert vinném :)
Nyilván, ha a Stelvio az 510 lovas QV lenne, akkor nem :)
Kazes☻2017-11-27 17:02:27 // 469
Zseniális... : /
Zsolt1552017-11-27 16:58:04 // 468
Nálam akkor kérdeződött meg a "szakértői" tudása, amikor a forgalommal szemben - szabálytalanul - parkolt, majd megállapította, hogy így mennyire ki vannak szolgáltatva a büntetéseknek, mert hátulról nem lehet felismerni a KRESZ tábla jelentését.
BCS2017-11-27 16:10:10 // 467
Szerintem az Ibiza behúzza, kellően jelegtellen és megfizethető kategória a díjhoz hűen.
Egy átcímkézett Polo...
Béci Ɨ|ѯ2017-11-27 14:33:59 // 466
Hát ezek közül most meg tudom mondani, hogy a Volvo fog nyerni...
gradvolttomi2017-11-27 14:23:17 // 465
Ezek közül kerül ki a 2018-as Év Autója (Totalcar)

Alfa Romeo Stelvio
Audi A8
BMW 5-ös sorozat
Citroën C3 Aircross
Kia Stinger
Seat Ibiza
Volvo XC40
Piritu - 1.000.0002017-11-24 18:35:11 // 464
Sokkal szívesebben hallgatom azokat az égéstereket, amelyikben nincs benne. Néha azt kell hinnem, hogy ennyire nem lehet hülye az autókhoz hiszen évek óta ebből él...
BCS2017-11-24 15:00:07 // 463
Winklertől még jót nem hallottam Alfára
Ha meglátok tőle egy cikket, már csukom is be a böngészőt. Mondjuk az is érdekes, hogy bölcsészként ő mit keres egy autós oldalnál...a múltkor azt sem tudta, hogy a dugattyút olajjal hűtik...kifejezetten irritáló, ahogy minden adásba más szavába vág...meg az unalmas történeteivel jön a toyotás józsi meg a vmax zsolt...na persze
Liquid2017-11-24 12:22:00 // 462
Az a helyzet, hogy a Winkler nemcsak megöregedett, de mintha a józan esze és ítélőképessége, meg a szaktudása is elment volna. Régebben sokkal értelmesebb volt, kimondottam bírtam.
Az égéstérben meg a tesztekben néha (egyre többször) kimondottan dilettáns, demagóg módon viselkedik, és kb. annyira ért a műszaki dolgokhoz mint egy tetszőlegesen beválasztott kislány a gyors-gépírő versenyről.
Morfiusz Cédula2017-11-24 11:28:34 // 461
Ezzel inkább azt szemléltette, hogy ő a tohonya.
PBali2017-11-24 11:00:34 // 460
Nekünk, akik szeretjük az Alfát és elfogultak vagyunk vele, ez még jobban "fájt" ebben a formában. De mondom, engem még egy Suzuki/Dacia/Lada teszt is zavarna ilyen stílusban. Ugyanez a bajom a Vida Jánossal, vagyis a tesztjeivel. A BMW-n kívül van 1-2 márka, amit szeretnek és amiről lelkesen beszélnek, a többiről unalmas, egyhangú, semmilyen, rosszabb esetben lefitymáló teszteket csinálnak. Pedig van elég sok ember, aki más márkákról is szeretne objektív videókat nézni, hallgatni. Most írok egy vicceset és őszintét: ami valóban kicsi autó, abba én is ilyen idiótán ülök be néha, ha úgy kell behajtogatni a lábaimat...:-) (33 éves vagyok és 195 cm) Stelviot próbáltam, az nem ilyen autó, tehát tényleg nem életszerű...:-)
127_sud2017-11-24 08:56:14 // 459
Az borzalmas volt ahogy beszállt hátra és szemléltette milyen kicsi az ajtónyílás. Oldalra fordulva beült háttal az autóba és után behúzta a két lábát. Így persze, hogy nem tud beülni rendesen. Szerintem senki nem száll be így egy autóba még a 80 éves öregek se, egyáltalán nem volt életszerű!
PBali2017-11-24 08:21:43 // 458
Én is elkezdtem tegnap nézni, de olyan izzadságszagú és idegesítő volt, hogy inkább félbehagytam...pedig ilyet Alfa tesztnél ritkán teszek, kb. most először. Végig olyan a hangnem, ami még egy más márka tesztjénél is zavaró lenne...
Tedi2017-11-23 22:59:26 // 457
Ha csak ezt az egy böszmeséget mondta volna...
ez a tohonyaság is...bakker úgy tudtam megküldeni a Passo dello Stelvión, mint egyetlen, addig általam vezetett autót sem. Hogy ez nem tohonyaság, az kurvaélet...
Piritu - 1.000.0002017-11-23 21:23:37 // 456
Totalcar Stelvio
Sajna a Winkler itt is hajtogatja a hülyeséget, amit az Égéstér-ben aztán a többiek el is magyaráznak neki. (Nem érti, hogy miért van karbonbó la kardán és miért nem a tető.)
Halesz2017-11-19 13:33:23 // 455
Mondjuk ilyet hogy lehet mondani, hogy "lehet, hogy csak utánzat"??? Nézzen utána, ha nem biztos benne, ne mondja. Amúgy meg nyissa ki a katalógust, az Alfa pont azzal "kérkedik", hogy igazai fa.
Norby2017-11-19 10:02:38 // 454
Veloce nincs itthon, vagy csak én nem tualálom?
Szabolcs 1592017-11-18 22:26:19 // 453
Szabolcs 1592017-11-18 22:25:03 // 452
Szép estét [img1]
Szabolcs 1592017-11-18 22:24:49 // 451
Szép estét
Halesz2017-11-02 18:07:49 // 450
Na erről majd mesélj, Mike01! :)
Balázs156SW2017-10-25 06:12:26 // 449
https://autopro.hu/gyartok/Jo-lora-tett-a-varosi-terepjarokkal-a-Fiat-Chrysler/23539/ Ebben vajon már a Stelvio eladásai is benne vannak?
PBali2017-10-06 14:43:33 // 448
Nekem is hasonló érzéseim voltak, mikor láttam az említett tesztet. Rosszat nem nagyon tudott mondani, de hogy bármit elismerjen benne, az nem igazán ment neki. A Giulia ugyanezen vonalon lett "értékelve"...Bezzeg a BMW teszteknél...Egy időben szinte minden adást megnéztem náluk, de már nem igazán teszem. Párom mondta mindig közben, hogy őt idegesíti ez a srác, mert nem tud objektív lenni, csak azt hajtja neki mi tetszik, ami neki nem tetszik nem is lehet jó, stb...és akkor nem is Alfa teszteket néztem...Anno a köridő rovatban a Giulietta QV-t is eléggé lefitymálták elsőre, de azért nem mozgott rosszul, vagy valami hasonló is elhangzott utána...Valamiért nem igazán ismerik el az Alfákat...Na ilyenkor kell elolvasni pár Csikós cikket, vagy a Bazsó Giulia Veloce tesztjét, hogy helyreálljon az ember lelki békéje. :-)
Giuntini2017-10-06 14:29:37 // 447
Láttam a Garázsban a Stelvio tesztjét Vida tolmácsolásában. Igazából nem mondott rosszat, de végig az látszott, hogy savanyú a szőlő. Például a fabetétek, amire azt mondta, hogy nagyon szépek, de lehet hogy csak utámzat. Azért mert az imádott BMW-nél utánzat dívik, az Alfánál nem. Azt mondta, hogy kényelmes, a motor (280 lovas), jól megy, de több is lehetne benne. A másik, a motor túl halk. Ha meg csinálnak egy hörgő, csattogóst, akkor meg az lenne a baj. Azt mondta korrektül össze van rakva, de végig jött belőle a BMW imádat érzése, és a szenvedés, hogy képtelen bevallani, hogy az Alfa lelépte a BMW-t. Várja az erősebb motorok érkezését. Kedves Vida, az már rég készen van, és kategóriájában a legerősebb SUV. Amúgy a legerősebb X3 teljesítménye ott van, ahol a Stelvio 280 lovas benzinese van. Én nem tudom, hogy lehet így autót tesztelni, hogy odamegy az autóhoz, és "kizárt hogy jobb legyen a BMW-nél"... Vicc kategória ez az egész, annak ellenére, hogy rossz szava nem volt a Stelvióra. Ja meg az volt a baja, hgy magas az üléshelyzet. Ez egy SUV. Vagy most meg mi kell helyette?
Giuntini2017-10-03 21:37:05 // 446
Nagyon jó a beszámoló! A QV-val majd veletek megyek...!
Tedi2017-10-03 21:29:17 // 445
Kinyomtam a szemét, mint állat, de mintha odaragasztották volna az útra! :)))

Egyébként pontosítanék, Zsolti fogadta meg, hogy visszameghy cangával, én ilyen felelőtleneket nem ígérgetek :D
Mike012017-10-03 21:20:08 // 444
Én voltam, mindkét oldalról egymás után. Méghozzá a kerékpárok Ferrarijával. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-03 20:25:52 // 443
jah jó lett a beszámoló, gratula hozzá! Látom nem dölöngélt a kanyarokban a Stelvio biztos papás volt a tempó :DDD
emGéza2017-10-03 20:19:42 // 442
Igen néztem ! Sőt , minden fórumot elolvastam , amit a témáról írtatok . :-D
A videóban nem " öt év múlva " ?
E-bike kizárva !!! ;-) Igaz nem mondtátok , csak azt , hogy bringával . :-)
Halesz2017-10-03 16:17:26 // 441
ha megnézed a videókat is, tettünk egy fogadalmat, hogy 2020-ban visszamegyünk bringával :)))
emGéza2017-10-03 14:18:14 // 440
Nekem nagyon tetszett e beszámoló ! Szuper lehetett !
Az én listámra is felkerült már egy ideje , de bringával . Bormio és Prato közötti teljes szakasz ,mind a 48 km-nyi .
Kazes☻2017-10-03 10:17:21 // 439
Autónavigátor
Ő a Nürburgring leggyorsabb SUV-ja!
mesa2017-10-03 08:50:20 // 438
"Giulia QW" az mi az, QuadriWagon? :o :D
Tedi2017-10-03 00:32:49 // 437
Dejó, akkor már megérte! :)
Azt tartsd szem előtt, hogy a hágó május végétől van csak nyitva. És bármikor bármi előfordulhat :) A nyáron nem egyszer több centiméter friss hó hullott, így utólag visszagondolva óriási mákunk volt az időjárással.
András2017-10-03 00:29:54 // 436
Srácok, gratulálok, nagyon jó kis anyag lett. Olyan lelkesedéssel beszéltek benne, hogy nekem is megjött a kedvem egy túrához tavasszal. :)

'''''2017-10-02 18:19:46 // 435
Giulia QW Q4?Lesz ilyen?Akkor kivárok. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.