Nagy kamu az egész.
Most, amikor ki akarják tiltani a dízel üzemű személyautókat, az "Év az autóját" meg egy ilyen változattal szerelik?!? A Volvo XC40-est 8 változatban árulják, de ebből 5 dízel. Még hybrid sincs belőle, nem hogy tisztán elektromos.
A skandinávok, akik annyira környezetvédők, hogy már az olajkutakat is napelemmel, meg szélerőművel működtetik és 2025-től már új benzines autót sem akarnak forgalomba helyezni, de a jövőbe mutató autójuk egy dízel?
Lehet, hogy nem hisznek ebben a kitiltási "hablatyban"?
A D4 AWD változathoz odaírják, hogy a 5liter / 100km, a Csikósnak meg majdnem 12 liter / 100km-re jött ki. A többihez meg, hogy "n.a." azaz nincs adat.
Most akkor milyen előremutató dolgot tartalmaz ez az autó? Egy kozépkonzolt?
Zsolt1552018-03-06 10:05:28 // 614
Gulyas0012018-03-06 09:42:07 // 613
Szerintem minden elmond ahogy például a Volvot és a Stelviot tesztelték.
Volvo: vezess Facebook-os élő adásában kaptam el véletlen a tesztjét ami annyiból állt, hogy megnézték kívülről majd beültek mentek pár métert majd 4 felnőtt teljesen elveszett a középkonzolba épített számítógépbe -miközben állt a kocsi- és élvezkedtek az alkalmazások sokaságában.
Stelvio ennél egy Csikós tesztet láttam (többek között) amikor is egy tesztpályán zúzott vele az anyósülésen egy instruktorral aki folyamatosan csitítgatta, hogy ne tegye a legsportosabb fokozatokba valamint ne dobja már ki állandóan a seggét a kocsinak mert mindjárt összetöri. A tesztelő pedig el volt ájulva a menetdinamikától, úgy összességében a vezetési élménytől. Egy percig nem kellett semmiféle tabletet baszogatni a középkonzol helyén :)
Ez elmond mindent a mai autófogyasztásról, sajnos már ez kell az embereknek. Nagyon nem bánnám ha az Alfa soha ne menne ennek utána.
Volvo: vezess Facebook-os élő adásában kaptam el véletlen a tesztjét ami annyiból állt, hogy megnézték kívülről majd beültek mentek pár métert majd 4 felnőtt teljesen elveszett a középkonzolba épített számítógépbe -miközben állt a kocsi- és élvezkedtek az alkalmazások sokaságában.
Stelvio ennél egy Csikós tesztet láttam (többek között) amikor is egy tesztpályán zúzott vele az anyósülésen egy instruktorral aki folyamatosan csitítgatta, hogy ne tegye a legsportosabb fokozatokba valamint ne dobja már ki állandóan a seggét a kocsinak mert mindjárt összetöri. A tesztelő pedig el volt ájulva a menetdinamikától, úgy összességében a vezetési élménytől. Egy percig nem kellett semmiféle tabletet baszogatni a középkonzol helyén :)
Ez elmond mindent a mai autófogyasztásról, sajnos már ez kell az embereknek. Nagyon nem bánnám ha az Alfa soha ne menne ennek utána.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-06 09:37:09 // 612
nem tudom mit csodálkozok ez kb olyan, mint az eurovíziós dalverseny ... politika
Tocke2018-03-06 09:32:46 // 611
A németek 7 pontot adtak a Stelvio-nak, 44 (!) pontot a Bmw 5-ösnek. Ekkora különbség reálisan nézve esetleg akkor lehetne, ha az Alfa egy Yugo-t indított volna a szavazáson. Nevetséges. Erre mondják, hogy ez már nem is gyanús.
Kazes☻2018-03-06 08:18:21 // 609
Bizony, ez csillagos ötös, de sajnos úgy tűnik erre direkte tesznek, ill. akarnak jó magasról... mert ez már a Kiveszőben vagyok verzió... legalábbis ezt akarják láthatólag.
Kazes☻2018-03-06 08:15:01 // 608
Katasztrofális... de Hazudni muszáj! :S
Liquid2018-03-06 08:10:29 // 607
ez az egész csak egy cirkusz
Zsolt1552018-03-06 07:26:27 // 606
De nem az azzal szerelt autó lett az "Év autója". Az majd, "ha megjelenik ..."
Zsolt1552018-03-06 07:22:02 // 605
Talán a 159-es topicba volt először betéve ez a Giulia reklám. Szerintem nagyon találó. Jól jellemzi, ki és milyen elgondolások alapján fejleszt.
zgi5212018-03-06 07:21:32 // 604
Lesz az 3 hengeres csepp benzin turboval, ahogy emlitette Csik..
🙈
🙈
Zsolt1552018-03-06 07:14:59 // 603
Úgy látszik, mint anno az indiánokat a színes üveggolyókkal, most az újságírókat is el lehetett vakítani egy mobiltelefonos applikációval.
Viszont a 11-12 litert fogyasztó 1,9-es dízelmotor biztosan vállalható nekik, amikor mostanában mindenhol a környezetvédelemről szól minden. :-/
Viszont a 11-12 litert fogyasztó 1,9-es dízelmotor biztosan vállalható nekik, amikor mostanában mindenhol a környezetvédelemről szól minden. :-/
zgi5212018-03-06 05:43:17 // 602
Ennel nagyobb tartasanak kell lenni egy komoly autogyartonak, az igazi eselyes a Stinger lehetett volna , de komoly autokat ilyen helyzetbe hozni.Nem erdemes mar ide menni.Megalazo!
Zsolt1552018-03-05 20:24:03 // 601
Csikós Zsolt és Gajdán Miklós a Volvo-ról. Ha azt a szép(?) kijelzőt hiányolják a Stelvio-ról, mint ami a Volvo-ban van, akkor meg is érdemlik.
Zsolt1552018-03-05 19:57:35 // 600
Csikós Zsolt és Gajdán Miklós a Stelvio-ról.
Kazes☻2018-03-05 19:43:03 // 598
Zsolt1552018-03-05 19:28:24 // 597
Ez már egy nagy kamu ez az egész. Kb. annyi valóságtartalma, mint az ADAC megbízhatósági listájának.
2015-ben "csalószoftveres" Passat lett az Év autója, aztán amikor még abban az évben kiderült a turpisság, akkor még a címet sem vették vissza.
2015-ben "csalószoftveres" Passat lett az Év autója, aztán amikor még abban az évben kiderült a turpisság, akkor még a címet sem vették vissza.
Roll19832018-03-05 19:07:27 // 596
Csikós meg 5 pontot adott rá.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-05 19:01:08 // 595
ki a f@szt érdekel, a bzik vegyenek Volvo-t meg Ibizát nekik való :DDD
Forsberg2018-03-05 18:58:14 // 594
Szerintem csak nem látott ki belőle a kis ratyi törpe.
'''''2018-03-05 18:30:59 // 593
Ez az év autója egy vicc.
Tavalyi is már röhej volt de ezt a mostanit csak úgy kommentálnám,hogy a pofám leszakad!
Tavalyi is már röhej volt de ezt a mostanit csak úgy kommentálnám,hogy a pofám leszakad!
zgi5212018-03-05 16:06:36 // 592
Gajdán papa 1 pontot adott a Stelvióra ötöt az Ibizára..
Blacky2018-03-05 15:26:11 // 591
A XC40 győzött, idén sem sikerült a COTY az Alfának. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-04 21:04:25 // 590
helyes, remélem tetszett :D
Kócosw2018-03-04 19:45:02 // 589
Stelvioban is ültem 😉
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-04 18:45:39 // 588
no már itthon is műxik a 200 lovas Stelvio konfigurálása érdekes, hogy már alapból 207 lovasra írják...
Haddel2018-03-03 20:20:43 // 586
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-27 12:04:11 // 585
ilyenekre elb@aszni a 7 végét :))) nem lennék rá képes...
Kócosw2018-02-27 10:42:29 // 584
sajnos igazat kell adjak. Ültem hetvegen Sringerben.A belsö a különbözö OEM -ektöl összelopkodva. Eljen az egyeniseg :)
Morfiusz Cédula2018-02-26 21:43:43 // 583
"úgyis a vezetési élményért veszi, nem azért, hogy rettenetesen sok elektronikai gagyival kelljen küzdenie' - Ez eddig az év mondása nálam. Oltári ez az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-26 18:46:53 // 582
jó kis cikk róla... nem nyeklik, mint a Stinger :DDD na majd úgy is a nyeklő-nyakló távolkeleti fos lesz a no1 ... itt tartunk
'''''2018-02-26 18:39:01 // 580
Ahogy tesztelték az tényleg nagyon gyenge volt.Az,hogy a jobb egyből belekap valaki a kormányba az veszélyesebb mintha hagyná,had csússzon.N-módban tényleg csak a fele teljesítményt adja le.Téli gumi nélkül meg tényleg használhatatlan hideg,vizes aszfalton.
Ilyen körülmények között aki eleve fenntartással áll az autóhoz az biztos,hogy lepontozza.
Ilyen körülmények között aki eleve fenntartással áll az autóhoz az biztos,hogy lepontozza.
droberto2018-02-26 18:04:20 // 579
Megnéztem a videót.
Ez az öreg buzi az év vicce. No meg, hogy nem volt zsé 4 téligumira?
D-be és Race-be ki se próbálhatta?
Így nagyon súlytalan ez az egész. :(((
Ez az öreg buzi az év vicce. No meg, hogy nem volt zsé 4 téligumira?
D-be és Race-be ki se próbálhatta?
Így nagyon súlytalan ez az egész. :(((
vzsiros2018-02-26 17:45:48 // 578
és azt mondja, ez sem lesz az év autója....
A Giuliának meg kellett volna nyernie. De nem értem amúgy az Alfát sem, ha rendes elektronikai kütyücuccost beletesznek, minden díjat besöpörnek, olyan nehéz lett volna azt még belevarázsolni??
A Giuliának meg kellett volna nyernie. De nem értem amúgy az Alfát sem, ha rendes elektronikai kütyücuccost beletesznek, minden díjat besöpörnek, olyan nehéz lett volna azt még belevarázsolni??
droberto2018-02-26 17:45:34 // 577
"Az viszont, hogy minden megcsúszásra – s olyanból akad bőven egy ilyen kocsival – állandóan átnyúl jobb egyből és belekap a kormányba, na, az már erősen az intim szféra megerőszakolása."
Látjátok, erről beszélek.
Milyen hitvány dolog ez???
Szégyen ez az FCA!
Nem hiszem el, hogy nincs egy Casco, egy felelősség átvállalási nyilatkozat, vagy minimum az alavető bizalom egy COTY zsűritag irányába?!?
Ezt egy garmanoid nem fogja jó néven venni.
Szerintem ha máson nem, ezen tuti elmet az áhított cím.
(Még, ha tudjuk is, hogy az egy fabadkát sem ér.)
:(((
Látjátok, erről beszélek.
Milyen hitvány dolog ez???
Szégyen ez az FCA!
Nem hiszem el, hogy nincs egy Casco, egy felelősség átvállalási nyilatkozat, vagy minimum az alavető bizalom egy COTY zsűritag irányába?!?
Ezt egy garmanoid nem fogja jó néven venni.
Szerintem ha máson nem, ezen tuti elmet az áhított cím.
(Még, ha tudjuk is, hogy az egy fabadkát sem ér.)
:(((
droberto2018-02-26 17:30:48 // 576
Kócosw2018-02-26 12:51:44 // 575
én 1,5 eve tekerem az AWD d5-ös XC70 nek, eddig teszi a dolgat (maradjon is igy...), szakszervizbe meg nem kell vinni me 100k egy olajcsere...Nekem eddig bejött a svéd dög.
Plusz akkora hogy fél házat eltom vele vinni egyszerre :D
Plusz akkora hogy fél házat eltom vele vinni egyszerre :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-26 09:50:42 // 574
szerintem nézzed meg róla a normális teszteket, annyit mondtak róla, hogy megy de nagyon :)))
vzsiros2018-02-26 08:50:26 // 573
Rokonomnak céges XC60-a van, hamarosan cserélni fogják, igen kedvezményesen tudnám megvenni. Igazából fel is lett nekem ajánlva... Próbáltam azt az autót, és hát engem zavart, de nagyon pár dolog.
156-om után a 159-emet egy nehéz, esetlen dögnek éreztem, egyszerűen nem mertem akkora sebességgel beesni a kanyarokba, mert azt az érzést továbbította a kocsi, hogy a tömegét meg nem állítja senki. Erre az XC60 rádöbbentett arra, hogy a 159-et lehet egy könnyed kis légies balett táncosnak is hinni, épp csak egy ilyen méretes doboz voltót kell próbálgatni. Nagyon nem tetszett, így valószínűleg nem fogom megvenni, akármilyen jutányos is lesz az ár.
Család szemszögéből nézve, egy Stelvio pont megfelelő utódja lehetne a 159-nek, de ettől is ugyanúgy tartok, egy nehéz, tohonya baromnak fogom érezni.
Legvalószínűbb, hogy kisebb kompromisszumot kötök, és Giulia lesz a végén.
156-om után a 159-emet egy nehéz, esetlen dögnek éreztem, egyszerűen nem mertem akkora sebességgel beesni a kanyarokba, mert azt az érzést továbbította a kocsi, hogy a tömegét meg nem állítja senki. Erre az XC60 rádöbbentett arra, hogy a 159-et lehet egy könnyed kis légies balett táncosnak is hinni, épp csak egy ilyen méretes doboz voltót kell próbálgatni. Nagyon nem tetszett, így valószínűleg nem fogom megvenni, akármilyen jutányos is lesz az ár.
Család szemszögéből nézve, egy Stelvio pont megfelelő utódja lehetne a 159-nek, de ettől is ugyanúgy tartok, egy nehéz, tohonya baromnak fogom érezni.
Legvalószínűbb, hogy kisebb kompromisszumot kötök, és Giulia lesz a végén.
Kazes☻2018-02-25 22:52:53 // 572
De teljesen átjött... de azt hiszem, hogy Erhardnál a pont! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 21:36:55 // 571
Az a baj, hogy nem tudunk a hülék fejével gondolkodni :))) Az orvosok, ügyvédek autója a Volvo, Lexus a svéd él valami plusz akció is van nekik
Tommi2018-02-25 21:22:18 // 570
Az XC 60 és a DVD lejátszó is random kiragadott példa volt, nem a konkrét típus és extra a lényeg, hanem csak arra próbáltam rávilágítani, hogy hogyan gondolkodnak a vásárlók. És többségük rohadtul nem úgy, mint mi, de látom nem teljesen ment át :)))
(Egyébként a konkrét típusnál maradva, a "soha többet Volvót" mondatra számtalan ellenpéldát tudnék mondani, több ismerősöm is gond nélkül és elégedetten használja, közülük már páran nem az elsőt. Ez ugyanolyan, hogy ne vegyél Alfát, mert szar, pedig közben nem :) ).
(Egyébként a konkrét típusnál maradva, a "soha többet Volvót" mondatra számtalan ellenpéldát tudnék mondani, több ismerősöm is gond nélkül és elégedetten használja, közülük már páran nem az elsőt. Ez ugyanolyan, hogy ne vegyél Alfát, mert szar, pedig közben nem :) ).
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:30:00 // 569
egyébként egy igazi baromság mikor ott a Tablet gombokért... bár nálunk eléggé korlátozva van a használati idejük :P
Kazes☻2018-02-25 19:24:45 // 568
"fejtámlás képernyős DVD lejátszó " - szerintem meg ez az egyik legfölöslegesebb dolog egy autóban, amit akár már károsnak is lehet ítélni. De persze a parasztvakítás bő nyállal megy ezen a téren is... De talán túl éljük ezt is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:21:27 // 567
egy ügyfelemnek xc60-a van kérdezgetett milyenek az új Alfák mondtam neki, hogy nagyon jók most akar cserélni Volvot nem vesz még egyszer, mert drága a fenntartása, a szervizóradíja ...
'''''2018-02-25 19:10:38 // 566
Volt "szerencsém" az XC60-hoz.70.000Km-nél már mindent kicseréltek rajta mert ha úgy gondolta,megállt és már senki nem tudta,hogy mitől menne.
Persze értem,hogy miről írsz.Szerintem viszont a legfőbb visszatartó tényező még mindig az,hogy olasz. :-)
Persze értem,hogy miről írsz.Szerintem viszont a legfőbb visszatartó tényező még mindig az,hogy olasz. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-25 19:03:32 // 565
én is megnéztem az összes konkurenst szinte, jó a Volvo csak egy baj van vele 20 milla a normálisan felszerelt szóval bő 5 millával drágább, mint egy Stelvio ekkora árkülönbségénél nem nagyon érdekel a távvezérelt fűtés meg a fejtámla monitor ennyiből kijön egy fűtött garázs meg a legszuperebb fejmonitor :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.