Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

BeeGee2008-01-08 11:03:36 // 6051
A jaguar platform annyira nem álom. A Fiat és Tata között régóta együttműködés van, és a pletykák szerint a fiat tanácsadással segítené a tatát a prámium szegmensben - mert nekik aztán vami kevés közük van hozzá, miután megszerzi a jaguárt. Ha övék lesz, akkor szinte borítékolható a padlólemez.
Más tészta, hogy az angolog marhára nem néznék jó szemmel, hogy egy volt gyarmatországuké lenne az egyik büszkeségük. De a ford meg pont leszarja ezt.. :)
BeeGee2008-01-08 10:59:56 // 6050
Ibiza hátsó lámpája nem egyértelmű nyúlás, mert előbb nyúlták le a 156-os lámpáját a spanyolnémetek, aztán dzsardzsaró meg nem nézett körül..
Zool2008-01-08 09:43:19 // 6049
Jelenleg az Alfákból kb annyi fogy, mint a FIat Bravóból egyedül. Semmilyen FIatban nem hasznáálható fejlesztést nem fogja megérni a Cégcsoportnak. Tehát V8, V6 V6 dizel nem lesz várható. Valószínűleg ezért indultak meg a Fiat alapú Alfák felé (Junior, 149), mivel egy nagy multi nélkül nincs megfelelő felhasználási lehetőség sok más márkában. Ez a lefelé bővítés menekülés előre, meglátjuk hova. De legalább a keret (FIat csoport) biztosabb mint 15 éve.

A 166 és főleg a Thesis olasz kormányzati megrendelésekből él, ezért nem is fejlesztették tovább ez utóbbit (utóbbi meg ez évben le is állt), a közbeszerzésre pont jó, a magánszemélyek meg még Olaszországban is német autókat vesznek. Nem tudának komoly példányszámban eladni nagy Alfákat egyelőre, évi 5000 autóért meg nincs értelme htsókerekes platformot fejleszteni, hacsak a Maseratiét nem tudják valahogy lebutítani.

Ami viszont tetszik, hogy Marchionéék tovbbra is pörögnek. A merci együttműködés érdekes lehetőség lett volna, midndkét fél vergődik a lételemén kívül (vicces az A klasse legksiebb dízele 2 literes és 80 (nyócvan!) kemény lóerős). Most a Jaguár eladását fiygeleik, ha tényleg az indiaiaké lesz, nem lenne rossz megszerezni az új felőközepes platformot. Persze ezek a tervek (álmok) egyben azt is jelentik, hogy semmiylen konkrét lpéseket nem tettek a 169 fejlesztésére, mert azért a legelső dolog az alváz (ill aminek hívják az önhordó kasztninál) nyújtotta keretek tisztázása (tengelytáv, motor iránya). Az olaszok bármikor rárittyentenek egy formás kasztnit bármire (kivéve a Brera a 159 alapján, az el lett szúrva rendesen)
Zool2008-01-08 09:25:18 // 6048
Azlrt az Alfa mentségére, az hogy "számunkra" valami hiányzik és hogy tényleg van fizetőképes kereslet az két dolog. A németek sok nagy mocival rendelkeznek, mert a német piac favorizálja ezeket. Csakhogy a német piaic nem favorizálja az Alfákat (sőtr a külföldieket általában), és ez egyes előjelek (pl autobild ezüst répa a 159nek) alapján nem is fog változni. Megjegyezném, hogy a bömö is leépített pár mocit az elmúlt években (pl az x25d, az X30d és az X35d igazából ugyanaz a moci, réges rége mintha lett volna 2.0d alatti moci is nemcsak lebutítás, meg volt 1800cc benya is).

Aki a legdrágább Brera és a Mazi GT között vesz, az álatlában nem Alfában gondolkodik jelenleg, szerintem a 3.2 sem fogy valami nagy számban. Maga a Brera egy bukta, ezt Marchione is elismerte, és nem a belső miatt.

Nem véletlen hogy nem német márkák is inkább lapítanak ebben a ligában (3.0 feletti moci, nagy/luxus autók és sportkupék), a Volvónak nincs 5ös feletti kategóriájú konkurense (az XC90 más, az amcsi piaci miatt készlét), a Saab mondjuk ezer sebből vérzik, kár felhozni. A Lexusnak az amcsi piac a fő hajtóerő, de cserébe Európában esélytelen (azaz van V8 meg hibrid, de sehol egy jó dízelkínálat).
mesa2008-01-08 08:52:54 // 6047
a Renault Megane műszerfalóra-burkolat után a Seat Ibiza hátsólámpa lenyúlás nem is olyan meglepő dolog...

Na és a jappános kuka szürke belső sem az igazi! És akkor még a valaha tervezett egyik leggagyibb kinézetű kormánykerékről, meg túl széles amorf középkonzolról nem is szóltunk. És sajnos ezt még meg is háromszorozták, három modeljükön!

da Silva után elvesztették a fonalat az Alfánál.
Georgee2008-01-07 18:13:37 // 6046
Sajnos a fara meg nagyon hasonlít a Seat Cordobáéra.Kár.
mesa2008-01-07 13:26:00 // 6045
A Cadillac tulajoknak nem kell a V8, elég nekik a V6 is!
Leállítják a V8 mocikat az Amik
Itt a lehetőség az USA piaci színre lépéshez!!! ;-)
mesa2008-01-07 11:19:33 // 6044
Igen, sajnos ez így van. Valamit kurvára elb.sztak! Pont ott tart most az AR (amíg ki nem jön a Junior), mint a FIAT esetében a Stiloval.

Biztonságos, nagy a 159, csak épp kicsit sem 'olaszos'. Sportosság majdnem nulla. Az orra szemből szép, a többi átlagos.
TarP2008-01-07 09:47:51 // 6043
Szerintem ez a paletta, amit a Fiat konszern jelenleg felhoz, nincs kész.

Számomra hatalmas hiány van:
A legdrágább, legerősebb Alfa, pl Brera 12-14millóba kerül a 260lóerővel. Utána a következő lépcső a 405 lóerős Maserati Granturizmo 31millió Ft-ért. Nem kéne ezt a hatalmas rest betőlteni?

Ezután jönnek a Ferrari F430-ak 45...milliókért. Majd mit fejlesztünk? Még egy konkurrenst a Ferrarinak. 8C. Van ennek értelme???

Ha a GT-t építeték volna át kicsit 8C-s formájúra és kapott volna egy 300ló körüli motort, akkor csináltak volna egy még emberi árú sportautót. Mert bár elkapkodták az 500 darab 8C-t, de ez semmi ahhoz képest, ha eladtak volna 10000darab új GT-t.

Nézd meg az OFF BMW-t, képesek a 330i és a M3 közé egy 335i-t betenni, csak hogy ne legyen túl nagy a rés és a vásárlók ne menjenek el japó sportótót venni, ha 300ló lenne a cél és nincs 21milliójuk M3-ra.
GT Ɨ|ѯ2008-01-06 19:34:05 // 6042
Ebben is van valami,de szerintem nem ez a fő ok:-)
Seriff2008-01-06 19:02:00 // 6041
Ez meg így:





Seriff2008-01-06 18:59:31 // 6040
Így teljes:





Seriff2008-01-06 18:58:44 // 6039
Extrém:



Seriff2008-01-06 18:55:52 // 6038
Vad:

Seriff2008-01-06 18:55:01 // 6037
Érdekes:

Seriff2008-01-06 18:53:54 // 6036
Szíp:

Seriff2008-01-06 18:51:22 // 6035
Vagy ez:P

Seriff2008-01-06 18:49:36 // 6034
Akkó ezmiez?:P

Tom122008-01-06 18:35:47 // 6033
Szerintem nem előlünk rejtegetik, csak nem szeretnék viszont látni mondjuk egy Honda, vagy VW logóval a hivatalos bemutatója előtt.
Egyébként ezek a makro képek tényleg nagyon "érdekesek"... Akinek van türelme hozzá "összerakhatja" belőlük a Junior - Legót..:-))
GT Ɨ|ѯ2008-01-06 10:18:04 // 6032
Pedig jó:-)
iAntenna2008-01-05 23:15:40 // 6031
tényleg... mekkora ötlet! Elolvastam a hozzászólásokat, de számomra csak elégedettséget tapasztaltam a hozzászóló olaszoktól. :D
Tedi2008-01-05 23:13:37 // 6030
Lehet, hogy bénáznak, de a Sport felni nekem nagyon bejön :)

Seriff!
Volt már ;)
Zool2008-01-05 22:48:34 // 6029
Megint jönnek a 159 my2008-cal

http://www.autoblog.it/post/11925/alfa-romeo-159-my-2008-nuovi-dettagli

Érdemes picit átolvasni a hozzászólásaokat, már az olaszoknak is elegük van a bénázásból, illetve sokan szkeptikusak a márka jövőjével kapcsolatban...
Seriff2008-01-05 22:04:35 // 6028

Volt már ez a kép?
zolee1452008-01-05 19:46:26 // 6027
Nekem bejön a 159 kilincse, de a cicakipuff tényleg nem hiányzott rá.:)
BeeGee2008-01-05 18:47:34 // 6026
Mér, két dolog már kiderül:
- szép kilincse lesz végre, nem a 159es féle :)
- a cica tuningos kipufogót lehet hogy hanyagolják
zolee1452008-01-05 18:31:37 // 6025
Nem hiszem, hogy ez megy októberig. Nem mondogathatják már sokáig, hogy csak húzzák az időt. Lassan elkezd majd mindenki azon gondolkodni, hogy egyáltalán létezik-e ez az autó? Vagy azon, hogy fog-e valaha létezni?
Mondjuk a Vector-hoz képest rohammunkában csinálják a Juniort, de lassan vicc kategória lesz...
Tedi2008-01-05 18:22:55 // 6024
Józan ész a digóknál? Viccelsz? :D
Satti2008-01-05 18:20:37 // 6023
Na, erre én is kíváncs leszek, hogy végűl is a józan ész felűl kerekedk-e a digóknál?:-))
Tedi2008-01-05 18:17:28 // 6022
Én is ettől félek. És gondolj bele, ha mégis csak Párizsban mutatják be, akkor októberig lesznek kénytelenek játszani ezt. Genfig viszont már csak 2 hónap van. Remélem nem húzzák el Párizsig, mert azzal ők is nagyot szívhatnak szerintem.
Satti2008-01-05 18:14:43 // 6021
Hasonlót mondtam, pont vmelyk nap, hogy már túlzásba viszik az egészet, ez már tisztára olyan, mint mikor egy komoly koncert előtt, túl sokáig váratják a népet a főelőadóra, aki utána ad egy harmatgyenge műsort, és nagy a csalódás. Ne legyen így, de benne van a pakliban, ezek a képek semmire sem jók, lópikula sem látszik.
Csak bízni lehet benne, hogy tényleg minden tekintetben szép kis gép lesz.
zolee1452008-01-05 18:03:14 // 6020
Remek! Ezek szerint a Junioron is feltűnik az ismert Alfa-embléma, és az ajtó is nyitható lesz, méghozzá kilinccsel. Ezen kívül feltűnik még, hogy a hátranézéshez nem kell feltétlenül hátrafordítani a fejünket, mivel szerelnek a gépre tükröt is. Ezzel a sok infóval megint el leszünk pár hónapig.:D
Hulyekocsog olaszok... addig várakoztatnak minket, hogy valami iszonyat nagy durranásra számítunk majd, és a végén az autó egy nagy csalódás lesz, pedig ha mondjuk pár hónapja bemutatták volna mindenkinek leesett volna az álla.:)
Zool2008-01-05 17:54:22 // 6019
Hmm, egy sebességen vagytok az autoblig.it-tel... Nem rossz...
Tedi2008-01-05 17:09:22 // 6018
S lőn pár új kép a Juniorról
Igaz, hogy sokat nem mutatnak, de több, mint a semmi :)))
zolee1452008-01-05 16:09:50 // 6017
Szerintem a 8C már most többet ér mint egy F430, pusztán a ritkasága miatt. Remélem túlnyomó részt rajongók kezébe kerül, nem nyerészkedőkhöz...
Tommi2008-01-05 16:02:33 // 6016
Mondjuk ha már a "tucatautó" kifejezésnél tartunk, a 200 darabos F430 Scudeirából 6 darab biztosan lesz kis hazánkban is, négyet már eladtak és kettőre érkezett megrendelés, úgyhogy lesz az is itthon :)
Tommi2008-01-05 16:01:01 // 6015
Na, látom megértetted miről is beszéltem :)
Roberto2008-01-05 15:32:20 // 6014
Remélem igen, ha nem, akkor Párizsba is mennem kell!:)
zolee1452008-01-05 13:59:09 // 6013
Nem azért, mert tökéletesen sansztalan vagyok egy 8C-re anyagilag (most hagyjuk, hogy akinek van rá pénze az sem kap), de a 8C egyáltalán nem drága. Kb egy F430-assal egyezik az ára, ráadásul az a 8C-hez képest tucatautó, még ha ez furán is hangzik egy Ferrarival kapcsolatban.
BadBoy2008-01-05 13:17:34 // 6012
Mivel a duplaturbós 1.9JTD-ről semmi hir, hát megnéztem a SKi Saab hivatalos honlapját, és lám mit találtam: Árlista, és már rendelhető a 180LE-s biturbó a 9-3-hoz. Akkor a 159-ben miért nem?!?!?!?!?!?!?
BadBoy2008-01-05 12:24:38 // 6011
Genfben ott kellene lennie az autónak. csak a kereskedésekbe kerül októberben. De hát mondjuk én sem vagyok 100%-ra biztos, hogy ott lesz :((. Még meggondolják magukat, és nem leplezik le Genfben.
Tom122008-01-05 00:47:26 // 6010
Akkor már népautó lenne, de minek a "népnek" a V8...? Jól van ez így, ahogy van.:-)
Tommi2008-01-05 00:05:49 // 6009
Szerintem azért Pidap eléggé ott van "tűzközelben", nem hiszem, hogy téves infoi lennének :)
Tommi2008-01-05 00:05:23 // 6008
Nem a darabszámra kívántam célozni, hanem arra, hogy hiába kérnek érte egy halom pénzt, akkor is elkapkodják. De nézzük másképp: van, akinek egy Suzuki is qvva drága :)
mesa2008-01-04 21:46:57 // 6007
... és nincs benne elég pohártartó ! :)))))))))
1372008-01-04 19:32:47 // 6006
Az amerika témához... Nemrég voltam LA-ben, annak is a gazdagabb részein (Beverly Hills, Hollywood). Ott kifejezetten sok volt az európai autó (Merci, BMW, Audi, WV-ból igazából csak a Passat meg a Tuareg). A legkisebb is V6 volt, de amit láttam pl. A4-et, azok majdnem mind 4.2-es S4-ek voltak, BMW-ből se nagyon volt 3 liter alatti. A nálunk nagy SUV-ok meg picik voltak egy pl. Cadillac Escalade-hez képest. A világnak ezen a szélén a M3, az S4, meg az AMG a standard, nem vicc. Persze mind klasszik automata váltóval.
Reálisan a 159/Brera/Spider/Junior -ből csak a legerősebb 1.4 T-jet, 1.8 GTA, a 2.2, és a 3.2 eladhatóak, a dízel senkit sem érdekel. Ha ráadásul az Alfa préium márkaként akarja pozicionálni magát magát amerikában, akkor a 2.2 igazából égés. A 147 és a Junior az amerikaiak számára egy kategóriát jelent (kisautó), úgyhogy a 147-et nem viszik ki, amúgyis régi modell. Brerából és a Spiderből is csak az összkerekes adható el. Tehát van összesen 4 eladható autó : 159/Brera/Spider/Junior mindegyik 2 különféle motorral. A GT amerikában nem eladható. Elsőkerekes, nincs belőle automata, és a motorjai nem teljesítik a környezetvédelmi előírásokat.
És ezekkel a motorokkal egyik sem lenne különösen erős, sem különösen sportos, sem különösebben prémium, sőt....ezen fogalmak nélkül pedig nehéz Alfát eladni. A bukás a jelen modellpalettával borítékolt, nem véletlenül halogatják a visszatérést.
count M2008-01-04 19:03:22 // 6005
És a kocsi is ott lesz? :) Most mindehol azt olvasni, hogy csak októberben (gondolom Párizs)...
Roberto2008-01-04 18:54:37 // 6004
Sziasztok!

Jön valaki Genfbe megnézni élőben? Én az első hétvégén leszek kint.
GT Ɨ|ѯ2008-01-04 12:25:22 // 6003
A 2-őt ötvözve tuti lesz :-)
Satti2008-01-04 11:54:30 // 6002
Mondjuk a második képen az nem igazán tetszik, tisztára olyan, mint az új Civic.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak