Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

VKG231!!! (156+75)2019-11-01 16:34:56 // 22692
156-an is volt MY2001 :)
RomeoOne2019-11-01 16:20:00 // 22690
A Tonale az C-SUV, a B-SUV az valami új
mesa2019-11-01 15:46:06 // 22689
Nincs ezzel semmi baj. Racionalizálni és összefogni kell! Különben az EV-k mindent letarolnak

Lehetne mondjuk egy jó kis Tonale Aircross Q


A cikkel kapcsolatban: a Tonale most is szerintem a Renegade / 500X kategória a B-SUV kisebb lesz szerintem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 15:23:15 // 22688
jah pl a Citroen is a PSA konszern része 4 személyautó modelljük van igazából amiből 2 SUV, egy belépő személyautó és egy egyterű a többi eltűnt senkinek nem kell (kombi, limuzin)
Kazes☻2019-11-01 15:08:43 // 22687
Ez még nem zárja ki... szvsz.
Zolibácsi2019-11-01 15:08:13 // 22686
remélem nincs igazad
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 15:05:23 // 22685
szerintem itt a vége a márkának... inkább adták volna el külön a kínaiaknak ....
Kazes☻2019-11-01 14:50:13 // 22684
Így van, nyomják csak ami eladható... csak maradjon az Alfa pajzs! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 14:28:21 // 22683
Nem vonom kétségbe, de ami eladható az a kamu suv. Lehet az én ismeretségi köröm ilyen, de 10 milla már a többségnek fájdalomküszöb. 6-8ért viszont még örömmel ülnek tabletes, kulcsnélkülis, parasztvakítós magas hasú, sokatpittyegő vesekőleszedő kisautóba. Az Alfa Romeonak két választása van. Alfa maradni és autókat gyártani, közben reménykedni, hogy divatba jön újra a valódi autó. Elég kis összegben fogadna ma bárki erre. Vagy.. ilyen izéket gyártani, eladni, profitot termelni, még több izét gyártani, még többet eladni.
A Giorgio platform olyan lesz, mint anno a 75. Akkor a Fiat jött, racionalizált, platform stratégia lett. Én mondjuk kedvelem annak a korszaknak az elejét is, de biztos csak azért, mert az ifjúságommal esik egybe az időszak :-) Aztán ami jött, már nem annyira a kedvencem.
Most jött a PSA, racionalizálás, még átfogóbb platform stratégia, kezdődik ugyanaz újra. :-)
Kazes☻2019-11-01 13:59:25 // 22682
Ha már a Tonale kész, mire kell várni '21-ig?!
Elkaszálták a sportautókat, csak SUV-k érkeznek az Alfához
Giuntini2019-11-01 13:00:04 // 22681
Az Alfa Romeo tradícióit nézve ez a vég. Kupé és spider nélkül soha nem volt Alfa Romeo!
Vályi szavait idézve átmennek "közlekedő edény" gyártóvá, ejjjj....
RomeoOne2019-11-01 12:37:43 // 22680
Mondjuk amit nem értek, ezek szerint 2021-ben jön a Stelvio és Giulia facelift és ez nem FL, ami most van? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:26:05 // 22678
A teszteken még is jobb egy csomó suvnál a tesztpályán ja és még megy is... ergo ez sport suv... a legjobb :)))
RomeoOne2019-11-01 12:21:56 // 22677
Tied az igazi kamu SUV, mert az egy kombi Giulia kicsit hosszabb rugókkal :P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 12:16:54 // 22676
A kamu suvok lehet ilyenek... megnézném melyik rossz úton vagy gyorsabb, mint én :)))
RomeoOne2019-11-01 12:16:22 // 22675
A legszebb az lesz, hogy már mire kihozzák a sok SUV-ot, addigra már nem azt fogják venni az embereket. Szeretném érteni, hogy mi történik, egyszerűen nehéz elfogadni, hogy annyi a magyarázat, hogy ezek tényleg ennyire balfaszok :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 11:35:55 // 22674
Most őszintén.. ezt lehet eladni. Látod, hogy széllel szembe pisilve gyárbezárás lesz a vége. Csak eszem a szívüket mindig későn kapcsolnak. :-) A hatszázféle hibrid suvnak már a szalonokban kéne állni egymás hegyén hátán míg eladhatók. Minden divatnak vége van egyszer , ez is eltűnik a süllyesztőben ahogy jött. Az emberek leginkább kipróbálás nélkül vesznek autót, aktuális divat szerint. Ahogy nézem, kezd átérni, hogy frankók ezek a suvok, csak bűn kényelmetlen a rugózásuk. Egyre több ismerőstől hallom. Aknek suv-ja van is beismeri. Az, hogy a Ti-vel gyorsabb vagyok rossz úton, mint a CX-3, valamit elárul az egész értelméről. Nem, nem a motorerő miatt. A vacak úton én 70-80-nal kényelmesen gurultam, annyira vacaknak sem érződött. A CX-3 lassított, mert vergődött össze vissza a futóműve.
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 11:23:32 // 22673
Remek... :-)

Reméljük, lesz még 6 féle, csak FWD hibrid, ha jól sikerülnek akkor egyenesen át lehet ültetni a prius vagy a hibrid camry technikáját, jó kis bégető 120 lovas suv alfák. Juhú, kurvajó.
Várom a kupésított suvokat hibrid 3 hengeres ezres motorokkal is!

Ja várjál, nem is.
RomeoOne2019-11-01 11:04:51 // 22672
Q3-as üzleti terv. E-SUV elkaszálva (Castello), Giulietta utód nélkül, GTV és 8C elkaszálva. Lesz viszont vmi új B-SUV
Zolibácsi2019-10-31 12:32:09 // 22671
Én a komplett Fiat palettát be aldoznam egy közös Fiat Peugeot palettara, ha az pénzt termelnek végre.
Tipo jo-jo, de mégsem elg jó
500 talán ebben van még erő. De az összes al változat szűk retegmodel
Panda, szintén szűk retegmodel és az 500 és a panda egymástól viszi a vásárlókat.
Doblo haaat megérett egy rancfelvarrasra azaz újra rajzolásban
Nem jut eszembe mik vannak még, szóval tegyek csak össze ami jó
Giuntini2019-10-31 11:29:18 // 22670
Azért én ezt nem látom ennyire sötéten! Ott van a Jeep, nem lesz belőle Peugeot Crossover! Vagy elsőkerekes Maserati is lesz? Nem hiszem! Szerintem a Maseratihoz, a Jeephez, és az Alfához nem engednek nyúlni. Sem Peugeot vagy Opel motorok nem lesznek az Alfában.
Nem mondom, hogy nem járnánk jobban ha a Masert és az Alfát leválasztanák, és eladnák a kínaiaknak. De ez a jövő zenéje...
RomeoOne2019-10-31 11:24:55 // 22669
Ha már egy valag pénzből megcsinálták a Giorgio platformot, most már hátha hasznosítják...
VKG231!!! (156+75)2019-10-31 11:08:31 // 22668
Szuper akkor jöhet az Insignia platformos elsőkerekes Giulia utód, alfa crossland x, egyebek.

Na, ha megmarad az alfa (kis esélyt látok rá), akkor eladják. Remélem a bmwnek vagy a vagnak, hogy a maradék szeretetet is kiirtsák belőle... de inkább kasza lesz itt végleges.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-31 11:02:08 // 22667
Mert ezek annyira számítanak. Pont ez a gond, ez hajszolja az autózást a hülyeségbe :-)
Van egy villanyfoteled és egy versenyautód. Nem rohadtul mindegy, hogy melyik hány másodperc alatt megy végig bárhol? A villanyfoteltől kényelmet (és mindenkit legyorsulást) vársz, a versenyautótól izgalmat, adrenalint (és mindenkit legyorsulást). Akinek a zárójeles számít, az nézegessen videókat :-D
Kimész egy gokart pályára, 6 lóerővel nagyot autózol, vigyorog a fejed. Mi a töknek ehhez 400 meg 500? Minek ez a farokméregetés? Ezen fog eldőlni, hogy a villanyhajtás e a jobb? Legyen az a jobb, érdekel? Egyelőre nem érdekel. Tudom hogy akarják, hogy érdekeljen, ezért ez a sok feszengés körülötte.
A Teslanál ezerszer jobban figyelek a Mazdára, hogy vajon tényleg ki merik e hozni a sorhatos hátulhajtós platformot. És figyelem az alap Giulia-kat, és nagyjából ennyi. A mai autógyártás identitási zavarban (és valójában ipari válságban) küzd, reméljük hamar kiheveri.
RomeoOne2019-10-31 10:20:29 // 22666
Mondjuk ezt sztem simán elcsalták az olaszok :DDD
Indulásnál mindenképp többet kellett volna kapnia a Q-nak. Egy Stelvio Q is elmegy a Giuliától az elején az összkerék miatt. összkerék-villany biztos, hogy elmegy tőle sokkal jobban az elején. 400-on nem is tudja befogni sztem. 800-on sztem már menne neki, a Top Gear video sem győzött meg. De ennél az olasznál is nagyon kilóg a lóláb :DDD
Jorjie2019-10-31 10:08:23 // 22665
Meg is verte kemény 56 századdal a világmegváltó Tesla a Q-t :-D
G-MANN🍀2019-10-31 10:01:15 // 22664
https://www.youtube.com/watch?v=fVTvrzwjmZ8

Alfa Giulia QV vs Tesla 3, 11,9 vs 12s.... :-) és ha hosszabb lenne a pálya... :-)
RomeoOne2019-10-31 09:26:00 // 22663
Akkor egyelőre nem lesz kínai az Alfa. Kérdés, mi lesz majd vele?

Egyesül az FCA és a PSA:
Ravasz húzás szülte a világ egyik legnagyobb autógyártóját - A túlélés viszont így sem garantált
RomeoOne2019-10-31 08:49:11 // 22662
Nekem ezzel ugyanaz a bajom, mint a Laptiming versenyeivel. Ott is gokart pályára visznek ilyen autókat, meg itt is, szűken rakott bóják között kell manőverezni. Itt az összkerék az előny, meg az alacsony sebességről nagyot lépés. Ez a Tesla-nak kedvez.
Rendes pályán, rendes távon nézzék már meg. Ahol tényleg kijön a különbség. Jóhogy nem már a Tesco parkolóban mennek egy kört.
Ott a lehetőség a Nürburgringre vinni a Moldel 3 Performance-t, ott elválik a szar a májtól. Ha ott megveri a Giulia Q-t, akkor szavunk nem lehet. De ne álltassuk egymást, ott még a Taycan Turbo is csak 7:42-t futott.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 18:53:08 // 22660
ez így működik pedig az embernek ahhoz is joga lenne, hogy ne nézzék hülyének :D, addig meg marad a mókuskerék a ketrecben, hogy a kitörési esély nulla legyen de a tekerés halálig történjen....
Giuntini2019-10-30 18:04:17 // 22659
Én azt mondom, ha már el kell adni, akkor olyanok vegyék meg, akik tisztelik a márkát és múltját. Az tény, hogy mióta az indiaiaké a Jaguar, egyre jobb autók jönnek ki. A Volvo is megtartotta arculatát a kínaiak kezében. Ha már az olaszok ilyenek, hogy nem képesek a saját "Made in Italy"-t kellőképpen finanszírozni.
Giuntini2019-10-30 15:40:06 // 22658
Na az tényleg nem kéne. Egyszer már elbukott a GM is. Szerintem ez is nagy kamu. Próbálják felsrófolni az árat.
RomeoOne2019-10-30 14:23:30 // 22657
Mike Manley már shortolja az FCA részvényeket és szakít pár millió dollárt ezen is majd, mint a Renault-s esetnél :DDD
Csak legalább forgatnák vissza a fejlesztésbe a bennfentes kereskedésből származó pénzt, mielőtt a tőzsdefelügyelet odacsap
Kazes☻2019-10-30 13:54:36 // 22656
Vajon jobb lenne, mint a Renault...és/vagy ugyanúgy is fog végződni?
Halesz2019-10-30 12:46:06 // 22655
A mostani site-ot már nem lehet faragni, elavult ahhoz, illetve a programozó ezt már nem vállalja.

- A teljes mostani tudású site újrahúzása a nulláról, fórummotor, blogmotor, egyedi adatlapokkal, fotófeltöltéssel, stb. Esetleg néhány új funkcióval.
- A mostani adatbázis áthúzása
- Teljesen új design.
Halesz2019-10-30 12:25:03 // 22654
Tomi! Átdobod nekem? Ráhúzható szerinted az Amoréra?
Kazes☻2019-10-30 12:22:41 // 22653
Teljesen egyetértünk (szokás szerint)... ehhez más csak azt tenném hozzá, hogy a hideg kiráz, mikor hallom a vastaps övezte zöldmezős beruházásokat... hogyaszonygya... megcsináltuk! pff...
Blade2019-10-30 11:59:49 // 22651
Ez a "2,5milla" hogy jön ki? Milyen fejlesztéseket tartalmaz? Mert túlzottnak tűnik elsőre.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-30 11:41:43 // 22650
Ez a rész nálam is kicsapta a biztit. :-) A többi ésszerűen hangzik, talán igaza is van. Ettől még a rendszer maga rossz. Termékeket utaztatunk a világ távoli pontjai között mert Jancsi bácsinak is van joga licsit enni. Embereket utaztatunk ugyanígy fel-alá, mert joga van bárhol dolgozni. Dehogy is ez a probléma. A zárt közösségek megszűnnek, maradi dolog, mindenkinek joga van mindenbe beledumálni és felrúgni íratlan szabályokat. Világpolgárok vagyunk, városokban nyomorogva, minden időnket a rendszernek adva, de igen, jogunk.. az van. Pláne autózni. A ki nem fizetett kéró és a rabszolga meló között.
Kiürülnek a falvak, duzzadnak a városok. Parlagon a földek, ahol ehető dolgok teremnének, és esszük a lidi polcról a sok nitrogénnel fuzzasztott hányinger zöldséget. De a kenyelemhez jogunk van ugyebár. Eljön még az, amikor ha enni akarsz, megfogod a kapa végét, és nem az autó hajtóanyaga lesz a legnagyobb probléma.
Kazes☻2019-10-30 11:07:59 // 22649
Még szép... hisz ő is az i3-at favorizálja... persze csak a Tesla mellett! :D
'''''2019-10-30 10:50:17 // 22648
Van pályázat fejlesztésre. :-)
Épp most küldtek nekem is egy ismertetőt.80 oldal.Nem olvastam végig még.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-30 10:44:09 // 22647
bírom ezeket a jövő elemzéseket... mindenkinek joga van autózni... mindenkinek joga van az élethez is de lassan 10-20 milliárd ember fog élni a földön, ki dönti majd el kinek lesz joga életben maradni... a legkisebb gond az autózás szerintem a jövőre nézve, a legnagyobb gond az ivóvíz, élelmiszer ellátás lesz a túlnépesedés miatt... addig meg kitalálnak újabb és újabb technológiákat amiket le lehet nyomni az emberek torkán a ződ projekteken keresztül extraprofitot termelve, mert csak ez számít ez a fogyasztói társadalom alapköve ...a növekedés :(((
Balázs156SW2019-10-30 10:27:46 // 22646
A heti házassági ajánlat a PEUGEOT!
RomeoOne2019-10-30 09:39:08 // 22645
Vályi most a hidrogént kezdte el nyomni.
Giuntini2019-10-30 09:37:09 // 22644
Üzletileg, és az Alfa jövőjét illetően Karottáé a jobb! Igaza van abban, hogy egy autógyár jövőjét már nem az autózás élvezete (sajnos) határozza meg.
Vályi Pista viszont úgy szereti az Alfát, ahogy a tradíciók szerint kellene lenniük. Ez énhozzám áll közelebb. Csak sajnos ezzel ma lehúzhatjuk a rolót.
Stef2019-10-30 08:35:22 // 22643
Huhhhh, de komoly ez a Backstage Karottával! Szerintem eddig ez a legjobb, legviccesebb, legszínesebb és legtöbb komoly témát boncoló beszélgetés... Érdekes hogy ennyire különböző látásmód Karottáé és Vályi Pistáé. Számomra mindkettő hiteles, de most a Karotta látásmódját érzem magamhoz közelebb...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak