Fórum >> Típusok >> 145-146

Bilux2010-07-14 21:52:15 // 110005
Sajna műszerfalbontást nem úszod meg. De nem bonyolúlt csak időigényes.
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-14 21:48:56 // 110004
Fűtőmotort javított már valaki 146-ban? Mostanában olyan nem jó kommutátor hangot hallok jönni a szellőzés felől, és leállításkor is kicsit "koszolva" áll meg. Lehet ebben kefét cserélni ésszerűen, vagy műszerfal és hangszigetelés kibontással jár?
(fura, hogy az önindító keféjét is most kellett cserélni..10évet bírnak..)
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-14 19:03:36 // 110003
szevasztok! bontott kilincs + zár milyen áron lehet szerezni! ami olyan ár hogy mindenki örül! ?
MikeTheDevil2010-07-14 18:54:54 // 110002
Na meg van mitől hüppög az autó.Vezmód miatt csinálja.Módositás után nem áll vissza.Mitől lehet ez?Tudja valaki?
H@nß2010-07-14 16:59:12 // 110001
Cicergő fütyörésző franctudja milyen hangot nekem is ad de az az AC (sztem)
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-14 16:25:11 // 110000
ja és most hallgattam meg ha jár a motor enyhe kis cicergő hang jön valahonnan! lehet valami relé?
Kristyon2010-07-14 16:14:39 // 109999
Hali!
Lehet hogy van valahol egy kicsi kosz darabka ami bizonyos nyomásnál elzárja az üzemanyag útját , vagy éppen csak úgy billen, hogy elzárja, ezt sztem meg kell keresni...
Driver2010-07-14 16:04:42 // 109998
és ha most is egy napig tart csak? :D
zotya littlesoldier és Szabina2010-07-14 16:00:35 // 109997
sziasztok!
ismét az a problémám ami egy hónapja egy napig tartott! és azóta sem csinálta ma ujra el kezdte!! megyek az autóval benzin is van benn és minden előzmény nélkül ugy áll le mintha kifogyna az üzemanyag belőle!olyankor kicsit várni kell vele és ujra elindul de hamarosan megint megcsinálja!
ezt üzemi hőfokon csinálja és ha várok vele ujra tudom inditani!
többnyire lakott területen csinálja ahol ugye nem tudok gyorsabban haladni és jobban melegszik amint elri a 100 fokot utánna áll le!

lehet hogy benzinszűrő? vagy benzin szivatyú? vagy mi a fene ez?
H@nß2010-07-14 14:13:00 // 109996
Mondom h öszvér :D
Tegnap pirosnál beállt mellém 1 versenyló, akarom mondani 1 jaguár..... volt benne vagy 4000es motor, 30-35 körüli pali, végigmérte az autót.....zöldnél mint 1 ökör elkezdte nyomni :D:D:D mondom lol
Körforgalomban túrtam le az útról....aztán az a kb 200le kül +mutatkozott :D
Driver2010-07-14 14:07:04 // 109995
lehet az olaszok se tudnák :)) a tiedbe bekerült a limited500 és a spec edition minden jó tulajdonsága :))
H@nß2010-07-14 14:00:26 // 109994
hehehe nem akarok "csalni" :P
De tényleg érdekelne h most akkor ez mi mert nem tudom....gondolom sportcsomag, de ilyen középkonzollal még nem láttam mást csak amit linkeltem.
Pedálok, kézifék ajtónyitó, légbeömlő stb mind ua mint L500 ráadásul 2000.11 havi az autó szal nemtudom.
Driver2010-07-14 13:56:05 // 109993
akkor csináltass rá feliratot, hogy teljes legyen a kép :))))
H@nß2010-07-14 13:19:37 // 109992
Az enyém amúgy valami öszvér :D mert nem limited 500 de szinte ua
1edül a felirat hiányzik róla, ja meg a középkonzolon alfa romeo felirat van
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00185/00185479.jpg
szal ha valaki tudja h miféle akkor elárulhatná :D
H@nß2010-07-14 13:16:38 // 109991
ahogy mondod :D
Driver2010-07-14 13:00:24 // 109990
hu de szep felnid van! :)
ez egy 145os limited 500-asrol van?
H@nß2010-07-14 12:42:35 // 109989
Nálam kb 13cm O_o
Csináltam pár képet...igaz csak telefonnal sorry érte de a lényeg látszik.
Driver2010-07-14 12:02:53 // 109988
honnan lehet tudni, hogy cserélni kell a toronycsapágyat? mi ennek a tünete, milyen hangot ad?
Driver2010-07-14 11:49:22 // 109987
nemhogy lehet, hanem biztos hogy ezért van lejjebb :))
a spec edition gyárilag ültetett, a sárvédő kerékív legmagasabb pontját mérd meg a földtől, akkor jobban össze lehet hasonlítani.
aatis2010-07-14 10:12:01 // 109986
Felmerült egy kérdés, mégpedig az, hogy vajon ültetett-e a kocsim. :D
Uncsitesóm azt mondta, hogy szerinte az én kocsim sokkal lentebb van (kb. 16-17 cm-re van az orra a földtől), mint az a 145-ös, amit a napokban látott.
Ha minden igaz az enyém valami Special Edition, lehet hogy ezért van lentebb?

Aki nagyon ráér, mérje már meg a 145-ét, hogy milyen magasan van a földtől. :)
aatis2010-07-14 10:09:14 // 109985
Köszi a válaszokat a vízzel kapcsolatban. :)

Megnézem majd mindet, amit írtatok. A kifolyási pontokat is megkeresem (ha van olyan, akkor le is fotózom, hogy tudjátok ti is, hogy hol vannak ilyenek). :D
Németh Lajos2010-07-14 08:55:39 // 109984
Sziasztok,

valakinek nincs véletlen egy rendes leírása 145, boxer vezérléscseréhez? Ha akad akkor el tudná küldeni nekem mailben? Címem az adatlapomon. Köszönöm előre is!
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-13 21:53:26 // 109983
A TS-ben is így van ha jól tudom:



Hogy ez jobbos, vagy balos, azt nem tudom. Jobboldalon van a + (jobbos?).
Axl Trans2010-07-13 21:41:26 // 109982
Én úgy lennék nyugodt.
Blondy2010-07-13 21:22:34 // 109981
Illik ha nem akarod még egyszer szétszedni!
DELFIN2010-07-13 21:20:34 // 109980
sziasztok!! szerintetek a toronycsapágyat ha cserélem a toronyszilentet is kell cserélni???
MikeTheDevil2010-07-13 19:56:22 // 109979
Hali!
Van egy kérdésém.Miután ki lett cserélve a vezérlésem néha kicsit bedadog meg fel le ugrál az alapjáratom 800-1300 között.Lehetséges hogy a trafósor nem lett rendesen be rakva?
mreni2010-07-13 19:56:01 // 109978
Kífújtam két réteg alapozóval és két réteg fekete olaj-benzin álló festékkel a mociteret és elrendezgettem a vezetékeket.
Mostmár jöhet az új szíív:))
Dea2010-07-13 14:12:19 // 109977
Srácok, 1,6 TSbe jobbos vagy balos akksi kell? köszi előre is:)
mreni2010-07-13 08:43:10 // 109976
Indulok a garázsba folytatom a kábelezést,vezetékeléseket.
Már remélem hamarosan benne lesz a moci:):P
Béci Ɨ|ѯ2010-07-13 08:39:55 // 109975
Ilyen melegben a fű se nő...
Otto2010-07-12 15:14:35 // 109974
Azt a k...
2 napja meghalt mindenki? Vagy punnyadtok?:D


Van egy pótféklámpás hátsó tetőszárnyam 145-re eladó. Kék színű.
Otto2010-07-10 23:42:15 // 109973
Fűtőradiátor csapot nézd meg.
Padlókárpitból soha nem fog lefolyni a víz, mert alatta műanyagszerű réteg van, ami ezt megakadályozza.
J-Imi2010-07-10 20:20:53 // 109972
Egy hónappal ezelőttig nekem is mindig beázott a lábtér eső után. Aztán kipróbáltam, hogy nyitott ajtónál nyomtam az ablakra a vízet és a kárpit mögött alul folyt ki a víz:S A megoldás, van az ajtóban egy nejlon ami elvezeti a vizet az ajtó aljába és ott kifolyik, nah ez a nejlon már nem szigetelt rendesen így körbeszilóztam és azóta tökéletes:) Sztem nálad is ez a lesz a baj
Driver2010-07-10 19:48:22 // 109971
ha jól tudom vannak a karosszériákon kifolyási pontok (de lehet tévedek, annyira nem vagyok pro a témában :) ), nem lehet hogy vmelyik eltömítődött? és ha azt kitisztítod akkor parkolhatsz úgy ahogy szeretnél :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-10 15:50:42 // 109969
Ugyanez...fogalmam nincs hol jut be a víz. Akkor ázik be, ha az orra lejtő irányban lefelé áll, és nagy eső esik. Minden más esetben nincs ázás. A hangszóró mögött/alatt az alsó gumikéderben összegyűlik, majd onnan a műanyagon átcsorg be a lábtérbe. Egy évben 2-3 esetben így járok. Olyankor elhozom a szüleim nedves tisztító gépét, és legalább kitisztítom a szőnyeget. :-) Mondjuk télen sz@r vicc...
Nekem most az a tippem, hogy a tükör mögött csorog le a víz. Az első oldalablak tömítése bevezeti a tükör mögé, ahol lehet nem ér végig a tömítés. Még nem szedtem szét...de ez az egyetlen magyarázat, hogy miért csak orral lejtőn csinálja. Azóta esőben kínosan figyelek, hogyha lejtőn parkolok, a segge legyen lefelé :-)
Driver2010-07-09 21:57:20 // 109968
az ajtókárpitot ebben a hozzászólásomban leírtam: 107763
a műszerfalszétszedésről vannak képek itt:
http://www.alfaamore.hu/tagok/2667/autok/2931/blog!2
Bazsa1452010-07-09 20:55:13 // 109967
Persze jogos az észre vétel....
Bazsa1452010-07-09 20:54:22 // 109966
Köszi. Ha logikusan gondolkodunk akkor a padlólemez kárpit van legalul és minden más rá van építve mert ugye az kerül be elsőként a gyártásnál.
Ergo mindent ami azon rajta van le kell szerelni...
Hacsak nem veszel egy sniccert és vágod meg :-)
aatis2010-07-09 20:52:22 // 109965
Leírnád, hogy hogy kell egyszerűen, és jól kiszedni a kárpitot, úgy hogy aztán vissza is tudjam tenni? :)

Annyira mondjuk nem akarnám szétszedni, hogy a középkonzolt is ki kelljen bontani.

Lehet az lesz, hogy holnap kap egy kis slagot. Aztán meglátjuk mi lesz. :D
Ricoe1562010-07-09 20:49:57 // 109964
Fűtőradiátor... Nálam az anyósülés előtt hasonló szindróma,cserélni kellett.Műszerfal lebontás,stb...azóta is elvan törve a középkonzolom...hála a hozzáértő szerelőnek...
dfg (Tanárúr)2010-07-09 20:47:11 // 109963
hát nekem volt olyan, hogy a tetőantennánál ázott be, és az anyósülés előtt jelent meg. máshol nem hagyott foltot.
Driver2010-07-09 20:43:44 // 109962
nem biztos hogy van "folt összekötés", ha ott kevesebb ideig áll a víz, mert csak átfolyik, akkor nem hagy olyan nyomot mint a lábtérnél. amúgy a kárpit leszedése nem egy nagy kihívás.
aatis2010-07-09 20:39:54 // 109961
Öntsél egy kis kávét a kocsinak is. :D
Bazsa1452010-07-09 20:32:14 // 109960
Hát Én 2 kávé után sem pörgök még reggelente :D

Na az könnyen lehet, hogy már túlságosan össze van kopva benne egy két dolog....
aatis2010-07-09 20:28:05 // 109959
Remélem nincs igazad, mármint abban, hogy ennyire meg kell bontani a gépet. :O Vagy legalábbis nem ilyen "nagy cécó" az egész.

A kérdésedre válaszolva pedig, nekem nem olyan a kocsi amikor áll pár napot. Ugyanolyan, mintha épp akkor álltam volna le vele. Lehet az a baj inkább, hogy már túlságosan is össze vannak kopva az alkatrészek. :) Egyébként szerintem te sem vagy túl pörgős alvás után, ahogy a kocsid sem. :D
H@nß2010-07-09 20:28:01 // 109958
Nekem a tetőantennánál ázott be, de csak a tetőkárpit (+napellenzők) volt vizes tőle, legközelebb ha beázik nézd meg ott is.
Most el "fogyasztani" :D
Bazsa1452010-07-09 20:23:16 // 109957
Hát ismerve az autógyárakat és a munka módszerüket nem hiszem, hogy pikk-pakk menne. Belső küszöb borítás ki, ülések ki, közép konzol ki, ez úgy jó pár csavar :-)
De biztos lesz nálam okosabb aki megmondja mennyire bonyolult megbontani a kárpitot :-)
Bazsa1452010-07-09 20:20:37 // 109956
Neked nincs olyan érzésed ha napokig áll a gép és utána mész vele, hogy olyan "durva" és "karcos" az egész gép? A menetdinamikája, a motor hangja, a kezelhetősége ?
Vagy ez csak nálam jelentkezik lévén a gép korára való tekintettel ?
Mert az utóbbi időben én sem járok vele nap mint nap és ha néha néha hetente egyszer beindítom olyan fura mintha nem lennének összekopva az alkatrészek és idő kell nekik hogy minden a helyére álljon,essen,koppanjon, idomuljon....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak