Fórum >> Típusok >> Junior

carver2024-04-15 21:47:43 // 196
A villany lesz 40.000 a hibrid 30.000-től kezdődik.

Mondjuk ez a névváltoztatás bohózat tényleg gáz, ezért multiéknál biztos hullik pár fej, nem hiszem hogy Imparatoé, de hogy kapott egy méretes lebfejmosást Tavarestől az is biztos.

Egyrészt óriási blama, ráadásul óriási pénzkidobás ami elment eddig marketingre most mind megy a kukába. És csak adja a lovat azok alá akik az alfaromevilágvégét hirdetik.

Giuntini posztjára egy öles +1, tényleg 30 éve minden Alfával csak még jobban vége lett az Alfának de az istennek se akar teljesen vége lenni. De most hogy pénzt is csinálnak vele, na most aztán tényleg vége lesz.

Értettem én Gyurit egyből, mit kéne ezen az irányon szeretni annak aki AZ autókat szereti, én sem szeretem, de - és ezzel még kevésbé leszek népszerű - teccett volna több Giuliát venni meg a gyerekeinknek átadni az autózás szeretetét.

Nem az Alfa okozta az autózás iránti igény megszűnését, persze lehet az Alfát ekézni, meg keseregni hogy dinoszauruszok vagyunk, de azt hogy az Alfa nem akar kimúlni azt én nem tudom elítélni.

Persze, én is egyetértek Gyurival: szeretni sem kell. Csak ne az Alfán verjük már el azt ami nem az Alfa hibája.

Így talán legalább valami fennmarad, ami a sok "ekszpírienszautóhoz" képest legalább nyomokban tartalmaz valamit abból ami egykor AZ autó volt (és normál halandó meg tudja fizetni), hátha valakinek azt dobja ki a mesterséges intellgenciás keresőMOTOR hogy vegyé' Alfát hátha ráérzel valamire abból hogy miért öröm AUTÓszerű tárgyat vezetni.
Piritu - 1.000.0002024-04-15 21:09:22 // 195
Lehet hogy ezért szakadt meg a hágónév sorozat is? (Stelvio - Tonale - ?)
Giuntini2024-04-15 20:33:21 // 193
Erre nagyon jó példa a Kia Sorento. Nem használhatták a valódi Sorrento nevet, ezért szándékosan hibásan haaználták. Így nem köthetett bele az olasz törvény.
Giuntini2024-04-15 20:30:08 // 192
Az olasz híradóban most mondták hogy nevet változtatott a Stellenti. Úgy értékelik, hogy az olasz nenzeti értékek győzelme. Jó lenne, ha most már tényleg megvédenék az Alfa Romeo nemzeti értékét. Mindenesetre Tavares és bandája rosszal húzott most ujjat. Az Alfa Romeo a Ferrari után az olasz autógyártás legféltettebb kincse.
Szerintem ez a döntés Imparato fejébe fog kerülni és ennek örülnék, mert nekem nem jön be a ripacskodó viselkedése..
Valaki igazi Alfa Romeo vezért képzelnék el, csak az betartana a Stellantisnak.
G-MANN🍀2024-04-15 20:25:31 // 191
Legyen az új neve MilaNO 😉😅
Morfiusz Cédula2024-04-15 20:24:00 // 190
Meglepő? Annyira nem is. Mégis csak az Alfáról van szó. :-/
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 20:08:00 // 189
Mármint most 40ezer eur amúgy az olasz árlista szerint... ebben is kamuztak.

Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.

Az egész egy bohózat.
Giuntini2024-04-15 19:47:41 // 188
Nem az hogy nem merik! Nem lehet Milano néven forgalomba helyezni ezt az autót, törvény van rá Olaszországban! Nem lehet forgalomba hozni semmilyen terméket olasz város vagy tartomány nevével, amit nem Olaszországban gyártanak. Ez most az olasz jobboldali kormánynak köszönhető, nagyon keményen betartottak a Stellantisnak. Nagyon helyes, így tovább! Remélem az elkövetkezőkben is ilyen keményen szembeszállnak a,Stellantisszal!
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 19:04:32 // 187
Fiat Junior? :))) Szpecsále!
Zolibácsi2024-04-15 18:57:50 // 186
Fiat panda X ként elég menő lenne :)
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 18:56:37 // 185
Ha már sikerült a Milanot levenni róla, levehetnék az Alfa Romeot is :)
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 18:54:21 // 184
Csak nem merik ezek a bohócok Milano néven kiadni...

Junior lesz a név.
Giuntini2024-04-15 16:55:17 // 183
Én már unom a szöveget, hogy au Alfa Romeo 86-ban megszűnt, meg az utána következők nem igazi Alfák. A Facebook-on az olaszok kezdték el hinteni ezt a hűlye dumát.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
RomeoOne2024-04-15 15:57:43 // 182
Amúgy jól megjelent az árlista "legkésőbb 12-én"...
RomeoOne2024-04-15 13:42:47 // 180
Milyen anyag?? Lítium? Az mennyi volt benne? Bezzeg most!
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 12:14:23 // 179
+1, akkor még volt bennük anyag!
pettinke2024-04-15 10:52:23 // 178
neeem, valójában Darracq-ot kell venni, az ő romjaikon született az A.L.F.A!
Giuntini2024-04-15 10:33:08 // 177
Vegyen mindenki A.L.F.A-t! Mióta Nicola Romeo megvette az Alfát, azóta vége a márkának😊😊😊
Selmak2024-04-15 09:03:20 // 176
Attól hogy Purutyatech 1,2 láncos lett, még nem lett jobb. A szokásos kis köbcentis agyig feltöltött közvetlen befecskendezéses turbó nyavajái megmaradtak és a forgácsolódó olajban futó vezérműszíj helyett majd tesco gazdaságos lánc és feszítő szerkezetéből adódó problémák jönnek majd elő, mit pinalogóséknál, vagy a hirhedten szar Princenél ami ugye szintén PUG termék.
VKG231!!! (156+75)2024-04-15 09:02:33 // 175
Utolsó életjelnek még elfért a Giu-Stelvio.

Az igazi alfások szerint az 1900-zal halt meg a márka, onnan állt át tömeggyártásra. De legkésőbb a 116-tal teljesen vége :)

Úgyhogy mindenki vegyen P2-t, meg 8C2900B Lungo-t, legyen tele azokkal a hahu :))))
pettinke2024-04-15 08:31:27 // 174
ez alapvetően azért nem jó, mert a véralfások szerint már '86-ban meghalt a márka :D
Kócosw2024-04-14 19:30:55 // 173
kemény vagy koma, ket cukorral ittad véletlenül a kávédat? 🤣🤣🤣
RomeoOne2024-04-14 10:48:12 // 172
A következő modell meg:



:DDD
VKG231!!! (156+75)2024-04-14 10:37:49 // 171
Jó, akkor triggermód!



:D
RomeoOne2024-04-14 10:27:45 // 170
Hát hogy érthetne már, mikor az a neve, hogy kócos, oszt' haja sincs :P xDDDD
Kócosw2024-04-13 21:16:24 // 169
és a Kócos gyerek érti amit írsz és egyetért veled.Lehet ő sem ért az autóiparhoz 😜🤣
Kazes☻2024-04-13 18:43:59 // 168
Vagyis a kettő együtt... vagy legyen lengyeles olasz név nélkül, vagy legyen olasz név hazai gyártásban. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-13 18:42:41 // 167
Nem, erről szó sincs :-) De ugye lehet az a véleményem, hogy addig tetszett az egész, amíg irreális gazdasági döntéseket hozva mérnöki bravúrokkal és különcséggel próbálkoztak? Nem csak az Alfa tett ilyet amúgy. Ennyi amit eddig is írtam, semmi több. Értem ami megy, de köszi hogy feltételezitek rólam hogy nem . :-) az autóipar általában elment olyan irányba ami nem mozgat meg. Az Alfa beállt a sorba, nem mozgat meg, semennyi vágyat nem kelt bennem ez az irány. Ezt megtoldották egy számomra csúnya formatervvel, hadd ne rajongjak.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-13 18:28:28 // 166
Full tévedés, akkor rosszul értelmezed. :-)
Halesz2024-04-13 18:07:34 // 165
Warbi, ugye Te sem gondolod komolyan, hogy 2024-ben, amikor felfalják egymást a gyártók, jönnek a kínaiak, hagy majd valaki úgy működni egy autógyárat, ahogy Te leírtad, csak azért, hogy pár őrült vegyen néha egy hátsókerekes Giuliát? :))))
Halesz2024-04-13 18:00:51 // 164
Nem lesz a hibridben kéziváltó, ebben biztos lehetsz. Egy probléma kilőve. A sokat szidott 1,2-es motort már átdolgozták, láncos, hibrid hajtással kombinálva talán nem is lesz olyan durván széthajtva.

Amúgy szerintem fogyni fog ezzel a hajtással is, hisz ez lesz az elérhető árú.

Az elsőkerekes, 156 lovas elektromos Avenger itthon 15 milla, a Milano azért biztos drágább lesz, mert azért prémiumabb, szóval én 16 alá nem merném tenni... De meglátjuk.

Más:

Én egy ideje filózom elektromoson, de mindig lebeszéltem magamat. Volt nálam Mini, 500e, mindkettőt imádtam. Most a 600e-t próbáltam 3 napig, városban ideális. És ha ez Alfa címkével jön... lehet meg leszek győzve.

Na, és akkor hányan lehetnek így, mint én, Nyugat-Európában, ahol ezt kicsit könnyebben meg is engedhetik maguknak.
pettinke2024-04-13 17:45:16 // 163
Ráadásul nem értem, miért most. Ezt jó előre lehetett tudni, most ébredt fel mindenki?
Giuntini2024-04-13 17:10:40 // 162
Már megint egy megtévesztő cím! Nem az Alfa Romeo Milano ellen tiltakozik az olasz kormány, hanem a lengyelországi gyártás miatt.
pettinke2024-04-13 17:07:31 // 161
Hát végig úgy írsz, mint aki nem érti, miért van a Giulia mellett szükség bármi más típusra :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-13 14:12:05 // 159
Ez neked hol jön le, hogy nem értem ami történik?🤔
Értem és nem tetszik. Leírtam miért, hadd legyen ez a véleményem.
Vagy Alfa fanatikus körökben nem lehet ilyen vélemény?
Giuntini2024-04-13 10:20:36 // 158
Ha nincs a Foat, 164 sincs. A projectet leállította az Alfa Romeo, a Fiat támasztotta fel.
Giuntini2024-04-13 10:19:08 // 157
Igen, de módosították. A 164 különbözött leginkább a Cromától, Themától, Saab-tól. A platform a Croma - Thema - Saab. A motorok Alfák voltak, a dízelek VM-ek (sajnos, ezért nem vettem 164-et, két Cromám volt), Mindenben különbözött a Fiattól, de eredetileg ez egy hátsókerekes autónak indult, de a költségek csökkentése miatt átdolgozták. Fantasztikus elsőkerekes volt hihetetlen térérzetével, kényelmével. Korának legjobb utazóautója volt.
pettinke2024-04-13 09:25:39 // 156
Na, na, a 164 nem Fiat-autó, azt már előtte megtervezték. 1978-ban kezdték el a Tipo 4 platformot kifejleszteni.
Giuntini2024-04-13 01:33:07 // 155
1986. Megveszi az Alfát a Fiat. Volt egy sikertelen nagyautójuk az Alfa 6. 1987-ben jött az egyik kedvenc Alfám.a 164. A világ egyik legszebb felső-középkategóriás autója. V6 Busso, V6 Turbo. Ha nincs a Fiat, nincs 164!
Most meg kell keresni azt az összegwt, hogy olyan autók születhessenek, mint egykor a 164!
pettinke2024-04-12 21:10:18 // 154
Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet.

igen, végülis mint felhasználó hol érdekeljen, ha árulnak olyat, ami érdekel, akkor megveszed. csak most éppen nem érted, hogy miért árulnak olyat, ami neked nem tetszik, na itt kéne megértened, mi az üzletmenet 2024-ben, egy globalizált kapitalista iparban.
RomeoOne2024-04-12 20:48:39 // 153
Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.

Elég önző hozzáállás xDD

Lehúzhatták volna a rolót akkor is, mielőtt eladták a Fiatnak. Az mekkora szentségtörés volt akkor? Az úri, északi Alfát maga alá gyűri a középolasz büdösproli Fiat? Inkább a halál! Gondolhatták sokan akkor... Aztán egyik autó sem létezne már, nem csak azok közül, amiket vezettünk és imádunk, de még azok sem, amiket gyerekként csodáltunk és erre terelt (legalábbis az én szempontomból, én még csak most leszek középkorú hivatalosan :D )

"Nincsen végzet, csak ha magad is bevégzed"
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 20:30:05 // 152
Szerintem értem, ettől a csőd szélén táncolástól, attól hogy a műszaki érték számított, ettől volt önazonos a márka. A francia hatalomátvétel óta cseppet sem az. Immár közgazdászok "tervezik" a járművet, mint ahogy egyébként normális XD Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet. Tetszett ahogy tojtak a valóságra.. Aztán az végül szembejött, várható volt. Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.
De ettől hajrá, adjanak el sok ilyen vackot, hogy majd tudjanak gyártani kiváltságosok számára elérhető rendes autókat is.. Amikről lehet álmodozni.
A balhé már elindult a gyártás helyszíne körül is, ugyanis egy soron készül majd a konszern ikreivel Lengyelországban.
RomeoOne2024-04-12 14:23:37 // 151
Kellenek, bár lelkesedni nem feltétlenül kell érte. Mondjuk a túlzott fanyalgás sem indokolt, pont emiatt.
RomeoOne2024-04-12 14:22:29 // 150
Nekem is akörül jött ki, de azért kíváncsi vagyok a magyar árlistára. Az olasz szokott a legdrágább lenni.
Shadin2024-04-12 14:14:14 // 149
13.5M egy konfigurált hibrid
Shadin2024-04-12 14:09:05 // 148
Mondjuk a hibrid ára az alap.

Shadin2024-04-12 14:06:34 // 147
Ennyiért Tonale is van :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.