Nekem a tetőantennánál ázott be, de csak a tetőkárpit (+napellenzők) volt vizes tőle, legközelebb ha beázik nézd meg ott is.
Most el "fogyasztani" :D
H@nß2010-07-09 20:28:01 // 109958
Bazsa1452010-07-09 20:23:16 // 109957
Hát ismerve az autógyárakat és a munka módszerüket nem hiszem, hogy pikk-pakk menne. Belső küszöb borítás ki, ülések ki, közép konzol ki, ez úgy jó pár csavar :-)
De biztos lesz nálam okosabb aki megmondja mennyire bonyolult megbontani a kárpitot :-)
De biztos lesz nálam okosabb aki megmondja mennyire bonyolult megbontani a kárpitot :-)
Bazsa1452010-07-09 20:20:37 // 109956
Neked nincs olyan érzésed ha napokig áll a gép és utána mész vele, hogy olyan "durva" és "karcos" az egész gép? A menetdinamikája, a motor hangja, a kezelhetősége ?
Vagy ez csak nálam jelentkezik lévén a gép korára való tekintettel ?
Mert az utóbbi időben én sem járok vele nap mint nap és ha néha néha hetente egyszer beindítom olyan fura mintha nem lennének összekopva az alkatrészek és idő kell nekik hogy minden a helyére álljon,essen,koppanjon, idomuljon....
Vagy ez csak nálam jelentkezik lévén a gép korára való tekintettel ?
Mert az utóbbi időben én sem járok vele nap mint nap és ha néha néha hetente egyszer beindítom olyan fura mintha nem lennének összekopva az alkatrészek és idő kell nekik hogy minden a helyére álljon,essen,koppanjon, idomuljon....
aatis2010-07-09 20:18:47 // 109955
Én is erre gondoltam, hogy valahol látszani kéne, hogy hol folyik a víz.
Nehéz felbontani a kárpitot? :) Lehet tényleg alá kell nézni.
Nehéz felbontani a kárpitot? :) Lehet tényleg alá kell nézni.
Bazsa1452010-07-09 20:17:00 // 109954
De akkor lenne folt összeköttetés a tó és a küszöb közt.Nem ? Esetleg egy kárpit bontás megoldás lehetne a probléma feltárásra.
Mert olyan nincs, hogy nyom csak ott van ahol összegyűlik a víz... szerintem.
Mert olyan nincs, hogy nyom csak ott van ahol összegyűlik a víz... szerintem.
mreni2010-07-09 19:55:27 // 109953
Nekem az ajtón a gumikéder a gyanús:))
aatis2010-07-09 19:48:09 // 109952
Felmerült egy érdekes dolog a vassal kapcsolatosan.
A sofőr felőli oldalon a lábtérben megáll a víz. (ahol a törlőruha van a képen).

A nagy kérdés az, hogy honnan kerül oda a víz?! A héten 1x volt eső, viszont a héten még nem is mentem a kocsival. Tehát még az sincs, hogy lenne egy nagy lyuk alul, és felverné a vizet. Viszont nem látom, hogy akárhol is beázás nyomai lennének. Sehol egy vízfolt, csak a padlón áll egy kisebb tó. :)
Először azt hittem, hogy cipőről került be a víz, amikor eső volt. De most még csak be sem ültem a kocsiba. Hiányzott is a jellegzetes Alfa szag. :)
Volt már valakinek hasonló?
A sofőr felőli oldalon a lábtérben megáll a víz. (ahol a törlőruha van a képen).

A nagy kérdés az, hogy honnan kerül oda a víz?! A héten 1x volt eső, viszont a héten még nem is mentem a kocsival. Tehát még az sincs, hogy lenne egy nagy lyuk alul, és felverné a vizet. Viszont nem látom, hogy akárhol is beázás nyomai lennének. Sehol egy vízfolt, csak a padlón áll egy kisebb tó. :)
Először azt hittem, hogy cipőről került be a víz, amikor eső volt. De most még csak be sem ültem a kocsiba. Hiányzott is a jellegzetes Alfa szag. :)
Volt már valakinek hasonló?
mreni2010-07-09 19:38:08 // 109951
Attól függ mennyire van szétesve a turbo...
Ha szilánkosra tört a lapát pl akkor bedobja a szívó részbe a darabkáka és helló...
Én is jártam már úgy hogy 2.0 tubóról ledobta a csövet a szívó oldalon és úgy ment mint egy 3 hengeres fabia...
Ha szilánkosra tört a lapát pl akkor bedobja a szívó részbe a darabkáka és helló...
Én is jártam már úgy hogy 2.0 tubóról ledobta a csövet a szívó oldalon és úgy ment mint egy 3 hengeres fabia...
Driver2010-07-09 16:13:53 // 109950
ebben csak az az érdekes, hogy x idő után se esik le neki hogy talán nem véletlenül nem veszi meg senki a cuccot. bár lehet arra az egyre vár, aki ennyiért is elviszi :))) asszem sokáig fog várni :))
dfg (Tanárúr)2010-07-09 16:03:42 // 109949
12-ért párban lehet venni ujjat :D
dfg (Tanárúr)2010-07-09 15:58:20 // 109948
érdekes, de súlyelőnye is van, és teljesítménytöblete is. ez a kettő együtt már hozhatja a különbséget. a váltó kb azonos áttételezésű, a fordulatszám sebesség adatok alapján.
Driver2010-07-09 15:16:25 // 109947
ezert meg 7ezer is sok lenne :))
MIFI2010-07-09 15:13:41 // 109946
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-09 15:04:46 // 109945
Aha, a váltóáttételezés nagyon számít...Pályán egy kicsit hosszabb áttétel lényegében nem érződik gyengébbnek, és fentebb tolja az utazótempót. Tipikus 1.4 twinport astra jelenség, hogy 150 körül száguldoznak, mert a hosszú 5-ös fokozatban még nyomatékcsúcs környékén vannak. És még onnan gyorsul, aztán persze megpusztul 170 körül, de teljesen használható. Azt mondom, ez többet számít, mint az 5 LE.
Bilux2010-07-09 15:02:57 // 109944
Nincs valakinek egy 145-ös komplett AC fotója amit kivesz a tankból? Vagy robbantott ábra.
Átok79146TD2010-07-09 14:49:25 // 109943
a széthajtott turbós is tölt valamekkorát azért..
nem összehasonlítható azzal ha leveszed róla a turbót...
nem összehasonlítható azzal ha leveszed róla a turbót...
Driver2010-07-09 13:42:47 // 109942
jol hangzik :) egesz konkretan egy speedy szervizbe mennek toltetni, az "komoly" helynek szamit?
Dozer2010-07-09 13:28:07 // 109940
Engem ne tessék lebuzizni, de a q4- lelökte egyszer a nyomócsövet ami a turbótól megy így pár km-ig szívó lett... hááát igaz, hogy nem v6-os de olyan gyenge volt, mint egy 14-es offos... :SSS
Valsz. azért, mert a turbós motorok kisebb kompresszióviszonnyal üzemelnek.. szerintem a V6 tb is, de ez csak az én véleményem. :))
És nemvagyokbuuuuzzííííí :DDDDD
Valsz. azért, mert a turbós motorok kisebb kompresszióviszonnyal üzemelnek.. szerintem a V6 tb is, de ez csak az én véleményem. :))
És nemvagyokbuuuuzzííííí :DDDDD
Béci Ɨ|ѯ2010-07-09 13:21:18 // 109939
Egyrészt erősebb 5 LE-vel és más a váltó áttételezése.
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-09 13:21:01 // 109938
Nincs. Komolyabb helyeken rádugják a gépet és az megcsinál mindent magától. Lefejti, nyomáspróbázza, feltölti a megfelelő mennyiséggel.
WarbiRunner (Gyuri)2010-07-09 13:18:41 // 109937
Kíváncsivá tettél...azért ha ezt egy TI után írod, akkor nem lehet rossz :-) Bár meglep, hogy a 156 javára van különbség.
Driver2010-07-09 12:31:34 // 109936
sziasztok, klimat normalis helyen siman lehet tolteni, nincs semmi tipusspecifikus extra dolog a klimainkkal kapcsolatban, ugye?
pb_2010-07-09 11:55:30 // 109935
Aha. A másik irányba is megy a történet?)))
pb_2010-07-09 11:54:41 // 109934
Szted 1 széthajtott turbohibás V6TB miből reggelizik be? Ökrös szekérből, vagy rollerból?D
pb_2010-07-09 11:51:31 // 109933
Nem írtam olyat, hogy a 150 szemkinyomás lenne.)))
Béci Ɨ|ѯ2010-07-09 08:38:42 // 109931
Egy jó állapotú V/TB a 3.0V6-ot is megeszi, nem hogy egy boxit. Nem egy kategória. Olyan mint, a VW 1.2 3 henegeresét hasonlítanánk mondjuk az 1.6 boxerhez....
Vikking 3112010-07-09 08:34:42 // 109930
A 156 nagyon kellemes kis utazóautó szvsz... :)
Vikking 3112010-07-09 08:33:51 // 109929
Mint mindigis.
dfg (Tanárúr)2010-07-09 08:06:48 // 109928
most komolyan...
egy széthajtott V6TB is bereggelizi a 16V boxik 90%-át... és ha most ezt valaki megcáfolja, azt automatikusan lebuzizom...
egy széthajtott V6TB is bereggelizi a 16V boxik 90%-át... és ha most ezt valaki megcáfolja, azt automatikusan lebuzizom...
dfg (Tanárúr)2010-07-09 07:52:48 // 109927
na mondjuk a ti 150 körül evett a legkevesebbet. és annál az még nagyon messze volt a szemkinyomástól. ha megőrültem, akkor mehettem bőven 200 felett is, bár akkor behorpadt a műanyag tank.:D
a 156 meg olyat lép 160-tól, hogy nem mindennapi. és kb 150-160 környékén ideális neki.
a 156 meg olyat lép 160-tól, hogy nem mindennapi. és kb 150-160 környékén ideális neki.
pb_2010-07-08 22:28:42 // 109926
Má bontásban is utazol?)))
Vikking 3112010-07-08 19:32:57 // 109924
De persze ha nincs benne motor akkor lehet hogy valamivel jobban megy egy szakadék 33 is nála ugye :)
Ha elbontották, akkor meg szinte biztos :D
Ha elbontották, akkor meg szinte biztos :D
pb_2010-07-08 17:42:54 // 109922
1 turbo hibás?D
Vikking 3112010-07-08 17:34:44 // 109921
A széthajtott 33-45-36 1.7 16V-nél erősebb :D
pb_2010-07-08 17:30:58 // 109920
Most írjam azt, hogy a széthajtott 64 V6TB nem Rős?D
Vikking 3112010-07-08 17:22:23 // 109919
Na végre valamiben nem kell hogy igazad legyen. De furcsa érzés ezt így olvasni :DDD
pb_2010-07-08 17:21:30 // 109918
Ok, ahogy érzed.))
pb_2010-07-08 17:20:16 // 109917
Felőlem, nyugodtan.D
Vikking 3112010-07-08 17:19:21 // 109916
De nem is "valaha a világtörténelemben" volt :P
És én csak az 1800 fölötti 46-osokat nézegettem mostanában, a 16V boxer iránt is elvesztettem minden maradék érdeklődésem. Ha már széthajtott autót akarnék venni, vennék egy V6TB-t 164-ből vagy valami :D Az legalább erős is :D
És én csak az 1800 fölötti 46-osokat nézegettem mostanában, a 16V boxer iránt is elvesztettem minden maradék érdeklődésem. Ha már széthajtott autót akarnék venni, vennék egy V6TB-t 164-ből vagy valami :D Az legalább erős is :D
pb_2010-07-08 17:17:02 // 109915
Igen, csak nem arról volt szó, mint, ahogy az imént is +Rősítette a kolléga.)
Vikking 3112010-07-08 17:16:42 // 109914
Én leszarom :DD
Vikking 3112010-07-08 17:12:41 // 109912
(2 napja is fenn volt... )
SzT2010-07-08 17:12:39 // 109911
Erről van itt szó konkrétan.
Vikking 3112010-07-08 17:12:26 // 109910
Na mert ezen kívül mi árulkodó jel? Ha nem a hátsó szellőzőrostély, ami nincs a klímátlanokban.
pb_2010-07-08 17:11:58 // 109909
Biztos volt ilyen, valaha a világtörténelemben.DD