pettinke2024-04-13 17:07:31 // 161
Hát végig úgy írsz, mint aki nem érti, miért van a Giulia mellett szükség bármi más típusra :-)
Kazes☻2024-04-13 15:33:47 // 160
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-13 14:12:05 // 159
Ez neked hol jön le, hogy nem értem ami történik?🤔
Értem és nem tetszik. Leírtam miért, hadd legyen ez a véleményem.
Vagy Alfa fanatikus körökben nem lehet ilyen vélemény?
Értem és nem tetszik. Leírtam miért, hadd legyen ez a véleményem.
Vagy Alfa fanatikus körökben nem lehet ilyen vélemény?
Giuntini2024-04-13 10:20:36 // 158
Ha nincs a Foat, 164 sincs. A projectet leállította az Alfa Romeo, a Fiat támasztotta fel.
Giuntini2024-04-13 10:19:08 // 157
Igen, de módosították. A 164 különbözött leginkább a Cromától, Themától, Saab-tól. A platform a Croma - Thema - Saab. A motorok Alfák voltak, a dízelek VM-ek (sajnos, ezért nem vettem 164-et, két Cromám volt), Mindenben különbözött a Fiattól, de eredetileg ez egy hátsókerekes autónak indult, de a költségek csökkentése miatt átdolgozták. Fantasztikus elsőkerekes volt hihetetlen térérzetével, kényelmével. Korának legjobb utazóautója volt.
pettinke2024-04-13 09:25:39 // 156
Na, na, a 164 nem Fiat-autó, azt már előtte megtervezték. 1978-ban kezdték el a Tipo 4 platformot kifejleszteni.
Giuntini2024-04-13 01:33:07 // 155
1986. Megveszi az Alfát a Fiat. Volt egy sikertelen nagyautójuk az Alfa 6. 1987-ben jött az egyik kedvenc Alfám.a 164. A világ egyik legszebb felső-középkategóriás autója. V6 Busso, V6 Turbo. Ha nincs a Fiat, nincs 164!
Most meg kell keresni azt az összegwt, hogy olyan autók születhessenek, mint egykor a 164!
Most meg kell keresni azt az összegwt, hogy olyan autók születhessenek, mint egykor a 164!
pettinke2024-04-12 21:10:18 // 154
Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet.
igen, végülis mint felhasználó hol érdekeljen, ha árulnak olyat, ami érdekel, akkor megveszed. csak most éppen nem érted, hogy miért árulnak olyat, ami neked nem tetszik, na itt kéne megértened, mi az üzletmenet 2024-ben, egy globalizált kapitalista iparban.
igen, végülis mint felhasználó hol érdekeljen, ha árulnak olyat, ami érdekel, akkor megveszed. csak most éppen nem érted, hogy miért árulnak olyat, ami neked nem tetszik, na itt kéne megértened, mi az üzletmenet 2024-ben, egy globalizált kapitalista iparban.
RomeoOne2024-04-12 20:48:39 // 153
Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.
Elég önző hozzáállás xDD
Lehúzhatták volna a rolót akkor is, mielőtt eladták a Fiatnak. Az mekkora szentségtörés volt akkor? Az úri, északi Alfát maga alá gyűri a középolasz büdösproli Fiat? Inkább a halál! Gondolhatták sokan akkor... Aztán egyik autó sem létezne már, nem csak azok közül, amiket vezettünk és imádunk, de még azok sem, amiket gyerekként csodáltunk és erre terelt (legalábbis az én szempontomból, én még csak most leszek középkorú hivatalosan :D )
"Nincsen végzet, csak ha magad is bevégzed"
Elég önző hozzáállás xDD
Lehúzhatták volna a rolót akkor is, mielőtt eladták a Fiatnak. Az mekkora szentségtörés volt akkor? Az úri, északi Alfát maga alá gyűri a középolasz büdösproli Fiat? Inkább a halál! Gondolhatták sokan akkor... Aztán egyik autó sem létezne már, nem csak azok közül, amiket vezettünk és imádunk, de még azok sem, amiket gyerekként csodáltunk és erre terelt (legalábbis az én szempontomból, én még csak most leszek középkorú hivatalosan :D )
"Nincsen végzet, csak ha magad is bevégzed"
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 20:30:05 // 152
Szerintem értem, ettől a csőd szélén táncolástól, attól hogy a műszaki érték számított, ettől volt önazonos a márka. A francia hatalomátvétel óta cseppet sem az. Immár közgazdászok "tervezik" a járművet, mint ahogy egyébként normális XD Engem sosem érdekelt az Alfa mint üzletmenet. Tetszett ahogy tojtak a valóságra.. Aztán az végül szembejött, várható volt. Részemről egy roló le, meghajlás, és szevasztok... belefért volna. Na mindegy.
De ettől hajrá, adjanak el sok ilyen vackot, hogy majd tudjanak gyártani kiváltságosok számára elérhető rendes autókat is.. Amikről lehet álmodozni.
A balhé már elindult a gyártás helyszíne körül is, ugyanis egy soron készül majd a konszern ikreivel Lengyelországban.
De ettől hajrá, adjanak el sok ilyen vackot, hogy majd tudjanak gyártani kiváltságosok számára elérhető rendes autókat is.. Amikről lehet álmodozni.
A balhé már elindult a gyártás helyszíne körül is, ugyanis egy soron készül majd a konszern ikreivel Lengyelországban.
RomeoOne2024-04-12 14:23:37 // 151
Kellenek, bár lelkesedni nem feltétlenül kell érte. Mondjuk a túlzott fanyalgás sem indokolt, pont emiatt.
RomeoOne2024-04-12 14:22:29 // 150
Nekem is akörül jött ki, de azért kíváncsi vagyok a magyar árlistára. Az olasz szokott a legdrágább lenni.
Shadin2024-04-12 14:14:14 // 149
13.5M egy konfigurált hibrid
Shadin2024-04-12 14:09:05 // 148
Shadin2024-04-12 14:06:34 // 147
Ennyiért Tonale is van :-(
pettinke2024-04-12 14:01:49 // 146
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők kisebb mint 10% -a számára érdekes ez, a gyártás viszont marha drága.
Értsük már meg végre, ez nem jótékonysági intézmény, ez pénzgyár. Így van rendjén. Kellenek a Milanok.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők kisebb mint 10% -a számára érdekes ez, a gyártás viszont marha drága.
Értsük már meg végre, ez nem jótékonysági intézmény, ez pénzgyár. Így van rendjén. Kellenek a Milanok.
pettinke2024-04-12 14:01:19 // 145
monnyonle a fórummotor...
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
pettinke2024-04-12 13:58:06 // 144
A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben.
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
Igen, pont ez az, ami eddig is csődbe vitte az Alfát, már többször is. Nézd meg az Alfettát: torziós első rugózás, DeDion híd, Watt-rudak, transaxle váltó mint egy versenyautóban. A vevők
RomeoOne2024-04-12 12:52:13 // 143
Én is azt nézem, hogy 41 500 € az alapár, hát ennek köze nincs a 30k-hoz, amit itt írtak.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 12:03:33 // 142
Egy alap színnel és egy hőszivattyúval (miért nem széria?) 17 milla? Az igen...
carver2024-04-12 11:53:48 // 141
Az olasz konfigurátor már elérhető
TtK2024-04-12 11:06:21 // 140
Szerintem is teljesen egyértelmű, hogy ez egy villanyautó. A hibrid felejtős.
Giuntini2024-04-12 10:22:53 // 139
A probléma nekem műszakilag ezzel az autóval leginkább a hajtáslánc. Motor ugyanaz mint a Citroené. Borzalmas! Most mentem el tankolni húgom C3-asával, két éves 30 ezer km-el, kuplung, váltó katasztrófa, érzéketlen , kemény, borzalmasan vezethetetlen. És ezt rakják bele, mitől lenne más....
Szerintem itt az egyedüli opció, kimondom, az elektromos.
Szerintem itt az egyedüli opció, kimondom, az elektromos.
carver2024-04-12 10:11:40 // 138
Nem akarok nagyon filozofálgatni (de fogok) de az egy érdekes kérdés hogy mire alapozzátok azt amikor azt mondjátok hogy ez már nem egy Alfa.
Biztos nem lenne két ember a fórumon aki ugyanúgy határozná meg hogy mitől Alfa egy Alfa de abban is biztos vagyok hogy senki nem EGY dolgot mondana.
A mérnöknek:
A Giorgio (vagy egy legalább annyira igényes) platformra épül? Legendásan jó motor hajtja? Nincs hozzá hasonló futómű a kategóriájában?
A designt szeretőnek:
Az autó modern, vagány kinézetű, klasszikus és letisztult úgy hogy közben magán hordozza a régi Alfák stílusjegyeit? A Scudettotól? A Canocchialetól? A kerek légbeömlő (nekem ez nagyon becsípődött majd egy pszihiáter egyszer kigyógyít) Az indítógomb a kormányon? Az alacsony üléspozíció? A zseniális ülések?
A vezetést szeretőnek:
Ha elkezdődik a hegyi szerpentin előtör belőled (a legjobb értelemben vett) gyermeki öröm és hangosan vigyorogva várod a következő kanyart? Hogy nem tudsz normálisan bevenni egy körforgalmat? Hogylesza nem foglalkozol vele mennyi lesz a fogyasztás, most akkor is odalépek neki? Hogy alig értél haza egy hosszú túráról már azon gondokodol hogy hova kéne menni legközelebb?
Az érzelmesnek:
Hogy amikor visszanézel az autóra még 5 év után is elmosolyodsz és örülsz hogy de barmoni jól néz ki? Hogy beülsz a kormány mögé és úgy érzed megérkeztél? Hogy gurulsz a városban és nézed hogy ennél is jobban néz ki az enyém, na ennél aztán pláne jobban néz ki az enyém?
Két dolog biztos:
1. senkinek nem EGY dologtól Alfa az Alfa. Mindenki fel tud sorolni egy csomó dolgot amitől NEKI Alfa az Alfa. És hány százalékának kell meglennie hogy azt mondjátok igen ez egy "igazi" Alfa?
2. ezt a gyakorlatot Imparatoék ennél sokkal alaposabban elvégezték és szerintem patikamérlegen mérik hogy legyen benne ELÉG Alfa.
Nekem is van véleményem a fotók, információk alapján, de én először hónapkon keresztül gyűjtögettem az infókat mielőtt kipróbáltam a Giuliát, de amikor élőben megnéztem, beleültem és mentem pár kilométert azonnal el volt döntve, tökmindegy hogyan próbáltam előtte "praktikus" érvekkel meggyőzni magamat. Épp ezért én ugyanezt fogom tenni a Milanoval is, megnézem Alfacityben? (Halesz?) beleülök, ha lesz a Carnetnél ki is próbálom mint ahogy a Tonale-t is és majd AKKOR eldöntöm.
Biztos nem lenne két ember a fórumon aki ugyanúgy határozná meg hogy mitől Alfa egy Alfa de abban is biztos vagyok hogy senki nem EGY dolgot mondana.
A mérnöknek:
A Giorgio (vagy egy legalább annyira igényes) platformra épül? Legendásan jó motor hajtja? Nincs hozzá hasonló futómű a kategóriájában?
A designt szeretőnek:
Az autó modern, vagány kinézetű, klasszikus és letisztult úgy hogy közben magán hordozza a régi Alfák stílusjegyeit? A Scudettotól? A Canocchialetól? A kerek légbeömlő (nekem ez nagyon becsípődött majd egy pszihiáter egyszer kigyógyít) Az indítógomb a kormányon? Az alacsony üléspozíció? A zseniális ülések?
A vezetést szeretőnek:
Ha elkezdődik a hegyi szerpentin előtör belőled (a legjobb értelemben vett) gyermeki öröm és hangosan vigyorogva várod a következő kanyart? Hogy nem tudsz normálisan bevenni egy körforgalmat? Hogy
Az érzelmesnek:
Hogy amikor visszanézel az autóra még 5 év után is elmosolyodsz és örülsz hogy de barmoni jól néz ki? Hogy beülsz a kormány mögé és úgy érzed megérkeztél? Hogy gurulsz a városban és nézed hogy ennél is jobban néz ki az enyém, na ennél aztán pláne jobban néz ki az enyém?
Két dolog biztos:
1. senkinek nem EGY dologtól Alfa az Alfa. Mindenki fel tud sorolni egy csomó dolgot amitől NEKI Alfa az Alfa. És hány százalékának kell meglennie hogy azt mondjátok igen ez egy "igazi" Alfa?
2. ezt a gyakorlatot Imparatoék ennél sokkal alaposabban elvégezték és szerintem patikamérlegen mérik hogy legyen benne ELÉG Alfa.
Nekem is van véleményem a fotók, információk alapján, de én először hónapkon keresztül gyűjtögettem az infókat mielőtt kipróbáltam a Giuliát, de amikor élőben megnéztem, beleültem és mentem pár kilométert azonnal el volt döntve, tökmindegy hogyan próbáltam előtte "praktikus" érvekkel meggyőzni magamat. Épp ezért én ugyanezt fogom tenni a Milanoval is, megnézem Alfacityben? (Halesz?) beleülök, ha lesz a Carnetnél ki is próbálom mint ahogy a Tonale-t is és majd AKKOR eldöntöm.
carver2024-04-12 08:39:06 // 137
Igen, az orra szerintem is túlzsúfolt és nem Alfás. Nekem Piritu első verziója (115) bejön mert letisztultabb az orra és a Tonale első lámpája szerintem telitalálat és ezzel együtt sem néz ki bébitonalénak.
Az az első lámpa is válhatna Alfás stílusjeggyé ha csak finoman módosítva bekerülne a következő modellekbe. Az számomra pont egy olyan szerethető dolog lenne ami egyrészt pl visszaidézi a 159 gyönyörű orrát és közben mégis modern és más módon szép.
Az az első lámpa is válhatna Alfás stílusjeggyé ha csak finoman módosítva bekerülne a következő modellekbe. Az számomra pont egy olyan szerethető dolog lenne ami egyrészt pl visszaidézi a 159 gyönyörű orrát és közben mégis modern és más módon szép.
SzJanos2024-04-12 08:36:55 // 136
AAAAAhhhhh...., van hely a rendszámnak középen???
Giuntini2024-04-12 07:56:59 // 135
Ott a pont! Nekem oldalnézetből egyre jobban tetszik. Az elejével azért nem vagyok kibékülve, mert nagyon a Citroen C3-ra emlékeztet ha levesszük a Scudettót.
carver2024-04-12 00:21:35 // 134
A stílusjegyek kérdése már sokkal nehezebb dió szerintem. Az Alfa nem olyan márka mint a Golf, a Mini, vagy a Fiat 500. Nézzétek meg hogy még az új Porschékra is azt mondják hogy unalmas mert csak egészen apró módosításokat végeznek egy amúgy ikonikus design-on.
Az Alfának inkább egy egy stílusjegye van, a scudetto, a coda tronca, a telefonfelni stb. És még ezek is folyamatosan változnak hát még az autók formája. Ki szeretné itt hogy a SUVok között legyen egy nagy, egy közepes, meg egy kis Tonale?
Én biztos nem. Én díjazom az útkeresést, a megújulásra való törekvést mégha a Milano nem is vonul be a legszebb Alfák közé, de sikeres lesz az eladásokban és biztosítja hogy legyen EGY KÉT olyan típus a jövőben is aminek EGY KÉT komponensét majd elérzékenyülve emlegeti az utókor akkor Imparato még egy feladatot kipipálhat…
Az Alfának inkább egy egy stílusjegye van, a scudetto, a coda tronca, a telefonfelni stb. És még ezek is folyamatosan változnak hát még az autók formája. Ki szeretné itt hogy a SUVok között legyen egy nagy, egy közepes, meg egy kis Tonale?
Én biztos nem. Én díjazom az útkeresést, a megújulásra való törekvést mégha a Milano nem is vonul be a legszebb Alfák közé, de sikeres lesz az eladásokban és biztosítja hogy legyen EGY KÉT olyan típus a jövőben is aminek EGY KÉT komponensét majd elérzékenyülve emlegeti az utókor akkor Imparato még egy feladatot kipipálhat…
Kazes☻2024-04-12 00:05:40 // 133
carver2024-04-11 23:30:30 // 132
Hát én csak végzettségem szerint vagyok mérnök lélekben nem. Ezért ódzkodok attól hogy a galéria pár soros képaláírásaiból megmondjam hogy szarul fog menni. Ezzel megvárom hogy Csikós vagy Pista beleüljön, majd utána alakítom ki a véleményemet.
Hányan vették hot hatchnek a Giuliettát? Törpe minoritás. 10-ből 9-et csajok vezetnek ami szembejön velem Budapesten és legalább annyira jól néznek ki mint az autó :)
Nem én, a zöldfülű Alfás fogja megmondani hogy mi az AR identitás lényege de erősen kétlem, hogy az hogy mérnöki csúcsteljesítményt gyárt a cég egy kissebségnek aki ezt értékelni tudja és akik közül még kevesebben veszik is meg az autóit. A B szegmensben biztosan nem.
A Milanot ne hasonlítsuk össze a Giuliával meg a 159-cel, egy bevárlókosárba nem kell Busso motor szerintem. De ha a gazdája visszanéz rá akkor mosolyodjon el, ha más ránéz akkor forduljon utána, ha.beleülsz akkor érezd azt hogy otthon vagy és hogy ez nem olyan fíling mint a többi amiben ültél, legyen közte egy verzió amivel elsőnek érsz oda a következő lámpához, és ha apa néha egyedül marad és kedve szottyan odalépni egy kicsit akkor mondhassa azt hogy AHHOZ KÉPEST hogy ez egy bevásárlókocsi rohadt jól megy.
Hányan vették hot hatchnek a Giuliettát? Törpe minoritás. 10-ből 9-et csajok vezetnek ami szembejön velem Budapesten és legalább annyira jól néznek ki mint az autó :)
Nem én, a zöldfülű Alfás fogja megmondani hogy mi az AR identitás lényege de erősen kétlem, hogy az hogy mérnöki csúcsteljesítményt gyárt a cég egy kissebségnek aki ezt értékelni tudja és akik közül még kevesebben veszik is meg az autóit. A B szegmensben biztosan nem.
A Milanot ne hasonlítsuk össze a Giuliával meg a 159-cel, egy bevárlókosárba nem kell Busso motor szerintem. De ha a gazdája visszanéz rá akkor mosolyodjon el, ha más ránéz akkor forduljon utána, ha.beleülsz akkor érezd azt hogy otthon vagy és hogy ez nem olyan fíling mint a többi amiben ültél, legyen közte egy verzió amivel elsőnek érsz oda a következő lámpához, és ha apa néha egyedül marad és kedve szottyan odalépni egy kicsit akkor mondhassa azt hogy AHHOZ KÉPEST hogy ez egy bevásárlókocsi rohadt jól megy.
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 21:05:48 // 130
Rég voltam ilyen elkeseredett és szomorú hsz. miatt :-((((((((
:DDDD
:DDDD
Piritu - 1.000.0002024-04-11 20:56:13 // 129
ezek szerint nem lesz ülés szellőztetés? Másért miért kellenének a lyukak? :-DD
RomeoOne2024-04-11 20:38:21 // 128
Kócosw2024-04-11 20:19:44 // 127
szaladj csereld be rá a bogárződet 😁
RomeoOne2024-04-11 20:04:25 // 126
Mekkora a tengelytávja? Erről nem találtam adatot.
RomeoOne2024-04-11 18:50:23 // 125
Na és mikor jön a magyar árlista? :D
Giuntini2024-04-11 18:19:31 // 123
Bizonyos szempontból igazad van, én sem lelkesedem érte, mert nem IGAZI Alfa! De....!
A Giulia igazi Alfa, és mekkora anyagi hasznot hozott? Pedig az elején lehetett volna keresni vele, csak pont azokat a verziókat nem hozták ki, ami növelte volna az eladásokat....
Én meg vagyok róla győződve hogy a nők venni fogják mint a cukrot, mert a Face kommentekből is ezt olvasom ki. Biiztos vagyok benne, hogy még hibridként sem fog igazán fogyni, ez a modell elektromos VÁROSI autónak lett tervezve. Biztos vagyok abban is, hogy szegmensét eladásokban vezető autó lesz Olaszországban.
Ne gondoljunk bele többet mint amit ez az autó ad. 5 személynek kényelmes városi autó lesz, Alfa Romeo emblémával.
A BMW I3 igazi BMW volt? Nem. Mégis vitték mint a cukrot, pedig sokkal rondább mint a Milano. Sajnos a mai fiatalok nagy hányadát nem érdekli a sportosság, ez van.
Ha ezen keresnek pénzt és kihoznak valami szép kupét vagy Spidert ám legyen. A BMW is ezeken a semmitmondó modelleken gazdagodott meg, nem a hagyományos szedánokon.
Ha ezt a pénzt nem forgatják bele olyan modellekbe ami megdobogtatja a szívünket, akkor tényleg vegyék át a kínaiak és csináljanak olyan modelleket amire várunk.
A Giulia igazi Alfa, és mekkora anyagi hasznot hozott? Pedig az elején lehetett volna keresni vele, csak pont azokat a verziókat nem hozták ki, ami növelte volna az eladásokat....
Én meg vagyok róla győződve hogy a nők venni fogják mint a cukrot, mert a Face kommentekből is ezt olvasom ki. Biiztos vagyok benne, hogy még hibridként sem fog igazán fogyni, ez a modell elektromos VÁROSI autónak lett tervezve. Biztos vagyok abban is, hogy szegmensét eladásokban vezető autó lesz Olaszországban.
Ne gondoljunk bele többet mint amit ez az autó ad. 5 személynek kényelmes városi autó lesz, Alfa Romeo emblémával.
A BMW I3 igazi BMW volt? Nem. Mégis vitték mint a cukrot, pedig sokkal rondább mint a Milano. Sajnos a mai fiatalok nagy hányadát nem érdekli a sportosság, ez van.
Ha ezen keresnek pénzt és kihoznak valami szép kupét vagy Spidert ám legyen. A BMW is ezeken a semmitmondó modelleken gazdagodott meg, nem a hagyományos szedánokon.
Ha ezt a pénzt nem forgatják bele olyan modellekbe ami megdobogtatja a szívünket, akkor tényleg vegyék át a kínaiak és csináljanak olyan modelleket amire várunk.
Kazes☻2024-04-11 18:13:13 // 122
Szuper... És ellovagolsz a naplementébe... 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 17:59:56 // 121
Lehet hogy máshol van a hozzáadott érték ingerküszöbünk, ennyi. És az ízlésünk is más. Nekem a Milano sehogy, semmerről nem tetszik. Már már van az a szög ahonnan vagánynak látnám, de basszus ronda nagyon. XD A műszaki tartalom amit eddig tudunk hol kéne hogy lenyűgözzön? A Giuliát tudtommal a kor legmodernebb gyárában készítették el veszteségesen, minden műszaki tudást beletéve Philippe Krief vezetésével akit a Ferrari csapattól hoztak át... a csapatával együtt. Nekem megfelel, köszi, még ha pasta-t ettek is közben. Pontosan azt a műszaki igényességet hiányolom amitől nekem Alfa az Alfa. A Giuliettánál is volt egy műszaki csapat aki élt halt a projektért, és létrehozott valamit az Alfa Romeo hagyományait gyúrva, nézegetve, forgatva a kezeik közöt, ami tök más mint a konszerntársak. És ezért írom le ezt sokadjára, mert ez fontos egy valóban igényes termék létrejöttéhez. Ez meg itt egy átcímkézett platform termék. Nem látom mögötte az olasz mérnökök sürgés forgását, a régi Alfákkal teleplakátolt tervező stúdiót, a mérnököt akinek a fülében van, hogy hogy kéne szólnia egy négyhengeresnek.. Semmit egy ezerkettő hátépét látok és a kornak megfelelni akarást és a gazdasági kilábalás reményét. Nyilvánvaló, ezt kell most csinálni. Ezzel semmi baj, csak nekem nem kell ez a termék. Más ettől rajonghat érte bátran, nem gondolnám hogy meg kell bárkit szólni miatta. Biztosan jó közlekedési eszköz, modern funkciókkal, a kor elvárásainak megfelelően. Én meg megyek és sopánkodok a régi szép időkön... vagyis nem, csapatok egyet a ződdel XD
RomeoOne2024-04-11 17:03:45 // 120
Mmmm, nem jön be. Nincsenek helyén az arányai. Ha ilyen orrot akarok, veszek egy Tonale-t. Én fényezett scudettoval venném, mint a kiszivárgott képen :D
Kazes☻2024-04-11 17:02:40 // 119
Ez tiszta sor... de Viktornál csak szebbek lesznek...! ;)
XD
XD
Piritu - 1.000.0002024-04-11 16:35:13 // 118
pmolnar2024-04-11 16:31:16 // 117
jogos, de ez most ezzel a Milanoval se jött össze
pmolnar2024-04-11 16:26:33 // 116
Kazes, az a baj hogy 5-10 év és nem lesznek Natalie-k...
Piritu - 1.000.0002024-04-11 16:10:21 // 115
Giuntini2024-04-11 14:42:30 // 113
Azértnekem volt céges Swift, a világ sz@ra volt, az autógyártás szégyene egy halálautó. Nem tudom, hogy ilyet hogy lehet kijelenteni, a Suzukinál rosszindulatúbb futóművet keresve sem találni.
Mitől orrtolós egy MiTo, egy 1,4-es 78 lovas motortól. A 135 lovas Multiair már nehezebben kontrollálható, de egy könnyű elejű autó mitől orrtolós?
Mitől orrtolós egy MiTo, egy 1,4-es 78 lovas motortól. A 135 lovas Multiair már nehezebben kontrollálható, de egy könnyű elejű autó mitől orrtolós?
Attis2024-04-11 14:30:40 // 112
Nekem GM motoros van. 244ezer van benne ebből 170ezret én raktam vele és örülök neki valamint elégedett is vagyok vele. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.