nekifogtam egy relative hosszu szosszenetnek, hogy honnan is van osszeollozva a Milano es mennyire nincs stilusa, stb, aztan nekifogtam ollozni es ....
... peldaul innen - egymas melle allitva az autokat - aranyokat es vonalakat tekintve is elegge egyedi es jol eltalalt autonak tunik. Picit meg zavar a C oszlop Seatos mivolta es par dolog - de ezek benyomasok es meg baratkozok vele. Lehet az lesz a vege, hogy megtetszik, fene tudja.
Cgo2009-07-08 10:01:17 // 10442
GEORGE2009-07-08 10:00:05 // 10441
Bocsi de olvasd el még1szer, hogy mit írtam!
Ide másolom
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
:-)))
Ide másolom
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
:-)))
Somez2009-07-08 09:49:18 // 10440
A 145 asszem a Tipóból lett kialakítva. Mind a mai napig rácsodálkozom, amikor egy Tipót látok, hogy milyen remek autót hoztak ki a padlólemezére.
Halesz2009-07-08 09:46:16 // 10439
Mielőtt jól összevesztek, azt azért lássátok be, az elmúlt 10-15 évben sokat változott a világ. Nem várhatjátok egy nagy autógyártó konszerntől (amely hála istennek túlélte a válságot, sőt lehet, hogy jól jön ki belőle), hogy ésszerűségből és költségcsökkentés miatt ne használjon azonos platformokat.
Asszem Teddy írta már előttem, hogy a 145-146 is sok dologban Fiat volt, csakúgy, mint a 155-ös... Érdekes, hogy ezt visszamenőleg nem hánytorgatjátok fel.
Én sajnálom, hogy az Alfa nem fejleszt annyit, mint a BMW, nincs hatféle változata ugyanabból, nem gyárt több kabriót... De valószínű, hogy ehhez az kell, hogy legyen végre egy sikeres modellje, amiből sokat vesznek. A 159-es majdnem bejött (frankón biztos vagyok abban, hogy ha az elején nem basszák el a súlyát, nagyon sikeres autóvá vált volna, most meg már kb. mindegy...)
A GT is akkor válhatott volna igazi klasszikus autóvá, ha megcsinálják hátsókerekesnek...
A Milánóban végre lesz sokféle motor, talán összkerék is, és tök jó, hogy vannak új motorok, nem is akármilyenek.
A lényeg az lenne, hogy itt ne álljon meg az Alfa, igenis fejlesszen egy rendes kupét és mondjuk egy igazi GTV utódot. Azt viszont már most tudni kell, hogy ha ezeket megcsinálják, akkor nem 8-10 millióba kerülnek majd...
Asszem Teddy írta már előttem, hogy a 145-146 is sok dologban Fiat volt, csakúgy, mint a 155-ös... Érdekes, hogy ezt visszamenőleg nem hánytorgatjátok fel.
Én sajnálom, hogy az Alfa nem fejleszt annyit, mint a BMW, nincs hatféle változata ugyanabból, nem gyárt több kabriót... De valószínű, hogy ehhez az kell, hogy legyen végre egy sikeres modellje, amiből sokat vesznek. A 159-es majdnem bejött (frankón biztos vagyok abban, hogy ha az elején nem basszák el a súlyát, nagyon sikeres autóvá vált volna, most meg már kb. mindegy...)
A GT is akkor válhatott volna igazi klasszikus autóvá, ha megcsinálják hátsókerekesnek...
A Milánóban végre lesz sokféle motor, talán összkerék is, és tök jó, hogy vannak új motorok, nem is akármilyenek.
A lényeg az lenne, hogy itt ne álljon meg az Alfa, igenis fejlesszen egy rendes kupét és mondjuk egy igazi GTV utódot. Azt viszont már most tudni kell, hogy ha ezeket megcsinálják, akkor nem 8-10 millióba kerülnek majd...
Cgo2009-07-08 09:36:05 // 10438
elnezest, most olvastam vegig, amit irtal, visszamiatyank ;)
Cgo2009-07-08 09:35:08 // 10437
GEORGE,
itt van egy tevedesed, a Cromaba beleraktak a 2.4 20V JTD motort.
200 LE / 400 Nm / automata valto
a FIAT elegge felnott mara, nezd meg a kepeket, ez egy nagyon korrekt auto
itt van egy tevedesed, a Cromaba beleraktak a 2.4 20V JTD motort.
200 LE / 400 Nm / automata valto
a FIAT elegge felnott mara, nezd meg a kepeket, ez egy nagyon korrekt auto
Kau2009-07-08 09:29:44 // 10436
A Kamalról hallani már kb. 5 éve. Nem lesz abból semmi... :(
Somez2009-07-08 09:20:27 // 10435
Nagyon igazad van. Én sem engedhetem meg magamnak még egy új Mi.To megvásárlását sem, és meg is értem az Alfát, ha inkább szélesebb rétegeknek próbál megfelelni. Ott több pénz van.
Bati2009-07-08 08:59:31 // 10434
én potenciális vevönek tartom magam 3-4 éve NEM TUDOK ALFA-t venni pedig pénzem lenne rá
és mivel megátalkodott ALFA-s vagyok ezért mást nem vehetek és igy komoly bajban vagyok
biztam a MI-TO ba de valamiért pont nem volt alkalmas az idöpont auto vásárlásra a megjelenésekor
mikor megint az lett megláttam 1.8 at és beharangozták a MILANOT most hogy megláttam megint nem tudom mi legyen
szerencsére van 159 TBI ami tartja bennem a lelket,de drágább mint amit rászánnék (habár nem is tudom mennyibe kerül)
BRERA is jöhet már ezzel a motorral de hát az még drágább?
az a fö baj hogy a 156 nak nincs utoda vagy a GT-böl nem lessz beláthato idön belül uj
és mivel megátalkodott ALFA-s vagyok ezért mást nem vehetek és igy komoly bajban vagyok
biztam a MI-TO ba de valamiért pont nem volt alkalmas az idöpont auto vásárlásra a megjelenésekor
mikor megint az lett megláttam 1.8 at és beharangozták a MILANOT most hogy megláttam megint nem tudom mi legyen
szerencsére van 159 TBI ami tartja bennem a lelket,de drágább mint amit rászánnék (habár nem is tudom mennyibe kerül)
BRERA is jöhet már ezzel a motorral de hát az még drágább?
az a fö baj hogy a 156 nak nincs utoda vagy a GT-böl nem lessz beláthato idön belül uj
Tedi2009-07-08 00:23:48 // 10433
Hát a GT utódjára lehetsz is :)Semmi jele annak, hogy dolgoznának rajta, a elgtöbben azt mondogatják, hogy megszűnik.
A Kamalról, Giuliáról, 169 utódról, meg esetleg egy roadsterről hallani, GT-ről semmit.
A Kamalról, Giuliáról, 169 utódról, meg esetleg egy roadsterről hallani, GT-ről semmit.
Kazes☻2009-07-08 00:13:55 // 10432
Klaficsek nagyon! Jöhet, jövőhéten már szállíthatják is házhoz. :)))
Tibe2009-07-08 00:12:42 // 10431
nagyot, nem nagyon... sorry!
Tibe2009-07-08 00:11:47 // 10430
Igen nagyon jó hogy ezt írtad, én is hozzá akartam még tenni hogy most a Fiat diktál és az Alfa alkalmazkodik... sajnos. De ez így nekünk egy kicsit fájó, viszont el kell fogadni. Nekem például a 159-es sokkal inkább Alfa mint a MiTo, holott arra is mondták hogy túl németautós a feeling. Most már csak a GT utódjára leszek kíváncsi, ott talán nagyon domborítanak! :)
BeeGee2009-07-08 00:06:06 // 10429
izé, nem FWD hanem RWD-t akartam írni :)
Tibe2009-07-08 00:05:18 // 10428
Csak egy kicsit! :)))
BeeGee2009-07-08 00:03:37 // 10427
Akkor folytatnám az érvelésed :)
Nézzük kicsit globálisabban a dolgokat és menjünk kicsit előrébb, 145/146 - pár évre rá megjelent a Bravo/Brava, csak mindent legömbölyítettek. A csajoknak nem tűnt fel, mindenki másnak igen :) A minőségi problémákra hivatkozva ezután megcsinálták a zsákutca Stilot, ami egészen önálló modellnek tűnt, mondván ebbe beletették a tudásuk legjavát - nem kellett volna. Ebben az időben az Alfának elég jól ment, jó csapattal, kedvező politikai helyzetben év autója díjat, szépségdíjakat söpörtek be, bejött a commonrail is. Aztán a Fiat összekapta magát (vélhetően azért mert jobban koncentráltak erre a márkára) az Alfa viszont hátrébb sorolódott. És közben új irányzatok kaptak nagy hangsúlyt az autós világban, úgymint környezetvédelem, balesetbiztonság. Ezt nem tudta jól lekövetni a menedzsment, kb most érték magukat utol. És persze ezek nem is illenek nagyon az Alfa imidzsébe.
Szóval el kell fogadni, hogy ma már nem Neked, Nekem készíti az autóit az Alfa, hanem egy új nemzedéket kell kinevelnie, akik a nintendón nőttek fel és természetes lesz neki, h egy autónak nincs hangja. Erre a MiTo igenis jó, sőt. A Milanonak is új közönséget (is) kell hogy megfogjon.
Érthető minden siránkozás egyébként, hogy de mégis lehetne FWD, meg biturbó, meg 500LE alapból bőrbe és igazi alumíniumba csomagolva, pininfarina és bertone közösen tervezzék és legyen 3 év múlva 3 milla. Csak éppen vicces ez azok szájából akik még életükben nem vettek új autót (ne értsétek félre, nem személyeskedés) és nem is fognak elvből vagy lehetőség híján. A gyár nem tud ezzel mit kezdeni, pénzből élnek ők is. Érdekes módon a potenciális vásárlók nem nagyon nyilatkoztak még, pedig lehet hogy többen vannak, mint gondolnád még a tagok közül is, és éppen ilyen autót várnak.
Nézzük kicsit globálisabban a dolgokat és menjünk kicsit előrébb, 145/146 - pár évre rá megjelent a Bravo/Brava, csak mindent legömbölyítettek. A csajoknak nem tűnt fel, mindenki másnak igen :) A minőségi problémákra hivatkozva ezután megcsinálták a zsákutca Stilot, ami egészen önálló modellnek tűnt, mondván ebbe beletették a tudásuk legjavát - nem kellett volna. Ebben az időben az Alfának elég jól ment, jó csapattal, kedvező politikai helyzetben év autója díjat, szépségdíjakat söpörtek be, bejött a commonrail is. Aztán a Fiat összekapta magát (vélhetően azért mert jobban koncentráltak erre a márkára) az Alfa viszont hátrébb sorolódott. És közben új irányzatok kaptak nagy hangsúlyt az autós világban, úgymint környezetvédelem, balesetbiztonság. Ezt nem tudta jól lekövetni a menedzsment, kb most érték magukat utol. És persze ezek nem is illenek nagyon az Alfa imidzsébe.
Szóval el kell fogadni, hogy ma már nem Neked, Nekem készíti az autóit az Alfa, hanem egy új nemzedéket kell kinevelnie, akik a nintendón nőttek fel és természetes lesz neki, h egy autónak nincs hangja. Erre a MiTo igenis jó, sőt. A Milanonak is új közönséget (is) kell hogy megfogjon.
Érthető minden siránkozás egyébként, hogy de mégis lehetne FWD, meg biturbó, meg 500LE alapból bőrbe és igazi alumíniumba csomagolva, pininfarina és bertone közösen tervezzék és legyen 3 év múlva 3 milla. Csak éppen vicces ez azok szájából akik még életükben nem vettek új autót (ne értsétek félre, nem személyeskedés) és nem is fognak elvből vagy lehetőség híján. A gyár nem tud ezzel mit kezdeni, pénzből élnek ők is. Érdekes módon a potenciális vásárlók nem nagyon nyilatkoztak még, pedig lehet hogy többen vannak, mint gondolnád még a tagok közül is, és éppen ilyen autót várnak.
Tedi2009-07-08 00:02:41 // 10426
elmondtam a véleményem objektív látásmódban :)
Azt ugye vágod, hogy ez nagyon durván paradox? ;))
Azt ugye vágod, hogy ez nagyon durván paradox? ;))
Tibe2009-07-07 23:29:29 // 10425
Na akkor gondolkodjunk hangosan. Induljunk ki a saját kocsimból 2000-ben jöttek ki az első 147-esek. Milyen Fiatok is voltak akkor amik hasonlítottak rá? Akár kívül akár belül? Mondj egyet? :) Max egyes alkatrészeiben volt közös pl. a Punto (rádió) stb... de ez simán belefér még. De egyik akkori Fiat sem volt köszönő viszonyban(nem technikailag értem) sem a 147-tel. Nézzük csak meg a mostani felhozatalt itt a MiTo, nézzük csak meg van-e a Fiatból ami hasonlít hozzá, óó hát persze a GP. Itt a Milano... nézzük csak meg van-e a Fiatból ami hajaz rá, hát persze a Bravo. Itt viszont (egyenlőre a MiTo-ról tudok csak beszélni mert hozzá volt szerencsém élőben) nagyon sok a közös, főleg a beltér. Valljuk be a MiTo beltere nem Alfához méltó, egy feltupírozott Fiat beltér. Persze az érem másik oldala hogy árérzékeny vevőkört próbálnak megcélozni vele stb... De lássuk be hogy a MiTo-t elsősorban a jó mocik adják el, mert különben ki venne Puntót Alfa logóval 2-3 millával drágábban?
Én erre próbáltam célozni a Milanoval is, hogy folytatja az Alfa ezt a rossz irányvonalat.
Félreértés ne essék semmi bajom a márkával és nem szándékozom a jövőben sem mást venni csak Alfát, szimplán elmondtam a véleményem objektív látásmódban :) ,nem pedig elvakult Alfás látásmódban! ;)
Én erre próbáltam célozni a Milanoval is, hogy folytatja az Alfa ezt a rossz irányvonalat.
Félreértés ne essék semmi bajom a márkával és nem szándékozom a jövőben sem mást venni csak Alfát, szimplán elmondtam a véleményem objektív látásmódban :) ,nem pedig elvakult Alfás látásmódban! ;)
szasza(SW)2009-07-07 23:12:12 // 10424
Sőt nagy V pajzs és körülötte V alakban a lámpák:))Megoldom én a designt:)
szasza(SW)2009-07-07 23:09:52 // 10423
Baker Zsolesz az ikarusokon is milyen szép kis pötty lámpasor van.Az elfér rajtuk 10-is:)))
Zsolesz2009-07-07 23:07:49 // 10422
Akkor neked is lézer blokkolóra van szükséged. Én is most keresgélek.
szasza(SW)2009-07-07 23:06:35 // 10421
Aki tud élni:))Majd jővőre mikor 2 kilométerenként trafipax lesz,sok értelme lesz a bazi nagy motoroknak.Amíg egy mezei úton gyorsabban lehet haladni min pályán ebben az országban,addig elég nekem ez a pár paci:))
GEORGE2009-07-07 23:01:10 // 10419
nem lesz gond a Milanoval sem ha megérkezel egy lassú mögé :-)
GEORGE2009-07-07 23:00:26 // 10418
Nekem is luxus adót kell fizetnem, de az utód se lesz gyengébb az biztos :-)))
Dupla súlyadó még nem a világ.
Azért biztosan nem veszek gyenge Alfát, hogy ne keljen rá luxusadót fizetni.
Sőt remélem le is töri a nagyobb motoros Alfák árát a luxusadó :-))))))
Úgyhogy lehet nem is lesz drágább a nagy mocis Alfa 2 évesen mintha egy lightost vennék :-))))
Dupla súlyadó még nem a világ.
Azért biztosan nem veszek gyenge Alfát, hogy ne keljen rá luxusadót fizetni.
Sőt remélem le is töri a nagyobb motoros Alfák árát a luxusadó :-))))))
Úgyhogy lehet nem is lesz drágább a nagy mocis Alfa 2 évesen mintha egy lightost vennék :-))))
szasza(SW)2009-07-07 22:59:31 // 10417
Ezek legalább félelmetes ragadozok a tükörben,nem bamba vízilovak:)
szasza(SW)2009-07-07 22:55:57 // 10416
Hogy má ne lenne köze.Hátul is van vízszintes rész vagy 15 cm, az már sedan:)Az nem baj.Jó is az a luxus adó:)))
GEORGE2009-07-07 22:55:37 // 10415
Ezt akartam írni :-))))
Satti2009-07-07 22:54:58 // 10414
Hatchback.:-)) Ferdehátú 5 ajtós.:-)
GEORGE2009-07-07 22:54:45 // 10413
El vannak kényeztetve az Alfások :-)
és valóban a Brera/159 a hasonlóság volt a baja mindenkinek.
Amúgy csak az első lökhárítójukban különböznek.
és valóban a Brera/159 a hasonlóság volt a baja mindenkinek.
Amúgy csak az első lökhárítójukban különböznek.
Zsolesz2009-07-07 22:53:55 // 10412
Az egyformaságot meg a 159-Brera-Spider trióra értettem
Zsolesz2009-07-07 22:52:29 // 10411
Szerintem meg épp jó, hogy nem ugyan azt a vonalat követték. Mikor kijött a brera/spider akkor meg mindenkinek az volt a baja, hogy nem tudtak újat kitalálni. Szemből majdnem egyformák a kocsik. Most különbözik, most ez a baj.
Ne legyen már Ódi hogy A3-tól A8-ig a tükörből szinte meg sem lehet őket különböztetni.
És nekem bejön a MiTo :)
Ne legyen már Ódi hogy A3-tól A8-ig a tükörből szinte meg sem lehet őket különböztetni.
És nekem bejön a MiTo :)
GEORGE2009-07-07 22:49:02 // 10410
Szerintem semmi köze a 146-nak a sedanokhoz :-)))))
A 155 -156 az sedan a 146 az meg inkább 'hatback' már ha jól írom. :-)))
nekem sok minden eszembe jutott mikor megláttam élőben a Milanot de, hogy női autó lenne az nem.
Azt meg megint halkan jegyzem meg, hogy végre erős motorokkal is kapható lesz!!!
Ezt úgy látom mindenki elfelejtette a nagy fikázás közben...pedig az alap 1,8 TBi 235 és a dupla turbos 1.8 Tbi 265 lóerejével sok régebbi Alfát fog faképnél hagyni :-)))
A 155 -156 az sedan a 146 az meg inkább 'hatback' már ha jól írom. :-)))
nekem sok minden eszembe jutott mikor megláttam élőben a Milanot de, hogy női autó lenne az nem.
Azt meg megint halkan jegyzem meg, hogy végre erős motorokkal is kapható lesz!!!
Ezt úgy látom mindenki elfelejtette a nagy fikázás közben...pedig az alap 1,8 TBi 235 és a dupla turbos 1.8 Tbi 265 lóerejével sok régebbi Alfát fog faképnél hagyni :-)))
szasza(SW)2009-07-07 22:45:32 // 10409
sport sedan:)))Női autó akkor se kell:))
GEORGE2009-07-07 22:42:39 // 10408
A 146 az sedan?? :-o
GEORGE2009-07-07 22:40:05 // 10407
Okéééé, de aztán ne rohanj majd el :-)))))))))))
GEORGE2009-07-07 22:39:26 // 10406
hangosan gondolkodva....
Elég vicces, hgy sokan lefiatozzák az új Alfákat miközben 155-156-145-146-147-ben ülnek amik ugye szintén Fiatból építkeztek :-)))))))))))))))))))))))))))))
Amúgy meg miért baj, ha Fiat padló lemezre épít az Alfa???
miért baj ha pl a diesel motorjaik megegyeznek??
156-nál pl hiába Fiat motor a 2,4 Mjet 20v még sem került be egy Fiat-ba se!
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
vagy látott valaki Fiatban 1,6 TS 16V vagy 1,8-2,0 TS 16v???
Azért mert apróságokban megegyeznek az Alfák a Fiatokkal attól még nem Fiatok az Alfák.
Elég vicces, hgy sokan lefiatozzák az új Alfákat miközben 155-156-145-146-147-ben ülnek amik ugye szintén Fiatból építkeztek :-)))))))))))))))))))))))))))))
Amúgy meg miért baj, ha Fiat padló lemezre épít az Alfa???
miért baj ha pl a diesel motorjaik megegyeznek??
156-nál pl hiába Fiat motor a 2,4 Mjet 20v még sem került be egy Fiat-ba se!
Egy Fiatban van a 159-es 2,4 JTDm 20V a 159 padlólemezéra épített Fiat Croma megkapta a 2,4JTDm20v-t.
vagy látott valaki Fiatban 1,6 TS 16V vagy 1,8-2,0 TS 16v???
Azért mert apróságokban megegyeznek az Alfák a Fiatokkal attól még nem Fiatok az Alfák.
Tedi2009-07-07 22:39:04 // 10405
Csak azt ne George, inkább kövezz meg :D
szasza(SW)2009-07-07 22:37:07 // 10404
Nekem se tetszenek és a buta kinézettel egyet értek.A 159 az gyönyörű,inkább ehhez kellet volna hasonlítaniuk mint a 8C-hez.Nekem mondjuk egyik autó se tetszik ha nincs hátulja azaz nem sedan:))
GEORGE2009-07-07 22:33:15 // 10403
Na majd jól megkötözlek ha találkozunk :-)))))
Satti2009-07-07 22:32:32 // 10402
No, majd elválik, bár így voltam a MiTo-val is, és amikor élőben megláttam, ez az érzés csak megerősödött bennem, mert nagyon nem teccik! :-))
GEORGE2009-07-07 22:30:11 // 10401
Ott vannak az objektív vélemények az írásomba, ki is másoltad.
Nézd 159 200 lóval, és az egyik variánsban 1,8 TBi a másik variánsban 2,4 JTDm 20V.....nem érdekel hogy 1.8 és az sem, hogy 2,4 én a 200 ló felől nézem, ráadásul a 2,4 már 210 lovas
Az külön beszarás, hogy a 2,4-nek jobb hangja van mint az 1.8 TBi-nek.
Több MiTot vezettem már pl a Selénia Rally pályabejáró autónak is MiTo -t kaptam 3 napra. Mindenhova avval mentem a 3napban még este is azt használtam....
Tempomatos országúti 90-kel nekem is kijött 8,5-ből. A Mike a tanúm rá.
ha jobban taposod könnyen 10 fölé ugrik az átlag. És továbbra is azt vallom, hogy sok egy MiTo méretű autótól ami nem tudja lenyomni a 146ti ( kipróbáltuk)
A 159 nehezebb és nagyobb motorral bír mint a MiTo. Még1szer kihangsúlyozom, hogy 3szor húzattam el 1500-tól 5500-ig a többi alkalommal haladtam a forgalommal. 100 felett egyszer sem mentem.( kivéve a 3 húzatást) a 27km alatt átlagos napi használatban soknak tartom a 13 literes fogyit.
biztos kilehet jönni kevesebből is de akkor minek egy 1,8 TBi???
és akkor nézzük a 2,4-es diselet ami "ugyanúgy" megy 7.7 100-ra a 1,8 TBi 8,3 alatt van fenn a 2,4 100-on. Utána nem fogadnék nagy összegekben arra, hogy jobb lenne a 1,8TBi cserébe ha szétrúgod a 2,4-es 159-et tuti nem iszik 11 felett!
159 1,9 jts.
Én kipróbáltam evvel a motorral is a 159. Szörnyű lomha! Semmilyen formában nem illik a 159-hez. És ha haladni akarsz vele akkor meg nagy lesz a fogyi mert erőlködik abban a nehéz kaszniban.
159 2,2 JTS TI
nagyon vad kinézetű autó a TI csomag miatt. Álló helyzetben leelőz mindenkit úgy néz ki. Aztán mikor mész vele elszomorodsz mert igazából langyos víz :-(
180 felett úgy belassul mintha 190 lenne a vége.....
Szóval elhiszem, hogy kényszer megoldásból berakták ezeket a JTS mocikat a 159-be, de ettől még egy rakás kaki a teljesítményük.
Talán nem véletlen, hogy a 159 eddigi eladott példányai közt tarolnak az 1,9 JTDm 16V- k és szintén nem ritka látvány a 2,4 JTDm 20v. Szerintem ez nem véletlen, hanem azt mutatja mennyire vacak motorok a JTS verziók.
AZ Alfa Romeo mérnöke szerint sem volt üdvözítő megoldás az 1,9 JTS és a 2,2 JTS ép ezért ezek meg is szűnnek és helyettük jön a 1,8 TBi.
Azért kíváncsi leszek hány tagunk rohan 159 1,8 TBi-t venni....
Nézd 159 200 lóval, és az egyik variánsban 1,8 TBi a másik variánsban 2,4 JTDm 20V.....nem érdekel hogy 1.8 és az sem, hogy 2,4 én a 200 ló felől nézem, ráadásul a 2,4 már 210 lovas
Az külön beszarás, hogy a 2,4-nek jobb hangja van mint az 1.8 TBi-nek.
Több MiTot vezettem már pl a Selénia Rally pályabejáró autónak is MiTo -t kaptam 3 napra. Mindenhova avval mentem a 3napban még este is azt használtam....
Tempomatos országúti 90-kel nekem is kijött 8,5-ből. A Mike a tanúm rá.
ha jobban taposod könnyen 10 fölé ugrik az átlag. És továbbra is azt vallom, hogy sok egy MiTo méretű autótól ami nem tudja lenyomni a 146ti ( kipróbáltuk)
A 159 nehezebb és nagyobb motorral bír mint a MiTo. Még1szer kihangsúlyozom, hogy 3szor húzattam el 1500-tól 5500-ig a többi alkalommal haladtam a forgalommal. 100 felett egyszer sem mentem.( kivéve a 3 húzatást) a 27km alatt átlagos napi használatban soknak tartom a 13 literes fogyit.
biztos kilehet jönni kevesebből is de akkor minek egy 1,8 TBi???
és akkor nézzük a 2,4-es diselet ami "ugyanúgy" megy 7.7 100-ra a 1,8 TBi 8,3 alatt van fenn a 2,4 100-on. Utána nem fogadnék nagy összegekben arra, hogy jobb lenne a 1,8TBi cserébe ha szétrúgod a 2,4-es 159-et tuti nem iszik 11 felett!
159 1,9 jts.
Én kipróbáltam evvel a motorral is a 159. Szörnyű lomha! Semmilyen formában nem illik a 159-hez. És ha haladni akarsz vele akkor meg nagy lesz a fogyi mert erőlködik abban a nehéz kaszniban.
159 2,2 JTS TI
nagyon vad kinézetű autó a TI csomag miatt. Álló helyzetben leelőz mindenkit úgy néz ki. Aztán mikor mész vele elszomorodsz mert igazából langyos víz :-(
180 felett úgy belassul mintha 190 lenne a vége.....
Szóval elhiszem, hogy kényszer megoldásból berakták ezeket a JTS mocikat a 159-be, de ettől még egy rakás kaki a teljesítményük.
Talán nem véletlen, hogy a 159 eddigi eladott példányai közt tarolnak az 1,9 JTDm 16V- k és szintén nem ritka látvány a 2,4 JTDm 20v. Szerintem ez nem véletlen, hanem azt mutatja mennyire vacak motorok a JTS verziók.
AZ Alfa Romeo mérnöke szerint sem volt üdvözítő megoldás az 1,9 JTS és a 2,2 JTS ép ezért ezek meg is szűnnek és helyettük jön a 1,8 TBi.
Azért kíváncsi leszek hány tagunk rohan 159 1,8 TBi-t venni....
Tedi2009-07-07 22:28:40 // 10400
Nekem csak az a fura, hogy aki már látta élőben mindenkinek bejött. Még George-nak is, aki egyébként kötözködő forma :D
Satti2009-07-07 22:25:34 // 10399
A Brera / 159 -ig bezárólag egyértelműen az Alfa az első nálam, de ezek a MITo / Milano modellek nekem sehogy sem fognak bejönni, nem ethetek róla, ez van. Ez pont olyan, mint a csajokkal, amelyik elsőre megragad, na az igen, de amelyiket nézegetnem kell, hogy megkívánjam, az nem kell.:-))
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 22:22:47 // 10398
a mínuszt a MiTo-ra és a Milanora értettem. Szép Alfa jöhet nekem is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2009-07-07 22:20:34 // 10397
Csinálok majd telefonos fotót a 146-ról, ugyanazokból a szögekből..... Nekem nem kell bizonygatnod semmit, az én magánvéleményem, hogy csúnya és ezt leírtam a megfelelő topicban. Azt is leírtam, hogy másnak tetszhet, de számomra nulla vonzerővel bír. A MiTo se tetszett fotóról sem, élőben sem, azóta sem. Ez ha lehet még jobban üres tekintetű. Hogy Alfa nélkül maradok e, az majd kiderül. A T-59 például nagyon szép, neki van esélye nálam úgy 3 év múlva...
A 8C? Ha lenne annyi pénzem, hogy azon kéne gondolkodnom kell e, lesz@rnám a Milano-t magasról...
A 8C? Ha lenne annyi pénzem, hogy azon kéne gondolkodnom kell e, lesz@rnám a Milano-t magasról...
dundun2009-07-07 22:19:58 // 10396
Nos igen jól írtad!
( Hú mit kapok én most azért amit leírok)
És észrevehetően Irígység szaga van a dolognak 90% ban a régebbi tipusú Alfa tulajok fikázzák előszeretettel az újabbakat!!
Pedig nem kéne! Kurva rosszul esik pl: nekem amikor lefiatozzák a kocsim csak azért mert máshol gyártották!? Nem ez a modell volt ami számtalan díjat nyert világszerte? Nem ez a model nyert számtalan versenyt magamögé utasítva számtalan német és egyébb csodát? De igen!!! A 155-ös (Tempra) sikereiről nem is beszélve!
És Bár nekem is kifejezetten tetszik Pl a 33-75-ös de legyünk őszinték sem kényelemben sem egyébb téren nem veszik fel a verseny egy 156-ossal.
Szerintem nem az határoz meg egy autót hogy hol gyártották vagy melyik kerék hajt,
hanem az összhatás amikor beleülünk és élvezzük amit nyújt, és mosolyt csal az arcunkra ha egy cartárs ránkvillant és integet.
És igen is szép az új alfa! Szép mert pajzs van az elején és szép mert aki megveszi arra sok ember köszön rá utazás közben, és márt csaqk ezért is külömb minden másik tipusú autónáll!!!
( Hú mit kapok én most azért amit leírok)
És észrevehetően Irígység szaga van a dolognak 90% ban a régebbi tipusú Alfa tulajok fikázzák előszeretettel az újabbakat!!
Pedig nem kéne! Kurva rosszul esik pl: nekem amikor lefiatozzák a kocsim csak azért mert máshol gyártották!? Nem ez a modell volt ami számtalan díjat nyert világszerte? Nem ez a model nyert számtalan versenyt magamögé utasítva számtalan német és egyébb csodát? De igen!!! A 155-ös (Tempra) sikereiről nem is beszélve!
És Bár nekem is kifejezetten tetszik Pl a 33-75-ös de legyünk őszinték sem kényelemben sem egyébb téren nem veszik fel a verseny egy 156-ossal.
Szerintem nem az határoz meg egy autót hogy hol gyártották vagy melyik kerék hajt,
hanem az összhatás amikor beleülünk és élvezzük amit nyújt, és mosolyt csal az arcunkra ha egy cartárs ránkvillant és integet.
És igen is szép az új alfa! Szép mert pajzs van az elején és szép mert aki megveszi arra sok ember köszön rá utazás közben, és márt csaqk ezért is külömb minden másik tipusú autónáll!!!
GTPeti2009-07-07 22:05:24 // 10395
"pokémonfejűek"
Ez jó volt. :))
"egy jövőbeni vevő mínusz"
Nálam ez nem így van, mert egy 8szemű tankSW-vel még sokáig elleszek...
És még vmi:
Mit szólnátok egy online petícióhoz a "karakterességért"?
Ez jó volt. :))
"egy jövőbeni vevő mínusz"
Nálam ez nem így van, mert egy 8szemű tankSW-vel még sokáig elleszek...
És még vmi:
Mit szólnátok egy online petícióhoz a "karakterességért"?
GEORGE2009-07-07 22:02:31 // 10394
Plaza Alfa egyre jobb :-)))))))
Bár mondjuk te már meginogtál és már nem az első az Alfa nálad.
Bár mondjuk te már meginogtál és már nem az első az Alfa nálad.
Satti2009-07-07 21:49:26 // 10393
A saját véleményem írtam le, a saját érzéseimet, de sztem sokan vannak, akik hasonlóan gondolják. Amennyiben annyira, egyértelműen nagyon jó és szép lenne, akkor nem osztaná meg így az Alfásokat sem.