A jaguar platform annyira nem álom. A Fiat és Tata között régóta együttműködés van, és a pletykák szerint a fiat tanácsadással segítené a tatát a prámium szegmensben - mert nekik aztán vami kevés közük van hozzá, miután megszerzi a jaguárt. Ha övék lesz, akkor szinte borítékolható a padlólemez.
Más tészta, hogy az angolog marhára nem néznék jó szemmel, hogy egy volt gyarmatországuké lenne az egyik büszkeségük. De a ford meg pont leszarja ezt.. :)
BeeGee2008-01-08 11:03:36 // 6051
BeeGee2008-01-08 10:59:56 // 6050
Ibiza hátsó lámpája nem egyértelmű nyúlás, mert előbb nyúlták le a 156-os lámpáját a spanyolnémetek, aztán dzsardzsaró meg nem nézett körül..
Zool2008-01-08 09:43:19 // 6049
Jelenleg az Alfákból kb annyi fogy, mint a FIat Bravóból egyedül. Semmilyen FIatban nem hasznáálható fejlesztést nem fogja megérni a Cégcsoportnak. Tehát V8, V6 V6 dizel nem lesz várható. Valószínűleg ezért indultak meg a Fiat alapú Alfák felé (Junior, 149), mivel egy nagy multi nélkül nincs megfelelő felhasználási lehetőség sok más márkában. Ez a lefelé bővítés menekülés előre, meglátjuk hova. De legalább a keret (FIat csoport) biztosabb mint 15 éve.
A 166 és főleg a Thesis olasz kormányzati megrendelésekből él, ezért nem is fejlesztették tovább ez utóbbit (utóbbi meg ez évben le is állt), a közbeszerzésre pont jó, a magánszemélyek meg még Olaszországban is német autókat vesznek. Nem tudának komoly példányszámban eladni nagy Alfákat egyelőre, évi 5000 autóért meg nincs értelme htsókerekes platformot fejleszteni, hacsak a Maseratiét nem tudják valahogy lebutítani.
Ami viszont tetszik, hogy Marchionéék tovbbra is pörögnek. A merci együttműködés érdekes lehetőség lett volna, midndkét fél vergődik a lételemén kívül (vicces az A klasse legksiebb dízele 2 literes és 80 (nyócvan!) kemény lóerős). Most a Jaguár eladását fiygeleik, ha tényleg az indiaiaké lesz, nem lenne rossz megszerezni az új felőközepes platformot. Persze ezek a tervek (álmok) egyben azt is jelentik, hogy semmiylen konkrét lpéseket nem tettek a 169 fejlesztésére, mert azért a legelső dolog az alváz (ill aminek hívják az önhordó kasztninál) nyújtotta keretek tisztázása (tengelytáv, motor iránya). Az olaszok bármikor rárittyentenek egy formás kasztnit bármire (kivéve a Brera a 159 alapján, az el lett szúrva rendesen)
A 166 és főleg a Thesis olasz kormányzati megrendelésekből él, ezért nem is fejlesztették tovább ez utóbbit (utóbbi meg ez évben le is állt), a közbeszerzésre pont jó, a magánszemélyek meg még Olaszországban is német autókat vesznek. Nem tudának komoly példányszámban eladni nagy Alfákat egyelőre, évi 5000 autóért meg nincs értelme htsókerekes platformot fejleszteni, hacsak a Maseratiét nem tudják valahogy lebutítani.
Ami viszont tetszik, hogy Marchionéék tovbbra is pörögnek. A merci együttműködés érdekes lehetőség lett volna, midndkét fél vergődik a lételemén kívül (vicces az A klasse legksiebb dízele 2 literes és 80 (nyócvan!) kemény lóerős). Most a Jaguár eladását fiygeleik, ha tényleg az indiaiaké lesz, nem lenne rossz megszerezni az új felőközepes platformot. Persze ezek a tervek (álmok) egyben azt is jelentik, hogy semmiylen konkrét lpéseket nem tettek a 169 fejlesztésére, mert azért a legelső dolog az alváz (ill aminek hívják az önhordó kasztninál) nyújtotta keretek tisztázása (tengelytáv, motor iránya). Az olaszok bármikor rárittyentenek egy formás kasztnit bármire (kivéve a Brera a 159 alapján, az el lett szúrva rendesen)
Zool2008-01-08 09:25:18 // 6048
Azlrt az Alfa mentségére, az hogy "számunkra" valami hiányzik és hogy tényleg van fizetőképes kereslet az két dolog. A németek sok nagy mocival rendelkeznek, mert a német piac favorizálja ezeket. Csakhogy a német piaic nem favorizálja az Alfákat (sőtr a külföldieket általában), és ez egyes előjelek (pl autobild ezüst répa a 159nek) alapján nem is fog változni. Megjegyezném, hogy a bömö is leépített pár mocit az elmúlt években (pl az x25d, az X30d és az X35d igazából ugyanaz a moci, réges rége mintha lett volna 2.0d alatti moci is nemcsak lebutítás, meg volt 1800cc benya is).
Aki a legdrágább Brera és a Mazi GT között vesz, az álatlában nem Alfában gondolkodik jelenleg, szerintem a 3.2 sem fogy valami nagy számban. Maga a Brera egy bukta, ezt Marchione is elismerte, és nem a belső miatt.
Nem véletlen hogy nem német márkák is inkább lapítanak ebben a ligában (3.0 feletti moci, nagy/luxus autók és sportkupék), a Volvónak nincs 5ös feletti kategóriájú konkurense (az XC90 más, az amcsi piaci miatt készlét), a Saab mondjuk ezer sebből vérzik, kár felhozni. A Lexusnak az amcsi piac a fő hajtóerő, de cserébe Európában esélytelen (azaz van V8 meg hibrid, de sehol egy jó dízelkínálat).
Aki a legdrágább Brera és a Mazi GT között vesz, az álatlában nem Alfában gondolkodik jelenleg, szerintem a 3.2 sem fogy valami nagy számban. Maga a Brera egy bukta, ezt Marchione is elismerte, és nem a belső miatt.
Nem véletlen hogy nem német márkák is inkább lapítanak ebben a ligában (3.0 feletti moci, nagy/luxus autók és sportkupék), a Volvónak nincs 5ös feletti kategóriájú konkurense (az XC90 más, az amcsi piaci miatt készlét), a Saab mondjuk ezer sebből vérzik, kár felhozni. A Lexusnak az amcsi piac a fő hajtóerő, de cserébe Európában esélytelen (azaz van V8 meg hibrid, de sehol egy jó dízelkínálat).
mesa2008-01-08 08:52:54 // 6047
a Renault Megane műszerfalóra-burkolat után a Seat Ibiza hátsólámpa lenyúlás nem is olyan meglepő dolog...
Na és a jappános kuka szürke belső sem az igazi! És akkor még a valaha tervezett egyik leggagyibb kinézetű kormánykerékről, meg túl széles amorf középkonzolról nem is szóltunk. És sajnos ezt még meg is háromszorozták, három modeljükön!
da Silva után elvesztették a fonalat az Alfánál.
Na és a jappános kuka szürke belső sem az igazi! És akkor még a valaha tervezett egyik leggagyibb kinézetű kormánykerékről, meg túl széles amorf középkonzolról nem is szóltunk. És sajnos ezt még meg is háromszorozták, három modeljükön!
da Silva után elvesztették a fonalat az Alfánál.
Georgee2008-01-07 18:13:37 // 6046
Sajnos a fara meg nagyon hasonlít a Seat Cordobáéra.Kár.
mesa2008-01-07 13:26:00 // 6045
A Cadillac tulajoknak nem kell a V8, elég nekik a V6 is!
Leállítják a V8 mocikat az Amik
Itt a lehetőség az USA piaci színre lépéshez!!! ;-)
Leállítják a V8 mocikat az Amik
Itt a lehetőség az USA piaci színre lépéshez!!! ;-)
mesa2008-01-07 11:19:33 // 6044
Igen, sajnos ez így van. Valamit kurvára elb.sztak! Pont ott tart most az AR (amíg ki nem jön a Junior), mint a FIAT esetében a Stiloval.
Biztonságos, nagy a 159, csak épp kicsit sem 'olaszos'. Sportosság majdnem nulla. Az orra szemből szép, a többi átlagos.
Biztonságos, nagy a 159, csak épp kicsit sem 'olaszos'. Sportosság majdnem nulla. Az orra szemből szép, a többi átlagos.
TarP2008-01-07 09:47:51 // 6043
Szerintem ez a paletta, amit a Fiat konszern jelenleg felhoz, nincs kész.
Számomra hatalmas hiány van:
A legdrágább, legerősebb Alfa, pl Brera 12-14millóba kerül a 260lóerővel. Utána a következő lépcső a 405 lóerős Maserati Granturizmo 31millió Ft-ért. Nem kéne ezt a hatalmas rest betőlteni?
Ezután jönnek a Ferrari F430-ak 45...milliókért. Majd mit fejlesztünk? Még egy konkurrenst a Ferrarinak. 8C. Van ennek értelme???
Ha a GT-t építeték volna át kicsit 8C-s formájúra és kapott volna egy 300ló körüli motort, akkor csináltak volna egy még emberi árú sportautót. Mert bár elkapkodták az 500 darab 8C-t, de ez semmi ahhoz képest, ha eladtak volna 10000darab új GT-t.
Nézd meg az OFF BMW-t, képesek a 330i és a M3 közé egy 335i-t betenni, csak hogy ne legyen túl nagy a rés és a vásárlók ne menjenek el japó sportótót venni, ha 300ló lenne a cél és nincs 21milliójuk M3-ra.
Számomra hatalmas hiány van:
A legdrágább, legerősebb Alfa, pl Brera 12-14millóba kerül a 260lóerővel. Utána a következő lépcső a 405 lóerős Maserati Granturizmo 31millió Ft-ért. Nem kéne ezt a hatalmas rest betőlteni?
Ezután jönnek a Ferrari F430-ak 45...milliókért. Majd mit fejlesztünk? Még egy konkurrenst a Ferrarinak. 8C. Van ennek értelme???
Ha a GT-t építeték volna át kicsit 8C-s formájúra és kapott volna egy 300ló körüli motort, akkor csináltak volna egy még emberi árú sportautót. Mert bár elkapkodták az 500 darab 8C-t, de ez semmi ahhoz képest, ha eladtak volna 10000darab új GT-t.
Nézd meg az OFF BMW-t, képesek a 330i és a M3 közé egy 335i-t betenni, csak hogy ne legyen túl nagy a rés és a vásárlók ne menjenek el japó sportótót venni, ha 300ló lenne a cél és nincs 21milliójuk M3-ra.
GT Ɨ|ѯ2008-01-06 19:34:05 // 6042
Ebben is van valami,de szerintem nem ez a fő ok:-)
Seriff2008-01-06 18:58:44 // 6039
Seriff2008-01-06 18:55:52 // 6038
Seriff2008-01-06 18:55:01 // 6037
Seriff2008-01-06 18:53:54 // 6036
Tom122008-01-06 18:35:47 // 6033
Szerintem nem előlünk rejtegetik, csak nem szeretnék viszont látni mondjuk egy Honda, vagy VW logóval a hivatalos bemutatója előtt.
Egyébként ezek a makro képek tényleg nagyon "érdekesek"... Akinek van türelme hozzá "összerakhatja" belőlük a Junior - Legót..:-))
Egyébként ezek a makro képek tényleg nagyon "érdekesek"... Akinek van türelme hozzá "összerakhatja" belőlük a Junior - Legót..:-))
iAntenna2008-01-05 23:15:40 // 6031
tényleg... mekkora ötlet! Elolvastam a hozzászólásokat, de számomra csak elégedettséget tapasztaltam a hozzászóló olaszoktól. :D
Tedi2008-01-05 23:13:37 // 6030
Lehet, hogy bénáznak, de a Sport felni nekem nagyon bejön :)
Seriff!
Volt már ;)
Seriff!
Volt már ;)
Zool2008-01-05 22:48:34 // 6029
Megint jönnek a 159 my2008-cal
http://www.autoblog.it/post/11925/alfa-romeo-159-my-2008-nuovi-dettagli
Érdemes picit átolvasni a hozzászólásaokat, már az olaszoknak is elegük van a bénázásból, illetve sokan szkeptikusak a márka jövőjével kapcsolatban...
http://www.autoblog.it/post/11925/alfa-romeo-159-my-2008-nuovi-dettagli
Érdemes picit átolvasni a hozzászólásaokat, már az olaszoknak is elegük van a bénázásból, illetve sokan szkeptikusak a márka jövőjével kapcsolatban...
Seriff2008-01-05 22:04:35 // 6028
zolee1452008-01-05 19:46:26 // 6027
Nekem bejön a 159 kilincse, de a cicakipuff tényleg nem hiányzott rá.:)
BeeGee2008-01-05 18:47:34 // 6026
Mér, két dolog már kiderül:
- szép kilincse lesz végre, nem a 159es féle :)
- a cica tuningos kipufogót lehet hogy hanyagolják
- szép kilincse lesz végre, nem a 159es féle :)
- a cica tuningos kipufogót lehet hogy hanyagolják
zolee1452008-01-05 18:31:37 // 6025
Nem hiszem, hogy ez megy októberig. Nem mondogathatják már sokáig, hogy csak húzzák az időt. Lassan elkezd majd mindenki azon gondolkodni, hogy egyáltalán létezik-e ez az autó? Vagy azon, hogy fog-e valaha létezni?
Mondjuk a Vector-hoz képest rohammunkában csinálják a Juniort, de lassan vicc kategória lesz...
Mondjuk a Vector-hoz képest rohammunkában csinálják a Juniort, de lassan vicc kategória lesz...
Tedi2008-01-05 18:22:55 // 6024
Józan ész a digóknál? Viccelsz? :D
Satti2008-01-05 18:20:37 // 6023
Na, erre én is kíváncs leszek, hogy végűl is a józan ész felűl kerekedk-e a digóknál?:-))
Tedi2008-01-05 18:17:28 // 6022
Én is ettől félek. És gondolj bele, ha mégis csak Párizsban mutatják be, akkor októberig lesznek kénytelenek játszani ezt. Genfig viszont már csak 2 hónap van. Remélem nem húzzák el Párizsig, mert azzal ők is nagyot szívhatnak szerintem.
Satti2008-01-05 18:14:43 // 6021
Hasonlót mondtam, pont vmelyk nap, hogy már túlzásba viszik az egészet, ez már tisztára olyan, mint mikor egy komoly koncert előtt, túl sokáig váratják a népet a főelőadóra, aki utána ad egy harmatgyenge műsort, és nagy a csalódás. Ne legyen így, de benne van a pakliban, ezek a képek semmire sem jók, lópikula sem látszik.
Csak bízni lehet benne, hogy tényleg minden tekintetben szép kis gép lesz.
Csak bízni lehet benne, hogy tényleg minden tekintetben szép kis gép lesz.
zolee1452008-01-05 18:03:14 // 6020
Remek! Ezek szerint a Junioron is feltűnik az ismert Alfa-embléma, és az ajtó is nyitható lesz, méghozzá kilinccsel. Ezen kívül feltűnik még, hogy a hátranézéshez nem kell feltétlenül hátrafordítani a fejünket, mivel szerelnek a gépre tükröt is. Ezzel a sok infóval megint el leszünk pár hónapig.:D
Hulyekocsog olaszok... addig várakoztatnak minket, hogy valami iszonyat nagy durranásra számítunk majd, és a végén az autó egy nagy csalódás lesz, pedig ha mondjuk pár hónapja bemutatták volna mindenkinek leesett volna az álla.:)
Hulyekocsog olaszok... addig várakoztatnak minket, hogy valami iszonyat nagy durranásra számítunk majd, és a végén az autó egy nagy csalódás lesz, pedig ha mondjuk pár hónapja bemutatták volna mindenkinek leesett volna az álla.:)
Zool2008-01-05 17:54:22 // 6019
Hmm, egy sebességen vagytok az autoblig.it-tel... Nem rossz...
Tedi2008-01-05 17:09:22 // 6018
S lőn pár új kép a Juniorról
Igaz, hogy sokat nem mutatnak, de több, mint a semmi :)))
Igaz, hogy sokat nem mutatnak, de több, mint a semmi :)))
zolee1452008-01-05 16:09:50 // 6017
Szerintem a 8C már most többet ér mint egy F430, pusztán a ritkasága miatt. Remélem túlnyomó részt rajongók kezébe kerül, nem nyerészkedőkhöz...
Tommi2008-01-05 16:02:33 // 6016
Mondjuk ha már a "tucatautó" kifejezésnél tartunk, a 200 darabos F430 Scudeirából 6 darab biztosan lesz kis hazánkban is, négyet már eladtak és kettőre érkezett megrendelés, úgyhogy lesz az is itthon :)
Tommi2008-01-05 16:01:01 // 6015
Na, látom megértetted miről is beszéltem :)
Roberto2008-01-05 15:32:20 // 6014
Remélem igen, ha nem, akkor Párizsba is mennem kell!:)
zolee1452008-01-05 13:59:09 // 6013
Nem azért, mert tökéletesen sansztalan vagyok egy 8C-re anyagilag (most hagyjuk, hogy akinek van rá pénze az sem kap), de a 8C egyáltalán nem drága. Kb egy F430-assal egyezik az ára, ráadásul az a 8C-hez képest tucatautó, még ha ez furán is hangzik egy Ferrarival kapcsolatban.
BadBoy2008-01-05 13:17:34 // 6012
Mivel a duplaturbós 1.9JTD-ről semmi hir, hát megnéztem a SKi Saab hivatalos honlapját, és lám mit találtam: Árlista, és már rendelhető a 180LE-s biturbó a 9-3-hoz. Akkor a 159-ben miért nem?!?!?!?!?!?!?
BadBoy2008-01-05 12:24:38 // 6011
Genfben ott kellene lennie az autónak. csak a kereskedésekbe kerül októberben. De hát mondjuk én sem vagyok 100%-ra biztos, hogy ott lesz :((. Még meggondolják magukat, és nem leplezik le Genfben.
Tom122008-01-05 00:47:26 // 6010
Akkor már népautó lenne, de minek a "népnek" a V8...? Jól van ez így, ahogy van.:-)
Tommi2008-01-05 00:05:49 // 6009
Szerintem azért Pidap eléggé ott van "tűzközelben", nem hiszem, hogy téves infoi lennének :)
Tommi2008-01-05 00:05:23 // 6008
Nem a darabszámra kívántam célozni, hanem arra, hogy hiába kérnek érte egy halom pénzt, akkor is elkapkodják. De nézzük másképp: van, akinek egy Suzuki is qvva drága :)
mesa2008-01-04 21:46:57 // 6007
... és nincs benne elég pohártartó ! :)))))))))
1372008-01-04 19:32:47 // 6006
Az amerika témához... Nemrég voltam LA-ben, annak is a gazdagabb részein (Beverly Hills, Hollywood). Ott kifejezetten sok volt az európai autó (Merci, BMW, Audi, WV-ból igazából csak a Passat meg a Tuareg). A legkisebb is V6 volt, de amit láttam pl. A4-et, azok majdnem mind 4.2-es S4-ek voltak, BMW-ből se nagyon volt 3 liter alatti. A nálunk nagy SUV-ok meg picik voltak egy pl. Cadillac Escalade-hez képest. A világnak ezen a szélén a M3, az S4, meg az AMG a standard, nem vicc. Persze mind klasszik automata váltóval.
Reálisan a 159/Brera/Spider/Junior -ből csak a legerősebb 1.4 T-jet, 1.8 GTA, a 2.2, és a 3.2 eladhatóak, a dízel senkit sem érdekel. Ha ráadásul az Alfa préium márkaként akarja pozicionálni magát magát amerikában, akkor a 2.2 igazából égés. A 147 és a Junior az amerikaiak számára egy kategóriát jelent (kisautó), úgyhogy a 147-et nem viszik ki, amúgyis régi modell. Brerából és a Spiderből is csak az összkerekes adható el. Tehát van összesen 4 eladható autó : 159/Brera/Spider/Junior mindegyik 2 különféle motorral. A GT amerikában nem eladható. Elsőkerekes, nincs belőle automata, és a motorjai nem teljesítik a környezetvédelmi előírásokat.
És ezekkel a motorokkal egyik sem lenne különösen erős, sem különösen sportos, sem különösebben prémium, sőt....ezen fogalmak nélkül pedig nehéz Alfát eladni. A bukás a jelen modellpalettával borítékolt, nem véletlenül halogatják a visszatérést.
Reálisan a 159/Brera/Spider/Junior -ből csak a legerősebb 1.4 T-jet, 1.8 GTA, a 2.2, és a 3.2 eladhatóak, a dízel senkit sem érdekel. Ha ráadásul az Alfa préium márkaként akarja pozicionálni magát magát amerikában, akkor a 2.2 igazából égés. A 147 és a Junior az amerikaiak számára egy kategóriát jelent (kisautó), úgyhogy a 147-et nem viszik ki, amúgyis régi modell. Brerából és a Spiderből is csak az összkerekes adható el. Tehát van összesen 4 eladható autó : 159/Brera/Spider/Junior mindegyik 2 különféle motorral. A GT amerikában nem eladható. Elsőkerekes, nincs belőle automata, és a motorjai nem teljesítik a környezetvédelmi előírásokat.
És ezekkel a motorokkal egyik sem lenne különösen erős, sem különösen sportos, sem különösebben prémium, sőt....ezen fogalmak nélkül pedig nehéz Alfát eladni. A bukás a jelen modellpalettával borítékolt, nem véletlenül halogatják a visszatérést.
count M2008-01-04 19:03:22 // 6005
És a kocsi is ott lesz? :) Most mindehol azt olvasni, hogy csak októberben (gondolom Párizs)...
Roberto2008-01-04 18:54:37 // 6004
Sziasztok!
Jön valaki Genfbe megnézni élőben? Én az első hétvégén leszek kint.
Jön valaki Genfbe megnézni élőben? Én az első hétvégén leszek kint.
GT Ɨ|ѯ2008-01-04 12:25:22 // 6003
A 2-őt ötvözve tuti lesz :-)
Satti2008-01-04 11:54:30 // 6002
Mondjuk a második képen az nem igazán tetszik, tisztára olyan, mint az új Civic.
Online tag
1
Vendég1
578
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Stelvio
- Giulia
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV